Ik zit op mijn werk.. en als jullie geschreven hadden dat natasia met twee handen in haar blouse zit en een hele komkommer in haar mond... Had ik het niet geloofdquote:Op donderdag 9 november 2006 16:36 schreef Fikkert het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20061106/komkkl.jpg]afbeelding][/URL]
Ik blijf het ook creepy vinden, als Bart en Nena aan het kloten zijn komt het heel anders over.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:41 schreef Wireless het volgende:
hehe, Bart vind het duidelijk niet leuk dat Brian weer aan Nena zit te frummelen.
Hehe, Nena's kont is idd groter geworden!quote:Op donderdag 9 november 2006 16:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zat niemand bij. Alleen Brian en Natasia. Natasia vertrok wel iets, toen hij dat zei. Kwam echt op me over alsof ze zich realiseerde dat hij dat niet had mogen zeggen. Natasia gaat dus morgen even uit de gouden kooi voor de rijles en de reactie van Brian was dus: "Alweer?"
Intussen zijn Nena en Bart er bij komen zitten.
[afbeelding]
ze hebben dan in ieder geval de dieren gefilmd.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:43 schreef scanman01 het volgende:
Het is dus echt serieus en wordt zelfs al opgenomen. Er staat een hele crew bij.
Niet goed. Ik vond het zelf wel meevallen, voor 2 mensen die dat nog nooit hebben gedaan.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:45 schreef avonne het volgende:
Wat vonden BBNN van de show?
De docente vond het ook niet al te best.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet goed. Ik vond het zelf wel meevallen, voor 2 mensen die dat nog nooit hebben gedaan.
De crew vond het ook niet al te best, werd naderhand duidelijk. Ze lieten de gasten te lang aan het woord waardoor het saai werd. Ik denk dus idd dat het een soort test was, maar dan snap ik niet dat ze daar speciaal camera's voor hebben meegenomen. Ik bedoel, het ontbreekt het in het huis niet aan camera's
Ik dacht 7 uur maar ik las van de week hier 8 uurquote:Op donderdag 9 november 2006 18:15 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hoe laat komt Lesley?
Volgens mij 8 uur, ja.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:22 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik dacht 7 uur maar ik las van de week hier 8 uur
Ja, dat was lachenquote:Op donderdag 9 november 2006 18:39 schreef happyme28 het volgende:
Gelukkig heeft ze eindelijk een beslissing genomen en nog een hele goede ook. Zou super zijn als ze haar HAVO gaat halen. Als ze haar allemaal stimuleren gaat het vast lukken.
Ze hebben het erg gezellig zo met z'n 4-en in 'Brian's kamer'.
Nena zei eerder: Die anderen zijn echt saai he, ik snap niet hoe ze door de screening zijn gekomen. Ik weet trouwens ook niet hoe ik door de screening ben gekomen. Ik heb de hele screening door alleen maar gelachten en 'ik weet het niet' geantwoord.
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:42 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dat was lachen
Ik moet gewoon ontzettend lachen om deze groep. Dat geplaag en gekat onderling.
Die andere groep neemt zichzelf veels te serieus.
quote:Op donderdag 9 november 2006 19:19 schreef Myriam1978 het volgende:
Komt Lesley vanavond?
Wat dan?quote:Op donderdag 9 november 2006 18:59 schreef n1ek het volgende:
Bart heeft het moeilijk met een zin uit een brief, emotioneel
whaha... dat er nog mensen bestaan die dat niet wetenquote:Op donderdag 9 november 2006 19:19 schreef Myriam1978 het volgende:
Komt Lesley vanavond?
Sorryquote:Op donderdag 9 november 2006 19:21 schreef Fikkert het volgende:
[..]
whaha... dat er nog mensen bestaan die dat niet weten
ja.. vanavond DE date
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |