maar of negeren dan de beste optie is...quote:Op donderdag 9 november 2006 21:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
tuulk is het een kutsituatie. Maar zo als ik het zei zit het wel. Ze weet diep van binnen dat ze best tering overdreven reageerde. En dat ze daar mee moet nokken. Dit is een manier om contact te zoeken met je,zodat je weer gaat reageren.
Dat is precies wat ik bedoel. Zij voelt zich schuldig maar wil dat niet toegeven. Als ze om jouw aandacht vraagt en jij reageert en maakt het goed dan scheelt haar dat weer gedoe van schuld bekenen/praten/ruzie/ectquote:Op donderdag 9 november 2006 21:19 schreef riko22 het volgende:
[..]
is het niet gewoon een schreeuw om aandacht. ze wil per se dat ik het goed maak. maar ik heb het idee dat ik dan schuld beken, waar ik het niet mee eens ben.
Dat is ook zo en daarmee verlies je een stukje van jezelf. Uiteindelijk zal ze daar ook op afknappenquote:Op donderdag 9 november 2006 21:19 schreef riko22 het volgende:
[..]
is het niet gewoon een schreeuw om aandacht. ze wil per se dat ik het goed maak. maar ik heb het idee dat ik dan schuld beken, waar ik het niet mee eens ben.
Je mag haar IMHO best even laten weten dat je het niet pikt. Ik ben zelf nooit een voorstander van negeren,maar dit is toch wel erg hoorquote:Op donderdag 9 november 2006 21:21 schreef riko22 het volgende:
[..]
maar of negeren dan de beste optie is...
Brave jongenquote:
en ik laat het ook nog eens doen, wat een luxe heaquote:
Is het ookquote:Op donderdag 9 november 2006 21:19 schreef riko22 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 november 2006 21:28 schreef Xennia het volgende:
Ik zou overigens de hele discussie niet eens aangaan. Enkel zeggen dat ik het belachelijk vind dat hij erover valt. Het is verdorie mijn lichaam, dat hij dankbaar mag lenen als we samen zijn. Als ik echter alleen ben, heb ik ook zo mijn behoeftes en ik weiger verantwoording af te leggen voor het genieten van mijn eigen lichaam.
*afwachtquote:Op donderdag 9 november 2006 21:30 schreef riko22 het volgende:
goed shit hit the fan, ik ga even typen wat er net gebeurd is.... momentje geduld allemaal
Je reageert wel als een klein kind, dus gelijk heeft ze.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:16 schreef riko22 het volgende:
ik vind het echt een kutsituatie. waarom probeert ze alles naar haar hand te zetten.
wat denkt ze, dat ik een klein kind ben ofzo...
Idd.. erg overdreven kinderlijke reacties van haar kant. Gewoon goed laten weten dat zij fout zit en niet jij.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:40 schreef WeirdMicky het volgende:
En jij bent 25 en zij is 23. Ik herhaal: 25 en 23. En een jaar relatie, ik herhaal: een jaar.
Laat haar - persoonlijk - (dus geen telefoon of email) weten dat ze overdrijft. Elke kerel doet het en als ze er niet mee kan leven, dan heeft zij een groot probleem.
Understatementquote:Op donderdag 9 november 2006 21:37 schreef Qwea het volgende:
sorry hoor,maar wat een vreselijk hysterisch overdreven gedoe van dr
Jij hebt ook niets goed te maken, zij daarentegen welquote:Op donderdag 9 november 2006 21:35 schreef riko22 het volgende:
we gaan volgende week vrijdag naar azie samen (tenminste dat was de planning) en ze baalt ervan dit ik er niks aan doe om het goed te maken.
Ze had van mij dood mogen vallenquote:Op donderdag 9 november 2006 22:23 schreef riko22 het volgende:
ze houdt voet bij stuk dat ik vies ben en haar pijn doe door te denken aan en kijken naar andere vrouwen. ze vindt het vreemdgaan. ik had moeten bellen en excuses aanbieden. nu is ze nog bozer en er klaar mee... ze heeft geen zin meer om aan me te zitten, omdat ik andere vrouwen geil vind...
Ik zou dr uitnodigen om langs te komen,vervolgens naakt in de kamer gaan zitten te rukken. En dr dan keihard de deur weer uittiefenquote:Op donderdag 9 november 2006 22:29 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Nadat ik gestopt was met lachen. Jezus.. wat een figuur is dat zeg.
Niet eens meer mailen, genegeerd worden is frustrerender.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:24 schreef riko22 het volgende:
ik doe mijn best niet, ik laat haar in dr sop gaarkoken de hele dag en stuur gemene emails...
Die zin zou genoeg zijn om mij te laten ontploffenquote:Op donderdag 9 november 2006 22:24 schreef riko22 het volgende:
ik doe mijn best niet, ik laat haar in dr sop gaarkoken de hele dag en stuur gemene emails...
Idd.. kinderen kicken op negatieve aandacht.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet eens meer mailen, genegeerd worden is frustrerender.
blokkeren die handelquote:Op donderdag 9 november 2006 22:24 schreef riko22 het volgende:
Had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op donderdag 9 november 2006 22:39 schreef milagro het volgende:
[..]
blokkeren die handel
mails niet lezen, telefoontjes wegdrukken of gsm uit.
en dan lekker alle stress eruitrukken
, veel plezier en slaap lekker voor straks
volgens mij bedoelt hij, dat zij vindt dat hij al de hele dag gemene mails stuurtquote:Op donderdag 9 november 2006 22:38 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Idd.. kinderen kicken op negatieve aandacht.
Maar om nou de hele dag gemene mailtjes gaan sturen is weer een andere kant.
iemand zoeken die minder labiel is? niet naar thailand? hopen dat ze bij zinnen komt. ik denk echt dat ze daar veel te trots voor is. en ze heeft te weinig mensen die haar gaan corrigeren in haar prehistorische gedachtengang...quote:Op donderdag 9 november 2006 22:42 schreef Qwea het volgende:
En wat ga je nu doen TS?
ik denk als ik nu naar haar toe ga dat ze me de hersens inslaat...quote:Op donderdag 9 november 2006 22:58 schreef Caipirinhia het volgende:
jep nog een kansje verdient ze welheb je achteraf ook altijd nog een stevige stok achter de deur dat je haar zelfs face2face nog de kans gaf...
wat een gruwelijk egoistisch mens in deze kwestie.. ik vraag me toch altijd af hoe deze mensen in de toekomst terecht komen....quote:er rust geen taboe op omdat veel kerels het doen en vrouwen daar niks over te zegggen hebben of het niet weten. maakt nietd at ze het oke vinden
ik zou het niet vandaag doen maar morgenochtend. Misschien kun je dan bv op haar bed gaan zitten, haar haar hele verhaal laten doen zonder enkele onderbrekingen totdat ze compleet uitgeraasd is, en dan vragen 'Goed. En wil je nu nog met me verder of niet?'. Gewoon eens afwachten... Tis lastig, ik ben benieuwd, maar ik denk zomaar eens dat TS iets beters verdient dan dit....quote:Op donderdag 9 november 2006 23:00 schreef riko22 het volgende:
[..]
ik denk als ik nu naar haar toe ga dat ze me de hersens inslaat...
waarschijnlijk verwacht ze dat nu wel van me
damn wat is ze moeilijk. extreem echt!
twas goed om 'r wakker te schudden met deze opmerking.. maarruh, ook oude koeien erbij? Dus er komen ineens meer frustraties naar boven? Gast... dan zijn jullie gewoon niet 'Thé Match' ....quote:Op donderdag 9 november 2006 22:58 schreef riko22 het volgende:
dat van de borderline was even lullig terug doen, ze zat al 15 min sneren uit te delen en oude koeien uit de sloot te halen terwijl ik me inhield...
quote:Op donderdag 9 november 2006 23:03 schreef zoeperzazke het volgende:
Tis lastig, ik ben benieuwd, maar ik denk zomaar eens dat TS iets beters verdient dan dit....
Maar voor de rest leeft ze wel in de realiteit?quote:er rust geen taboe op omdat veel kerels het doen en vrouwen daar niks over te zegggen hebben of het niet weten. maakt nietd at ze het oke vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |