Kom een keer naar een onzin/bagger meet dan gaan we wel wat blowen.quote:
Mijn ogen 'voelen' alsof ze kapot scheuren als ik goed spacequote:Op donderdag 9 november 2006 20:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Huh, wiet maakt toch dat je glazige ogen hebt geen grote pupillen?.
Wacht maar tot je een normaal bijbaantje hebt.. 20 op een avond, 4 gram, kun je wel ff meequote:Op donderdag 9 november 2006 20:32 schreef Je-ko.nl het volgende:
Maartoch, ik vind wiet enzo te duur en ja.. een eigen plantje laten groeien.. das best 0wnage![]()
Sos.quote:
Mwah valt best wel mee hoor. 1 keer naar de mac donals en je bent even veel kwijt als een gram wiet. En als je begint haal je zeker wel 6 blows uit een gram als het er niet meer zijn.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:32 schreef Je-ko.nl het volgende:
Maartoch, ik vind wiet enzo te duur en ja.. een eigen plantje laten groeien.. das best 0wnage![]()
Ga werken dan.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:36 schreef Je-ko.nl het volgende:
Ja, want werkloos zijn verdient niet goed![]()
Ben opzoek, pas geleden ontslagen omdat er in die k0nkerkas geen genoeg planten meer groeiden om mij ze te laten plukken.quote:
Daar kan ik wel van dromen, uitkering zit er voor mij nog niet inquote:Op donderdag 9 november 2006 20:39 schreef RickoKun het volgende:
Ja, ga werken vieze uitkeringssletje
Er is toch ookal over coke gepost in dit topic. En een pilletje op z'n tijd of wat speed is ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Softdrugs is voor mietjes.....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |