Hij hoeft in principe ook geen personeel te hebben, hij moet 's een keer verstand krijgen. Een keer live gaan zingen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:33 schreef Rnnz het volgende:
Mag toch hopen van niet.. want wat moet Chris Brown doen? Een zombie spelen? XD Ik heb nog steeds sterk het gevoel dat er helemaal niks komt.. ik geloof gewoon niet dat Michael gaat optreden.
Die Roger Friedman lult vaak, maar hij heeft wel een punt. Wat heeft Michael, behalve Raymone Bain, aan personeel om zich heen? Niemand toch eigenlijk?
ben jij trouwens lid van dat forum? zo ja; enig idee hoe ik dat kan worden? die registraties zijn namelijk al bijna een jaar gesloten..quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:57 schreef Pido het volgende:
Laten we 't hopen gunner. En over Brown, toen ik het las op mjnewsonline.com dacht ik ff dat ze James Brown bedoelde (d'r stond Brown and Jackson in de titel), maar nee, het is die aap van een Chris. Dat MJ zich daarmee inlaat is echt een blamage: die man is toch veel groter dan een eendagsvlieg popsterretje.
Aan een mod gevraagd voor je.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:46 schreef gunner4life87 het volgende:
[..]
ben jij trouwens lid van dat forum? zo ja; enig idee hoe ik dat kan worden? die registraties zijn namelijk al bijna een jaar gesloten..
dus dat zegt ie altijd in zn tracks. weet ik dat ook weerquote:Op donderdag 9 november 2006 18:33 schreef Rnnz het volgende:
.. brengt de laatste jaren meer albums uit
Shamone!
als 10 jarige verstond ik altijd iets van "jamo" ofzoquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:56 schreef Rnnz het volgende:
Lol, Shamone! bedoel je? Naja.. zo iets zegt ie idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |