RoofingBurner +1!quote:Op donderdag 9 november 2006 15:18 schreef RoofingBurner het volgende:
Kreidler Groep Oost
Fout, de afkorting zou zijn. OIBS.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:32 schreef Soempie het volgende:
tvp
+1 macondo "Out in bad standing" is de officiele term. Willem van Boxtel is dit overkomen.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:33 schreef macondo het volgende:
bad standing
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:48 schreef RoofingBurner het volgende:
Jom Kippoer?
quote:
Wellicht, weet ik niet exact. Ik zoek een specifieke gebeurtenis uit die periode.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:49 schreef Neleos het volgende:
Herdenking van de holocaust?
In November?quote:Op donderdag 9 november 2006 15:52 schreef Lienekien het volgende:
De sterfdag van Hitler?
[morse]Dat klinkt wel heel raar, ja. Heb je gegoogled, Lienekien?[/morse]quote:
EdwardJobHopper +1quote:Op donderdag 9 november 2006 15:51 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Kristallnacht?
Stel maar een nieuwequote:Op donderdag 9 november 2006 15:55 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Dat was dus weer een gok...
Weet iemand ondertussen het antwoord op mijn vraag van pagina 1 al, of zal ik een nieuwe vraag stellen?
'Desiderius' betekent zoiets als 'Gewenste', hij gaf zichzelf die naam omdat hij ooit te vondeling was gelegd/ongewenst kind was?quote:Op donderdag 9 november 2006 14:21 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Waarom noemde Desiderius Erasmus zich Desiderius Erasmus?
Enkel een volledig antwoord telt, dus geen aanvullingen.
Het heeft met wensen, verlangen, begeren te maken, ja. Maar zoek het puur taalkundig. Wat was zijn echte naam?quote:Op donderdag 9 november 2006 16:00 schreef Berkery het volgende:
[..]
'Desiderius' betekent zoiets als 'Gewenste', hij gaf zichzelf die naam omdat hij ooit te vondeling was gelegd/ongewenst kind was?
Maradonna in 1986 die de bal met de hand in het doel mepte?quote:Op donderdag 9 november 2006 16:00 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Welke sporter gaf in 2002 toe dat zijn actie, die hij jaren daarvoor had gepleegd, eigenlijk een beetje was als "de Engelsen zakkenrollen", en wat was die actie?
Baf! Erop! Neleos +1quote:Op donderdag 9 november 2006 16:02 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maradonna in 1986 die de bal met de hand in het doel mepte?
Desiréequote:Op donderdag 9 november 2006 16:01 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Het heeft met wensen, verlangen, begeren te maken, ja. Maar zoek het puur taalkundig. Wat was zijn echte naam?
Little Richard - Tutti Frutti?quote:Op donderdag 9 november 2006 16:09 schreef Neleos het volgende:
A-Wop-bop-a-loo-lop a-lop-bam-boo
Artiest + titel graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |