Dat is meer het soort band dat je bij zo'n tekst verwacht. Ook nog een titel?quote:
Klinkt aannemelijk.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:57 schreef ranja het volgende:
Motörhead
Police
Primus
Nirvana
Mama Guitar
Van die boot.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:54 schreef ranja het volgende:
[..]
De titel was best gokbaar.... Anna.
Nee, dat nietquote:
Tja ik zat trio's te zoeken, van 'wat heb ik aan trio's' en dacht toen eerder aan Mama Guitar dan aan The Jamquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:00 schreef belsen het volgende:
Klinkt aannemelijk.
Hoewel ik natuurlijk wel the Jam mis in je rijtje.
Trommels en gitaar.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:38 schreef ranja het volgende:
Treble heeft toch alleen maar drums
shit moet ik gaan controlerenklote vraag
geef dan gewoon antwoorden die ik meteen zeker weet
quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:34 schreef belsen het volgende:Jon Spencer Blues Explosion Morphine R.E.M. Green Hornet
Zo dat zijn er 5quote:
Welke band kwam voort uit The Nitwitz?quote:Is voor de meeste bands het spelen van punk een tijdelijke aangelegenheid, voor de leden van de Amsterdamse Nitwitz is het een tien jaar durende stijloefening geweest.
[...]
1982: Zanger Erik Peters stapt uit The Nitwitz. De rest gaat door onder wat wel de leukste en ieder geval de meest subversieve bandnaam uit de Nederlandse popgeschiedenis mag heten:
Neuk! is toch niet leuk?quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:47 schreef knars het volgende:
Neuk!
quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:45 schreef belsen het volgende:
Bis heeft geen drums én geen bas, dus ik dacht dat die niet mocht.
Nee, eigenlijk stond er The Nitwitz /quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:50 schreef ranja het volgende:
Nitwitz begon in 1972 al punk te spelen
Nee, een legendarischere band met een verzamelaar uit op Biafra's Alternative Tentacle Records.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:56 schreef ranja het volgende:
gokje op Kädäverbäk. geen idee of die uit die tijd zijn.
quote:Uit de Amsterdamse pretpunkband The Nitwitz voortgekomen groep die zich toelegt op het spelen van doordachte, geëngageerde hardcore.
geniet in het midden van de jaren tachtig internationale faam in de hardcore-scene.
Nee, het is wel een Nederlandstalige bandnaam. In Amerika zijn ze bekend als de afkorting BGK.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:03 schreef placebeau het volgende:
kutschurft?
Deze bandnaam is vooral politiekgezien subversief. De eertse twee letters staan voor iemand uit de Nederlandse geschiedenis.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:16 schreef knars het volgende:
Neuk is niet leuk, maar wel subversief als bandnaam
BGK, klinkt als een inentingscocktail.
Toch nog iemand die ze kent:quote:
Dat is NAOPquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:35 schreef ranja het volgende:
Welke Nederlandse afgekorte punkband heeft 2 albums (hun eerste 2) met titels die beide afgekort kunnen worden tot de letters van de naam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |