Omdat de donderdagavond UEFA-Cup is, en Ajax dan in actie komt. PSV komt op de dinsdag of woensdag in actie, dat zijn de CL dagenquote:Op donderdag 9 november 2006 18:04 schreef rubbereend het volgende:
En waarom doen we ajax op groot scherm en niet PSV
en de TT verkeerd en geen OPquote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:07 schreef Eilanden het volgende:
Alsof Ajax in de TT beter is dan zo kernevel-TT![]()
![]()
Inderdaad Bos ... doe er wat aan! En stop geen alaaf of een prins in een andere TTquote:Op donderdag 9 november 2006 18:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en de TT verkeerd en geen OPwaarom zo onzorgvuldig?
we kunnen deze ook wel volzwaaienquote:Op donderdag 9 november 2006 18:07 schreef Eilanden het volgende:
Alsof Ajax in de TT beter is dan zo kernevel-TT![]()
![]()
zwaaien johquote:Op donderdag 9 november 2006 18:07 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Inderdaad Bos ... doe er wat aan! En stop geen alaaf of een prins in een andere TT
Ik doe mijn bestquote:Op donderdag 9 november 2006 18:07 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Inderdaad Bos ... doe er wat aan! En stop geen alaaf of een prins in een andere TT
Ik doe mijn bestquote:Op donderdag 9 november 2006 18:07 schreef Eilanden het volgende:
[..]
gisteravond mocht het wel?quote:Op donderdag 9 november 2006 18:10 schreef Bos81 het volgende:
Zo is het wel goed geweest hoor. Het moet wel leuk blijven
quote:
Ik heb er wel plezier in, dus is het leuk!quote:Op donderdag 9 november 2006 18:10 schreef Bos81 het volgende:
Zo is het wel goed geweest hoor. Het moet wel leuk blijven
da's nog erger, Adoquote:
Nu nog eens op FOK!sportquote:
Stefan Postma vond het ook leukquote:Op donderdag 9 november 2006 18:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb er wel plezier in, dus is het leuk!![]()
Eeeeeeeh ik hou het wel bij het posten vanquote:Op donderdag 9 november 2006 18:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Stefan Postma vond het ook leuk
quote:
ja ja ik moet ook nog werkenquote:Op donderdag 9 november 2006 18:12 schreef Bos81 het volgende:
OKee dan maar weer terug naar de oude titel,
Van mag het natuurlijk zo snel mogelijk vol.
SIENTJE, WAAR BEN JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NEEEEEEEE, KUTMOD!!!quote:Op donderdag 9 november 2006 18:12 schreef Bos81 het volgende:
OKee dan maar weer terug naar de oude titel,
Van mag het natuurlijk zo snel mogelijk vol.
SIENTJE, WAAR BEN JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
loik jaquote:
BAN BAN BANquote:
Wouter Bos?quote:
worden overgeslagenquote:
wil je me inhalen?quote:Op donderdag 9 november 2006 18:13 schreef appelsientje het volgende:dit is goed voor mijn post aantal
]
We zwaaien met z'n allen naar PSV, zondagquote:Op donderdag 9 november 2006 18:13 schreef rubbereend het volgende:
de volgende kan wel gewoon "Zwaaihools" worden
goed ideequote:
dat is er één om te bookmarken!quote:Op donderdag 9 november 2006 18:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
We zwaaien met z'n allen naar PSV, zondag![]()
.
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
of krijgen een stukje oud beschimmeld brood
postaantal-geilerquote:Op donderdag 9 november 2006 18:13 schreef appelsientje het volgende:dit is goed voor mijn post aantal
]
Doe maar, doe maar!quote:Op donderdag 9 november 2006 18:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is er één om te bookmarken!
ik zeg 0-2quote:
Yupquote:
Dat is er één om te bookmarkenquote:
Kun jij niet op een onbewoond eiland gaan zittenquote:Op donderdag 9 november 2006 18:15 schreef Eilanden het volgende:
Ik zwaai ook even naar Irenewant die zwaait al de hele tijd naar me vanuit het icoontje van Rubber
Hehe dan moet ik dag en nacht gaan postenquote:
Hoezo dat opeensquote:Op donderdag 9 november 2006 18:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kun jij niet op een onbewoond eiland gaan zitten.
Ireen bedoel je?quote:Op donderdag 9 november 2006 18:15 schreef Eilanden het volgende:
Ik zwaai ook even naar Irenewant die zwaait al de hele tijd naar me vanuit het icoontje van Rubber
newbie!quote:Op donderdag 9 november 2006 18:16 schreef RayMania het volgende:
Jeetje, 60k posts. Kom ik aan met 9500
.
Je weet wel waaromquote:
had je al eerder kunnen doen; heb het al ergens eerder gepost.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat is er één om te bookmarken.
Alsof jij elke snelweg die Nederland heeft over moet ....quote:Op donderdag 9 november 2006 18:17 schreef appelsientje het volgende:
Het is trouwens een beetje super druk op de weg... ruim 400 km aan file....
blijf je nog ff hier, kun je lekker postenquote:Op donderdag 9 november 2006 18:17 schreef appelsientje het volgende:
Het is trouwens een beetje super druk op de weg... ruim 400 km aan file....
amateurquote:Op donderdag 9 november 2006 18:16 schreef RayMania het volgende:
Jeetje, 60k posts. Kom ik aan met 9500
.
amateurquote:
Kwaliteit boven kwantiteit hèquote:
misschien heeft hij een slecht richtingsgevoelquote:Op donderdag 9 november 2006 18:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Alsof jij elke snelweg die Nederland heeft over moet ....![]()
Dan doe ik even gezellig meequote:Op donderdag 9 november 2006 18:17 schreef borisz het volgende:
dit wordt dan een record hools dicht posten![]()
zeker 59.852 kwaliteits postsquote:Op donderdag 9 november 2006 18:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kwaliteit boven kwantiteit hè.
Snelheidsgevoel had 'ie ook al nietquote:Op donderdag 9 november 2006 18:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien heeft hij een slecht richtingsgevoel
omdat ik fan van haar ben. Een echt lekker ding is ze niet, maar ze is wel leukquote:Op donderdag 9 november 2006 18:19 schreef Eilanden het volgende:
Waarom heb je Ireen trouwens in je icoon Rubber? omdat je haar zo'n goede sportvrouw vindt? Vind je het een lekker ding?
daar kan messenga wat aan doen!quote:Op donderdag 9 november 2006 18:19 schreef borisz het volgende:
we moeten trouwens voor blijven op de PUB in PUB![]()
smakelijkquote:
Inderdaad!quote:Op donderdag 9 november 2006 18:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Een echt lekker ding is ze niet
Dat valt nog te bezien .. als Ray zelf gekookt heeft, dan kan je misschien beter een stukje beschimmeld brood etenquote:
maarja er zijn maar weinig schaatsters echt super lekker.quote:
Friesinger vind ik toch niet verkeerdquote:Op donderdag 9 november 2006 18:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maarja er zijn maar weinig schaatsters echt super lekker.
ze heeft lekkere tieten; dat is alles. Vind haar voor de rest maar iritant. Popie jopie gedoequote:Op donderdag 9 november 2006 18:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Friesinger vind ik toch niet verkeerd
quote:
we zijn gewoon goedquote:Op donderdag 9 november 2006 18:23 schreef Eilanden het volgende:
We ziiten in no-time op over de 100 posts
zeker wel.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:24 schreef Eilanden het volgende:
Ben jij geen tietenman Rubber?
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:24 schreef Eilanden het volgende:
Vier op een rij!
Kontquote:Op donderdag 9 november 2006 18:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zeker wel.
en jij tieten of kont man?
Wat ben ik aan het doen danquote:Op donderdag 9 november 2006 18:24 schreef Eilanden het volgende:
Help dan ook effe mee met het volposten Bossie!
Hmmm hoe moet ik jou ooit inhalen??quote:Op donderdag 9 november 2006 18:25 schreef Bos81 het volgende:
JAA, ik ben nu echt richting de top250 aan het klimmen. Nog ca. 60 posts of zo.
Tieten for sure ...quote:Op donderdag 9 november 2006 18:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zeker wel.
en jij tieten of kont man?
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:25 schreef Bos81 het volgende:
JAA, ik ben nu echt richting de top250 aan het klimmen. Nog ca. 60 posts of zo.
Nietquote:Op donderdag 9 november 2006 18:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmmm hoe moet ik jou ooit inhalen??
tieten heeft ze niet?quote:Op donderdag 9 november 2006 18:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kont
Mijn vriendin heeft zulke lekkere billetjes
Hehequote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
Goooooooooo Bos
![]()
maar er gaat niks boven een mooie cup Dquote:Op donderdag 9 november 2006 18:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tieten for sure ...
Maar heb uiteraard niets tegen een lekkere kont
welke cup maat?quote:
toen heb je ook gewoon gefoktquote:Op donderdag 9 november 2006 18:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hehe![]()
Ik blijf toch mijn best doen
maar ik heb zowiezo 7 maanden achterstand
Inderdaad!quote:Op donderdag 9 november 2006 18:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar er gaat niks boven een mooie cup D
Hahaha ja maar niet zoveelquote:Op donderdag 9 november 2006 18:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toen heb je ook gewoon gefokt
Nou Pieter is niet naar zwemles vanavond, maar dat verbaasd je denk ik niet.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]avond
hoe is het met onze kleine van de Hoogenband?
quote:
Ja, maar van die 7 maanden stond je iets van 4 maanden boven mij.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hehe![]()
Ik blijf toch mijn best doen
maar ik heb zowiezo 7 maanden achterstand
Hij drinkt tenminste! Dat is in ieder geval goed om te horen!quote:Op donderdag 9 november 2006 18:28 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Nou Pieter is niet naar zwemles vanavond, maar dat verbaasd je denk ik niet.
Hij geeft niet meer over (even afkloppen). Hij eet niet, maar drinkt wel. Nog steeds buikpijn, hij hangt op de bank en is totaal niet Justin of Pieter. Hij zal het gewoon uit moeten zieken.
Hij wil graag beter zijn om zaterdagavond met zijn lampion te sjouwen.
We zullen zien.
En met mij gaat het nog prima.
iig prettig dat alles erin blijft nu, dat is het begin van het herstel!quote:Op donderdag 9 november 2006 18:28 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Nou Pieter is niet naar zwemles vanavond, maar dat verbaasd je denk ik niet.
Hij geeft niet meer over (even afkloppen). Hij eet niet, maar drinkt wel. Nog steeds buikpijn, hij hangt op de bank en is totaal niet Justin of Pieter. Hij zal het gewoon uit moeten zieken.
Hij wil graag beter zijn om zaterdagavond met zijn lampion te sjouwen.
We zullen zien.
En met mij gaat het nog prima.
Ja dag... als je een foto wilt hebben van haar moet je maar in mijn fotoboek kijken....quote:
EIgenlijk meer het koppiequote:Op donderdag 9 november 2006 18:28 schreef Eilanden het volgende:
En jij Bossie? tieten of kont?
Oja... 3 maanden danquote:Op donderdag 9 november 2006 18:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar van die 7 maanden stond je iets van 4 maanden boven mij.
Die staat er toch al 1quote:Op donderdag 9 november 2006 18:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dag... als je een foto wilt hebben van haar moet je maar in mijn fotoboek kijken....
Maar misschien dat ik binnenkort een foto van ons 2-en post
Ben ik het mee eensquote:Op donderdag 9 november 2006 18:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
EIgenlijk meer het koppie
met de kont op plaats 2
Ja iddquote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:30 schreef Eilanden het volgende:
En nu meehelpen deze Ajax- Hools volposten lookinforyou!
die hadden we al gezien en die arm zit in de weg daarquote:Op donderdag 9 november 2006 18:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dag... als je een foto wilt hebben van haar moet je maar in mijn fotoboek kijken....
Maar misschien dat ik binnenkort een foto van ons 2-en post
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bos!!! Een quote ZO verkrachten is een ban waard!!![]()
Ik help je alleen maar mee met volpostenquote:Op donderdag 9 november 2006 18:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
maar bovenal moet ze slikken!quote:Op donderdag 9 november 2006 18:32 schreef appelsientje het volgende:
Maar boven al moet ze vooral lief zijn![]()
ik doe mijn best.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:30 schreef Eilanden het volgende:
En nu meehelpen deze Ajax- Hools volposten lookinforyou!
wat zijn jullie toch sexisten.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar bovenal moet ze slikken!
Hij wordt vandaag toch wel geband, zodra hij zijn frustraties van de overwinning van ADO kwijt moet raken.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Heb je die nog niet gezien ?quote:Op donderdag 9 november 2006 18:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik klikte op het verkeerde icoontje.. ik wilde Sien zijn fobo zien!
Ja, want hoe ik er uitzie heb je al vaak genoeg gezien.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik klikte op het verkeerde icoontje.. ik wilde Sien zijn fobo zien!
Ik ga zo lekker de kroeg in en ga daar kijkenquote:Op donderdag 9 november 2006 18:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij wordt vandaag toch wel geband, zodra hij zijn frustraties van de overwinning van ADO kwijt moet raken.
Wie is nou je vriendin? Ik ben nieuwsgierig!quote:Op donderdag 9 november 2006 18:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heb je die nog niet gezien ?
ik ben niet jaloers op jequote:Op donderdag 9 november 2006 18:35 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker de kroeg in en ga daar kijken![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 9 november 2006 18:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, want hoe ik er uitzie heb je al vaak genoeg gezien.
Diegene waar hij mee aan het Monopoly-en is.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wie is nou je vriendin? Ik ben nieuwsgierig!
Ik ben met haar een het monopolyenquote:Op donderdag 9 november 2006 18:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wie is nou je vriendin? Ik ben nieuwsgierig!
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:34 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
wat zijn jullie toch sexisten.
hij kan er straks meteen zn verdriet verdrinken!quote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Diegene waar hij mee aan het Monopoly-en is.
Die knappe krullenbol
tuurlijk heb ik eisen.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]wat is er sexitisch aan slikken?
![]()
jij hebt toch ook wel eisen wbt mannen?
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:39 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
tuurlijk heb ik eisen.
jullie willen een vrouw met dikke tieten en een beest in bed. Zoiets toch?
LFY kent me echt goedquote:Op donderdag 9 november 2006 18:39 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
tuurlijk heb ik eisen.
je willen een vrouw met dikke tieten en een beest in bed. Zoiets toch?
ja en gewoon dubbel, wat maakt het uitquote:Op donderdag 9 november 2006 18:39 schreef Eilanden het volgende:
Effe doorposten! We zitten bijna op 200!
Ik niet.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:39 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
tuurlijk heb ik eisen.
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:37 schreef Bos81 het volgende:
Nou ja krullen, die ene met die lichtblauwe bodywarmer
Welke eisen heb jij dan?quote:Op donderdag 9 november 2006 18:39 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
tuurlijk heb ik eisen.
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:39 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
tuurlijk heb ik eisen.
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]natuurlijk niet; er zijn meer onderdelen die tellen
ze moeten ook veul geld thuis hebben
haha.quote:
Gewoon een lieve meid, waarbij ik mijn hart kan luchten. Natuurlijk moet ik haar aantrekkelijk vinden, maar dat kan ook met cup Aquote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon een lieve meid, waarbij ik mijn hart kan luchten. Natuurlijk moet ik haar aantrekkelijk vinden, maar dat kan ook met cup A
Boven jequote:Op donderdag 9 november 2006 18:43 schreef Eilanden het volgende:
Wat is voor jou dan belangrijk Bossie? Behalve dat knappe koppie?
noem ze eensquote:Op donderdag 9 november 2006 18:42 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
haha.
Eisen genoeg, helaas voldoen weinig mannen daaraan, vandaar dat ik ook alleen ben met Justin.
Dat ik hoop dat ie naar beneden valt, nou goed/quote:Op donderdag 9 november 2006 18:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Daar zie ik een plafond ... wat wil je daarmee zeggen?![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:46 schreef appelsientje het volgende:
Tja hoe eerder Ajax uit de titel is verdwenen hoe beter
beetje leuk eruit zien, leuk gekleed zijn, vlotte babbel hebben, van kinderen houden natuurlijk, moet ermee kunnen lachen, een schouder, geen ja knikker, tegegas kunnen geven, moet niet verlegen zijn.quote:
Of ik had gewoon mijn post ge editquote:Op donderdag 9 november 2006 18:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat ik hoop dat ie naar beneden valt, nou goed/
Natuurlijk die post boven de jouwe. Tenzij jouw post de eerste van de pagina is, dan moet je de laatste post hebben op de vorige pagina.
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:46 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
beetje leuk eruit zien, leuk gekleed zijn, vlotte babbel hebben, van kinderen houden natuurlijk, moet ermee kunnen lachen, een schouder, geen ja knikker, tegegas kunnen geven, moet niet verlegen zijn.
dat waren er een paar
wanneer gaan we daten?quote:Op donderdag 9 november 2006 18:46 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
leuk gekleed zijn, vlotte babbel hebben, van kinderen houden natuurlijk, moet ermee kunnen lachen, een schouder, geen ja knikker, tegegas kunnen geven, moet niet verlegen zijn.
dat waren er een paar
Da ha'k nog nie gezienquote:Op donderdag 9 november 2006 18:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Of ik had gewoon mijn post ge edit
Ik wist dat je dit ging zeggenquote:
je kan niet alles hebben Bos.quote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:49 schreef borisz het volgende:
bij deze, ik open niet de volgende hools![]()
Die vetgedrukte waren de eisen waar ik niet echt aan voldoe (die leuk uitzien en goed gekleed even buiten beschouwing)quote:Op donderdag 9 november 2006 18:49 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
je kan niet alles hebben Bos.
maar wat waren jouw punten dan, de vetgedrukte of die andere?
hoe ging Clauw er dan van achteren in?quote:Op donderdag 9 november 2006 18:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan moet je het achterdeurtje van Clau gebruiken .. die kon er wel in
Dat zijn gewoon de geile groeihormoontjes van Hoolsquote:Op donderdag 9 november 2006 18:50 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik had kunnen weten dat jij dat zou zeggen of Pascal.
quote:
Weet ik veel .. het lukte haar eerst ook niet en toen kon ze er van achteren inquote:Op donderdag 9 november 2006 18:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe ging Clauw er dan van achteren in?
In dat Joker pak zag je er andersquote:Op donderdag 9 november 2006 18:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die vetgedrukte waren de eisen waar ik niet echt aan voldoe (die leuk uitzien en goed gekleed even buiten beschouwing)
hoe kan Pascal dat nou zeggen die is er nietquote:Op donderdag 9 november 2006 18:50 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik had kunnen weten dat jij dat zou zeggen of Pascal.
als die er was geweest had hij het gezegdquote:Op donderdag 9 november 2006 18:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe kan Pascal dat nou zeggen die is er niet
Nou Sientje .... vraag Bossie dan om een datequote:Op donderdag 9 november 2006 18:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
In dat Joker pak zag je er andersgrappig uit
Ik zeg grappig.. niet leukquote:Op donderdag 9 november 2006 18:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nou Sientje .... vraag Bossie dan om een date![]()
Maar ja dat is Carnaval, dat is andersquote:Op donderdag 9 november 2006 18:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Laat me raden, iets met Carnaval ?quote:Op donderdag 9 november 2006 18:53 schreef rubbereend het volgende:
ik heb een leuke TT
eens kijkenquote:Op donderdag 9 november 2006 18:52 schreef Bos81 het volgende:
Slaap lekker Justin
Rubber, mij Pa lukte dat vandaag ook niet. Gaat het wel als je via MSN.nl naar hotmail gaat ?
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Laat me raden, iets met Carnaval ?
Waag het niet om dat pokke-carnaval in de TT te zetten!!quote:Op donderdag 9 november 2006 18:53 schreef rubbereend het volgende:
ik heb een leuke TT
O ja zometeen maar in mijn Fobo zetten.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hoor je dat Bossie???? Sientje zegt dat je niet leuk bent!!![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja zometeen maar in mijn Fobo zetten.
Daar ben ik inmiddels wel aan gewendquote:Op donderdag 9 november 2006 18:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hoor je dat Bossie???? Sientje zegt dat je niet leuk bent!!![]()
Heeeeeeeeeeeeel goedquote:Op donderdag 9 november 2006 18:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
jij bent goed in het stoken of niet
en leuke pakken voor Carnaval vinden is best moeilijkquote:Op donderdag 9 november 2006 18:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]moet je doen....
Wel cewl dat je zo'n pak hebt gevonden.
Was gewoon te koop in een winkel waar ze carnavalskleding verkochten.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]moet je doen....
Wel cewl dat je zo'n pak hebt gevonden.
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedenavondik ga ook eens een poging wagen om me in VBL te mengen
aaaaaaaaaaquote:Op donderdag 9 november 2006 18:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar ben ik inmiddels wel aan gewend![]()
Die criminaliteit in Braboland kent echt geen grenzen he?quote:Op donderdag 9 november 2006 18:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was gewoon te koop in een winkel waar ze carnavalskleding verkochten.
Toevallig liep ik daar toen stage, kon het dus wat goedkoper meenemen. Alleen jammer dat mijn muts is gejat een paar jaar geleden![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja hoiquote:Op donderdag 9 november 2006 18:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Neequote:Op donderdag 9 november 2006 18:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die criminaliteit in Braboland kent echt geen grenzen he?![]()
hehehequote:Op donderdag 9 november 2006 18:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was gewoon te koop in een winkel waar ze carnavalskleding verkochten.
Toevallig liep ik daar toen stage, kon het dus wat goedkoper meenemen. Alleen jammer dat mijn muts is gejat een paar jaar geleden![]()
Mwa geen behoefte aan. Misschien voor komend jaar. Nu heb ik er wel wat geld voor, dat is de afgelopen jaren wel anders geweest.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehehe
Dan koop je toch gewoon een nieuwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |