Die hoeven er ook niet in.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:40 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
je hebt geen planes in 2142...
Ja Ijsmuts heeft van deze spamtopics toch een groot succes gemaaktquote:
ben blij dat je het als compliment zietquote:Op donderdag 9 november 2006 14:43 schreef IJsmuts het volgende:
Dat dus
zo, hoef ik vanavond niet terug te bladerenquote:Op donderdag 9 november 2006 10:46 schreef IJsmuts het volgende:
Geil zoekmachinetje: Ms. DeWey
![]()
echt geil!!!
quote:Op donderdag 9 november 2006 14:50 schreef RudyCarell het volgende:
mogguh
@allen, zijn er eigenlijk nog "ex" gabbers hier... toevallig zondag een oude docu gezien uit 96... man the memories, de drugs, de sfeer... ik weet dat Ursel wel een oudgediende is... en ik heb gisteren alle Megarave recordds-vinyls op mp3 gedownd... toch wel kick hoor... als het maar niet te commie was...
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:19 schreef IJsmuts het volgende:
Mn verlanglijstje voor morgen!![]()
Totaal EUR 5.072,00![]()
Core 2 Extreme X6800 ¤ 935,00
[afbeelding]
Asus Striker Extreme ¤ 251,00
[afbeelding]
2 x Mushkin Extreme Performance 2048mb ¤ 580,00
[afbeelding]
2x WD Raptor 150g 10k rpm ¤ 458,00
[afbeelding]
Creative Soundblaster X-Fi Elite Pro ¤ 278,00
[afbeelding]
2x XFX 8800 GTX SLI ¤ 1298,00
[afbeelding]
Zalman FC-ZE1 Fatal1ty ¤ 359,00
[afbeelding]
Sony BW4100A Blu-Ray ¤ 913,00
[afbeelding]
die heb ik ook nog wel eens weggewerkt in de jaren 90quote:
Ja, dat waren nog eens tijdenquote:Op donderdag 9 november 2006 15:31 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
die heb ik ook nog wel eens weggewerkt in de jaren 90![]()
@ puni, mmm nee, van haar krijg ik altijd een dikke zoen en de melding dat het kadootje nog komt....
quote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:34 schreef ursel het volgende:
[..]
* ursel is nog altijd clean gebleven..![]()
![]()
een klasgenoot van me dealde in mercedesjes, staan in de pic op rij drie nummer 7quote:Op donderdag 9 november 2006 15:36 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja, dat waren nog eens tijden![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 16:02 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dan moet ik je je helaas doorverwijzen naar het [SERIEUS] Spam Topique Voor Kleine BoF!-ers
![]()
aha LSD dus...quote:Op donderdag 9 november 2006 16:04 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
ik ben gewoon geen kudde dierik volg mijn eigen weg
![]()
dat is goed joh!quote:Op donderdag 9 november 2006 16:04 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
ik ben gewoon geen kudde dierik volg mijn eigen weg
![]()
LSD en paddo's heb ik dus nooit gedaan en ga ik ook nooit doen (de rest ook al jaaaren niet meer)quote:
ben nu over de energiebehoefte van de wereld tot 2030 aan het lezen maar of dat leuk isquote:Op donderdag 9 november 2006 16:06 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dat is goed joh!bedenk dan nu even een eigenzinnig onderwerp om over te spammen
![]()
Ik alleen paddos... Laatst nog op koninginnedag... Leipe shit!quote:Op donderdag 9 november 2006 16:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
LSD en paddo's heb ik dus nooit gedaan en ga ik ook nooit doen (de rest ook al jaaaren niet meer)
dat vind ik dus echt enge shit![]()
groen links propaganda??quote:Op donderdag 9 november 2006 16:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
ben nu over de energiebehoefte van de wereld tot 2030 aan het lezen maar of dat leuk is![]()
die krijgen het zowieso niet fijn, klimaat naar de kloten, lasten niet meer te betalen, 3e wereld oorlogquote:Op donderdag 9 november 2006 16:25 schreef staticdata het volgende:
Nee geen groenlinks, komt van een organisatie die advies geeft aan de g8 wat te kunnen doen om de wereld idd nog te redden.
als we zo doorgaan gaan onze kinderen het niet fijn hebben..
per land zou je het toch niet op kunnen lossen. er moeten wereldwijd afspraken gemaakt gaan worden en dan niet zoals het geflopte kioto proces waar amerika zich niet aan wil binden.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:27 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
die krijgen het zowieso niet fijn, klimaat naar de kloten, lasten niet meer te betalen, 3e wereld oorlog![]()
maar we moeten nu gewoon vvd & cda etc gaan stemmen, dan komt alles goed![]()
gelukkig staat het tussen puntjes......quote:Op donderdag 9 november 2006 16:38 schreef RudyCarell het volgende:
over 30 jaar is India de grootmacht als het zo doorgaat... laatst wederom een docu erover gezien, dat meer dan de helft van alle bedrijven de standaard callcenters en administratie enzo naar India gooien vanwege de goedkope arbeidskrchten en sneller werktempo... en de goede beheersing van de engelse taal...
Dat zal dan wel een duur lijntje zijnquote:Op donderdag 9 november 2006 09:45 schreef IJsmuts het volgende:
vet he, ping van 800
ga er morgen eens achteraan, kijken of ik het abbootje van mn ouwelui kan omzetten. keek vorig weekend eens in de details en het is een kpn business 256/256 lijn......
![]()
dan maar ff commander spelen, lekker cartillary smijten op tango_gerhart![]()
quote:
Dat is echt gewoon ziek. Anderhalf jaar lang, 9.5 uur per dag BF2 spelen...mensen die zo lang op een dag gamen moeten echt eens een psycholoog op gaan zoekenquote:
yeeeeeeeehquote:
Ik was nog erg jongquote:Op donderdag 9 november 2006 14:50 schreef RudyCarell het volgende:
@allen, zijn er eigenlijk nog "ex" gabbers hier... toevallig zondag een oude docu gezien uit 96... man the memories, de drugs, de sfeer... ik weet dat Ursel wel een oudgediende is... en ik heb gisteren alle Megarave recordds-vinyls op mp3 gedownd... toch wel kick hoor... als het maar niet te commie was...
Ik ookquote:Op donderdag 9 november 2006 15:34 schreef ursel het volgende:
* ursel is nog altijd clean gebleven..![]()
![]()
Als India al zo groot wordt dan wordt het niet op callcenters en administratie. Deze taken gaan juist naar India omdat deze eenvoudig te verplaatsen zijn. India groeit, wordt rijker, loonkosten stijgen, callcenters/administratie verhuist naar een ander land. Pas als India op kennis e.d. goed mee komt zal het een belangrijk land worden.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:38 schreef RudyCarell het volgende:
over 30 jaar is India de grootmacht als het zo doorgaat... laatst wederom een docu erover gezien, dat meer dan de helft van alle bedrijven de standaard callcenters en administratie enzo naar India gooien vanwege de goedkope arbeidskrchten en sneller werktempo... en de goede beheersing van de engelse taal...
Kyoto is sowieso een aanfluiting. Kost teveel en levert te weinig op.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:30 schreef staticdata het volgende:
per land zou je het toch niet op kunnen lossen. er moeten wereldwijd afspraken gemaakt gaan worden en dan niet zoals het geflopte kioto proces waar amerika zich niet aan wil binden.
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:56 schreef staticdata het volgende:
NOG 2 mankom jongens dan zit de server weer vol
kom vanavond wel een keertje aankakken. maarja dan zal chiel en of stefan wel weer alleen zijnquote:
Klopt jaquote:Op donderdag 9 november 2006 19:10 schreef ursel het volgende:
Yeah.... Net ff server gevuld, maar goed dat ik gewacht had, want EA had besloten mij toch maar mijn nieuwe rang toe te kennen... En dat na een geweldige revive op Punisher..
Ook al heb je deze onderdelen je pc gaat het niet doenquote:Op donderdag 9 november 2006 15:19 schreef IJsmuts het volgende:
Totaal EUR 5.072,00![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 9 november 2006 19:26 schreef Viro het volgende:
Ook al heb je deze onderdelen je pc gaat het niet doenJe vergeet het belangrijkste onderdeel
![]()
hey het is een wishlist he, never nooit niet dat ik dit zo even aanschaf. tegen de tijd dat ik geld over heb koop ik lekker een quadro octo corequote:Op donderdag 9 november 2006 19:31 schreef Suikermais het volgende:
Ijsmuts..w8 dan op de quad core die één dezer dagen uitkomt. Kost maar 1000 euro !!!
2200 hollandse guldens voor een cpu. Hoe gek moet je zijn...
Ik ookquote:Op donderdag 9 november 2006 19:59 schreef IJsmuts het volgende:
@ ferdi,![]()
![]()
groepsreply!!
![]()
![]()
even journaal kijken, dan de hele avond knallen![]()
hehe, ik zal je zo es ff op zn rechts in je reet schietenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ookAls ik een kleine seconde voorsprong op je heb moet t me wel lukken om je neer te knallen
Dan zal ik op z'n links mn munitie met je delen en je verzorgen als je niet wilt werken.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:03 schreef IJsmuts het volgende:
hehe, ik zal je zo es ff op zn rechts in je reet schieten![]()
ik ben er ook hoor schatjequote:Op donderdag 9 november 2006 19:08 schreef egg-bird het volgende:
[..]
kom vanavond wel een keertje aankakken. maarja dan zal chiel en of stefan wel weer alleen zijn![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 20:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan zal ik op z'n links mn munitie met je delen en je verzorgen als je niet wilt werken.
Ja lach maar. Ik ben verdomme met gevaar voor eigen leven de straat over gestoken, heb een zooi munitie gehaald uit de kist, kom ik terug, wil je meteen delenquote:
mr rutte zegt net dat die blauwe "gelukzoekers" maar weg moeten blijven, misschien heeftie wel gelijkquote:Op donderdag 9 november 2006 20:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja lach maar. Ik ben verdomme met gevaar voor eigen leven de straat over gestoken, heb een zooi munitie gehaald uit de kist, kom ik terug, wil je meteen delenTis dat friendly fire uit staat...
Ruttequote:Op donderdag 9 november 2006 20:14 schreef IJsmuts het volgende:
mr rutte zegt net dat die blauwe "gelukzoekers" maar weg moeten blijven, misschien heeftie wel gelijk![]()
goeie grap had bos gemaakt he?!quote:Op donderdag 9 november 2006 20:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Rutte![]()
Ik ben eruit, het wordt VerhagenBos Draaitol
nou dan is puni nu zeker aant rukken op zn score want ik log net aan op TS, zegtie niks terugquote:Op donderdag 9 november 2006 20:26 schreef Sickert het volgende:
IO
net 172 punten en maar 21 keer dood
Punisher en diamond pwnden helemaal beide in de 200 plus
was wel leuk, en het niveau is ook wel goed deze week op de server :yquote:Op donderdag 9 november 2006 20:26 schreef Sickert het volgende:
IO
net 172 punten en maar 21 keer dood
Punisher en diamond pwnden helemaal beide in de 200 plus
Ik vind het eigenlijk een weinig goede grap om eerst een aantal Turkse mensen je partij uit te zetten omdat ze weigeren te spreken van genocide om vervolgens tegenover Turkse journalisten te zeggen dat Nederlanders het woord genocide te makkelijk in de mond nemen en dat hij het zelf liever over de Armeense kwestie heeft.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:24 schreef IJsmuts het volgende:
goeie grap had bos gemaakt he?!![]()
dat iedereen dan daar weer over valt is eigenlijk nog triester![]()
van nivo weet ik niks afquote:Op donderdag 9 november 2006 20:28 schreef staticdata het volgende:
[..]
was wel leuk, en het niveau is ook wel goed deze week op de server :y
was nog close het laatste potje
quote:Op donderdag 9 november 2006 14:50 schreef RudyCarell het volgende:
mogguh
je mot es wat meer samenwerken pik, je liep steeds de verkeerde kant opquote:Op donderdag 9 november 2006 20:30 schreef Sickert het volgende:
[..]
van nivo weet ik niks af
kwam pas rond de 260 tickets weer meedoen
ik ging hard
volgende keer wil ik wel met jullie meelopen
paar keer aardig met jullie gevochten
volgende keer maar samen
de ibm serie is zeer goed, op me werk hebben ze degene waarin die ingebouwe vingerafdruk lezer zit. maar ze hebben een goed scherm, toetsenbord is fijn, alles eigenlijk.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:35 schreef BattleLies het volgende:
Boyzzz
zoek ff wat tips
Ik zoek een ultraportable laptop en mag rond de 1499 excl kosten (kaal, zonder acc.)
dus max 13" schermpie en dvd is niet nodig etc etc
Moet kwalitatief goed in orde zijn en een A-merk. Ik kom al snel uit op Toshiba of IBM..
Iemand toevallig wat tips voordat ik mijn idee afschiet?![]()
hij wilde met diamond en mij spelenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:36 schreef Incolumis het volgende:
[..]
je mot es wat meer samenwerken pik, je liep steeds de verkeerde kant op
quote:Op donderdag 9 november 2006 20:58 schreef dekkered het volgende:
11 11???
ik woon ook onder de rivieren hor henk janquote:Op donderdag 9 november 2006 20:59 schreef ursel het volgende:
[..].. Dat is voor de mensjes onder de rivieren. Een excuus om zich ladder zat te zuipen..
![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 20:59 schreef ursel het volgende:
[..].. Dat is voor de mensjes onder de rivieren. Een excuus om zich ladder zat te zuipen..
![]()
Bron: wikipediaquote:In zijn huidige praktijk wordt carnaval gevierd vanaf de donderdag in de week voorafgaand aan Aswoensdag tot en met Aswoensdag zelf. Er is echter ook sprake van een carnavalsseizoen, dat al op 11 november (de elfde van de elfde) om 11:11 uur begint, en onderbroken wordt door de maand december. Het getal 11 is van oudhers het getal van de dwazen en narren en duikt veel op in het Rijnlandse en Limburgse carnaval.
Ook al wordt de vastenperiode lang niet meer zo streng gevierd als vroeger, het carnavalsfeest blijft het feest waarbij mensen zich vermommen door vreemde kledij aan te trekken, en zo onherkenbaar een alibi hebben om zich in allerlei vormen te buiten te gaan. In de Middeleeuwen vielen daarbij nogal eens doden en gewonden, maar tegenwoordig is het masker bedoeld om iemand anders een spiegel voor te houden dan wel (met verdraaide stem) iemand stevig en ongezouten de waarheid te zeggen.
Het carnavalsfeest wordt in Nederland vooral ten zuiden van de grote rivieren (Maas, Waal en Rijn) gevierd. Verder wordt het in Twente gevierd. In Noord-Brabant viert men het Bourgondische carnaval, in Limburg het Rijnlandse carnaval, naar Duits model (met Keulen als belangrijkste centrum).
klinkt gezelligquote:Op donderdag 9 november 2006 21:33 schreef ursel het volgende:
Een keer Carnaval gevierd in Keulen... Wat een gekkehuis is dat zeg..
Werd door de kennissen aldaar op pad gestuurd met een plastic boodschappen tas.. snapte er geen zak van... totdat de optocht begon..
Daar met wat duitsers aantal dagen opgetrokken.. Die hadden een digros-karretje omgebouwd tot rijdende tap, inclusief stereo... En dat ding ging overal mee. Wij naar de metro met de roltrap, daarna de metro zelf in.. En natuurlijk mocht de muziem niet uit en moest het bier blijven stromen..
Nooit zo'n gekkehuis gezien..
coolquote:Op donderdag 9 november 2006 22:42 schreef BattleLies het volgende:
http://5x5m.com/files/speedbandits/
![]()
succesquote:Op donderdag 9 november 2006 22:48 schreef BattleLies het volgende:
wish me luck..
morgen rechtzaak om 11:30.. Advocaat kostte gvd al een godsvermogen laat staan de boete naast de rijontzegging.![]()
jedi
Ga je dat kopen? Op sommige onderdelen kun je echt dik geld besparen zoals op de behuizing.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:19 schreef IJsmuts het volgende:
Totaal EUR 5.072,00![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Apple Macbook natuurlijk Duurste is 1500 eurie, en allemaal 13 inch...quote:Op donderdag 9 november 2006 20:35 schreef BattleLies het volgende:
Boyzzz
zoek ff wat tips
Ik zoek een ultraportable laptop en mag rond de 1499 excl kosten (kaal, zonder acc.)
Moet kwalitatief goed in orde zijn en een A-merk. Ik kom al snel uit op Toshiba of IBM..
Dezequote:Op donderdag 9 november 2006 20:35 schreef BattleLies het volgende:
Boyzzz
zoek ff wat tips
Je weet het hequote:
ik heb genoten van je gister viro! viese homo sniperquote:Op vrijdag 10 november 2006 01:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Je weet het he![]()
@ijstmuts : je moet een extreem goeie psu hebben wil je die vga kaarten in sli draaien
Vandaag weer eens liggen snipen op de server omdat ijsmuts jarig was. Een paar keer headshots achter elkaar gegeven tot dat ie pissed off was : VIRO HOU EENS OP HOMO SNIPERHomo
sniper
![]()
Daarna hem een mooie kont-piercing erbij gegeven als extraatje![]()
Maar wat ik wil zeggen is : Gefeli ijsmutsk hoop dat je hebt genoten van je kado' s
KB & Muis does it for mequote:Op vrijdag 10 november 2006 09:39 schreef egg-bird het volgende:
ff een vraagje, wat raden jullie aan voor de chopper gewoon KB en muis of een joystick?
KB en muis, ik heb die joystick zelfs de deur weer uitgegooidquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:39 schreef egg-bird het volgende:
@all Goedemorgen...
@muts. Gefeliciteerd jongen
ff een vraagje, wat raden jullie aan voor de chopper gewoon KB en muis of een joystick?
keyboard alleen, geen muisquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:39 schreef egg-bird het volgende:
@all Goedemorgen...
@muts. Gefeliciteerd jongen
ik werk ook met TB+TB+muis, dus het besturen van de neus en links en rechts heb ik ook op de pijltjestoetsenquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:02 schreef egg-bird het volgende:
[..]
oowh? welke toetsen gebruik je dan?
moeten we nuquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:19 schreef jpjedi het volgende:
500 Euro boete plus 4 maanden voorwaardelijk..![]()
Zwaarder als ik gedacht had. Maar in ieder geval geen onvoorwaardelijk.
En die verdediging had ik net zo goed zelf kunnen doen.![]()
Dat zuigtquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:19 schreef jpjedi het volgende:
ja daar ben ik zelf ook nog niet uit eigenlijk.quote:
dat is een leuk filmpje jaquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ja daar ben ik zelf ook nog niet uit eigenlijk.![]()
FF iets totaal anders: http://video.google.com/videoplay?docid=5733044300866646599&q=battlefield+2![]()
gewoon wasd en pijltjesquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:02 schreef egg-bird het volgende:
[..]
oowh? welke toetsen gebruik je dan?
Zwijndrechtquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:45 schreef ursel het volgende:
:w all...
Net solli gesprek gehad in zwijndrecht... Gin geloof ik wel goed.. nog 2 andere kandidaten, maar ze zoeken op behoorlijk kort termijn iemand en job sprak me wel erg aan..Net ook eenmailtje gehad voor een gesprek hier veel dichter in de buurt..
@ JP.. Zwaar klote man, maar idd, iig gelukkig geen rij-ontzegging. Aan de andere kantl.. denk niet dat ze daar in india er erg op letten..Sterkte ermee iig
Voor welke functie? Zwijndrecht is hier ook vlakbij.. Ridderkerk he..quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:45 schreef ursel het volgende:
:w all...
Net solli gesprek gehad in zwijndrecht... Gin geloof ik wel goed.. nog 2 andere kandidaten, maar ze zoeken op behoorlijk kort termijn iemand en job sprak me wel erg aan..Net ook eenmailtje gehad voor een gesprek hier veel dichter in de buurt..
@ JP.. Zwaar klote man, maar idd, iig gelukkig geen rij-ontzegging. Aan de andere kantl.. denk niet dat ze daar in india er erg op letten..Sterkte ermee iig
maar eehm wat is er in vredesnaam gebeurd dan? wat t ook is. kut voor je.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:19 schreef jpjedi het volgende:
Heracles?quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:12 schreef ursel het volgende:
Op Lab, bij bedrijf Hercules..
Zoquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:00 schreef -chiel- het volgende:
Hoe start je hier eigenlijk een polletje?
ik zeg alvast, ja zet hem maar op SF van het weekendquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:00 schreef -chiel- het volgende:
Hoe start je hier eigenlijk een polletje?
en dan IO graag!!quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik zeg alvast, ja zet hem maar op SF van het weekend
nee zet hem maar op Titan modequote:Op vrijdag 10 november 2006 16:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik zeg alvast, ja zet hem maar op SF van het weekend
Je titel stemt niet geheel overeen met je antwoorden..quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:28 schreef -chiel- het volgende:
![]()
Poll: Zetten we de server dit weekend op special forces en dan ook nog op IO!Nee,ik ben een NooB dus kan niet scoren zonder voertuig! Nee,ben student dus lange einden lopen daar ben ik te lui voor! Ja, leuk, gezellig met zijn allen aan de wandel op oa Warlord. Zoek het uit met je bf2, ik speel alleen nog maar bf2167
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ok, ietwat aangepast miereneuker, het is ook eigenlijk alleen voor de vormquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:37 schreef ursel het volgende:
Je titel stemt niet geheel overeen met je antwoorden..
Je vraagt of die op SF moet, maar heb nergens de optie om tegen SF te stemmen..
Nee idd, maar jij zou de enige zijn die daarop zou stemmen!quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mijn antwoord staat er niet tussen
Sterkte!quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:56 schreef Viro het volgende:
Precies vandaag op dit tijdstip kreeg ik te horen dat me moeder was overledenVoelt heel raar nu 1 jaar later. Zo snel al 1 jaar.
Ik doelde meer op een optie, nee, liever geen SF, maar vanilla...:')quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:52 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ok, ietwat aangepast miereneuker, het is ook eigenlijk alleen voor de vorm![]()
[..]
Nee idd, maar jij zou de enige zijn die daarop zou stemmen!
Dat had dan geweest;
Nee ik kan heel het spelletje eigenlijk niet dus ik ga me maar het hele weekend afrukken op mijn x-box!
TYquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Sterkte!
Ik kies voor optie 5, IO 24/7 Karkand 64
mee eenschquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:18 schreef Viro het volgende:
[..]
TY
Nee geen 24/7 IO Karkand 64 dat gaat wel leuk zijn voor een tijdje maar daarna wordt het gewoon saai. Gewoon afwisseling qua mappen is veel leuker.
en welke van de 2 wordt voor jou?quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:08 schreef jpjedi het volgende:
Ons nieuwe uniform.![]()
Verschrikkelijk..met zo`n gouden draad over je schouder..lijk prins willem alexander wel.![]()
[afbeelding]
sterkte jongequote:Op vrijdag 10 november 2006 16:56 schreef Viro het volgende:
Precies vandaag op dit tijdstip kreeg ik te horen dat me moeder was overledenVoelt heel raar nu 1 jaar later. Zo snel al 1 jaar.
Ik moet zeggen dat die je goed staat JP..quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:08 schreef jpjedi het volgende:
Ons nieuwe uniform.![]()
Verschrikkelijk..met zo`n gouden draad over je schouder..lijk prins willem alexander wel.![]()
[afbeelding]
Dat begrijp ik maar aangezien het nogal moeilijk is om keuzes te maken voor sommige mensen, staat de uitkomst eigenlijk al vast, vandaar dat ik zeg dat het alleen voor de vorm is!quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik doelde meer op een optie, nee, liever geen SF, maar vanilla...:')
quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat die je goed staat JP..
[afbeelding]
Dan moet ik morgen maar een ander servertje gaan opzoeken..quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:34 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar aangezien het nogal moeilijk is om keuzes te maken voor sommige mensen, staat de uitkomst eigenlijk al vast, vandaar dat ik zeg dat het alleen voor de vorm is!
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
[afbeelding]
Je kan ook gewoon meedoen!quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:36 schreef ursel het volgende:
Dan moet ik morgen maar een ander servertje gaan opzoeken..![]()
![]()
![]()
lol maar 6 goedquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:50 schreef jpjedi het volgende:
Man man man...wat een dag..![]()
We zijn sinds vandaag officieel in ondertrouw!!![]()
hebben jullie het spel al gespeeld? Er is nog steeds niemand met 100%![]()
180 euro alquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:11 schreef staticdata het volgende:
inco op hoeveel staan je draaitafels op marktplaats?
zijn allebei dezelfde manquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Heracles is dat kleintje.. Hercules is die grote..![]()
kan niet echt zeggen dat ik de foto's geslaagd vindquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Geniaal!
PS: http://heleen.shows.it![]()
Pfff en ik post dit terwijl ik een BF2142 speler benquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:18 schreef Viro het volgende:
[..]
TY
Nee geen 24/7 IO Karkand 64 dat gaat wel leuk zijn voor een tijdje maar daarna wordt het gewoon saai. Gewoon afwisseling qua mappen is veel leuker.
wat enorm kut voor je joh. heel veel sterkte, ik hoop dat je het trekt vandaagquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:56 schreef Viro het volgende:
nee idd en dan dat bos houtquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:41 schreef Incolumis het volgende:
[..]
kan niet echt zeggen dat ik de foto's geslaagd vind
Ik vind het ook niet echt super nee.. En die vent erbij dat is toch die Ton van televisie?quote:
[afbeelding]
neequote:Op vrijdag 10 november 2006 23:22 schreef Incolumis het volgende:
iedereen al een @live.nl adres aangemeld?
Die stond er natuurlijk ook alleen voor jou!quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:36 schreef FJD het volgende:
En op de poll is er natuurlijk maar 1 goed antwoord:
Poll: Zetten we de server dit weekend op special forces en dan ook
Je hebt gestemd op: 2: Nee,ben student dus lange einden lopen daar ben ik te lui voor!
Herfstquote:Op zaterdag 11 november 2006 03:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
NederlandHerfst / Winter vind ik de leukste jaargetijden
cstudentquote:Op zaterdag 11 november 2006 10:47 schreef FJD het volgende:
UnleashMitch
Met mn nieuwe account pas 993maar I'm closing in fast
20 posts per dag
quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:34 schreef Incolumis het volgende:
@ijsmuts: Voor de mensen die mijn nickname niet kunnen spellen.![]()
(check laatste reply)
Ach binnenspiegel is niet eens verplicht. afbreken dat ding zeg ik.quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:33 schreef FJD het volgende:
ow dat is wel relaxed danDing zit echt nok en nok vol
en er moet het een en ander bij
heej ga jij is zuipen zegquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ach binnenspiegel is niet eens verplicht. afbreken dat ding zeg ik.![]()
we zullen die audi eens afbrekenquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ach binnenspiegel is niet eens verplicht. afbreken dat ding zeg ik.![]()
Hij is om kwart voor 1 vertrokkenquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:40 schreef dekkered het volgende:
[..]
heej ga jij is zuipen zeg
tis toch bijna carnaval dus of nie?
quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:32 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Hij is om kwart voor 1 vertrokken
ZO:
[afbeelding]
OMG!quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:32 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Hij is om kwart voor 1 vertrokken
ZO:
[afbeelding]
geweldigquote:
NEEEEEEEEE!!!!quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:43 schreef Sickert het volgende:
[..]
geweldig
wat een toffe gozer is die Jp toch he
voor de mensen die nog een goede headset zoeken voor weinig
http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=KH%23E07
met trilfunctie op de bass
geniaal dingetje
welke?quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:50 schreef dekkered het volgende:
[..]
NEEEEEEEEE!!!!
deze is beter ...............................................
:S hij is er niet meer
die owned iddquote:
hij alleen een tikkeltje te zwaar maar voor de rest is et een relext ding die sharkoonquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:19 schreef Sickert het volgende:
[..]
die owned idd
die heb ik namelijk ook
maar die sweexx is beter
en dat weet ik omdat ik ze nu alletwee heb
dan is die sweex wel beter wat ik alleen met die sharkoon handig vind is dat je die kan inklappenquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:24 schreef dekkered het volgende:
[..]
hij alleen een tikkeltje te zwaar maar voor de rest is et een relext ding die sharkoon
Lijkt me een terechte kick dus..quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:26 schreef staticdata het volgende:
gekicked van een server omdat ik geen respect had
TY. ik werd al gek van die framedrops. Maar man o man die graphicsquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:30 schreef RudyCarell het volgende:
voor de mensen die splinter cel double agent hebben en slowmotion/framedrops hebben en een dual core. dit moet je doen, scda starten, ctrl+alt+del ga naar taakbeheer rechterklik op splinter cell 4, kies affiniteit instellen en deselecteer 1 cpu. dan loopt hij perfect!
In welk land stond die server?quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:26 schreef staticdata het volgende:
gekicked van een server omdat ik geen respect had
niet nodig, mijn sennheiser schopt kont, heb geen breinmassage nodigquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:43 schreef Sickert het volgende:
[..]
geweldig
geniaal dingetje
Idd. Der Untergang is ook materiaal waar je je in kan verdiepen. Nu ik toch over die film begin.quote:Op zondag 12 november 2006 00:43 schreef FJD het volgende:
Of het gewaardeerd wordt op school of niet maar kies een originele uitgangshoek. Dus focus bv op de goede dingen die Hitler gedaan heeft (waarschijnlijk met een ander hoofddoel maar dan nog). Zoals bv. de aanleg van infrastructuur. Dan heb je iig iets origineels. Het zoveelste werktstuk over hoe slecht Hitler was is ook niet echt boeiend/origineel, misschien interessant om net als in Der Untergang de menselijke kant van Hitler te schetsen.
Klopt zit nu ook te kijken naar die film. Ook heel goedquote:Op zondag 12 november 2006 01:39 schreef dekkered het volgende:
nou ze moet een biografie maken over de politieke kant van Hitler.
dus wat hij allemaal heeft gedaan voordat het 1945 was en dat het toen eindigde.
maar het was gewoon puur dat ik dingen vondt die ik niet eens is wist dat hij zo veel had gedaan.
ook erg toevallig ik las dus denet over de neurenberg rassenwetten en toevallig kom ik daar nu een programma op veronica tegen waar ze het daar over hebben (geloof dat het een film is).
whehhee dat zijn dan wel leuke dingen die je voor elkaar krijgt.quote:Op zondag 12 november 2006 01:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Idd. Der Untergang is ook materiaal waar je je in kan verdiepen. Nu ik toch over die film begin.
Toen ik in het 1ste jaar van het mbo zat heb ik een discussie gehad over hitler met me wiskunde leraar tijdens de les. We (hele klas) moesten een toets maken. Maar ik begon toevallig over Der Untergang, die ik de dag ervoor had gezien, hij begon over de slechte dingen dat hilter heeft gedaan. En ik kwam met : zonder hem hadden we geen Autobahn enzo. Hij en ik alleen maar lullen en de hele klas was aan het luisteren. Opeens komt de volgende klas binnen lopen. Docent : die toets maken we volgende week wel. Deze week gaan we ons verdiepen in Adolf Hitler.
Ik heb gewoon een toets 1 week verschoven![]()
saaie bakkenquote:Op zondag 12 november 2006 10:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
whehhee dat zijn dan wel leuke dingen die je voor elkaar krijgt.
en zonder adolf hadden we de volkswagen niet gehad, maar of dat nou goed of slecht is
ik heb gisterochtend op onze eigen server gespeeld, na hem een tijd te vullen met kev. maar daarna kwam die weer leeg te staan. toen heb ik ff gewoon bf gespeeld met puni en diamond omdat ik wel ff wilde knallen, heb het verder zo gelaten.....quote:Op zondag 12 november 2006 01:54 schreef -chiel- het volgende:
@ IJsmuts; waarom speel je niet op de BoF! server? jij wilde hem dit weekend ook op SF-IO en vervolgens ga je ergens anders spelen![]()
was gister ook zoquote:Op zondag 12 november 2006 12:18 schreef staticdata het volgende:
HMMM SERVER WAS NET HELEMAAL VOL EN NU TOTAAL LEEG. CRASHT HIJ CONSTANT BIJ SF OFZO?
nee geen sweex, neem de medusa! Die heeft tenminste ook 3 aansluitpluggen, center/sub, voor en achter ipv 1 usbquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:43 schreef Sickert het volgende:
[..]
geweldig
geniaal dingetje
nee sharkoon vindt ik toch beterquote:Op zondag 12 november 2006 14:11 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
nee geen sweex, neem de medusa!
Ik ben zelf ook behoorlijk geintrigeerd in de 2e wereld-oorlog enzo.quote:Op zondag 12 november 2006 01:39 schreef dekkered het volgende:
nou ze moet een biografie maken over de politieke kant van Hitler.
dus wat hij allemaal heeft gedaan voordat het 1945 was en dat het toen eindigde.
maar het was gewoon puur dat ik dingen vondt die ik niet eens is wist dat hij zo veel had gedaan.
ook erg toevallig ik las dus denet over de neurenberg rassenwetten en toevallig kom ik daar nu een programma op veronica tegen waar ze het daar over hebben (geloof dat het een film is).
toevallig begon iemand anders al over der untergang dus die ben ik al aan het downloaden (ow nee ga ik kopenquote:Op zondag 12 november 2006 14:38 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook behoorlijk geintrigeerd in de 2e wereld-oorlog enzo.
Heb zelf in volgorde de films Rise of evil en der untergang gekeken.
Hiermee heb je een behoorlijk beeld (naar gelang het in realiteit gefilmd is, maar wel uitgaande van) hoe de persoon Hitler nou eigenlijk was.
Met name de film rise of evil vond ik heel erg interesant. Dat begint bij toen Adolf nog een tiener was, diende in de eerste WO en hoe zijn haat tegenover de joden en zigeuners is ontstaan. Vervolgens ook hoe hij van onbekend iemand langzaam aan een hele partij achter zich kreeg. Hoe een staatsgreep mislukte.
Wil je dus idd een biografie schrijven over dit meneertje kan je met deze 2 films erg goed uit de boeken komen, en kan je het alom bekende gedeelte van wat voor slechts er gebeurd is als bijzaak gebruiken.
Een ander gedeelte wat ik ook erg interesant vond is Dhr, Rommel bij de slag om Normandie. Ga daar ook maar even op zoeken. Staat overigens wel los van dhr Hitler.
Rise of Evil vond ik zelf intrigerender zelfs..quote:Op zondag 12 november 2006 14:41 schreef dekkered het volgende:
[..]
toevallig begon iemand anders al over der untergang dus die ben ik al aan het downloaden (ow nee ga ik kopen) en die andere ga ik ook ff opzoeken
Documentaire wijze..quote:Op zondag 12 november 2006 16:01 schreef jpjedi het volgende:
Rise of evil vertelt op documentaire wijze de opkomst van Hitler. Erg goed gemaakt en eens een andere belichting.
...
die films heb je die op je hd staan??quote:Op zondag 12 november 2006 16:01 schreef jpjedi het volgende:
Rise of evil vertelt op documentaire wijze de opkomst van Hitler. Erg goed gemaakt en eens een andere belichting.
Ik moet zeggen dat er ook een hoop shit te koop is over WOII met slechte of foute relikwieën.
Vanaf dat ik kan lezen heb ik zowat alle boeken die ik kon vinden gelezen en nu heb ik daarnaast ook zowat alle documentaires en films heb gezien die er bestaan. Inclusief de meeste duitse propagandafilms uit die tijd. Ben heel mijn leven al gefacineerd door de tweede wereldoorlog.
In Krakau, Polen dit jaar zijn Lies en ik op een rommelmarktje geweest waar ze alles van WOII verkochten zoals NSDAP partij speltjes en allerlei prentjes en brieven. Indrukwekkend..
Mooiste boek over WOII gaat over het verhaal van een kind van Hitler dat wordt opgevoed door de werkster en een knecht in Berchtensgaten. "Siegfried" van Harry Mulisch
Bij recensisten is er ook veel discussie over maar hij zweeft er op zijn minst tussenin. Aangezien het een natuurgetrouw verhaal is en een exacte vertolking van de geschiedenis beschouw ik het persoonlijk als een documentaire.quote:Op zondag 12 november 2006 16:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Documentaire wijze..![]()
Volgens mij was het gewoon een speelfilm hoor..![]()
ben ook weer tot leven gewektquote:Op zondag 12 november 2006 15:52 schreef jpjedi het volgende:
man man man ik ben weer in het land der levenden.
Gistermiddag en gisteravond een schip bier op dat wil je niet weten. om 22:30 toch maar naar huis gekropen.
Met al mijn maten gegeten bij iemand bij mij in de straat waar achteraf bleek dat niemand ze kenden. Vrouwtje ging nog boodschappen doen voor ons ook want ze had te weinig eieren in huis. Dit fenomeen van eten bij vreemden wil nog wel eens voorkomen diep in de nacht maar aan het einde van de middag had ik het nog niet meegemaakt. Ach zo maak je ook weer eens kennis met je buurtgenoten.![]()
Oud nieuws dit. Maar het blijft cool om die plaatjes te zienquote:Op zondag 12 november 2006 12:45 schreef Mr_Baus het volgende:
mogguh![]()
Het is gebeurt.... Uber Tweak Nerd met té veel geld is aan de slag gegaan met de 8800GTX en SLI.. en hoe!!
[afbeelding]
Dan krijg je de werkelijk idioot hoge 3dmark06 score van 23000!!!
[afbeelding]
Pffffffff.. ziek!
Let ook even op de kloksnelheid van de CPU![]()
Ik ga even op zoek naar een geldtransport ofzo
Had het nog niet gelezen hier en die gozer heeft het gister pas online gezet.. dus zo oud is het nietquote:Op zondag 12 november 2006 17:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Oud nieuws dit. Maar het blijft cool om die plaatjes te zien![]()
Hmmm, ok, omdat jij het bent!quote:Op zondag 12 november 2006 11:51 schreef IJsmuts het volgende:
ik heb gisterochtend op onze eigen server gespeeld, na hem een tijd te vullen met kev. maar daarna kwam die weer leeg te staan. toen heb ik ff gewoon bf gespeeld met puni en diamond omdat ik wel ff wilde knallen, heb het verder zo gelaten.....![]()
Ja vannacht ook al, heb ik iets verkeerd gedaan?quote:Op zondag 12 november 2006 12:18 schreef staticdata het volgende:
HMMM SERVER WAS NET HELEMAAL VOL EN NU TOTAAL LEEG. CRASHT HIJ CONSTANT BIJ SF OFZO?
voor viro is alles oud nieuwquote:Op zondag 12 november 2006 18:03 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Had het nog niet gelezen hier en die gozer heeft het gister pas online gezet.. dus zo oud is het niet
Toch wel oudquote:Op zondag 12 november 2006 18:03 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Had het nog niet gelezen hier en die gozer heeft het gister pas online gezet.. dus zo oud is het niet
je snapt mequote:
Viro weet het nieuws sneller dan zijn eigen schaduw..quote:
mag heel bof dan komen??quote:Op zondag 12 november 2006 20:18 schreef jpjedi het volgende:
Vanavond hebben we enkele mogelijke feestlokaties bezocht waar al die boffers zich kunnen laten vollopen op 23 maart. Zoals altijd kunnen jullie alle details volgen op de site.![]()
coolquote:Op zondag 12 november 2006 20:38 schreef FJD het volgende:
Gaan we volledige in war outfit, tijgeren richten de gasten en ze dan allemaal volpompen met BB's
quote:
Tja je moet snel zijn tegenwoordig anders loop je achter hequote:Op zondag 12 november 2006 20:11 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Viro weet het nieuws sneller dan zijn eigen schaduw..![]()
Dat is een het meest creatieve wat ik on verzinnen..![]()
Ach joh niet luisteren naar hem. Als je wilt knallen ipv vullen moet je gewoon gaan knallen.quote:Op zondag 12 november 2006 21:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
maar wel irritant hoor, had vannochtend ook nog 2 uurtjes ingepland om even te gamen, dus maar ff server vullen...... gewoon helemaal leeg. twee uur zitten vullenhet was dat ik net dat standje van jou heb gekregen, anders was ik gewoon weer even een andere server op gaan zoeken....., tja als je niet zo vaak speelt wil je gewoon knallen ipv vullen....
ik moet wel zeggen dat ik BF eigenlijk wel weer erg leuk vind... hoop dat ik snel wat vaker kan spelen hoor. dit weekend ook nog even wake gespeeld, echt een heerlijke map. toen ik met BF2 begon speelde ik alleen maar wake, haalde geen punt daar, maar wel heerlijk met een jeepie over dat eiland kaggelen![]()
Eindelijk komt van basten met een goeie beslissing, nu nog heitinga eruit knikkeren dan heeft ie een goeie defensequote:
Nee we kunnen beter naar jou luisterenquote:Op zondag 12 november 2006 23:12 schreef Viro het volgende:
Ach joh niet luisteren naar hem. Als je wilt knallen ipv vullen moet je gewoon gaan knallen.
Eindelijk nog 1 iemand die wake waardeert. Het is idd een heerlijke map, ik vind wake toch echt wel het beste map van BF2![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 00:04 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Nee we kunnen beter naar jou luisterenvan de week waren er een hele berg gegadigden om SF-IO te spelen, en dan vind ik het jammer als ik zie dat bv IJsmuts al 13 uur online is., maar niet op de BoF! server
![]()
Hehe.. pas op hoor.. Cheil is watching you..quote:Op maandag 13 november 2006 07:18 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
13 uur online?? hihi dat zal wel een kloon geweest zijn want zoveel heb ik niet gespeeld
![]()
en chieltje, je hebt wel gelijk hoor. ik speel bijna nooit op andere servers alleen dit weekend, na een paar uur vullen was ik het gewoon zat..... en ik wilde dit weekend mn super medic badge halen...... net niet gehaaldpotje was steeds afgelopen op 38 kills, en dat 3x achter elkaar
![]()
maar idd, als BoFer behoor je zoveel mogelijk op de eigen server te spelen.
morguh trouwens![]()
-edit-
net ff gechecked, zou dit weekend best eens 13 uur gespeeld kunnen hebben![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 08:22 schreef dekkered het volgende:
en toen zat ik achter de pc op school al weer
De echte Die-hards..quote:Op maandag 13 november 2006 08:22 schreef dekkered het volgende:
en toen zat ik achter de pc op school al weer
Kan je van 2142 iets leren dan??quote:Op maandag 13 november 2006 08:32 schreef FJD het volgende:
Ik moet leren, zo maar eens 2142 opstarten.
nou ik wilde gisteren dus sf-io gaan spelen en toen was blijkbaar de server weer geklapt. en m.i. heeft het geen zin om in je 1tje de server te vullen ga je met een groepje van 3 a 4 man dan is het zo vol en nog enigzins leuk.quote:Op maandag 13 november 2006 00:04 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Nee we kunnen beter naar jou luisterenvan de week waren er een hele berg gegadigden om SF-IO te spelen, en dan vind ik het jammer als ik zie dat bv IJsmuts al 13 uur online is., maar niet op de BoF! server
![]()
Slapend..quote:Op maandag 13 november 2006 08:34 schreef jpjedi het volgende:
Ik hoor zojuist dat onze Timminater zaterdag op zondagnacht is gevonden met zijn hoofd in de wc-pot en zijn benen in de gang, slapend.
![]()
![]()
en vertel je ons ook nog over je eigen kotsverhaal of laat je Lies dat voor je doen?quote:Op maandag 13 november 2006 08:34 schreef jpjedi het volgende:
Ik hoor zojuist dat onze Timminater zaterdag op zondagnacht is gevonden met zijn hoofd in de wc-pot en zijn benen in de gang, slapend.
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 08:38 schreef ursel het volgende:
[..]
Slapend..
Ik heb wel eens wazige verhalen gehoord van mensen die hun bed niet wisten te vinden, maar met je hoofd in de pot en de benen in de gang komt daarin niet erg vaak voor..
Overige details wel bekend?? Had die wel al doorgetrokken..
\quote:Op maandag 13 november 2006 08:43 schreef FJD het volgende:
[..]
en vertel je ons ook nog over je eigen kotsverhaal of laat je Lies dat voor je doen?
hij moet nog verkocht wordenquote:Op maandag 13 november 2006 09:34 schreef IJsmuts het volgende:
iemand linkje vd sextape van mevrouw spears?
ben supergeil en moet ff van mn stijve stengel af
koop ff dan!quote:
koop hem ff dan...ik heb geen 37 miljoenquote:Op maandag 13 november 2006 09:38 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
koop ff dan!
enja, eggbird wordt gewoon een nieuwe BF2 knaller!! pas maar op puni, hij gaat je inhalen![]()
heb ik al gezegd dt de eerste keren dat calimero meespeelde hij alleen maar sniper was? op oman was hij SL en toen ging hij op dat tering hoge dak liggen bij hotel...... en kijk hem nu dan eens, de nieuwe escape! kleine kuikentjes worden groot![]()
37 miljoen???? voor een brittney blowjob????quote:Op maandag 13 november 2006 09:42 schreef staticdata het volgende:
[..]
koop hem ff dan...ik heb geen 37 miljoen
ja, was gisteren samen met calimero op TS en hij wilde als engineer kills maken in een chopper. ik nou ok dan, dan ga ik wel eer chopperen. en we ownde de servert
nou calimero schoot iedereen aan gort, ik vloog hem even heen en weer.quote:Op maandag 13 november 2006 09:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
37 miljoen???? voor een brittney blowjob????![]()
en jij kan makkelijk een server ownen jah, geen respect jij![]()
Puni leert zich steeds beter te gedragen op een server...quote:Op maandag 13 november 2006 09:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou calimero schoot iedereen aan gort, ik vloog hem even heen en weer.
maar gisteren niet gekickt.
hehehe die keer dat ik gekicked was wegens geen respect vroeg ik er ook wel om, maar die andere keren dat je gekicked wordt omdat ze denken dat je een cheater bent is niet leuk hoorquote:Op maandag 13 november 2006 09:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Puni leert zich steeds beter te gedragen op een server...![]()
* ursel gaat ff koffie drinken..![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 09:38 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
koop ff dan!
enja, eggbird wordt gewoon een nieuwe BF2 knaller!! pas maar op puni, hij gaat je inhalen![]()
heb ik al gezegd dt de eerste keren dat calimero meespeelde hij alleen maar sniper was? op oman was hij SL en toen ging hij op dat tering hoge dak liggen bij hotel...... en kijk hem nu dan eens, de nieuwe escape! kleine kuikentjes worden groot![]()
niet gekickt nee. wel jammer dat je opeens weer weg ging. al kwam dat wel goed uit ook voor mijquote:Op maandag 13 november 2006 09:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou calimero schoot iedereen aan gort, ik vloog hem even heen en weer.
maar gisteren niet gekickt.
was even wat drinken halen en toen was jij ook in 1x wegquote:Op maandag 13 november 2006 10:04 schreef egg-bird het volgende:
[..]
niet gekickt nee. wel jammer dat je opeens weer weg ging. al kwam dat wel goed uit ook voor mij
Tis maandag en iedereen zit zich te vervelen op zijn werk/school.quote:Op maandag 13 november 2006 10:18 schreef dekkered het volgende:
en nu gaat het topic weer heel snel in 1 keer lol
heb men opdracht al af wat ik moest maken dus dat klopt jaquote:Op maandag 13 november 2006 10:25 schreef ursel het volgende:
[..]
Tis maandag en iedereen zit zich te vervelen op zijn werk/school.
quote:Op maandag 13 november 2006 09:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Lies gaat het dus doen.. Of moeten we ervoor bij de buurtjes wezen??
JPquote:Op maandag 13 november 2006 10:50 schreef BattleLies het volgende:
![]()
De buurtjes hebben het kotsen niet mee gemaakt hoor!Dat gebeurde pas toen hij al een flink poosje in zijn bed lag ..
![]()
Klonk echt weer heel gezellig!![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 10:50 schreef BattleLies het volgende:
[..]
![]()
De buurtjes hebben het kotsen niet mee gemaakt hoor!Dat gebeurde pas toen hij al een flink poosje in zijn bed lag ..
![]()
Je lag toch wel aan de goede kant van het bed mag ik hopen..quote:Op maandag 13 november 2006 10:50 schreef BattleLies het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja hoor! Gelukkig wel! lol!quote:Op maandag 13 november 2006 11:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Je lag toch wel aan de goede kant van het bed mag ik hopen..![]()
![]()
owh hahaha srry danquote:Op maandag 13 november 2006 10:18 schreef staticdata het volgende:
[..]
was even wat drinken halen en toen was jij ook in 1x weg
quote:Op maandag 13 november 2006 11:18 schreef staticdata het volgende:
ja al dat bloed in je alcohol is niet goed voor je
Ga naar de winkelquote:Op zondag 12 november 2006 16:34 schreef dekkered het volgende:
[..]
die films heb je die op je hd staan??
zo ja zou mischien via een ftp servertje ofzo die bij mij kunnen krijgen.
ik zelf ben ook wel gefacineerd door WW 2 heb nu ongeveer alleen de goede kant gezien en wil dus ook wel is de andere kant er van zien
quote:Op maandag 13 november 2006 08:34 schreef jpjedi het volgende:
![]()
![]()
Hahahahaquote:Op maandag 13 november 2006 11:14 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja hoor! Gelukkig wel! lol!
Eigenlijk heeft hij vaker dan 1x gekotst toen hij eenmaal boven de wc hing
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij is in ieder geval niet boven de wc in slaap gevallen en had GEEN katerquote:Op maandag 13 november 2006 11:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hahahaha
Ooooh JP wat val jij hier door de mand
ben ik een echte noob als ik vraag wat een hattrick is??quote:Op maandag 13 november 2006 12:07 schreef FJD het volgende:
Ìk zal eens even gaan managen, ik heb nu wat Heracles spelers er in staan en die moeten er natuurlijk uit
Anyway, nieuwe TT? Waar alle BoF!ers spauwen? Waar de hattrick volmaakt is?
3 goals achter elkaar volgens mijquote:Op maandag 13 november 2006 12:08 schreef BattleLies het volgende:
[..]
ben ik een echte noob als ik vraag wat een hattrick is??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |