Dat is het ook zeker. Dit is de druppel die ik nodig had om haar te vergeten. Jammer alleen dat het zo'n vieze druppel is.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:22 schreef Jumparound het volgende:
Arokh, laat dit de "eye-opener" zijn...
Dank!quote:sterkte man
Precies. Laatste wat ze van mij zal zien.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:28 schreef Jumparound het volgende:
en dan weglopen en niks meer van je laten horen...
Oeh, dat is wel de ultime rotstreek
maar stiekem ook wel leuk
Lekker wraak nemen, want ze heeft al haar beloftes verbroken, heeft al haar zo befaamde principes verbroken en mij ontzettend genaaid. En wraak nemen zou ik het niet eens willen noemen, ik ga haar gewoon rustig wijzen op het feit dat ze verandert is en waarin dat zich uit.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:29 schreef Oblivion het volgende:
Ja, zo haal je echt je gram...![]()
Man, laat zitten, steek er geen energie meer in.
Jij bent eigenlijk hetzelfde als zij is, 180 graden draaien?
Lekker wraak nemen, want ze heeft het anders gedaan wat er in "mijn" gedachte zat..?
Het grappige is dat haar vriendinnen net zo geshockeerd zijn als ik en ook vol verbazing hoorden wat ze had gedaan. Zij zijn 't met me eens.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:32 schreef AcidBurner het volgende:
Zeg zeg zeg Arokhmans... doe is rustig. Ik voel met je mee daar niet van. We hebben het allemaal al aan de lijven ondervonden. Ja, mensen zijn vervangbaar, ook jij. En het feit dat ze nu al ligt te batsen met die ander wil echt wel zeggen dat je er nog tijd, nog moeite, nog verdriet over moet hebben. Zal ik je eens iets zeggen vriend. Die Mark he... die zit daar binnen een maandje of twee ook zo te kijken hoor. Eens een hoer altijd een hoer. Dus zet het van je af. ga zwemmen, stappen, doe iets leuks. Weet je vraag voor mijn part een van der vriendinnetjes mee uti en bats ze suf! ...
Nou, die depressies die wáren er. Daarom ben ik aan de ene kant ook blij dat ze dit heeft gedaan. Nu kan ik haar eindelijk vergeten. Eindelijk rust.quote:maar sta er geen moment meer bij stil. het is wta het is. en als de hormonen uit je lijf zijn verdwenen.. .dan zal je inzien dat het allemaal zo belangrijk niet is. Tis misschien heel cliché van me, maar het zijn maar vrouwen hoor. Er zijn er genoeg en ze staan allemaal te bedelen voor je zaad dus wtf.. neem een ander. En vergeet deze bitch. Veel sterkte. En niet te lang zitten piekeren... kan retegevaarlijk worden. Depressies loeren om de hoek. Laat het zover niet komen!!
Begrijp je me niet?quote:Op donderdag 21 december 2006 09:34 schreef AcidBurner het volgende:
BLIJF WEG BIJ DAT WIJF MAN!!! ze zal je breken .... jij bent niet in staat om over een ander te zeggen wat ze wel en niet moet doen. NOG IS GOED HERHALEN VOOR JE : STOP ERMEE!! ZOEK IETS ANDERS... EN BLIJF WEG VAN DIE VROUW... you enetering a world of pain if you dont. pas ermee op. ze weet dat ze je gebroken heeft...
De waarheid? wat is de waarheid? man ik heb in juist dezelfde situatie gezeten. juist hetzelfde gedacht. alles wat er nu in je om gaat heb ik allemaal gedacht, gevoelt. Maar het haalt niks uit hoor. De enige manier om het te vergeten is te realizeren dat ze toch niet zo perfect was dan dat je dacht. en voor de mensen die het nog niet wisten 'the one who loves the least controls the relationship' en daar ben jij een klein beetje het slachtoffer van.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:34 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Het grappige is dat haar vriendinnen net zo geshockeerd zijn als ik en ook vol verbazing hoorden wat ze had gedaan. Zij zijn 't met me eens.
[..]
Nou, die depressies die wáren er. Daarom ben ik aan de ene kant ook blij dat ze dit heeft gedaan. Nu kan ik haar eindelijk vergeten. Eindelijk rust.Maar niet voordat ik haar volgende week één laatste keer goed de waarheid heb verteld. Dan ga ik onherroepelijk verder.
Houden van doe je of doe je niet, maar dat hangt niet van de persoon af wat die wel of niet doet.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:32 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Lekker wraak nemen, want ze heeft al haar beloftes verbroken, heeft al haar zo befaamde principes verbroken en mij ontzettend genaaid. En wraak nemen zou ik het niet eens willen noemen, ik ga haar gewoon rustig wijzen op het feit dat ze verandert is en waarin dat zich uit.
Maar waarom ben ik 180 graden gedraaid?
Ik ga haar vergeten, echt. Sinds die openbaring gisteren is gekomen is er een wereld voor me open gegaan. Ik kon nooit negatief over haar denken, want ze was echt perfect. Ze liet alleen de laatste tijd wat steekjes vallen. Met wat ze nu heeft gedaan heeft ze zichzelf dusdanig verlaagd dat ik met geen mogelijkheid meer iets voor haar kán voelen. En inderdaad, ze is dus niet meer perfect.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:38 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
De waarheid? wat is de waarheid? man ik heb in juist dezelfde situatie gezeten. juist hetzelfde gedacht. alles wat er nu in je om gaat heb ik allemaal gedacht, gevoelt. Maar het haalt niks uit hoor. De enige manier om het te vergeten is te realizeren dat ze toch niet zo perfect was dan dat je dacht. en voor de mensen die het nog niet wisten 'the one who loves the least controls the realtionship' en daar ben jij een klein beetje het sllachtoffer van.
Dat wat je daar zegt was wel 'n beetje mij vorige plan, ja. Voorheen had ik zoiets van: als ik haar nu vertel waar ze mee bezig is, wat ze doet en hoeveel ze verandert, ziet ze dat misschien in. Die optie was echter eentje met een kans van 1%. De andere 99% gingen naar het feit dat ze te eigenwijs zou zijn om het in te zien. Maar dan zouden we nog 'vrienden blijven'.quote:ergens hoop je dat als je een dramaz gaat maken ze in je armen zal vallen ... en jij de grote redder zal zijn. wel forget about it ... wont happen.... dus laat je niet meer in met haar. IS het allemaal niet waard man. Maar je mag gerust weten dat ik met je meevoel... ik begrijp je volledig. maar pas op... vrouwen kunnen enorm hard zijn.
Ze mag altijd haar eigen keuzes maken. Tuurlijk. Maar als iemand in één maand zó veranderd voor je ogen (en niet alleen jouw ogen; iedereen zag het namelijk) dan mag daar iets van gezegd worden. Ik zal ook alleen zeggen hoe ik nu over haar denk en ja, ik vind haar nu inderdaad een slet.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Houden van doe je of doe je niet, maar dat hangt niet van de persoon af wat die wel of niet doet.
En zeker niet als er dingen gebeuren nadat de relatie uit is gegaan.
Je bent als een hondje achter haar aangegaan, in de hoop dat het nog wat werd, dat werd dus niks, omdat ze haar eigen keuzes maakte en nu is het opeens een slet?
Mijn keuze is om haar te vertellen hoe ik over haar denk. Vroeger was dat positief. Nu is dat negatiever dan ik ooit had durven dromen. En ja, ik stel me vanaf nu anders op. Misschien moet ik minder serieus zijn wat relaties betreft.quote:Ze heeft haar eigen leven en keuzes te maken, laat haar...
Wil je dit soort dingen niet kom dan eens van je high horse af, echt, je gaat hier kapot aan...
Maar dat is niet zij die het doet, je doet het zelf.
Ook jij maakt keuzes en hele verkeerde als ik dat zo mag inschatten.![]()
Het klinkt dom en cliché, maar dat houden van was van een andere meid dan voor wie ik nu die haat koester.quote:180 graden draaien: Van verstikkend houden van, naar diepe haat.
Juist voor de eer van ons mannen moet ik haar vertellen waar ze mee bezig is.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:54 schreef AcidBurner het volgende:
...
En dat is het mooie: ze heeft wél de waarheid verteld over het vrienden blijven en over hem. En daar zit hem mijn frustratie. Ze is namelijk in één maand tijd 180 graden gedraaid en dat werkt niet alleen terug op mij, maar ook op haar vriendinnen. Ja, alles wat ze zei was gemeend en dat weet ik 100% zeker.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:10 schreef Lienekien het volgende:
Ze heeft je de waarheid niet verteld over het vrienden blijven met jou en over die Mark, waarschijnlijk omdat ze je niet nog meer wilde kwetsen. Zuur voor jou, maar ze is je geen verantwoording schuldig. Dat je haar nu voor hoer en slet uitmaakt vind ik een heel overspannen reactie.
Dat is toch niet te rijmen? Dat jij eraan vasthoud dat ze je toen 100% de waarheid vertelde is jouw illusie. Net zo goed was het een illusie dat ze zo perfect was.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:12 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
En dat is het mooie: ze heeft wél de waarheid verteld over het vrienden blijven en over hem. En daar zit hem mijn frustratie. Ze is namelijk in één maand tijd 180 graden gedraaid en dat werkt niet alleen terug op mij, maar ook op haar vriendinnen. Ja, alles wat ze zei was gemeend en dat weet ik 100% zeker.
Ze was op jou verliefd, maar het ging langzaam. Nu is ze op een ander verliefd en nu gaat het sneller. Waarom maakt haar dat tot een slet en een hoer? Dat je met dat soort termen smijt komt volgens mij alleen voort uit jouw eigen frustratie.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:12 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Overigens is de persoon die dat beloofde geen hoer en slet. Die persoon was mijn vriendin van wie ik nog steeds zielsveel houd. De persoon die nu echter naar buiten komt uit diezelfde meid, dát is een slet. Diegene wil ik niet kennen. Als ze zo begin dit jaar was geweest had ik haar ontlopen, laat staan dat ik dan verliefd op haar was geworden.
Ik snap dat het moeilijk te begrijpen is als je haar niet kent. Maar geloof mij nou, ze meende het. Ze is niet doorsnee. Wás niet doorsnee. Niet iedereen is zo oppervlakkig. Misschien nu wel weer.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is toch niet te rijmen? Dat jij eraan vasthoud dat ze je toen 100% de waarheid vertelde is jouw illusie. Net zo goed was het een illusie dat ze zo perfect was.
Ik was nooit over haar heen, deze haat zorgt er voor dat ik over haar heen kom. Ik kom in ieder geval over mijn verliefdheid heen op deze manier.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:16 schreef Browneye het volgende:
Je zegt dat je er overheen bent, maar ondertussen heb je het erover dat je haar haat? Moet je zelf eens kijken hoeveel je er nog mee bezig bent, hoe je je erover opwindt. Als je er overheen bent dat moet het je niet meer interesseren, al is ze met 10 mannen naar bed geweest. Ze hoeft tegen jou geen verantwoording af te leggen. Het zijn haar eigen keuzes, zelfs al beweerde ze tegen jou principes te hebben. Echt, laat haar lekker, het is je ex. Blijkbaar geniet zij van het leven, ga dat zelf ook doen.
Net wat ik dacht. Sterkte ermee.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:22 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Ik was nooit over haar heen, deze haat zorgt er voor dat ik over haar heen kom. Ik kom in ieder geval over mijn verliefdheid heen op deze manier.
Dat komt voort uit haar principes. Kom niet met 'ja, ze zégt dat dat haar principes zijn', want alles wat ze vroeger zei meende ze oprecht. Ze was niet oppervlakkig, ze was eerlijk... begrijp dat aub. Haar principes waren rotsvast en duidelijk, met wat ze nu heeft gedaan heeft ze iedereen versteld doen staan en laten schrikken. Mijn vrienden, die voorheen haar altijd in bescherming namen als ik nog hoop had o.i.d. zijn verbijsterd, in negatieve zin. Geloof mij nou, wat zij heeft gedaan is echt niet normaal.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze was op jou verliefd, maar het ging langzaam. Nu is ze op een ander verliefd en nu gaat het sneller. Waarom maakt haar dat tot een slet en een hoer? Dat je met dat soort termen smijt komt volgens mij alleen voort uit jouw eigen frustratie.
karakter? Kleine dingetjes?quote:Op donderdag 9 november 2006 15:38 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
En daar snap ik dus geen ene flikker van.
Ik ga het echt doen.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:25 schreef AcidBurner het volgende:
Just let it go Arokh86. als ik bij jou in de buurt zou wonen dan gingen we deze avond lekker zuipen!! Dat meen ik. Ik zou niet willen dat je jezelf zo opnaait over een wijfie. Relax, enjoy life...Dat is alles wat telt, jezelf amuseren. Doe het aub niet zoals ik het deed. Zelfmedelijden is echt zo fucking zielig. En nog een keertje, tis maar een vrouw. Er zijn er zoveel man. Zoek jezelf een leuke scharrel en ga verder. Echt doe het!![]()
Behalve dat hij qua uiterlijk veel op mij lijkt en dat ze daarmee op een bepaald type man zou kunnen vallen, niet echt nee. Hij is zelfs... saai, heeft weinig humor en dat soort dingen. Qua karakter matchen ze iig helemáál niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |