Ik dacht dat iedereen wel zou begrijpen dat je hem uitspoelt en er water in doet.quote:Op donderdag 9 november 2006 01:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
Haha.Ik rookte vroeger wel eens een ''pijp'' van het karton van een keukenrol.
Daar werd je goed stoned van.
Ik ga dit denk ik maar niet uitproberen.Zit er geen melksmaak aan trouwens?![]()
Maar dan blijft er toch wel altijd een geurtje of smaakje achter? Niet dus?quote:Op donderdag 9 november 2006 01:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen wel zou begrijpen dat je hem uitspoelt en er water in doet..
Neuh, wiet heeft van zichzelf al een sterke geur en smaak natuurlijk. En misschien is het met melk ook wel lekker, met drank is een waterpijp toch ook lekker.quote:Op donderdag 9 november 2006 01:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar dan blijft er toch wel altijd een geurtje of smaakje achter? Niet dus?
Ja je kan er ook met een pennendop ingaan enzo. Maar dat water is alleen voor het filteren joh en dat filteren moeten we niet. Nu houdt het water de rook op het water zeg maar en pas als er ucht bij komt wilt het weg.quote:Op donderdag 9 november 2006 01:41 schreef lesley het volgende:
uhm maar zo gaat de rook toch niet door het water heen????
Oja dat is ook zo.quote:Op donderdag 9 november 2006 01:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Neuh, wiet heeft van zichzelf al een sterke geur en smaak natuurlijk. En misschien is het met melk ook wel lekker, met drank is een waterpijp toch ook lekker..
quote:Op donderdag 9 november 2006 09:48 schreef Pakspul het volgende:
Ik heb een keer een joint gemaakt van bakpapiertot mijn grote verbazing deed die het extreem goed, vooral de honing die we er op hadden gesmeert maakte het nog zachter aan je keel
Zo, als er iets is wat ik echt nooit meer doe hequote:Op donderdag 9 november 2006 01:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
Haha.Ik rookte vroeger wel eens een ''pijp'' van het karton van een keukenrol.
Daar werd je goed stoned van.
quote:Op donderdag 9 november 2006 13:51 schreef Repeat het volgende:
ik snap er geen tyfus van, als de rook niet door het water gaat kan je er toch net zo goed geen water indoen?
Geen geld. En dit was wat ik in huis had en had zin in een bong.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:35 schreef RickoKun het volgende:
Waarom zo moeilijk doen als je voor wat eurie's een masterlijk goeie kan halen.
Je kan er ook een buisje in doen waarin je de blow doet die wel het water raakt. Maar dat filterd. Zo blijft de rook op het water hangen totdat de lucht weg kan.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:51 schreef Repeat het volgende:
ik snap er geen tyfus van, als de rook niet door het water gaat kan je er toch net zo goed geen water indoen?
Eerst zuig je hem vol, is dat gat open dan verdwijnt de lucht daaruit. Als je het gat open doen wilt de rook eruit alelen zuig je hem door het andere gat naar buiten.quote:En waarvoor is dat ene gat waar je je vinger op moet houden?
Het is toch goed dat het gefilterd wordt?quote:Op donderdag 9 november 2006 15:40 schreef pc-fr34k het volgende:
Je kan er ook een buisje in doen waarin je de blow doet die wel het water raakt. Maar dat filterd. Zo blijft de rook op het water hangen totdat de lucht weg kan.
[..]
Voor je longen ja, maar niet voor de hoeveelheid THC. Er gaan ook schadelijke stoffen weg dat wel, maar ook thc.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:48 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Het is toch goed dat het gefilterd wordt?
wat hij zegtquote:Op donderdag 9 november 2006 16:25 schreef Gesloten het volgende:
THC lost niet op in water dus die wordt er niet uitgefilterd, alleen de troep.
Ah, dan doe ik er voortaan een buisje bij als ik die heb of een pen heb. Maar dit was ook lekker.quote:
Geloof me als ik zeg dat door het water heen nog lekkerder isquote:Op donderdag 9 november 2006 16:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ah, dan doe ik er voortaan een buisje bij als ik die heb of een pen heb. Maar dit was ook lekker..
Ja ik heb ook weleens met een waterpijp gerookt dat is wel luchtig.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:40 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Geloof me als ik zeg dat door het water heen nog lekkerder is![]()
En wat beter afgekoeld![]()
Word eens een keer goed stoned, kijken wat je er dan over te zeggen hebt.quote:
Ooit zal je zeggen; Jeko, je had gelijk! Ik ben k0nkerdom geweestquote:
Precies..tot die tijd.. >quote:Op donderdag 9 november 2006 20:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Word eens een keer goed stoned, kijken wat je er dan over te zeggen hebt.
Er is maar één weg naar je longen en die moet je goed asfalteren, en ga nu maar snel naar bedquote:Op donderdag 9 november 2006 20:17 schreef Je-ko.nl het volgende:
[..]
Ooit zal je zeggen; Jeko, je had gelijk! Ik ben k0nkerdom geweest![]()
![]()
![]()
Roken is voor huilies die erbij willen horen of geen leven kunnen vinden.
Ik heb zelf ook wel eens een peuk gehad, maar dan denk ik achteraf.. wat was nou eigenlijk het verschil met of zonder die peuk?
En bovendien, peuken stinken, en asvalteren je longen![]()
Dom? Ik ga echt nooit spijt krijgen van blowen hoor.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:17 schreef Je-ko.nl het volgende:
[..]
Ooit zal je zeggen; Jeko, je had gelijk! Ik ben k0nkerdom geweest![]()
![]()
![]()
Ik heb nog nooit gerookt om erbij te horen wat een bullshit argument. Op jouw leeftijd gaan kinderen wel roken om erbij te horen ja, ik probeerde gewoon te blowen mdat het gevoel me wel wat leek. En dat deed het ook.quote:Roken is voor huilies die erbij willen horen of geen leven kunnen vinden.
Ja, dat doet roken ja, maar blowen maakt je ook lekker stoned. En dan heb ik een beetje zwarte longen er wel voor over.quote:En bovendien, peuken stinken, en asvalteren je longen![]()
FF een vraagje over je icon, dat oog he, wat neemt die persoon, pillen, speed?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:24 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Er is maar één weg naar je longen en die moet je goed asfalteren, en ga nu maar snel naar bed![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 20:24 schreef pc-fr34k het volgende:Je slaat zeker oo een biertje af omdat alcohol slecht is en voor je het weet je elke dag zuipt..
Feitelijk gezien...quote:Op donderdag 9 november 2006 20:24 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Er is maar één weg naar je longen en die moet je goed asfalteren, en ga nu maar snel naar bed![]()
![]()
Alcohol is ene harddrug en slechter vor je dan cannabis. Daarnaast sterven er jaarlijks zo veel mensen aan de gevolgen van alcohol alleen al(alcohol vergiftiging) en dan nog niet te spreken over de ongelukken op de weg met alcohol in het spel. Er is nog nooit iemand geweest die is gestorven aan een overdosis THC.quote:
Jaaah man, dan blijf je maar sucken nemen en je merkt dr haast niks van,quote:Op donderdag 9 november 2006 17:40 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Geloof me als ik zeg dat door het water heen nog lekkerder is![]()
En wat beter afgekoeld![]()
Haha, heb uit een animatie over wiet gekniptquote:Op donderdag 9 november 2006 20:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
FF een vraagje over je icon, dat oog he, wat neemt die persoon, pillen, speed?.
Huh, wiet maakt toch dat je glazige ogen hebt geen grote pupillen?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:29 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Haha, heb uit een animatie over wiet geknipt
Is versneld, vandaar
Just ja, dit topic ging over een waterpijp. Kan je ook tabak door roken.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:29 schreef Je-ko.nl het volgende:
Heb ik ooit iets over blowen gezegt? Ik had het over roken, en dan bedoel ik van die vieze breezer-stink peuken.
Oké mischien gaat het hier niet helemaal over maaaaaaaaaarrrrrr dannog![]()
Je begint me te overtuigenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:29 schreef pc-fr34k het volgende:
Oh, en ik zie dat je aan webdesign doet bij je hobby's. Blowen versterkt je creativiteit, zoals velen andere drugs ook doen. Vele kunstenaars namen ook drugs..
Kom een keer naar een onzin/bagger meet dan gaan we wel wat blowen.quote:
Mijn ogen 'voelen' alsof ze kapot scheuren als ik goed spacequote:Op donderdag 9 november 2006 20:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Huh, wiet maakt toch dat je glazige ogen hebt geen grote pupillen?.
Wacht maar tot je een normaal bijbaantje hebt.. 20 op een avond, 4 gram, kun je wel ff meequote:Op donderdag 9 november 2006 20:32 schreef Je-ko.nl het volgende:
Maartoch, ik vind wiet enzo te duur en ja.. een eigen plantje laten groeien.. das best 0wnage![]()
Sos.quote:
Mwah valt best wel mee hoor. 1 keer naar de mac donals en je bent even veel kwijt als een gram wiet. En als je begint haal je zeker wel 6 blows uit een gram als het er niet meer zijn.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:32 schreef Je-ko.nl het volgende:
Maartoch, ik vind wiet enzo te duur en ja.. een eigen plantje laten groeien.. das best 0wnage![]()
Ga werken dan.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:36 schreef Je-ko.nl het volgende:
Ja, want werkloos zijn verdient niet goed![]()
Ben opzoek, pas geleden ontslagen omdat er in die k0nkerkas geen genoeg planten meer groeiden om mij ze te laten plukken.quote:
Daar kan ik wel van dromen, uitkering zit er voor mij nog niet inquote:Op donderdag 9 november 2006 20:39 schreef RickoKun het volgende:
Ja, ga werken vieze uitkeringssletje
Er is toch ookal over coke gepost in dit topic. En een pilletje op z'n tijd of wat speed is ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Softdrugs is voor mietjes.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |