sssssssssshquote:Op donderdag 9 november 2006 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Die kennen we nog van een vorige account
![]()
300 in een uur was niet voldoende voor hem ... het moesten er 301 zijnquote:Op donderdag 9 november 2006 19:00 schreef rubbereend het volgende:
Bos post nog ff door het slot heen van de vorige
Ach dat maakt niet uit. Bluezz post hier ook nog steeds.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
sssssssssshik houd het alleen nooit zo lang vol in vbl omdat ik nou ook niet weer zoveel ervan af weet
quote:Op donderdag 9 november 2006 19:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
300 in een uur was niet voldoende voor hem ... het moesten er 301 zijn
quote:Op donderdag 9 november 2006 19:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
sssssssssshik houd het alleen nooit zo lang vol in vbl omdat ik nou ook niet weer zoveel ervan af weet
Bij Danny lijkt me?quote:Op donderdag 9 november 2006 19:00 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden vraagt zich af waar hij de kosten van RSI vanwege die snelle Hools kan declareren
als ik welkom ben ook al ben ik een n00b hier kom ik zekerquote:Op donderdag 9 november 2006 19:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]welkom terug
ach dat houdt veel andere users niet tegen om veel te posten. En oja: [18-11] VBL-meet!!
voor en nafoto?quote:Op donderdag 9 november 2006 19:02 schreef Ludacriss het volgende:
Na 21 jaar met een halve afro rond gelopen te hebben heb ik vandaag de knop door gehakt en mijn kop laten millimeteren. Ziet er niet eens onaardig uit, alleen een beetje koud.
Mmmm ik heb wel ergens een voorfoto.... moet alleen nog een nafoto maken. Is bijna een kilo aan haar eraf gehaald volgens mij.quote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 19:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als ik welkom ben ook al ben ik een n00b hier kom ik zekerUtrecht is naast de deur
ben echt benieuwdquote:Op donderdag 9 november 2006 19:05 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Mmmm ik heb wel ergens een voorfoto.... moet alleen nog een nafoto maken. Is bijna een kilo aan haar eraf gehaald volgens mij.
en damesquote:Op donderdag 9 november 2006 19:08 schreef lookinforyou het volgende:
lekker snel volgepost hoor die vorige.
Goed gedaan jongens.
ik geloof het wel jaquote:Op donderdag 9 november 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:
Hotmail is overigens sinds vandaag verleden tijd??
ja is wat anders geworden maar ik kom er niet inquote:Op donderdag 9 november 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:
Hotmail is overigens sinds vandaag verleden tijd??
Heb die klacht meer gehoordquote:Op donderdag 9 november 2006 19:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja is wat anders geworden maar ik kom er niet in
Je kan je @hotmail.com gerust blijven gebruiken. Contactpersonen kan je importeren als je een nieuw mailadres maakt.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:29 schreef methodmich het volgende:
Maar heb je dan een hele nieuwe mailbox of blijft het gewoon je hotmailbox inclusief adressenlijst enzovoort? En kan je je @hotmail.com blijven gebruiken?
Wel steeds minderquote:Op donderdag 9 november 2006 19:01 schreef Bos81 het volgende:
Ach dat maakt niet uit. Bluezz post hier ook nog steeds.
Nee. Het is net als je van @planet.nl naar @tiscali.nl gaat bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:
Maar dan komt je @hotmail.com dus gewoon binnen in die nieuwe box ofzo??
En je typt zonder al te veel fouten. Wat is er mis gegaanquote:
Iedereen ging er vandoor, dus om nou in m'n eentje daar te gaan zittenquote:Op donderdag 9 november 2006 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En je typt zonder al te veel fouten. Wat is er mis gegaan![]()
Dat is ook weer zoquote:Op donderdag 9 november 2006 19:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Iedereen ging er vandoor, dus om nou in m'n eentje daar te gaan zitten
Nee hoor.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:41 schreef methodmich het volgende:
Hmm, maar je kan je @hotmail.com wel blijven gebruiken zeg je. Alleen is dat @live.nl wel weer noodzakelijk?
Wat ga je doen ?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:07 schreef clauwheee het volgende:
Thuis
Vergadering bij de FC gehad, Clau heeft er nog een baantje bij
Ik vind dat echt nooit grappigquote:
Hij was zowaar een paar keer echt grappig.quote:
Geinig!quote:
Je staat op de lijst der komersquote:Op donderdag 9 november 2006 19:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als ik welkom ben ook al ben ik een n00b hier kom ik zekerUtrecht is naast de deur
Wie wel.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik vind dat echt nooit grappig
Volgens mij was er vorig jaar een binnen het half uur/drie kwartier.quote:
kan bestquote:Op donderdag 9 november 2006 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij was er vorig jaar een binnen het half uur/drie kwartier.
Maar dat zijn Pubers, die hebben geen niveau. Wij proberen nog enigszins op niveau topics vol te spammenquote:Op donderdag 9 november 2006 21:25 schreef Messenga het volgende:
Toen ik nog op PUB zat hadden we een SC record. 14 minuten ofzo.
Kloptquote:Op donderdag 9 november 2006 21:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar dat zijn Pubers, die hebben geen niveau. Wij proberen nog enigszins op niveau topics vol te spammen
Klopt.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:26 schreef borisz het volgende:
[..]
kan best
tijdens lakeside gingen de finale darts topics ook snel![]()
Homo is gevaarlijk om achter je te laten, dus lekker voor laten gaan.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:31 schreef borisz het volgende:
PUB heeft ons bijna ingehaald trouwens qua delen. dan dalen wij naar plaats 3, op HOMO en PUB moeten wij voor laten gaan
Wat?????? Alsof de tieten van Friesinger, de kont van Sientjes vriendin en het slikken van Rubbereend onzin zijn?????quote:Op donderdag 9 november 2006 21:23 schreef Bos81 het volgende:
Diekie
Tip: Lees Hools 1353 niet door. Staat meer onzin dan iets nuttigs.
Homo en PUB zijn dan ook onzin, vaakquote:Op donderdag 9 november 2006 21:31 schreef borisz het volgende:
PUB heeft ons bijna ingehaald trouwens qua delen. dan dalen wij naar plaats 3, op HOMO en PUB moeten wij voor laten gaan![]()
Bovendien is het ook niet alledaags om '6-op-een-rij' te scorenquote:Op donderdag 9 november 2006 21:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat?????? Alsof de tieten van Friesinger, de kont van Sientjes vriendin en het slikken van Rubbereend onzin zijn?????![]()
over Homo moeten we maar bij SCH wezenquote:Op donderdag 9 november 2006 21:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Homo en PUB zijn dan ook onzin, vaak.
Ik had er ooit 8.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bovendien is het ook niet alledaags om '6-op-een-rij' te scoren![]()
praat geen poepquote:Op donderdag 9 november 2006 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt.
Wat dacht je tijdens het WK? Al die wedstrijden van Oranje. DIe waren ook binnen een poep en een scheet 300 posts verder
Inderdaad ...... 1 op een rijquote:Op donderdag 9 november 2006 21:40 schreef borisz het volgende:
*eilanden staat om 4 uur vannacht op om 9 posts achter elkaar te kunnen maken in HOOLS*
Inderdaad ...... 2 op een rijquote:Op donderdag 9 november 2006 21:40 schreef borisz het volgende:
*eilanden staat om 4 uur vannacht op om 9 posts achter elkaar te kunnen maken in HOOLS*
Inderdaad ...... 3 op een rijquote:Op donderdag 9 november 2006 21:40 schreef borisz het volgende:
Inderdaad ...... 4 op een rijquote:Op donderdag 9 november 2006 21:40 schreef borisz het volgende:
Inderdaad ...... 5 op een rijquote:Op donderdag 9 november 2006 21:40 schreef borisz het volgende:
Inderdaad ...... 6 op een rijquote:Op donderdag 9 november 2006 21:40 schreef borisz het volgende:
Inderdaad ...... 7 op een rijquote:Op donderdag 9 november 2006 21:40 schreef borisz het volgende:
Inderdaad ...... 8 op een rijquote:Op donderdag 9 november 2006 21:40 schreef borisz het volgende:
Inderdaad ...... 9 op een rijquote:Op donderdag 9 november 2006 21:40 schreef borisz het volgende:
Vannacht was ik er nog om 4 uurquote:Op donderdag 9 november 2006 21:40 schreef borisz het volgende:
En mij ookquote:Op donderdag 9 november 2006 21:48 schreef Eilanden het volgende:
Zoooooooooooooo... zijn we gelijk ook van die grote mond van dat kereltje in die roze polo af
![]()
Doe maar een biertje!
Da's geen opkrikken Bos, want eerlijk gezegd kan me de hoeveelheid posts die ik heb, weinig schelen. Ik wilde gewoon effe VoreG verbeterenquote:Op donderdag 9 november 2006 21:50 schreef Bos81 het volgende:
Stop nu maar wel Eilandje het opkrikken is nu wel mooi geweest
Ik ben diep geroerd...!quote:Op woensdag 8 november 2006 23:29 schreef clauwheee het volgende:
Ik nomineer DD natuurlijk
Groetjes, Groentje![]()
Sorry dat had ik even gemist.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Da's geen opkrikken Bos, want eerlijk gezegd kan me de hoeveelheid posts die ik heb, weinig schelen. Ik wilde gewoon effe VoreG verbeteren
is beter dan de 8equote:Op donderdag 9 november 2006 21:49 schreef Eilanden het volgende:
Beetje jammer dat Diekie net die 10e voorkomt
quote:Op donderdag 9 november 2006 21:54 schreef appelsientje het volgende:
O ik zie dat PSV ook gewonnen heeft
Natuurlijk ... maar een keer in de zoveel tijd een geintje moet kunnen lijkt me ... net als bij het ontgroenen van mods .. dat gebeurt ook een keer in de zoveel tijd en is gewoon puur een geintje en voor de rest niets.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry dat had ik even gemist.
Maar goed het bewust zoveel achter elkaar posten is natuurlijk niet te bedoelen. Er worden soms daarvoor wel bans uitgedeeld. NIet dat dit een waarschuwing is, want dat is het zeker niet. Maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
quote:Op donderdag 9 november 2006 21:56 schreef dndiek het volgende:
Het is bazijntjes-tijd voor Robbie
Gewoon bannen die Rooie (Danny of Eilanden maakt me niet uit).quote:Op donderdag 9 november 2006 21:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry dat had ik even gemist.
Maar goed het bewust zoveel achter elkaar posten is natuurlijk niet te bedoelen. Er worden soms daarvoor wel bans uitgedeeld. NIet dat dit een waarschuwing is, want dat is het zeker niet. Maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
Yup.... idd.. niet echt veel dus.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Zelfs Culina scoort, dat zegt wel wat over het niveau van VItesse
quote:Op donderdag 9 november 2006 21:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gewoon bannen die Rooie (Danny of Eilanden maakt me niet uit).
ik zou niet durvenquote:Op donderdag 9 november 2006 18:50 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik had kunnen weten dat jij dat zou zeggen of Pascal.
Nee precies dat bedoel ik ook. Gewoon 1 keer in de zoveel tijd zoiets toelaten, maar er moeten ook grenzen zijn bij zulke geintjes en mods zijn er voor om die te bewaken.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Natuurlijk ... maar een keer in de zoveel tijd een geintje moet kunnen lijkt me ... net als bij het ontgroenen van mods .. dat gebeurt ook een keer in de zoveel tijd en is gewoon puur een geintje en voor de rest niets.
Het zal me eerlijk gezegd aan m'n reet roesten of ik nu aan de 5000, 10000 of 100000 zit, als het maar leuk blijft om op FOK! te posten
Ja, inderdaad. Ik kom er eigenlijk nooit.quote:
er is vast wel iemand die die breezer wil, dan doe mij maar die dubbele whiskeyquote:Op donderdag 9 november 2006 22:13 schreef RayMania het volgende:
Yeah, gefeli Bos.
Doe mij een toppertje.
MENs erger je niet.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:13 schreef Eilanden het volgende:
Wat is MEN eigenlijk?
Clauw wil wel de breezerquote:Op donderdag 9 november 2006 22:14 schreef dndiek het volgende:
[..]
er is vast wel iemand die die breezer wil, dan doe mij maar die dubbele whiskey
Dus mocht ik me een keer vervelen op mijn werkquote:Op donderdag 9 november 2006 22:14 schreef borisz het volgende:
Mens erger je niet mens erger je niet, voor al uw spelletjes, behalve de voetbal spelletjes
Is het niet Mens Erger Je Niet?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
MENs erger je niet.
Het spelletjesforum
dan haal je monopoly uit de bureaulaquote:Op donderdag 9 november 2006 22:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dus mocht ik me een keer vervelen op mijn werk
quote:
Zou ook kunnen. Hoewel het dan eigenlijk MEJN zou moeten zijnquote:Op donderdag 9 november 2006 22:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Is het niet Mens Erger Je Niet?![]()
alle fora hebben 3 letters dus ja, dan is de J verwijderen de beste keuzequote:Op donderdag 9 november 2006 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zou ook kunnen. Hoewel het dan eigenlijk MEJN zou moeten zijn
Dat werd besteld, dus haal ik hetquote:Op donderdag 9 november 2006 22:24 schreef Messenga het volgende:
Bos, Bacardi breezer?
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:23 schreef rubbereend het volgende:
zo de mooiste bekerloting is omgezet in een prachtig resultaatvitas eruit geknikkerd!
die staat klaar voor Clauwquote:Op donderdag 9 november 2006 22:24 schreef Messenga het volgende:
Bos, Bacardi breezer?
zoals heel PUB naar onzin kanquote:Op donderdag 9 november 2006 21:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Homo en PUB zijn dan ook onzin, vaak.
Okee. Dan welquote:Op donderdag 9 november 2006 22:24 schreef borisz het volgende:
[..]
alle fora hebben 3 letters dus ja, dan is de J verwijderen de beste keuze![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:27 schreef RayMania het volgende:
Feli Bos, Eend en Sientje met PSV.
Ik ga de boel vanuit de SV coördineren voor de juniorclub, er komt een onderzoek voor de kids tussen de 12-16 jaar want die vallen overal een beetje buiten. Activiteiten verzinnen, wat advieswerk, het onderzoek en de stagiaire begeleiden enzo. En plan maken om te zorgen dat ze na die leeftijdscategorie bij de SV blijven, naar ons dus doorstromen. Best leukquote:Op donderdag 9 november 2006 22:11 schreef appelsientje het volgende:
Clau gefeliciteerd met je extra baantje
Wat houd het precies in??
Dylan Dog, Diek, Pascal en Lookin zijn ook voor PSVquote:Op donderdag 9 november 2006 22:27 schreef RayMania het volgende:
Thanksquote:Op donderdag 9 november 2006 22:27 schreef RayMania het volgende:
Ga nu zelf maar halen en laat maar bijschrijven op mijn rekeningquote:Op donderdag 9 november 2006 22:28 schreef clauwheee het volgende:
Neuh hoef die breezer niet. Doe maar passoaatje ofzo. Of rosé
leukquote:Op donderdag 9 november 2006 22:28 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ga de boel vanuit de SV coördineren voor de juniorclub, er komt een onderzoek voor de kids tussen de 12-16 jaar want die vallen overal een beetje buiten. Activiteiten verzinnen, wat advieswerk, het onderzoek en de stagiaire begeleiden enzo. En plan maken om te zorgen dat ze na die leeftijdscategorie bij de SV blijven, naar ons dus doorstromen. Best leuk
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:30 schreef RayMania het volgende:
En de rest natuurlijk ook!
Feliciteren jullie zondag Messenga en mij?
Nu ik eraf ben wel ja.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoals heel PUB naar onzin kan
geen mooiere club om er uit te gooien!quote:
Wie is DD eigenlijkquote:Op donderdag 9 november 2006 22:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Die tellen niet mee, dat zijn maar nepperds!
Dat is izjn grote droom ja.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:30 schreef Bos81 het volgende:
Klinkt leuk Clau
Ray en Messenga gaan zondag trouwen![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:30 schreef Bos81 het volgende:
Klinkt leuk Clau
Ray en Messenga gaan zondag trouwen![]()
Huillie!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:30 schreef Ambrosius het volgende:
Ik werd gisteren niet eens gefeliciteerd met het doorgaan van RBC.
Ajax, az, feyenoordquote:Op donderdag 9 november 2006 22:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen mooiere club om er uit te gooien!
Speelde RBC gisteren danquote:Op donderdag 9 november 2006 22:30 schreef Ambrosius het volgende:
Ik werd gisteren niet eens gefeliciteerd met het doorgaan van RBC.
quote:
ook leuk, maar vitas mag ik het aller minst!quote:
Het heeft wel iets gezelligs.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik vond het altijd al. Wat daar staat kan zo verdeeld worden over alle andere fora!
Hools ook hoorquote:
wat een heerlijk Nederlands woord is dat tochquote:
Welke? Iets of gezelligs?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat een heerlijk Nederlands woord is dat toch
ofquote:
quote:
23.10quote:Op donderdag 9 november 2006 22:40 schreef dndiek het volgende:
Hoe laat beginnen de samenvattingen op Talpa?
Bedankt! Dat ga ik straks kijkenquote:Op donderdag 9 november 2006 22:40 schreef rubbereend het volgende:
voor de pokerfans, rond half 12 de master classics of poker, één van Europa's grootste toernooien en dat in Amsterdam! Op RTL7
Oow een goeie kijktipquote:Op donderdag 9 november 2006 22:40 schreef rubbereend het volgende:
voor de pokerfans, rond half 12 de master classics of poker, één van Europa's grootste toernooien en dat in Amsterdam! Op RTL7
Nee joh, zijn de supportertjes!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
leukdus dankzij jou gaat er talent doorbreken bij Grun
Weet wat je zegt Bosquote:Op donderdag 9 november 2006 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ga nu zelf maar halen en laat maar bijschrijven op mijn rekening
Geen idee! Die duikt steeds op!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:31 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wie is DD eigenlijk
alles goed met jou en de kids enzo?
Klinkt leuk, Clau.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:28 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga de boel vanuit de SV coördineren voor de juniorclub, er komt een onderzoek voor de kids tussen de 12-16 jaar want die vallen overal een beetje buiten. Activiteiten verzinnen, wat advieswerk, het onderzoek en de stagiaire begeleiden enzo. En plan maken om te zorgen dat ze na die leeftijdscategorie bij de SV blijven, naar ons dus doorstromen. Best leuk
Leo Driessen misschien?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:45 schreef Ambrosius het volgende:
Voor de pokerkijkers:
23.20 begint het al, ik ben benieuwd hoe RTL het gaat brengen, vooral het commentaar.
Je geeft ze toch wel een gedegen hooligan-training, he?quote:
Grappig om te bedenken dat jij en nog wat tegenwoordige Hools en mods die nooit live hebt gezien.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:04 schreef borisz het volgende:
vandaag is het 20 jaar geleden van DE omhaal van van Basten
tja een lange lijst denk ik zoquote:Op donderdag 9 november 2006 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Grappig om te bedenken dat jij en nog wat tegenwoordige Hools en mods die nooit live hebt gezien.
een behoorlijk lange lijst denk ik zelfs. Ik die een beetje in het midden zit heeft hem pas jaren nadien een keer gezien.quote:
Tuurlijk, ik hou niet van half werkquote:Op donderdag 9 november 2006 23:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Je geeft ze toch wel een gedegen hooligan-training, he?![]()
Ach ja, ik heb binnenkort vakantie en ga maar een paar dagen weg. Dan besteed ik dat geld maar aan drank voor Clau geen probleemquote:
ik ook, heb vandaag een bekende aan de televisie tafel gehadquote:Op donderdag 9 november 2006 22:45 schreef Ambrosius het volgende:
Voor de pokerkijkers:
23.20 begint het al, ik ben benieuwd hoe RTL het gaat brengen, vooral het commentaar.
nee zo goed ben ik niet. Die bekende van mij blufte ff Gus HAnsen weg; toch lekker.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:19 schreef RayMania het volgende:
Jij was erbij Eend?
tja sommige HOOLS duren ook wel 4 dagen, dat wisselt gewoonquote:Op donderdag 9 november 2006 23:18 schreef Bos81 het volgende:
Deze Hools gaat trouwens ook verrekkes snel. Nu al meer dan 200 posts
Hahaha, dan kan je het wel jaquote:Op donderdag 9 november 2006 23:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee zo goed ben ik niet. Die bekende van mij blufte ff Gus HAnsen weg; toch lekker.
Ja dat is inderdaad zo.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:21 schreef borisz het volgende:
[..]
tja sommige HOOLS duren ook wel 4 dagen, dat wisselt gewoon
quote:Op donderdag 9 november 2006 23:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hahaha, dan kan je het wel ja.
Mijn hoogtepunt is een allin winnen van Daniel Negranu.
4 dagen? dan moet Fok eerst weer plat gaanquote:Op donderdag 9 november 2006 23:21 schreef borisz het volgende:
[..]
tja sommige HOOLS duren ook wel 4 dagen, dat wisselt gewoon
Ken je die hand tussen Hansen en Negranu dat Hansen quads maakt en Negranu een fullhouse?quote:
Valt wel mee volgens mij, ik hoor al wel wat vaktermen.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:25 schreef borisz het volgende:
oké vreselijk commentaar
dat wel het klinkt af en toe een beetje raarquote:Op donderdag 9 november 2006 23:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Valt wel mee volgens mij, ik hoor al wel wat vaktermen.
Die miste ik ook al!quote:
Rolf ziet tenminste weinig over het hoofd, dit is nu al een aanfluiting.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:32 schreef borisz het volgende:
daar heb je al een klein beetje table talk.
ach het is soms niet zo tenenkrommend af en toe als Rolf Slotboom
"we gaan een flopje kijken". Al is Rolf opzich niks mismee, alleen zijn uitspraken en zinnen af en toe.
Ik ga stuk zelfs.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:40 schreef VoreG het volgende:
Jullie zitten voor jullie plezier naar dikke wijven te kijken?
Briljante tvquote:Op donderdag 9 november 2006 23:40 schreef VoreG het volgende:
Jullie zitten voor jullie plezier naar dikke wijven te kijken?
Dat had ik gister bij Feyenoordquote:Op donderdag 9 november 2006 23:41 schreef VoreG het volgende:
Het heeft iets zieks. Net als een ongeluk, je wilt het niet zien, maar toch kijk je..
Goed bezig SCHquote:Op donderdag 9 november 2006 23:42 schreef SCH het volgende:
Tering, wat ben ik blijf
Onverwacht vanavond een prestigieuze radioprijs gewonnen met de redactie voor een onderzoeksdomein naar drugsverduistering door de recherche op schiphol.
Bier voor iedereen
Zo ziek ben ik nog niet..quote:Op donderdag 9 november 2006 23:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat had ik gister bij Feyenoord.
Tof! Waarom?quote:
boeit het waarom?quote:Op donderdag 9 november 2006 23:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zo ziek ben ik nog niet..
[..]
Tof! Waarom?
Gefeliciteerd Peter R de SCH.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:42 schreef SCH het volgende:
Onverwacht vanavond een prestigieuze radioprijs gewonnen met de redactie voor een onderzoeksdomein naar drugsverduistering door de recherche op schiphol.
Bier voor iedereen
De WAF-award www.waf2006.nl - is er in de categorie kort nieuws, sport, reportage en primeur.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:59 schreef golfer het volgende:
Hoe heet die prijs trouwens?
Woef!quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:08 schreef SCH het volgende:
De WAF-award www.waf2006.nl - is er in de categorie kort nieuws, sport, reportage en primeur.
Sport werd gewonnen door Stefan Dalebout van Langs de Lijn voor een reportage die alleen maar ging over de pass van Frank naar de Boer naar Dennis Bergkamp bij HET doelpunt - heel grappig.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:20 schreef tong80 het volgende:
Tong zat in het stadion bij de omhaal van van Basten.
Ik heb Marco twee keer in het stadion zien spelen, de andere keer was toen we de moffen versloegen in 88.
Had mindere wedstrijden kunnen uitkiezen
dankquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:23 schreef rubbereend het volgende:
gefeliciteerd SCH
Maar vorig jaar wel samen met Maradona in het stadionquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]doe je goed! Voor de rest heb je natuurlijk een hoop bagger gezien bij de Amserdam Tournament
En dit jaar was het ook zo leuk, he?quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:25 schreef tong80 het volgende:
Maar vorig jaar wel samen met Maradona in het stadion
quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
En dit jaar was het ook zo leuk, he?
heb al weleens wat gewonnen met sportquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:25 schreef SCH het volgende:
[..]
dank
wanneer win jij eens wat?
Je mes lag trouwens niet in het graf, waar wel?
Geef mij de poes van Bluezz maarquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:39 schreef golfer het volgende:
Voor de liefhebbers:
http://www.flurl.com/item(...)_de_foto__s_u_201570
Die met die hond vind ik, samen met die zwart/wit de mooiste.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die foto's met hond en manlief hadden ze wel weg mogen filteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |