quote:Op donderdag 9 november 2006 19:24 schreef Gast_op_afstand het volgende:
8 uur.. ( En nu je toch ongevraagd binnen bent ; bonsoir ; -)
Ze schijnen er echt werk van gemaakt te hebben, .. een super romantische tafel, omsingeld, of beter gezegd belegerd door 8 camera mannen ; -) Waarvan ééntje onder de tafel ; -)quote:Op donderdag 9 november 2006 19:25 schreef happyme28 het volgende:
Om 8 uur. De rest van de club gaat nu eten, Bart en Lesley gaat om 8 uur eten.
Ben benieuwd hoe de Gameroom eruit ziet
Cultuurbarbaren.. Lekker eten is onderdeel van lekker leven ! ( inclusief vlees en vis graag! )quote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 19:35 schreef Myriam1978 het volgende:
Is hij Frans ofzo?
quote:Op donderdag 9 november 2006 19:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
En wie zegt dat planten geen gevoel hebben? Die dingen leven ook... Het is gewoon de natuur.. eten en gegeten worden.. Zolang je niet nutteloos dieren slacht en ze tot hun dood een dierwaardig bestaan gunt.. ( Maar laten we die discussie hier maar niet beginnen ; -)
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 9 november 2006 19:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
En wie zegt dat planten geen gevoel hebben? Die dingen leven ook... Het is gewoon de natuur.. eten en gegeten worden.. Zolang je niet nutteloos dieren slacht en ze tot hun dood een dierwaardig bestaan gunt.. ( Maar laten we die discussie hier maar niet beginnen ; -)
kan ook lekker zijn zonder vlees en vis zoals de kok vaak laat zien, en als je daar bewust voor kiest moet je dat lekker zelf weten, ik eet gewoon lekker vlees en vis hoorquote:Op donderdag 9 november 2006 19:31 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Cultuurbarbaren.. Lekker eten is onderdeel van lekker leven ! ( inclusief vlees en vis graag! )
Ik twijfel aan zijn accent...Gaat ie vaak om met Franse mensen (kookwereld) of is hij gewoon zelf Frans? Ik ga voor de eerste optie: hij was op kokschool in Frankrijk of zoiets.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
![]()
It takes one to know one ; -)
Maar wie bedoel je? De Kok? Hij heet wel Marc, dus dat zou kunnen![]()
Zijn kapsel is trouwens ook zo'n fout frans kapsel![]()
Dat deed hij vorige keer ook... eerst in zijn haar.. en dan aan het eten.. bah !
Kent-ie de setting van de gameroom zelf niet?quote:Op donderdag 9 november 2006 19:39 schreef Tamaartje het volgende:
Bart is wel zenuwachtigschattig
En in de gameroom zag Bart allemaal lichtjes..
quote:Op donderdag 9 november 2006 19:39 schreef Tamaartje het volgende:
Bart is wel zenuwachtigschattig
En in de gameroom zag Bart allemaal lichtjes..
Ik neem aan dat Scanman hier zo ook wel te vinden isquote:Op donderdag 9 november 2006 19:41 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zijn er een paar goede cappers aanwezig? Altijd fijn als de streams een beetje opgeleukt worden met vakkundig geschoten caps ; -)
Hoop het ook echtquote:Op donderdag 9 november 2006 19:42 schreef scanman01 het volgende:
[..].... Kan ik me wel een beetje voorstellen. Hopelijk wordt het een leuke avond
Het voorlees boekquote:Op donderdag 9 november 2006 19:46 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat is dat boek?
Pardonquote:Op donderdag 9 november 2006 19:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Lesley is vrouw hè.. ze zal wel een kwartiertje te laat komen ; -)
Nou, inderdaad!quote:Op donderdag 9 november 2006 19:51 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Pardon
Mannen komen altijd te laat hoor!
ja,.. als ze samen met vriendin komenquote:Op donderdag 9 november 2006 19:51 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Pardon
Mannen komen altijd te laat hoor!
Ja dat denk ik ook welquote:Op donderdag 9 november 2006 19:52 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar ze zal wel een cue van achter krijgen.
Hij heeft natuurlijk geen idee wat zij aanheeftquote:Op donderdag 9 november 2006 19:53 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hmm Ik vind dat bart wel iets chiquer had mogen kleden... privé diner.. met prive kok.. ën tenslotte zijn ze (wannabe) miljonairs... Spijkerbroek met de blouse eruit hangend.. ( het is misschien zijn stijl... maar ik had er toch iets meer van gemaakt)...
Tot nu toe geen klachten over het meekijken de streamlocks.. dat was bij BB tien keer erger !!quote:Op donderdag 9 november 2006 19:54 schreef happyme28 het volgende:
Ik denk speciaal voor vanavond. En nu maar hopen dat we ook mee mogen kijken
Zelfde verhaal hier!quote:Op donderdag 9 november 2006 19:55 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk geen idee wat zij aanheeft
Dus tja je kan wel een pak gaan aandoen maar dat is ook wel wat over the top misschien
Ik vind dit toch wel oke hoor
Ik heb alleen nog beeld van de miljonairs op stream 4 maar geen geluid
quote:Op donderdag 9 november 2006 19:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Scanman hier zo ook wel te vinden is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |