Mika spuugt ook niet maar ben ze toch aan het eind van de week allemaal kwijtquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:32 schreef linda856763 het volgende:
Eigenlijk valt het hier wel mee hoor, met het gebruik van hydrofielluiers. Ik heb er zo'n 20, maar ik gebruik er 1 per 2 dagen als onderlegger voor Eva's hoofdje in bed, en 2 per 2 dagen als handdoek. En daar houdt het eigenlijk wel mee op... Eva spuugt niet veel, dat scheelt.
Dat gaat hier echt niet. Fons is echt een stinkmanneke tegen de ochtend. En als we ergens naar toe gaan moet hij ook weer eens gewassen, anders ruikt hij zuur en niet naarquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:58 schreef linda856763 het volgende:
Oja, ons stinkendeEvaatje gaat maar eens per 2 en soms 3 dagen in bad of onder de douche. Vaker is niet nodig, zeiden ze in het ziekenhuis, en om eerlijk te zijn vind ik dat ook wel fijn. Het kost zoveel tijd, en ze wordt er ook wel wat onrustig door geloof ik. Een outfit draagt ze dan ook, mits niet bespuugd/beplast/bepoept, wel 2 dagen...
ik heb er ook 18 en anders kun je nog altijd bij halenquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:26 schreef Webcrowler het volgende:
We hebben 18 hydrofielluiers, zal toch wel genoeg zijn. Mijn vriendin (kraamverzorgster) zegt van wel, maar als ik zo kijk bij mijn broer hoeveel hun gebruiken twijfel ik wel
Ja dat is zo, ik hoor het wel van mn vriendin als ik bij moet halenquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:29 schreef Popples het volgende:
[..]
ik heb er ook 18 en anders kun je nog altijd bij halen![]()
Misschien geen overbodige luxe om het aantal gewoon te verdubbelen. Maar veel méér dan dat lijkt me ook weer overdreven... zeker als je ze uiteindelijk niet zo vaak gebruikt o.i.d.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:26 schreef manny het volgende:
hoeveel van die dingen nodig met 2 monsters ? Volle aanhangwagen, boedelbak of vrachtwagen ?
Wat een prachtige rode haartjes heeft hij al!quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:43 schreef Tallie1982 het volgende:
Hallo,
Ik heb hier een tijdje geleden in het topic gepost dat me vriendin 20 weken zwanger was. Hierna heb ik niet meer gereageerd in het topic door tijdgebrek. Ons kindje is nu al 2 maanden oud. Tis echt het mooiste dat ik ooit heb meegemaakt
Hieronder een aantal foto's van Dylano zoals ie nu is. Ik ga later nog foto's posten van na de geboorte
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 november 2006 13:25 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wat een prachtige rode haartjes heeft hij al!
quote:Op zondag 12 november 2006 19:56 schreef Suzanna het volgende:
.....
Hey, Chaca, wat doe jij hier??!!! Hup onder de douche en naar bed jij! (oh ja, Fleur slaapt zeker nog niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |