Ik was weer voorbarig ; -)quote:Op donderdag 9 november 2006 19:58 schreef Myriam1978 het volgende:
Ok ze matchen!
Ja ik zit ook al te hopen!quote:Op donderdag 9 november 2006 20:00 schreef scanman01 het volgende:
Het is wel te hopen dat het diner op stream 1 en 2 is, anders hebben we een probleem
quote:Op donderdag 9 november 2006 20:02 schreef happyme28 het volgende:
Misschien moet ze de paarden nog eten geven??
Daar ben ik erg bang voor!quote:Op donderdag 9 november 2006 20:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nou.. een avond vol (leuke) droge Lesley en Bart humor ; -)
popcorn:quote:Op donderdag 9 november 2006 20:06 schreef scanman01 het volgende:
Lesley: "Ik ben benieuwd hoeveel mensen nu met een bak popcorn op de bank zitten toe te kijken"
Het is inderdaad hmm wat zal ik zeggen.. te stijfjes? Het is wel romantisch.. maar het had wat losser en gezeliiger aangekleed kunnen worden.. ( jajaj ik ben een zeikerd ; -)quote:Op donderdag 9 november 2006 20:05 schreef farceman het volgende:
in deze setting kan het toch haast niet een meoilijk en stroef verhaal worden..veel te veel opgeblazen
Ach geintje tussendoor moet kunnen, Ze probeert Bart wat te laten ontspannen.. ( al drie weken )quote:Op donderdag 9 november 2006 20:08 schreef happyme28 het volgende:
Nou ja, begint ze nu over Brian en NenaZe daalt in mijn achting
Ik denk dat hij soms niet weet hoe hij moet reageren..quote:Op donderdag 9 november 2006 20:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Bart.. snapt af en toe niets van de hints van Lesley.. en dan geeft ze het maar lachend op ; -)
blowtjequote:
Nee, verkeerde moment. Bart waardeerde het ook niet aan zijn reaktie te horen.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ach geintje tussendoor moet kunnen, Ze probeert Bart wat te laten ontspannen.. ( al drie weken )
Bart had heel de Gouden Kooi anders verwacht.. wat hoger niveau en nu vind hij het een beetje BB achtig..quote:Op donderdag 9 november 2006 20:12 schreef Frosting het volgende:
Bart is toch wel een beetje jaloers op Brain?
Ja, hij speelt al in op een einde, als Lesley er genoeg van heeft.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:15 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Jeeh Wat is Bart onzeker en negatief toch steeds over haar gevoelens voor hem.
Dat moet je echt geen moment serieus nemenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:15 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Jeeh Wat is Bart onzeker en negatief toch steeds over haar gevoelens voor hem.
Op 1 of andere manier denk ik dat ook steeds vaker nu...quote:Op donderdag 9 november 2006 20:16 schreef farceman het volgende:
Krijg steeds vaker het idee dat lesley toch wel een beetje een rol speelt
Kun je echt vergeten. Ze zegt niet voor niets dat hij volgens hij vandaag nog met het programma mag stoppen.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:16 schreef farceman het volgende:
Dat zou ik een klere streek vinden !quote:Op donderdag 9 november 2006 20:18 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Op 1 of andere manier denk ik dat ook steeds vaker nu...
Ik ook... maar ik vind het gewoon vreemd dat ze helemaal niet zenuwachtig is..quote:Op donderdag 9 november 2006 20:19 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat zou ik een klere streek vinden !![]()
Dat is voor mij alleen maar meer een aanwijzing dat ze gestuurd wordt. Kijken hoe sterk Bart is. Maar goed, ik ben er nog niet uit. Denk dat ze wel eerlijk is.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kun je echt vergeten. Ze zegt niet voor niets dat hij volgens hij vandaag nog met het programma mag stoppen.
Kan idd gewoon goed een onderdeel van het programma zijn..quote:Op donderdag 9 november 2006 20:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat is voor mij alleen maar meer een aanwijzing dat ze gestuurd wordt. Kijken hoe sterk Bart is. Maar goed, ik ben er nog niet uit. Denk dat ze wel eerlijk is.
Onvoorstelbaar dat jullie dat denken. Ik schat die kans echt 0 in. Dat zie je aan alles en merk je aan alles wat ze zegt.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:18 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen met zoveel camera's op zijn/haar giechel wel een rol speeltquote:Op donderdag 9 november 2006 20:18 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik durf er mijn huis op te zetten zelfs.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:20 schreef happyme28 het volgende:
Denk dat ze wel eerlijk is.
Ja ik ookquote:Op donderdag 9 november 2006 20:16 schreef farceman het volgende:
Tja ik weet niet hoor.. als actrice kun je veel spelenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar dat jullie dat denken. Ik schat die kans echt 0 in. Dat zie je aan alles en merk je aan alles wat ze zegt.
Ze zijn stapelverliefd op elkaar, maar zijn heel indirect vanwege de camera's.
Bij Bart zie ik dat duidelijk, bij haar bijna niet, op een paar blikken na, maar dat kun je ook faken.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zijn stapelverliefd op elkaar
Maak je geen zorgen. Echt álles wijst erop dat het heel erg serieus is tussen die twee. En dan heb ik het niet over de standaard praatjes en geintjes die ze maken, maar over de dingen die ze tussen de regels door aan elkaar bekennen en die de tv kijkers nog niet of nauwelijks hebben gezien.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:19 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat zou ik een klere streek vinden !![]()
Eensch hoor scan.. Ze zijn stapelverliefd.. laat de rest maar lullen, ik wil hun weleens zien met tig camera's en geen privacy.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Echt álles wijst erop dat het heel erg serieus is tussen die twee. En dan heb ik het niet over de standaard praatjes en geintjes die ze maken, maar over de dingen die ze tussen de regels door aan elkaar bekennen en die de tv kijkers nog niet of nauwelijks hebben gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |