Welkomquote:Op donderdag 9 november 2006 14:17 schreef .iM het volgende:
Ja Nena zegt echt vaak "weet niet" enzo...
quote:Op donderdag 9 november 2006 13:35 schreef farceman het volgende:
wat een amateurs bij de regie!
Ach, Stefan is zelf ook geen lieverdje. Die is zelf ook de hele dag bezig met plannetjes om anderen erin te luizen. Gisteraond probeerde hij Bart nog te bewerken t.o.v. Brian.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:43 schreef happyme28 het volgende:
Brian is trouwens vandaag wel bezig met plannetjes, niet zulke nette vind ik zelf, met die brief voor Ilona van haar vriend (heeft ie die nog gegeven?) en nu weer het idee om Stephan erin te luizen met die punten van Nico
Ja, heb je wel gelijk in.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:54 schreef happyme28 het volgende:
Iemand uitmaken voor dief vind ik ook niet echt gepast. Nee, niet mijn stijl. Stephan is sneaky, maar daar kan ik wel om lachen. Zeker omdat zijn plannetjes altijd mislukken
Ze doet wel mee.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:20 schreef happyme28 het volgende:
Oee... dat had ik graag willen zien
Doet Nena nu definitief niet mee?? Ik hoop het, want daar wil je echt niet bijhoren
Nena zit als poes op schoot bij Sylvia.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:20 schreef happyme28 het volgende:
Oee... dat had ik graag willen zien
Doet Nena nu definitief niet mee?? Ik hoop het, want daar wil je echt niet bijhoren
Ze hebben het in ieder geval goed met haar voor. Volgens mij ziet zowel Bart als Natasia Nena als hun kleine zusje.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:53 schreef happyme28 het volgende:
Geen slecht idee van Natasia, maar Bart heeft natuurlijk ook gelijk. Ze kan het ook allebei doen. Modellenwerk terwijl ze een studie volgt.
Nee, ze krijgt echt les buiten de poort neem ik aan. Natuurlijk zal ze wel gevolgd worden door de camera's.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:45 schreef happyme28 het volgende:
Huh? Hoe gaan ze dat doen dan? Rondjes om de fontijn?
Het valt mij in ieder geval op dat BBN Nena niet zien als een dom blondje. (zoals de andere groep haar ziet)quote:Op donderdag 9 november 2006 16:00 schreef happyme28 het volgende:
Aha, maar het is wel waar wat Natasia zegt, als ze in DGK een portfolio kan maken en die aanbiedt per mail of op afspraak bij modellenbureaus kan ze misschien wel wat leuke opdrachten doen. Maar Bart heeft inderdaad wel gelijk, maar het kan verschrikkelijk moeilijk zijn om iets te gaan doen als je geen idee hebt wat.
Ze zou iets van Styliste oid moeten worden, ze is gek op kleding en heeft er ook wel kijk op volgens mij.
Briljant, die kijkt dus iig.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:02 schreef Fikkert het volgende:
die man met snor (weet niet hoe die heet) vroeg aan evil of stephan er al aan kwam, vervolgens 'of is ie weer bezig met zn complottheoriën '![]()
Is ook het eerste wat bij me opkwam, eigenlijk.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:12 schreef happyme28 het volgende:
Ze zei toch eerder al dat ze weg wilde ivm die brief van Wilgo? Zonder het gezien of gehoord te hebben neem ik aan dat ze dat bedoelen?
De manier waarop Brian het zei, duidde erop dat ze al eerder voor korte tijd even is weggeweest. Net als morgen dus, tijdens de rijles.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:12 schreef happyme28 het volgende:
Ze zei toch eerder al dat ze weg wilde ivm die brief van Wilgo? Zonder het gezien of gehoord te hebben neem ik aan dat ze dat bedoelen?
Er zat niemand bij. Alleen Brian en Natasia. Natasia vertrok wel iets, toen hij dat zei. Kwam echt op me over alsof ze zich realiseerde dat hij dat niet had mogen zeggen. Natasia gaat dus morgen even uit de gouden kooi voor de rijles en de reactie van Brian was dus: "Alweer?"quote:Op donderdag 9 november 2006 16:16 schreef happyme28 het volgende:
Geen idee, dan is het mij niet opgevallen en de bewoners ook niet waarschijnlijk.
Ze is toch bij Pauw en Witteman geweest??quote:Op donderdag 9 november 2006 16:11 schreef scanman01 het volgende:
Hebben wij iets gemist????????? Natasia's gezicht vertrok wel iets, toen Brian zei 'alweer?' .
Mooie foto!quote:
Verrek... Als dat zo is, dan ging het daar dus overquote:Op donderdag 9 november 2006 16:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is toch bij Pauw en Witteman geweest??
Dat was helemaal in het begin al, net voor of na poltiek Den Haag ineens moest onderzoeken of haar kinderen wel goed verzorgd werden.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verrek... Als dat zo is, dan ging het daar dus over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |