abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44622311
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:01 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat haar principes dusdanig veranderd zijn dat ze in bed duikt met iemand waarmee ze nog helemáál geen relatie heeft. En dat ik dat vreemd vind.
She just wants to be loved and feel wanted... (it's as simple as that!)
  donderdag 21 december 2006 @ 11:12:33 #202
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44622312
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:10 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Meest nuttige reactie in dit topic. Dingen zijn vast anders gelopen waardoor ze is veranderd, zoals jij dat ook was. Maar ze zegt dat ze niet veranderd is en dat alles nog hetzelfde is voor haar. Dat is het hele probleem.
Jij maakt er een probleem van, zij heeft geen probleem hoor.
En al ZOU ze veranderd zijn,w at dan nog?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_44622351
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:06 schreef Rick_Dokkum het volgende:
Dude, hou op met dit toneelspel. Tenzij we t mogen filmen, kan nog een kaskraker worden.

Je bent 20, maar je hersencellen zijn blijkbaar niet meegegroeid. Ik heb je verhaal gevolgd. Tis klote allemaal, ik weet wat je doormaakt, hoor. Been there, done that. Maar wraak nemen? WTF. Daar schiet je toch niks mee op. Ja ze is fout geweest, maar moet je dan nog een trap na geven?

Je bent geloof ik eerder jaloers dan echt boos op haar. Zet haar uit je leven. Je zet jezelf alleen maar voor lul en je geeft jezelf een slechte naam hierdoor "Dat is die jongen die zn ex helemaal kapot gemaakt heeft, pas maar op met hem!" Wil je dat soms? Dan moet je vooral doorgaan.

Verspilde energie en tijd. Concentreer je op wat anders. Zoek je vrienden op, beoefen je hobbies, ga lekker uit etc.

Enkel advies, wat je ermee doet zal me een worst wezen. Maar je hebt dit topic geopend om reacties te krijgen, nou die heb je gekregen, aan jou de taak te bepalen wat je ermee doet. Als je alleen naar jezelf wil luisteren, moet je dat vooral doen.
En ik ben dan ook zeer dankbaar voor alle reacties. En ik ben jaloers, tuurlijk, maar vooral boos. Waarom zet ze al haar principes opzij? Dat maakte me boos. Je denkt iets speciaals met iemand te hebben en later stelt het niets meer voor. Daar ben ik inderdaad boos over.

Vanaf nu zet ik haar inderdaad ook uit m'n leven. Ik wilde gewoon even melden dat ik het er niet mee eens ben waar ze mee bezig is en dat ik het nergens op vind slaan. Zij heeft mij hiermee ook best kapot gemaakt en ik vind mijn reactie best begrijpelijk. Ik gedraag me ook als een lul door wraak te nemen (al is wraak een heel groot woord, ik zeg gewoon wat ik van haar vind), daar ben ik me van bewust.

En ja, ik ben nu ook helemaal over haar heen.
pi_44622395
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:12 schreef Vivi het volgende:

[..]

Jij maakt er een probleem van, zij heeft geen probleem hoor.
En al ZOU ze veranderd zijn,w at dan nog?
Dat vind ik en meer mensen jammer, want ze was erg uniek.
pi_44622419
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:16 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Dat vind ik en meer mensen jammer, want ze was erg uniek.
Misschien voelde zij zich daar niet fijn bij en wil ze graag "gewoon" zijn
O+ 11-06-2009 O+
  donderdag 21 december 2006 @ 11:17:11 #206
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_44622429
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:07 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Ik zei dat ik haar niet meer kon zien omdat ze iets met hem zou krijgen. Toen kwam ze zelf met "neee nee dat wordt niets, echt niet, ik beloof het". Ik bleef constant zeggen "Jawel, ik zie dat het iets wordt" en zij haalde míj over om haar te geloven.
Dat is wel heel manipulatief.
The love you take is equal to the love you make.
pi_44622430
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:11 schreef Vivi het volgende:

[..]

Minder dan dat jij dacht dus. STOP ermee om dingen voor haar in te vullen.
Geloof me, ze meende het... jullie vullen nu ook voor haar in dat zij eigenlijk geen vrienden wilde zijn. Ik denk dat ik haar tóch ietsje beter ken dan jullie
  donderdag 21 december 2006 @ 11:18:00 #208
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44622449
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:13 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

En ja, ik ben nu ook helemaal over haar heen.
Yeah, right
pi_44622474
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:16 schreef bigbird het volgende:

[..]

Misschien voelde zij zich daar niet fijn bij en wil ze graag "gewoon" zijn
Maar daar was ze juist altijd zo trots op. Dan zag ze een tas in de winkel en dan zei ze "Die is zo lelijk! Die ga ik kopen!" Ze kocht ook alleen kleren als niemand anders ze had, maar dan wel van een merk a.h.w. En ze denkt nog steeds dat ze zo uniek is (denk ik), maar ze wordt dus 'gewoon'. Volgens mij (en let op, dat is mijn interpretatie) wil ze nog steeds uniek zijn, maar vergeet ze dat dat zo niet gebeurt.
pi_44622498
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:18 schreef Vivi het volgende:

[..]

Yeah, right
Qua verliefdheid.
pi_44622541
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:12 schreef bigbird het volgende:

[..]

Soms hebben mensen niet door wat de invloed van anderen op hen kan zijn. In dat geval is er voor haar gevoel niets veranderd... Of misschien toch het willen voorkomen van een enorme discussie en het gevoel dat ze anders overal een verklaring aan je moet geven.. .
In dat eerste zit wel wat ja. Maar daarom is dat ook het laatste wat ik wil doen nog: even met haar praten en haar duidelijk maken hoe ik nu over haar denk, dat ze daadwerkelijk is veranderd. Ik vind het gewoon doodzonde dat zo'n unieke meid zo 'gewoon' wordt en haar vriendinnen waren het met me eens. We zouden met z'n drieën met haar gaan praten zelfs om haar weer terug te krijgen.
  donderdag 21 december 2006 @ 11:21:49 #212
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44622551
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:19 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Qua verliefdheid.
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:18 schreef Vivi het volgende:

[..]

Yeah, right
pi_44622564
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat is wel heel manipulatief.
Maar ze is toch vrij om dan te doen wat ze wil? Hier wordt gezegd dat ze me niet als vriend wilde. Als ze dat niet wil, dan zegt ze toch gewoon: "Okee, dan zie ik je niet meer"?
  donderdag 21 december 2006 @ 11:22:55 #214
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44622586
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:21 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

In dat eerste zit wel wat ja. Maar daarom is dat ook het laatste wat ik wil doen nog: even met haar praten en haar duidelijk maken hoe ik nu over haar denk, dat ze daadwerkelijk is veranderd. Ik vind het gewoon doodzonde dat zo'n unieke meid zo 'gewoon' wordt en haar vriendinnen waren het met me eens. We zouden met z'n drieën met haar gaan praten zelfs om haar weer terug te krijgen.
Een intervention Omdat ze met een ander naar bed is geweest terwijl ze vrijgezel is
pi_44622600
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:21 schreef Vivi het volgende:

[..]

[..]
Echt hoor, die heeft plaats gemaakt voor woede en onbegrip.
pi_44622603
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:18 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Maar daar was ze juist altijd zo trots op. Dan zag ze een tas in de winkel en dan zei ze "Die is zo lelijk! Die ga ik kopen!" Ze kocht ook alleen kleren als niemand anders ze had, maar dan wel van een merk a.h.w. En ze denkt nog steeds dat ze zo uniek is (denk ik), maar ze wordt dus 'gewoon'. Volgens mij (en let op, dat is mijn interpretatie) wil ze nog steeds uniek zijn, maar vergeet ze dat dat zo niet gebeurt.
Dat is jouw beeld idd.. Misschien voelt het voor haar nog niet zo sterk en is ze dingen aan het aftasten... Een beetje de dingen verkennen en helemaal niet met een bewuste bedoeling. En misschien ook niet en heb jij gelijk, maar wat dan nog? Zoals al eerder gezegd, de meeste relaties eindigen met "we blijven vrienden" en bloeden dood, en wat een ex doet en waarom is jouw zaak niet meer. Of jij haar veranderende gedrag nou fijn vindt of niet...
O+ 11-06-2009 O+
pi_44622614
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:22 schreef Vivi het volgende:

[..]

Een intervention Omdat ze met een ander naar bed is geweest terwijl ze vrijgezel is
Nee, dat gebeurde daarna zelfs.
pi_44622646
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:23 schreef bigbird het volgende:

[..]

Dat is jouw beeld idd.. Misschien voelt het voor haar nog niet zo sterk en is ze dingen aan het aftasten... Een beetje de dingen verkennen en helemaal niet met een bewuste bedoeling. En misschien ook niet en heb jij gelijk, maar wat dan nog? Zoals al eerder gezegd, de meeste relaties eindigen met "we blijven vrienden" en bloeden dood, en wat een ex doet en waarom is jouw zaak niet meer. Of jij haar veranderende gedrag nou fijn vindt of niet...
Klopt, maar ze meende echt, absoluut oprecht en daar zou ik al m'n geld op te zetten, dat ze me niet kwijt wilde als vriend.
  donderdag 21 december 2006 @ 11:25:14 #219
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_44622647
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:22 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Maar ze is toch vrij om dan te doen wat ze wil? Hier wordt gezegd dat ze me niet als vriend wilde. Als ze dat niet wil, dan zegt ze toch gewoon: "Okee, dan zie ik je niet meer"?
Was het maar zo makkelijk, dat zou een hoop ellende voorkomen.
  donderdag 21 december 2006 @ 11:25:35 #220
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44622655
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:24 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Nee, dat gebeurde daarna zelfs.
pi_44622693
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Was het maar zo makkelijk, dat zou een hoop ellende voorkomen.
Maar waarom heeft ze dat niet gedaan als ze me niet meer als vriend wilde (wat ze dus wel wilde op dat moment)? Waarom koos ze ervoor die belofte te maken als ze me helemaal niet meer als vriend wilde? Ze kon ook zeggen: "okee, we stoppen" en kon dan met Mark verder, precies zoals ze zou willen volgens velen hier. En toch doet ze dat niet.
pi_44622746
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:25 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik had met haar vriendinnen gepraat over het feit dat m'n ex zo erg zichzelf aan het kwijtraken was. Haar vriendinnen waren het, verbazend genoeg (ik heb ze namelijk ook tegen me gehad in 't begin van het uitmaken) helemaal met me eens. Ze wilden dat we met z'n drietjes met m'n ex gingen praten om haar mogelijk op andere gedachten te krijgen. Daarna ging ze met Mark rotzooien.
pi_44622760
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:26 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Maar waarom heeft ze dat niet gedaan als ze me niet meer als vriend wilde (wat ze dus wel wilde op dat moment)? Waarom koos ze ervoor die belofte te maken als ze me helemaal niet meer als vriend wilde? Ze kon ook zeggen: "okee, we stoppen" en kon dan met Mark verder, precies zoals ze zou willen volgens velen hier. En toch doet ze dat niet.
Omdat ze op dat moment ook echt vrienden wilde blijven of toch om de druk. En misschien geen van beide maar omdat het soms moeilijk is om ineens definitief ergens mee te stoppen en ze voor zichzelf nog even tijd nodig had om alles stapje voor stapje af te sluiten..
O+ 11-06-2009 O+
pi_44622815
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:28 schreef bigbird het volgende:

[..]

Omdat ze op dat moment ook echt vrienden wilde blijven of toch om de druk. En misschien geen van beide maar omdat het soms moeilijk is om ineens definitief ergens mee te stoppen en ze voor zichzelf nog even tijd nodig had om alles stapje voor stapje af te sluiten..
Druk was er imo niet, dus ik denk inderdaad omdat ze ook echt vrienden wilde blijven. En vandaar ook dat ik zo beduusd ben.
pi_44622849
quote:
Op donderdag 21 december 2006 09:09 schreef Arokh86 het volgende:
Kleine update die het vermelden waard is. Voor wie niet alles heeft gelezen een korte samenvatting:

Uit met vriendin, vriendin altijd heel veel principes e.d., echt een geval apart. Het is anderhalve maand uit en intiem zijn betekent echt iets voor ons, iets dat je niet zomaar doet. Pas na een half jaar deden we iets aan sex zeg maar. Nu is het anderhalve maand uit en blijkt dat ze twee weken geleden, 30 dagen na het uitmaken (!!!) bij eerdergenoemde kerel is blijven slapen en daar verder is gegaan in 1 nacht dan wij in 8 maanden tijd.

Wat een vuile slet. Dit is niet dezelfde persoon als die 8 maanden mijn vriendin was. Ik zeg al constant dat ze verandert, wat ook de reden is waarom ik zo graag met haar wil(de) praten. Maar dít... ze is té diep gezonken. Steeds vertelde iedereen me "Ze is je niet waard" en dan hield ik de hand boven haar hoofd door te zeggen dat 't wel zo was; ze was immers alleen 'n beetje in de war. Maar zo erg als ze nú veranderd is...

Ik ga haar dan ook mentaal helemaal kapot maken. Het is genoeg geweest zo. Ik ben lang genoeg te aardig voor haar geweest. Aan de ene kant ben ik blij dat dit is gebeurd, aangezien ik haar nu echt kan vergeten. Of nou, vergeten... vergeten zal ik die leuke meid die mijn vriendin was nooit, maar de meid die nu diezelfde naam draagt is niet meer dezelfde als die van wie ik hield en houd. Ik had altijd alles voor haar over, maar nu gaat ze te ver.
je bent eng, weet je dat?
ziekelijk dit gewoon met je mentaal kapot maken.

omdat ze met een ander eerder sex heeft dan ze met jou had, is ze ineens een slet?

nou, als je de lat zo laag legt dan, dan ben jij aan de hand van je reactie nu een psychopaat.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 21 december 2006 @ 11:32:51 #226
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_44622857
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:31 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Druk was er imo niet, dus ik denk inderdaad omdat ze ook echt vrienden wilde blijven. En vandaar ook dat ik zo beduusd ben.
Als je niet begrijpt hoe zij in die situatie emotioneel onder druk stond, dan snap ik wel waarom jij denkt dat ze het allemaal echt meende. Ik denk dat je op dit vlak nog wel wat leermomenten in het verschiet hebt.
pi_44622898
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:32 schreef milagro het volgende:

[..]

omdat ze met een ander eerder sex heeft dan ze met jou had, is ze ineens een slet?

nou, als je de lat zo laag legt dan, dan ben jij aan de hand van je reactie nu een psychopaat.
O+ 11-06-2009 O+
  donderdag 21 december 2006 @ 11:35:32 #228
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44622940
Ah..ze is er eindelijk
pi_44622956
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Als je niet begrijpt hoe zij in die situatie emotioneel onder druk stond, dan snap ik wel waarom jij denkt dat ze het allemaal echt meende. Ik denk dat je op dit vlak nog wel wat leermomenten in het verschiet hebt.
Ik vind 't allemaal logischer om te bedenken dat ze het meende dan dat ze het niet meende. Ze besprak alles met me, ze had veel aan me, kon alles bij me kwijt, had veel met me meegemaakt... ik zou ook liever vrienden willen blijven dan m'n pijlen richten op iemand die waarschijnlijk toch niets voor me betekent vanwege mijn principes.
pi_44623032
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:36 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Ik vind 't allemaal logischer om te bedenken dat ze het meende dan dat ze het niet meende. Ze besprak alles met me, ze had veel aan me, kon alles bij me kwijt, had veel met me meegemaakt... ik zou ook liever vrienden willen blijven dan m'n pijlen richten op iemand die waarschijnlijk toch niets voor me betekent vanwege mijn principes.
Dat is jouw ervaring... Ik ben bang dat als je zo'n instelling houdt je het nog heel erg moeilijk gaat krijgen bij volgende relaties
O+ 11-06-2009 O+
pi_44623085
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:32 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik weet dat ik eng klink nu ja. Okee, ik noem het mentaal kapot maken, maar dat is als ze redelijk is wel haar reactie. En ben nu even redelijk. Ze is altijd zó trots geweest op haar principes en was altijd zo uniek, daar stond zij ook om bekend. Dat is nu echt weg, dat is iedereen die haar kent met me eens. Die conclusie trok ik al voordat ik dit te horen kreeg. Vandaar ook dat we met haar wilden praten. Als ik dan met haar vriendinnen met haar zou praten zou ze dus van de mensen die haar best dierbaar zijn te horen krijgen dat ze is veranderd en aangezien ze dat zelf niet zo ziet, is dat een klap. Toch? Maar om haar eigen bestwil (om dus weer uniek te worden, wat ze wil zijn, zegt ze altijd) zal het haar verteld moeten worden. Als ze uniek wil zijn. Dan moet ze te horen krijgen dat ze aan het veranderen is en niet meer uniek is. Dat heeft ze niet te horen gekregen. Ik kan me voorstellen dat je dan wel even met beide beentjes op de grond wordt gezet en zodoende een klap krijgt. Een mentale klap, ja. Dan is 'mentaal kapot maken' misschien een verkeerde woordkeuze, maar daar komt het wel op neer. Ik ga 't alleen nu in m'n eentje doen en als ze echt wat om me geeft/gaf, dan dringt het misschien tot haar door en krijgt ze die klap. Geeft ze niets meer om me dan zal het haar niets doen. In beide gevallen ben ik er klaar mee.
pi_44623142
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:38 schreef bigbird het volgende:

[..]

Dat is jouw ervaring... Ik ben bang dat als je zo'n instelling houdt je het nog heel erg moeilijk gaat krijgen bij volgende relaties
En daarom ben ik ook zo bang voor relaties. Als ik eenmaal verliefd ben (wat al lang duurt), zal ik niet snel niet meer verliefd worden. Voordat ik met m'n vorige relatie dus begon (m'n eerste dus) had ik m'n twijfels, maar zij was gewoon te speciaal om te laten lopen. Dus begonnen we. En ik wist dat zij het weer zou eindigen, ik zou het immers niet doen. Dus daar ben ik me iig van bewust.
  Moderator donderdag 21 december 2006 @ 11:47:40 #233
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_44623303
TS je bent een debiel. Verdomme. Dus jouw ex gaat met een andere jongen naar bed, en doet daar minder lang over dan ze daar bij jou over deed, en ineens is het een slet? Goh, het zou toch wat dat iemand waar je geen relatie meer mee hebt iets doet met iemand anders en dat in een kortere tijd dan die persoon dat met jou deed. Idioot.

Ze wil je niet meer. Klaar. Ze wil ook zeker geen vrienden met je blijven. "Ik denk dat ik haar toch iets beter ken dan jullie" Ja dat zal ongetwijfeld, maar toch niet zo goed als dat je denkt dat je d'r kent. Ze is nu 'vrienden' met je, en straks gaat dat over. Dan heeft zij een eigen leven en jij waarschijnlijk niet en dan ervaart ze je eerder als lastig dan wat anders. Jij blijft dan aan haar trekken, en zij stoot je helemaal af, en dan kun jij hier weer een topic komen openen.

Het komt er op neer dat jij niet kunt verkroppen dat zij nu dingen met iemand anders doet dan jij. Dat kun je niet hebben, omdat je eigenlijk niet kunt hebben dat zij iemand anders heeft, en jij niet. Jij zit nu met allemaal deze gevoelens, en zij gaat vrolijk verder. Dat is normaal voor iedereen die gedumpt is, maar wat jij geeft een reactie die alle perken te buiten gaat.

"Ik ga haar mentaal helemaal kapot maken". Riiiight...ja jij houdt van d'r hoor, enorm man.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator donderdag 21 december 2006 @ 11:49:28 #234
16180 crew  CoolGuy
pi_44623350
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:40 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Ik weet dat ik eng klink nu ja. Okee, ik noem het mentaal kapot maken, maar dat is als ze redelijk is wel haar reactie. En ben nu even redelijk. Ze is altijd zó trots geweest op haar principes en was altijd zo uniek, daar stond zij ook om bekend. Dat is nu echt weg, dat is iedereen die haar kent met me eens. Die conclusie trok ik al voordat ik dit te horen kreeg. Vandaar ook dat we met haar wilden praten. Als ik dan met haar vriendinnen met haar zou praten zou ze dus van de mensen die haar best dierbaar zijn te horen krijgen dat ze is veranderd en aangezien ze dat zelf niet zo ziet, is dat een klap. Toch? Maar om haar eigen bestwil (om dus weer uniek te worden, wat ze wil zijn, zegt ze altijd) zal het haar verteld moeten worden. Als ze uniek wil zijn. Dan moet ze te horen krijgen dat ze aan het veranderen is en niet meer uniek is. Dat heeft ze niet te horen gekregen. Ik kan me voorstellen dat je dan wel even met beide beentjes op de grond wordt gezet en zodoende een klap krijgt. Een mentale klap, ja. Dan is 'mentaal kapot maken' misschien een verkeerde woordkeuze, maar daar komt het wel op neer. Ik ga 't alleen nu in m'n eentje doen en als ze echt wat om me geeft/gaf, dan dringt het misschien tot haar door en krijgt ze die klap. Geeft ze niets meer om me dan zal het haar niets doen. In beide gevallen ben ik er klaar mee.
Ze is nooit uniek geweest! Dat dacht ze, maar dat denken alle Gothics ook. Jij was het daar mee eens, omdat je haar op een voetstuk plaatste. Zij was geweldig, zij was zo uniek. Jij hoeft haar helemaal niets te vertellen. Jij wil dat wel graag, want dan heb je 1. contact met d'r, en 2. je kunt in dat 'vertellen' een stukje woede kwijt. Je doet het voor jezelf, niet voor haar, lamlul.
pi_44623545
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:40 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Je moet haar met rust laten, engerd.
Het is OVER.
Jij hebt geen donder meer met haar zaken te maken, dat is namelijk destijds HAAR beslissing geweest.
Hoe zij leeft, wat zij doet, wat zij vindt , wat zij denkt, is HAAR zaak, ook als het negatief uitpakt.
En gezien jouw gedrag nu denk ik dat dat vermeende negatieve zoals jij het omschrijft erg gekleurd is door de glazen van je jaloezie en gekrenkte trots.

Wraakgevoelens zouden logisch zijn als ze jou iets had geflikt toen ze nog met jou omging.
Maar ze heeft je NIETS geflikt, toen niet en nu niet ....en bovendien wraak fantaseer je, dat voer je niet uit.
Maar zoals ik al zei, er valt niets te wreken, ze heeft niets misdaan.

Jij kan het gewoon niet uitstaan dat ze met een ander is, met een ander sex heeft, haar leven verder gaat en het jouwe al maanden, door je eigen toedoen, stilstaat.

Er moet haar NIETS verteld worden, niet door jou en niet door een paar zure niet loyale latent jaloerse wijven die zich vriendinnen noemen, lekker meelullen met de gedumpte ex puur om zichzelf beter te voelen "ik ben niet zo, ik zou dat nooit doen, zo snel met een ander in bed duiken".
Nee, vast niet, omdat geen hond zo snel met jou in bed wil duiken, saaie kut.

Jij klampt je nu vast aan hun afgunstig gewauwel, zij voeden je rancune en onder het mom "voor haar eigen bestwil" eet jij het lekker op.

Voor haar eigen bestwil heeft ze jou gedumpt, en zo te zien een wijze beslissing.
Ik wens haar een gezond en gelukkig 2007 toe
pi_44623547
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ze is nooit uniek geweest! Dat dacht ze, maar dat denken alle Gothics ook. Jij was het daar mee eens, omdat je haar op een voetstuk plaatste. Zij was geweldig, zij was zo uniek. Jij hoeft haar helemaal niets te vertellen. Jij wil dat wel graag, want dan heb je 1. contact met d'r, en 2. je kunt in dat 'vertellen' een stukje woede kwijt. Je doet het voor jezelf, niet voor haar, lamlul.
Ik ben zelf tot de conclusie gekomen dat ze uniek is, het is niet zo dat ze dat van de daken afschreeuwt ofzo. Al weet ze het wel. En ja, ik doe het natuurlijk vooral voor mezelf. Maar ik ben haar gegarandeerd kwijt, ongeacht wat. Dus ik zou het voor haar fijn vinden als ze weer zichzelf zou worden.
pi_44623595
wat milagro zegt...helemaal mee eens.
ze zouden je moeten oppikken, jammer dat ik niet weet waar je woont.
Lezen we vandaag of morgen weer zo'n rot verhaal in de krant, over een meisje die alleen maar wilde leven en gelukkig zijn.
Jij houdt niet van haar, je houdt nog niet eens van jezelf...creep.
  donderdag 21 december 2006 @ 11:58:43 #238
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_44623627
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:55 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Ik ben zelf tot de conclusie gekomen dat ze uniek is, het is niet zo dat ze dat van de daken afschreeuwt ofzo. Al weet ze het wel. En ja, ik doe het natuurlijk vooral voor mezelf. Maar ik ben haar gegarandeerd kwijt, ongeacht wat. Dus ik zou het voor haar fijn vinden als ze weer zichzelf zou worden.
Jij hebt haar op dat voetstuk gezet en voor jou is ze daar nu keihard afgedonderd. Jij vindt dat je haar nu op haar 'val' moet wijzen. Waarschijnlijk heeft zij gewoon al die tijd al normaal met de voeten op de grond gestaan.
pi_44623815
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:55 schreef milagro het volgende:

[..]

Je moet haar met rust laten, engerd.
Het is OVER.
Jij hebt geen donder meer met haar zaken te maken, dat is namelijk destijds HAAR beslissing geweest.
Hoe zij leeft, wat zij doet, wat zij vindt , wat zij denkt, is HAAR zaak, ook als het negatief uitpakt.
En gezien jouw gedrag nu denk ik dat dat vermeende negatieve zoals jij het omschrijft erg gekleurd is door de glazen van je jaloezie en gekrenkte trots.
Dat het over was, heb ik naast me neergelegd. Dat ze nu zichzelf tegenspreekt niet. Maar het maakt allemaal niet veel meer uit, want alles is over. Ik ga haar alleen vertellen nog hoe ik over haar denk nu. Dat mag toch wel? Zij mocht 't ook.
quote:
Wraakgevoelens zouden logisch zijn als ze jou iets had geflikt toen ze nog met jou omging.
Maar ze heeft je NIETS geflikt, toen niet en nu niet ....en bovendien wraak fantaseer je, dat voer je niet uit.
Maar zoals ik al zei, er valt niets te wreken, ze heeft niets misdaan.
Zoals ik al zei, wraak is het ook niet echt. Ik wil haar alleen erg graag weer laten worden zoals ze was en dat willen meer mensen. Daarom ga ik aan haar vertellen hoe ik over haar denk nu en hoe ik over haar dacht, aan haar is dan om daar haar conclusie uit te trekken.
quote:
Jij kan het gewoon niet uitstaan dat ze met een ander is, met een ander sex heeft, haar leven verder gaat en het jouwe al maanden, door je eigen toedoen, stilstaat.
Klopt. En dat is vreemd?
quote:
Er moet haar NIETS verteld worden, niet door jou en niet door een paar zure niet loyale latent jaloerse wijven die zich vriendinnen noemen, lekker meelullen met de gedumpte ex puur om zichzelf beter te voelen "ik ben niet zo, ik zou dat nooit doen, zo snel met een ander in bed duiken".
Dat moet niet nee, maar het mag wel. En die loyale latent jaloerse wijven zoals jij ze noemt doen het niet om zichzelf beter te voelen. Wat valt er voor hen te halen? Zouden ze niet gewoon reëel kunnen zijn en zien dat ze is veranderd en dat ook graag weer terug willen? Die vriendinnen hebben overigens allebei een vriend.
quote:
Nee, vast niet, omdat geen hond zo snel met jou in bed wil duiken, saaie kut.
En/of omdat ik dat niet zomaar zou doen. Maar dat gaat nu dus wel veranderen denk ik.
quote:
Jij klampt je nu vast aan hun afgunstig gewauwel, zij voeden je rancune en onder het mom "voor haar eigen bestwil" eet jij het lekker op.
Nee, ik zag zelf dat m'n ex aan het veranderen was en vond pas sinds twee weken geleden steun bij haar beste vriendinnen. En die steun kwam uit erg onverwachte hoek, kan ik wel zeggen.
quote:
Voor haar eigen bestwil heeft ze jou gedumpt, en zo te zien een wijze beslissing.
Ik wens haar een gezond en gelukkig 2007 toe
Ohja, ik was een ramp van een vriend!
pi_44623875
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:57 schreef zagreb het volgende:
wat milagro zegt...helemaal mee eens.
ze zouden je moeten oppikken, jammer dat ik niet weet waar je woont.
Lezen we vandaag of morgen weer zo'n rot verhaal in de krant, over een meisje die alleen maar wilde leven en gelukkig zijn.
Jij houdt niet van haar, je houdt nog niet eens van jezelf...creep.
Ik houd niet van de persoon die ze nu is en wil haar daarom wijzen op wat ze doet. Ik gebruik 'mentaal kapot maken' en ben de gruwel van de week. Kortzichtig hoor.
pi_44623892
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jij hebt haar op dat voetstuk gezet en voor jou is ze daar nu keihard afgedonderd. Jij vindt dat je haar nu op haar 'val' moet wijzen. Waarschijnlijk heeft zij gewoon al die tijd al normaal met de voeten op de grond gestaan.
En hoe verklaar je dan dat die vriendinnen hetzelfde vinden als ik?

Ik vind dat veel mensen erg kortzichtig zijn hier. Ik ben zelf geen lieverdje, uiteraard. Maar hier is het "Het is zo zoals ik zeg en anders ben je een debiel".
pi_44623960
Mensen veranderen, meneertje.
Zeker als ze jong zijn en groter groeien, meer levenservaring krijgen, leren van hun fouten

Jammer dat jij die fase lijkt te gaan overslaan.
Veranderen zou je goed doen, dit is namelijk niets.

En trouwens, ms is je ex nu juist wel zichzelf, sinds ze van jou af is.
Dat jij haar zo niet kent, zegt niets verder dus.

En wat die vriendinnen betreft, wat hebben ze te winnen?
Niets behalve zichzelf beter voelen, zij is een slet, wij niet.
Dat heb je wel vaker met dames, hoor, oppervlakkig poeslief naar elkaar, maar achter de rug wensen ze elkaar de hel in, omdat die ene mooier, aantrekkelijker, slimmer, vrijer, spontaner, succesvoller is dan zij.

Zo, dit was het, je verveelt me nu al dus anderen mogen je verder verbaal om de oren slaan
  donderdag 21 december 2006 @ 12:12:51 #243
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_44623980
Jemig, laat je ex toch.... als zij veranderd is dan moet je dat lekker zo laten.

Ik snap niet waar je je mee bemoeid!
* I intend to live forever, so far so good! *
  donderdag 21 december 2006 @ 12:14:54 #244
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_44624025
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:09 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

En hoe verklaar je dan dat die vriendinnen hetzelfde vinden als ik?
Misschien lullen die maar een beetje met je mee. Ik heb die meiden toch al niet zo hoog omdat ze achter haar rug om persoonlijke informatie doorkletsen.
pi_44624070
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:11 schreef milagro het volgende:
Mensen veranderen, meneertje.
Zeker als ze jong zijn en groter groeien, meer levenservaring krijgen, leren van hun fouten
Ja, dat klopt. Maar dat dat in één maand tijd gebeurt en dan tegen alle principes in vind ik erg opmerkelijk. Bovendien heeft ze geen spijt van onze relatie en vond ze dat vorige week nog het mooiste dat haar was overkomen. Toen was ze dus al met die vent naar bed gegaan.
quote:
Jammer dat jij die fase lijkt te gaan overslaan.
Veranderen zou je goed doen, dit is namelijk niets.
Ga ik ook doen. Moreel zijn haalt niets uit. Je kunt maar beter een player zijn, dan heb je dit geouwehoer niet. Ik heb er zeker van geleerd.
quote:

Nouja, niemand kent haar zo. Zelfs haar moeder zei dat ze veranderd was nadat het uit was. Ze is echt niet zichzelf, dat is een ding dat ik zeker weet.
quote:
En wat die vriendinnen betreft, wat hebben ze te winnen?
Dat m'n ex veranderd is heeft niet alleen gevolgen op mij. Ze gedraagt zich steeds vreemder tegenover haar vriendinnen en dat is in negatieve zin.
quote:
Niets behalve zichzelf beter voelen, zij is een slet, wij niet.
Dat heb je wel vaker met dames, hoor, oppervlakkig poeslief naar elkaar, maar achter de rug wensen ze elkaar de hel in, omdat die ene mooier, aantrekkelijker, slimmer, vrijer, spontaner, succesvoller is dan zij.
Ja, mensen zijn kut. Misschien dat ik ook zo kortzichtig ben als ik door dergelijk volk teleurgesteld ben over een aantal jaar.
quote:
Zo, dit was het, je verveelt me nu al dus anderen mogen je verder verbaal om de oren slaan
Toch bedankt.
pi_44624107
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Misschien lullen die maar een beetje met je mee. Ik heb die meiden toch al niet zo hoog omdat ze achter haar rug om persoonlijke informatie doorkletsen.
Ze hebben nooit met me meegeluld. Toen ik nog verliefd was zeiden ze dat ik m'n ex met rust moest laten en waren ze boos. Onlogisch om dat nu ineens wel te doen.
pi_44624152
het feit dat je al anderhalf uur aan het ventileren bent dat ze zichzelf moet worden, wanneer is dat dan?
Als je haar haar mond gesnoerd hebt????
en ja, dit soort dingen kunnen uitdraaien op gruwelpraktijken.
Man man wat ben jij zielig, denk je nu echt dat "haar nog even zeggen waar het op staat"haar nog interesseert???
Zij is totaal niet meer geinteresseerd in jou en die meiden al helemaal niet.
Dat zijn gewoon sensatie bakken en straks als het mis loopt zeggen" ja wij bemoeien ons er niet mee"....Maar ondertussen zorgen ze wel dat het lontje aan blijft..(jij dus).
Als ik jou was ging ik nu naar de dokter en zou hem zeggen wat je voelt.
Wordt je tenminste tegen jezelf beschermd, want eng ben je!!!!
pi_44624189
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:16 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Ja, dat klopt. Maar dat dat in één maand tijd gebeurt en dan tegen alle principes in vind ik erg opmerkelijk. Bovendien heeft ze geen spijt van onze relatie en vond ze dat vorige week nog het mooiste dat haar was overkomen. Toen was ze dus al met die vent naar bed gegaan.
[..]

Ga ik ook doen. Moreel zijn haalt niets uit. Je kunt maar beter een player zijn, dan heb je dit geouwehoer niet. Ik heb er zeker van geleerd.
[..]

Nouja, niemand kent haar zo. Zelfs haar moeder zei dat ze veranderd was nadat het uit was. Ze is echt niet zichzelf, dat is een ding dat ik zeker weet.
[..]

Dat m'n ex veranderd is heeft niet alleen gevolgen op mij. Ze gedraagt zich steeds vreemder tegenover haar vriendinnen en dat is in negatieve zin.
[..]

Ja, mensen zijn kut. Misschien dat ik ook zo kortzichtig ben als ik door dergelijk volk teleurgesteld ben over een aantal jaar.
[..]

Toch bedankt.
Het is toch wel logisch dat iemand anders in zijn vel kan zitten als dingen om haar heen drastisch veranderd zijn? Als zij daardoor erg veranderd is dan is dat zo. Als zij zich er goed bij voelt, prima, anders haar probleem. Als zij er mensen mee wegjaagt is dat haar verlies, niet (meer) de jouwe. Laat haar lekker. En om nou zelf door te slaan van ene op andere moment naar iemand die alles rustig aan deed en eerlijk etc was naar een player is toch ook onzin? Bovendien (als het al lukt) is dat dan toch een bewijs dat mensen in een korte tijd om kunnen slaan?
O+ 11-06-2009 O+
pi_44624196
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:19 schreef zagreb het volgende:
het feit dat je al anderhalf uur aan het ventileren bent dat ze zichzelf moet worden, wanneer is dat dan?
Als je haar haar mond gesnoerd hebt????
en ja, dit soort dingen kunnen uitdraaien op gruwelpraktijken.
Man man wat ben jij zielig, denk je nu echt dat "haar nog even zeggen waar het op staat"haar nog interesseert???
Zij is totaal niet meer geinteresseerd in jou en die meiden al helemaal niet.
Haha, wat heb jij het mis.
quote:
Dat zijn gewoon sensatie bakken en straks als het mis loopt zeggen" ja wij bemoeien ons er niet mee"....Maar ondertussen zorgen ze wel dat het lontje aan blijft..(jij dus).
Als ik jou was ging ik nu naar de dokter en zou hem zeggen wat je voelt.
Wordt je tenminste tegen jezelf beschermd, want eng ben je!!!!
Vast wel!
pi_44624228
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:21 schreef bigbird het volgende:

[..]

Het is toch wel logisch dat iemand anders in zijn vel kan zitten als dingen om haar heen drastisch veranderd zijn? Als zij daardoor erg veranderd is dan is dat zo. Als zij zich er goed bij voelt, prima, anders haar probleem. Als zij er mensen mee wegjaagt is dat haar verlies, niet (meer) de jouwe. Laat haar lekker.
Ga ik ook doen, maar ik ga ook nog één keer vertellen wat ik van haar huidige staat vind.
quote:
En om nou zelf door te slaan van ene op andere moment naar iemand die alles rustig aan deed en eerlijk etc was naar een player is toch ook onzin? Bovendien (als het al lukt) is dat dan toch een bewijs dat mensen in een korte tijd om kunnen slaan?
Maar ik doe het bewust en zeg dan ook dat ik veranderd ben. Zij zegt dat er niets is veranderd.
pi_44624246
moeilijk he de waarheid?
pi_44624257
Nou nou nou ... zijn we nu nog aan het zeuren. Wel een klein ding. Een beetje beleefd blijven he vrouwtjes. Tis niet omdat deze man emotioneel helemaal in de war is dat jullie moeten gaan schelden he. En nog een keertje dan ... TS laat het gaan.... TS ga het geluk ergens anders zoeken! ... Luister goed naar de mensen die je hier raad geven, ze hebben het allemaal meegemaakt. Luister ... en denk na over hoe je jezelf wil zien binnen een paar maanden.
pi_44624330
ik scheld niet, maar ik huichel ook niet.
ik vind het alleen verschrikkelijk als mensen zo doorslaan in hun overtuiging.
dat is altijd een gevaarlijk punt.
laat dingen bezinken en kom niet met allemaal rancuneuze plannen. Echt het helpt niet, haar niet , jou niet en niemand niet.
  Moderator donderdag 21 december 2006 @ 12:29:35 #254
16180 crew  CoolGuy
pi_44624418
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:21 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Haha, wat heb jij het mis.
[..]

Vast wel!
Ja want jij weet precies hoe het zit, dat blijkt wel. Je bent echt een enorme loser
pi_44624515
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:23 schreef AcidBurner het volgende:
Nou nou nou ... zijn we nu nog aan het zeuren. Wel een klein ding. Een beetje beleefd blijven he vrouwtjes. Tis niet omdat deze man emotioneel helemaal in de war is dat jullie moeten gaan schelden he. En nog een keertje dan ... TS laat het gaan.... TS ga het geluk ergens anders zoeken! ... Luister goed naar de mensen die je hier raad geven, ze hebben het allemaal meegemaakt. Luister ... en denk na over hoe je jezelf wil zien binnen een paar maanden.
Ik ga mijn geluk ook ergens anders zoeken, dat sowieso. M'n ex is bijna een afgesloten hoofdstuk. Wat jullie maar niet wil doordringen is dat ik wel degelijk om haar geef en het jammer vind dat ze zo verandert. Ik wil haar er alleen nog op wijzen dat ze verandert, de conclusie mag ze zelf trekken.
pi_44624543
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja want jij weet precies hoe het zit, dat blijkt wel. Je bent echt een enorme loser
Ik weet hoe het zit en ik weet hoe het zat. Het verschil daarin frustreert mij en anderen.
pi_44624651
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:33 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Ik ga mijn geluk ook ergens anders zoeken, dat sowieso. M'n ex is bijna een afgesloten hoofdstuk. Wat jullie maar niet wil doordringen is dat ik wel degelijk om haar geef en het jammer vind dat ze zo verandert. Ik wil haar er alleen nog op wijzen dat ze verandert, de conclusie mag ze zelf trekken.
Ja maar ook al vind jij het jammer, in dit geval moet je leren accepteren dat jij hier geen invloed meer op hebt, of iig ook niet het recht hebt om dingen voor haar te bepalen. Met haar gaan praten om haar duidelijk te maken hoe "fout" ze in jouw ogen bezig is is dan ook nutteloos omdat je alleen maar water op het vuur gooit daarmee omdat je zelf je ei kwijt wil. Zij kan en wil er waarschijnlijk helemaal niets mee en jou zal het ook niet helpen omdat je niet bereikt wat je nu hoopt.
O+ 11-06-2009 O+
  Moderator donderdag 21 december 2006 @ 12:39:22 #258
16180 crew  CoolGuy
pi_44624669
quote:

[..]

Wat niet tot jou doordringt is dat wij allemaal snappen waar jij mee bezig bent, alleen jijzelf nog niet. Het is over en uit. Ze hoeft jouw mening niet, daar zit ze niet op te wachten. Jij wil die aan haar opdringen. Je moet en zal het haar laten weten. En wat heb je daaraan? Dan zegt zij van "ja en? das jouw mening en die boeit me nou net voor geen meter meer". En dan. Dan sta je daar. Ga je in 2 seconden van "haaha, ik ga jouw eens even precies zeggen wat ik denk, als wraak omdat je me hebt gedumpt' naar 'kut" omdat zij je pwnt door te zeggen dat het haar niet boeit.

En dan. Ga je dan naar huis toe met het idee van "dat heb ik even mooi gedaan, want ze weet nu wat ik vind?" Of ga je dan naar huis met een onbevredigend gevoel omdat zij niet de reactie gaf waar jij eigenlijk naar op zoek bent? Ik denk namelijk het laatste, sterker nog, dat weet ik wel zeker.
pi_44624719
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:38 schreef bigbird het volgende:

[..]

Ja maar ook al vind jij het jammer, in dit geval moet je leren accepteren dat jij hier geen invloed meer op hebt, of iig ook niet het recht hebt om dingen voor haar te bepalen. Met haar gaan praten om haar duidelijk te maken hoe "fout" ze in jouw ogen bezig is is dan ook nutteloos omdat je alleen maar water op het vuur gooit daarmee omdat je zelf je ei kwijt wil. Zij kan en wil er waarschijnlijk helemaal niets mee en jou zal het ook niet helpen omdat je niet bereikt wat je nu hoopt.
Maar dan heb ik het in ieder geval gezegd. Anders zal ik altijd met de vraag blijven lopen "Weet ze wel waar ze mee bezig is? Is het bewust?" en dat soort dingen. Nadat ik het gezegd heb kan ik haar definitief afsluiten.
pi_44624773
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wat niet tot jou doordringt is dat wij allemaal snappen waar jij mee bezig bent, alleen jijzelf nog niet. Het is over en uit. Ze hoeft jouw mening niet, daar zit ze niet op te wachten.
En hoe weet jij dat, Dr. Phil?
quote:
Jij wil die aan haar opdringen. Je moet en zal het haar laten weten. En wat heb je daaraan? Dan zegt zij van "ja en? das jouw mening en die boeit me nou net voor geen meter meer". En dan. Dan sta je daar. Ga je in 2 seconden van "haaha, ik ga jouw eens even precies zeggen wat ik denk, als wraak omdat je me hebt gedumpt' naar 'kut" omdat zij je pwnt door te zeggen dat het haar niet boeit.
Het is geen wraak en al helemAAAAAAAAAAAAAAL NIET OMDAT ZE ME HEEFT GEDUMPT. Als je dat denkt kan ik je al niet meer serieus nemen want dan heb je me helemaal niet gevolgd.
quote:
En dan. Ga je dan naar huis toe met het idee van "dat heb ik even mooi gedaan, want ze weet nu wat ik vind?" Of ga je dan naar huis met een onbevredigend gevoel omdat zij niet de reactie gaf waar jij eigenlijk naar op zoek bent? Ik denk namelijk het laatste, sterker nog, dat weet ik wel zeker.
Nee, want ik weet haar reactie al. Zij zal zeggen dat ze niet is veranderd en dat het nou eenmaal zo is. Maar dan ben ik mijn ei kwijt en zal zij er onbewust over gaan nadenken. Wat ze daar dan mee doet is irrelevant, ik heb het dan iig kunnen afsluiten.
pi_44624792
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:41 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Maar dan heb ik het in ieder geval gezegd. Anders zal ik altijd met de vraag blijven lopen "Weet ze wel waar ze mee bezig is? Is het bewust?" en dat soort dingen. Nadat ik het gezegd heb kan ik haar definitief afsluiten.
Dat denk je nu... en het valt toch altijd tegen. Want als ze niet reageert zoals jij hoopt, heb je weer een andere onbevredigde vraag of onbevredigd gevoel. Accepteer de situatie zoals ie nu is en ga door met je eigen leven...
O+ 11-06-2009 O+
pi_44624812
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:41 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Wedden dat je dat niet doet!! ... Dan zoek je wel weer een andere reden om in haar leven te blijven... Arokhje we hebben dat allemaal meegemaakt hoor. Laat het gaan alvorens je obsessie nog ziekelijkere proporties aanneemt. Echt ik weet waar ik over spreek. Ze weten het hier allemaal hoor! ... Let it go.
pi_44624858
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:44 schreef bigbird het volgende:

[..]

Dat denk je nu... en het valt toch altijd tegen. Want als ze niet reageert zoals jij hoopt, heb je weer een andere onbevredigde vraag of onbevredigd gevoel. Accepteer de situatie zoals ie nu is en ga door met je eigen leven...
Maar ik ken haar en ik weet hoe ze zal reageren. Sowieso ziet ze mij als ex met wie ze niet kan opschieten, want dat hadden haar vriendinnen ook. Vreemd genoeg kon ze met mij wel opschieten toen het uit was en was het heel gezellig nog, en dat maakte haar in de war. Daarom wilde ze me niet zien. Wanneer ik heb de dingen heb gezegd zal ze zeggen dat ze niet is veranderd en dat ik onzin praat en weet ik wat. Die reactie krijg ik vrijwel zeker, maar dan heb ik het in ieder geval gezegd en kan ik haar definitief vergeten. Het is dan een hopeloze zaak. Nu heb ik nog het idee dat ik er iets aan kan doen (haar situatie, that is).
pi_44624880
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:45 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

Wedden dat je dat niet doet!! ... Dan zoek je wel weer een andere reden om in haar leven te blijven... Arokhje we hebben dat allemaal meegemaakt hoor. Laat het gaan alvorens je obsessie nog ziekelijkere proporties aanneemt. Echt ik weet waar ik over spreek. Ze weten het hier allemaal hoor! ... Let it go.
Geloof me, ik wil niet meer in haar leven blijven. Niet zoals ze nu is. Dat laatste gesprek zal dus ook echt het laatste zijn, dan gaat ze foetsie. Weg.
pi_44625064
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:47 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Geloof me, ik wil niet meer in haar leven blijven. Niet zoals ze nu is. Dat laatste gesprek zal dus ook echt het laatste zijn, dan gaat ze foetsie. Weg.
Ik geloof dat iedereen nu wel zon beetje uitgepraat is zo. De adviezen zijn gegeven en jouw mening is en blijft hetzelfde. Meer is er niet aan toe te voegen. Beetje dwars ben je wel denk ik, als je met dit soort dingen wil leren omgaan zou ik aanraden ieders advies hier iets meer in overweging te nemen ipv perse voet bij stuk te houden dat het jou gaat helpen om haar nog 1x te spreken... mgoed, jouw beslissing.
O+ 11-06-2009 O+
pi_44625143
quote:

[..]

Psychopaten-taal, stalker-taal, wat een enge manier heb jij om te laten merken dat je om iemand geeft.

Die knoop en alle ellende, die zit in jouw hoofd, en nergens anders.
Al wil ze sex-slaafje worden, of diep-gelovige non, of een einzelganger zonder vriendinnen: het is none of your fucking business.

So what dat ze andere principes heeft dan enkele maanden geleden, het geeft je niet het recht om haar een hoer te vinden, of een slet, of om op wat voor manier dan ook jouw gelijk aan haar verstand te willen peuteren. Laat haar met rust, creep.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_44625239
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:47 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Nonsens, daaar ben je teveel gekrenkt voor, je bent een domoor die de zaken niet kan accepteren zoals ze zijn, daar gaat een volgende gesprek en 20 erna echt niets aan veranderen hoor. Ook na dat gesprek zul je nog iedere nacht huilend in je bed liggen van zieligheid, boosheid, frustratie, onbegrip, tot het moment dat je beseft dat alle ellende uit jouw hoofd komt en niet uit haar gedrag of principes.
pi_44625251
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:58 schreef Roquefort het volgende:

So what dat ze andere principes heeft dan enkele maanden geleden, het geeft je niet het recht om haar een hoer te vinden, of een slet
Tuurlijk wel. Dat is ieders recht. Jij noemt mij nu toch ook een creep? Mag hoor.
pi_44625355
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:55 schreef bigbird het volgende:

[..]

Ik geloof dat iedereen nu wel zon beetje uitgepraat is zo. De adviezen zijn gegeven en jouw mening is en blijft hetzelfde. Meer is er niet aan toe te voegen. Beetje dwars ben je wel denk ik, als je met dit soort dingen wil leren omgaan zou ik aanraden ieders advies hier iets meer in overweging te nemen ipv perse voet bij stuk te houden dat het jou gaat helpen om haar nog 1x te spreken... mgoed, jouw beslissing.
Mijn mening is constant veranderd hoor. Van begin af aan heb ik me afgevraagd hoezo het ineens uit was, hoezo ze ineens niet meer vrienden kon zijn. Toen heb ik van Fokkers aangenomen dat ze loog, dat ze helemaal geen vrienden meer wilde zijn. Dit bleek niet waar te zijn; ze hoorde namelijk van een vriendin dat die nooit met exen om kon gaan en dus vond ze dat zij dat ook niet kon. Ik neem ook absoluut ieders advies in overweging, maar de meeste adviezen/verklaringen zijn gewoon eenvoudig te weerleggen omdat ik haar wel degelijk ken. Bovendien; ik ben haar kwijt, ik laat haar gaan, ik ga me niet meer met haar bemoeien. Dan kan ik tenminste nog één keer met haar praten, toch? Ik ben tenslotte toch 8 maanden bij haar geweest en we zijn in die periode alles voor elkaar geweest. Misschien is het ook wel beter dat ze zo veranderd is, want deze ex zou nooit op mijn pad kunnen komen. Maar dan is het nog altijd moeilijk om te accepteren dat ze zo veranderd is.
pi_44625391
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:01 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Nonsens, daaar ben je teveel gekrenkt voor, je bent een domoor die de zaken niet kan accepteren zoals ze zijn, daar gaat een volgende gesprek en 20 erna echt niets aan veranderen hoor. Ook na dat gesprek zul je nog iedere nacht huilend in je bed liggen van zieligheid, boosheid, frustratie, onbegrip, tot het moment dat je beseft dat alle ellende uit jouw hoofd komt en niet uit haar gedrag of principes.
Ik huilde toen het uit was, toen ze me niet meer wilde zien. Gisteren hoorde ik wat ze had gedaan en ik heb de hele nacht wakker gelegen, maar niet om verdriet. De ellende zit inderdaad in mijn hoofd, maar komt wel voort uit mijn overtuiging dat zij is veranderd. En die overtuiging is niet alleen de mijne.
pi_44625662
Je doet me een beetje denken aan mijne eerste vriendje. Zo'n 8 maandjes een knipperlicht relatie mee gehad, daarna had ik er echt genoeg van, maar we besloten wel vrienden te blijven. En toen ging ik een friends with benefits relatie aan met de jongen die me de dag na de break-up had getroost. Vervolgens was ik zo stom om dat te vertellen aan mijn ex, en o wat was ik een slet, als ik niet op zou passen zou iedereen op de opleiding me als een hoer gaan zien (zowel ex als friend with benefits zaten op mijn opleiding), maar goed, toch nog een paar keer afgesproken daarna, want ik wilde echt graag vrienden blijven. Uiteindelijk begon hij ook te zeiken dat ik zo aan het veranderen was, dat ik niet meer dat leuke meisje van het begin was en ik had geen idee waar ie het over had.
Je snapt al wel dat die vriendschap uiteindeljik is doodgebloed. Er op terug kijkend had ie wel gelijk trouwens, ik was wel degelijk aan het veranderen, maar het is moeilijk om dat te zien op het moment zelf. De man waar ik indertijd mijn friend with befits relatie mee aanging is nu al weer bijna 2,5 jaar mijn vriend, en blijft dat hopelijk ook de rest van mijn leven. Ik ben ook blij dat ik toen zo veranderd ben, want ik ben een stuk volwassener geworden, dat gebeurt rond die leeftijd nou eenmaal (was 18 of zo toen) en ben ook blij dat de vriendschap met die ex is doodgebloed, want hij gaf mij niet de kans om mezelf verder te ontwikkelen.
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_44625877
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:11 schreef milagro het volgende:
Behalve dan dat ze hem al die tijd een heel ander beeld van zichzelf heeft gegeven, zodat hij tijdenlang emotioneel heeft zitten investeren in iemand die bij nader inzien niet bestaat. Hun hele relatie was dan blijkbaar een leugen. Ik kan me Arokh's frustratie en onluistering levendig voorstellen. Het is heel begrijpelijk dat hij haar daar nog even over wil onderhouden, maar het zal geen enkel nut hebben.
  donderdag 21 december 2006 @ 13:25:56 #273
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_44625965
Het zijn gewoon smerige verhalen allemaal,

ik kan me ergens wel inleven in Aroh, omdat mijn relatie ook opeens overwas.. opeens (in mijn geval niet helemaal uit het niets)
Ik snap As_33 ook wel, ex-vriendjes kunnen ook stakkers zijn...

Kortom... het is allmeaal zo makkelijk nog niet!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_44626084
doe me nou een lol...hoezo dan is ze pats boem weg.
Uit jouw hoofd kan ze nooit weg.
daar ben je te geobsedeerd voor.
als je nu eens begint met je af te vragen waarom (als ze al) veranderd is?
Zou jij daar misschien invloed op hebben gehad?
Of denk je toen het nog goed ging tussen jullie dat ze dingen niet heeft geabsorbeerd.
Waarschijnlijk ging het haar tegen staan, meer en meer.
Dát is het antwoord!!!!!
En nu de fouten bij jezelf gaan zoeken.
Wat heb ik gedaan dat het zo en zo ging.
Wat zou ik aanmezelf willen veranderen in de toekomst.
Dan krijg je heleboel antwoorden, dat weet ik zeker.
En aLs je zo ook nog opschrijft en 10 x per dag herleest, misschien dat je het dán gaat begrijpen.
Ik heb nog nooit zoiets treurigs gehoord.....
Misschien wist ze al een hele tijd dat je zo'n engerd bent door allerlei kleine trekjes in je en heeft ze op tijd "benen gemaakt".
I.m.o. is ze super verstandig geweest, intelligent en wijs. ik wens haar nog een hele mooie toekomst, met een lieverd en zeker met ándere vriendinnen.
pi_44626132
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:23 schreef dvr het volgende:

[..]

Behalve dan dat ze hem al die tijd een heel ander beeld van zichzelf heeft gegeven, zodat hij tijdenlang emotioneel heeft zitten investeren in iemand die bij nader inzien niet bestaat. Hun hele relatie was dan blijkbaar een leugen. Ik kan me Arokh's frustratie en onluistering levendig voorstellen. Het is heel begrijpelijk dat hij haar daar nog even over wil onderhouden, maar het zal geen enkel nut hebben.
mensen veranderen, ontwikkelen zich, krijgen andere inzichten, andere behoeftes, andere interesses, andere opvattingen, en soms gebeurt dat tijdens/in een relatie, door die relatie ms zelfs.

heeft niets te maken met je anders voorgedaan hebben, je was toen gewoon in een andere fase, in een andere context.

wat meneer hier doet is voor een ander bepalen wat 'haar ware ik' is, en laat dat nu toevallig de ik zijn die hij graag ziet en de ik die hem graag zag.
puur eigenbelang dus, vermomd als "voor haar bestwil".

als je om iemand geeft, laat je die persoon los als die persoon dat wil, en ga je niet maanden na dato nog jezelf opdringen.
pi_44626211
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:23 schreef dvr het volgende:

[..]

Ooooooooooooooooooooooh. Jij verwoordt het geniaal. Chapeau.
pi_44626315
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:31 schreef milagro het volgende:

[..]

mensen veranderen, ontwikkelen zich, krijgen andere inzichten, andere behoeftes, andere interesses, andere opvattingen, en soms gebeurt dat tijdens/in een relatie, door die relatie ms zelfs.

heeft niets te maken met je anders voorgedaan hebben, je was toen gewoon in een andere fase, in een andere context.
Maar ik ben op zoek naar de reden van die verandering. Er is altijd een reden, altijd een context waardóór die verandering is opgetreden.
quote:
wat meneer hier doet is voor een ander bepalen wat 'haar ware ik' is, en laat dat nu toevallig de ik zijn die hij graag ziet en de ik die hem graag zag.
puur eigenbelang dus, vermomd als "voor haar bestwil".
Zit wel wat in ja. Het is overigens de ik die iedereen graag zag, dus niemand begrijpt de verandering. Ze zat ook lekker in d'r vel en beredeneerde alles ook altijd heel redelijk en oprecht. Ze was al enorm volwassen wat dat betreft. Nu lijkt het wel of ze begint met puberen.
quote:
als je om iemand geeft, laat je die persoon los als die persoon dat wil, en ga je niet maanden na dato nog jezelf opdringen.
Tuurlijk, daarom ga ik dat ook niet meer doen. Maar het is precies zoals hier gezegd werd: direct nadat het uit was en ze besloot ineens niet meer met me om te kunnen gaan, veranderde ze echt 100%. Het is typisch dat ze ook haar haarkleur en kapsel heeft veranderd overigens. Ik ga haar los laten, ze heeft geen last meer van me. Alleen die éne keer dat ik haar nog spreek moet ik nog even doen.
pi_44626381
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:16 schreef As_33 het volgende:
Je doet me een beetje denken aan mijne eerste vriendje. Zo'n 8 maandjes een knipperlicht relatie mee gehad, daarna had ik er echt genoeg van, maar we besloten wel vrienden te blijven. En toen ging ik een friends with benefits relatie aan met de jongen die me de dag na de break-up had getroost. Vervolgens was ik zo stom om dat te vertellen aan mijn ex, en o wat was ik een slet, als ik niet op zou passen zou iedereen op de opleiding me als een hoer gaan zien (zowel ex als friend with benefits zaten op mijn opleiding), maar goed, toch nog een paar keer afgesproken daarna, want ik wilde echt graag vrienden blijven. Uiteindelijk begon hij ook te zeiken dat ik zo aan het veranderen was, dat ik niet meer dat leuke meisje van het begin was en ik had geen idee waar ie het over had.
Je snapt al wel dat die vriendschap uiteindeljik is doodgebloed. Er op terug kijkend had ie wel gelijk trouwens, ik was wel degelijk aan het veranderen, maar het is moeilijk om dat te zien op het moment zelf. De man waar ik indertijd mijn friend with befits relatie mee aanging is nu al weer bijna 2,5 jaar mijn vriend, en blijft dat hopelijk ook de rest van mijn leven. Ik ben ook blij dat ik toen zo veranderd ben, want ik ben een stuk volwassener geworden, dat gebeurt rond die leeftijd nou eenmaal (was 18 of zo toen) en ben ook blij dat de vriendschap met die ex is doodgebloed, want hij gaf mij niet de kans om mezelf verder te ontwikkelen.
Ik snap heel goed wat je bedoelt, maar hoe was die verandering bij je? Mijn ex was echt al ontzettend... volgroeid, volwassen. Het is bij haar een omgekeerd proces; waar je normaal gaat puberen als je 13 wordt ofzo werd zij juist steeds verstandiger. En juist nu begint ze met puberen, met haar ouders tegenwerken in alles wat ze doen en zeggen. Ik begrijp dat jij volwassener bent geworden. Bij mijn ex is het precies het omgekeerde. Ik herken mezelf er van een aantal jaren terug wel in.
pi_44626562
[quote]Op donderdag 21 december 2006 13:37 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Zit wel wat in ja. Het is overigens de ik die iedereen graag zag, dus niemand begrijpt de verandering. Ze zat ook lekker in d'r vel en beredeneerde alles ook altijd heel redelijk en oprecht. Ze was al enorm volwassen wat dat betreft. Nu lijkt het wel of ze begint met puberen.
[..]

Herkenbaar ja, heb ik ook ff heel kort gedaan, maar uiteindelijk heeft het me helpen groeien. Tis ook een hele logische reactie als je eerste echte relatie net over is.
pi_44626612
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:31 schreef milagro het volgende:

Nee, zo veranderen mensen niet. Ze veranderen hun gedrag, hun houding, maar daaronder zit gewoon dezelfde persoon. Dit meisje heeft zich eerst blijkbaar teveel aan haar omgeving aangepast om gelukkig te kunnen zijn, en nu schiet ze misschien een beetje door in haar nieuwe ik, haar omgeving in verwarring achterlatend. Het is fijn voor haar dat ze meer zichzelf is, maar ze heeft het aangepakt op een manier die anderen veel pijn kan doen en dat valt haar wel degelijk te verwijten.

Maar het kan nog erger. Een kennis van mij verleent op dit moment onderdak aan een vrouw waarvan de echtgenoot na 15 jaar huwelijk besloot dat hij eigenlijk een vrouw is die gevangen zit in het lichaam van een man. En die niet alleen zichzelf gaat laten ombouwen, maar van haar hetzelfde verlangde om hun huwelijk niet kapot te laten gaan..
pi_44626742
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:39 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Ik snap heel goed wat je bedoelt, maar hoe was die verandering bij je? Mijn ex was echt al ontzettend... volgroeid, volwassen. Het is bij haar een omgekeerd proces; waar je normaal gaat puberen als je 13 wordt ofzo werd zij juist steeds verstandiger. En juist nu begint ze met puberen, met haar ouders tegenwerken in alles wat ze doen en zeggen. Ik begrijp dat jij volwassener bent geworden. Bij mijn ex is het precies het omgekeerde. Ik herken mezelf er van een aantal jaren terug wel in.
Ik ben dus eerste helemaal los gegaan, nou ja, voor mijn doen dan, heb een periode van 2 weken flink liggen rotzooien met twee vrienden van me, in die periode ook nog een derde jongen gezoend enz. Ik heb ook nooit echt gepuberd tot mijn 18e, nooit echt heel erg in de knoop gezeten. Pas toen de desillusie van mijn eerste mislukte relatie kwam, wist ik het niet meer en dat heb ik toen opgelost door veel te drinken en veel te rotzooien. En vervolgens door verliefd te worden op een iemand die in het begin nog niet meer met mij wilde dat vriendschap en seks. Pas toen dat uiteindelijk allemaal beter ging en we gewoon een relatie kregen kon ik mezelf ook weer helemaal op orde brengen.
Ik ben door verschillende mensen een slet genoemd in die periode, jammer dan, uiteindelijk heeft het me gebracht waar ik nu ben, en daar ben ik heel blij mee.
pi_44626950
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:39 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Loslaten die handel! Ik denk dat je haar het lieft kwijt dan rijk kunt zijn...
pi_44626979
@Arokh86

Wat een meisje voelt en wil is totaal iets anders dan wat ze denkt dat ze wilt. Get over her.
pi_44627153
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:46 schreef dvr het volgende:

[..]

Nee, zo veranderen mensen niet. Ze veranderen hun gedrag, hun houding, maar daaronder zit gewoon dezelfde persoon. Dit meisje heeft zich eerst blijkbaar teveel aan haar omgeving aangepast om gelukkig te kunnen zijn, en nu schiet ze misschien een beetje door in haar nieuwe ik, haar omgeving in verwarring achterlatend. Het is fijn voor haar dat ze meer zichzelf is, maar ze heeft het aangepakt op een manier die anderen veel pijn kan doen en dat valt haar wel degelijk te verwijten.

Maar het kan nog erger. Een kennis van mij verleent op dit moment onderdak aan een vrouw waarvan de echtgenoot na 15 jaar huwelijk besloot dat hij eigenlijk een vrouw is die gevangen zit in het lichaam van een man. En die niet alleen zichzelf gaat laten ombouwen, maar van haar hetzelfde verlangde om hun huwelijk niet kapot te laten gaan..
goh, wat ken je haar goed, zeg

wat nu 'blijkbaar ' , je leest hier de gekleurde versie van een gekrenkte, rancuneuze, jaloerse ex, die niet kan accepteren, na al die tijd nog niet dat het over is.

Haar valt niets te verwijten, ze heeft een punt achter de relatie gezet en wil daarna geen kontakt, dat is haar goed recht.
Ze heeft hem niet bedrogen, geen streek geleverd tijdens de relatie, en erna ook niet.
Degene die hier streken wil leveren is de TS (haar mentaal kapot maken).
Wat ze NA haar relatie doet, is niet zijn zaak, zijn welzijn is niet haar zaak meer, zij kan haar leven niet zo inrichten opdat het hem niet kwetst.
De reden waarom hij NU na de relatie gekwetst wordt, is omdat hij zich nog steeds met haar bezig houdt, zich met haar zaken bemoeit.

en waarom je er een transseksuele echtgenoot van een kennis van een kennis bijsleept is me helemaal een raadsel
pi_44627563
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:03 schreef milagro het volgende:

Ze heeft hem niet bedrogen, geen streek geleverd tijdens de relatie, en erna ook niet.
Ze heeft zich anders voorgedaan dan ze is. Zodoende heeft hij gehouden van iemand, en dingen in haar gezien, die er niet zijn. En daarom staat hij nu ineens op voor hem onverklaarbare wijze met lege handen. Dat is lullig voor hem.
quote:
en waarom je er een transseksuele echtgenoot van een kennis van een kennis bijsleept is me helemaal een raadsel
Is dat je een raadsel, terwijl de overeenkomst zo duidelijk is? Die betreffende vrouw heeft 15 jaar lang geleefd met een echtgenoot die in extreme mate zichzelf niet was. Die dat altijd voor zich heeft gehouden, om dan ineens patsboem met het verhaal te komen dat hij een compleet andere persoon is dan zij altijd gedacht had. Zij heeft 15 jaar een leugen geleefd, geinvesteerd in een relatie die al bij voorbaat tot mislukken gedoemd was, kinderen op de wereld gezet die nu door een hel gaan, omdat meneer niet het lef of zelfs maar de beleefdheid had om eerlijk te zijn over wie hij is.
pi_44627924
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:17 schreef dvr het volgende:

[..]

Ze heeft zich anders voorgedaan dan ze is. Zodoende heeft hij gehouden van iemand, en dingen in haar gezien, die er niet zijn. En daarom staat hij nu ineens op voor hem onverklaarbare wijze met lege handen. Dat is lullig voor hem.
[..]

Is dat je een raadsel, terwijl de overeenkomst zo duidelijk is? Die betreffende vrouw heeft 15 jaar lang geleefd met een echtgenoot die in extreme mate zichzelf niet was. Die dat altijd voor zich heeft gehouden, om dan ineens patsboem met het verhaal te komen dat hij een compleet andere persoon is dan zij altijd gedacht had. Zij heeft 15 jaar een leugen geleefd, geinvesteerd in een relatie die al bij voorbaat tot mislukken gedoemd was, kinderen op de wereld gezet die nu door een hel gaan, omdat meneer niet het lef of zelfs maar de beleefdheid had om eerlijk te zijn over wie hij is.
overeenkomst zo duidelijk

we hebben het hier over een meisje dat jong is, dat volwassen wordt en dus een ontwikkeling doormaakt en daardoor andere behoeftes krijgt en dus keuzes maakt.
dat is de verandering waar we het hier over hebben, naast het feit dat liefde en verliefdheid vaak over gaat, soms zonder aanwijsbare reden.
gebeurt iedere dag, overkomt iedere dag duizenden mensen, en duizenden anderen hebben er dan verdriet van.

niets bijzonders, niets extreems, gewoon zoals het leven is, en zeker als je jong bent, je volwassen(er) wordt, in een levensfase zit waar je vaker nieuwe mensen ontmoet.

jij komt met een extreem voorbeeld aanzetten wat niet dagelijks voorkomt en wat niet een "normale" gang van zaken is.

relaties gaan over, en hoe jonger je bent, hoe groter de kans is dat je relatie van korte(re) duur is, dat hoort erbij gewoon en dat is wat er hier aan de hand is, een jong meisje dat zich gebonden heeft aan 1 ontdekt dat er meer is dan die 1, en laat los.
  donderdag 21 december 2006 @ 14:58:59 #287
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_44628816
Damn wat een malloot die TS.
Hoe vaak zie je het niet dat de vrouw even los gaat na een vaste relatie. Jongens trws precies hetzelfde. Nadat het uit was met het meisje waar ik 7 jaar mee heb gehad, neukte ik er ook op los. Mijn ex zei toen ook dat ik zo veranderd was, dat ik in de war was en ze is zelfs naar mn vader gegaan.
Ik was niet in de war, ik genoot gewoon van mn vrijheid. En dat heeft je vriendinnetje misschien ook wel. Miss was ze gewoon heel erg opgewonden en wilde ze heel graag met die jongen naar bed
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_44632988
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:46 schreef dvr het volgende:

[..]

Er zijn gelukkig nog mensen die er begrip voor kunnen opbrengen.
quote:
... damn. Dus echt: "Hey, als jij nou eens een man wordt?"
pi_44633024
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:57 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Loslaten die handel! Ik denk dat je haar het lieft kwijt dan rijk kunt zijn...
Op dit moment, zeker. Ze was eerst echt perfect, ze matchte echt 100%. Ik ben er ook nog steeds van overtuigd dat ik wel verdómd goed moet zoeken om ooit nog iemand als haar tegen te komen. En aangezien ik niet echt van de relaties ben (nu al helemaal niet meer uiteraard) denk ik niet dat ik zo iemand ooit nog tegenkom.
pi_44633107
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:03 schreef milagro het volgende:

[..]

goh, wat ken je haar goed, zeg

wat nu 'blijkbaar ' , je leest hier de gekleurde versie van een gekrenkte, rancuneuze, jaloerse ex, die niet kan accepteren, na al die tijd nog niet dat het over is.
Dat accepteer ik enorm goed. Ze was niet meer verliefd om dubieuze redenen, fijn. Heb ik geaccepteerd, een lange tijd geleden al.
quote:
Haar valt niets te verwijten, ze heeft een punt achter de relatie gezet en wil daarna geen kontakt, dat is haar goed recht.
Klopt. Behalve dat ze dat wél wilde. En hoezeer jij ook teleurgesteld bent met dit soort dingen, er zijn wel degelijk mensen die dit menen.
quote:
Degene die hier streken wil leveren is de TS (haar mentaal kapot maken).
Okee, grijp terug op mijn zwakste post in dit topic ook al heb ik het al honderd keer uitgelegd: ik wil haar alleen wijzen op wat ze doet. Daar gaat ze waarschijnlijk kapot aan. Duidelijk nu? Mooi.
quote:
Wat ze NA haar relatie doet, is niet zijn zaak, zijn welzijn is niet haar zaak meer, zij kan haar leven niet zo inrichten opdat het hem niet kwetst.
Klopt. Maar het was haar keus eerst om dat wél te doen, al had ik aangeboden dat niet te doen. Bovendien zou ik nooit zomaar iemand in één keer laten vallen. Dat doe je gewoon niet.
quote:
De reden waarom hij NU na de relatie gekwetst wordt, is omdat hij zich nog steeds met haar bezig houdt, zich met haar zaken bemoeit.
En ik ben maar wat blij dat ik dat heb gedaan. Had ik me er niet meer mee bemoeid, dan had ik nooit geweten wat nou precies haar problemen waren en had ik altijd in raadsels gezeten. Nu weet ik tenminste wat er aan scheelt.
quote:
Wat en waar?
pi_44633170
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:28 schreef milagro het volgende:

[..]

relaties gaan over, en hoe jonger je bent, hoe groter de kans is dat je relatie van korte(re) duur is, dat hoort erbij gewoon en dat is wat er hier aan de hand is, een jong meisje dat zich gebonden heeft aan 1 ontdekt dat er meer is dan die 1, en laat los.
Daar heb je helemaal gelijk in. Het is ook niet het uit maken waar ik me druk om maak. Het is het vervolg.
pi_44633203
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:58 schreef JoeyT het volgende:
Damn wat een malloot die TS.
Hoe vaak zie je het niet dat de vrouw even los gaat na een vaste relatie. Jongens trws precies hetzelfde. Nadat het uit was met het meisje waar ik 7 jaar mee heb gehad, neukte ik er ook op los. Mijn ex zei toen ook dat ik zo veranderd was, dat ik in de war was en ze is zelfs naar mn vader gegaan.
Ik was niet in de war, ik genoot gewoon van mn vrijheid. En dat heeft je vriendinnetje misschien ook wel. Miss was ze gewoon heel erg opgewonden en wilde ze heel graag met die jongen naar bed
Maar waarom kan ze dat met mij dan niet doen in 8 maanden en met hem wel in 1 nacht?

Sorry hoor, als je principes dusdanig veranderen in één maandje tijd dan is er toch wel iets meer aan de hand dan 'even vrij willen zijn'.
pi_44633435
Arokh, het verbazende blijft dat jij met allemaal argumenten komt, maar je gaat juist helemaal nat op het punt dat dit soort dingen niet logisch en verklaarbaar zijn. Vrouwen zijn niet altijd logisch, relaties niet altijd logisch, relatiebreuken niet altijd logisch. Je zit je nu al tijden lang druk te maken om een punt te maken naar je vriendin en naar iedereen op dit forum, maar het verandert niets aan het feit dat je relatie af is en jij een huilie die een doodnormale relatiebreuk niet kan verwerken.

Nou, kom waar weer op met je " Ja, maar .... blablabla".
Je kunt er niet mee leven WAAROM de zaken zijn gelopen zoals ze zijn gelopen he? Volwassen worden en je volwassen gedragen, heeft alles te maken met je erbij neerleggen dat niet alles een logische verklaring heeft. Je kunt eindeloos doorgaan, maar je zult het nooit begrijpen, omdat je verstandelijke argumenten en verklaringen zoekt die er domweg niet zijn.

Je blijft maar kauwen, niet snappen, je gelijk willen halen.... en van frustratie zeg je de meest verschrikkelijke dingen over je ex. Tsss.....
Voor de lezer vertelt het vooral veel over jou zelf.

Het gemak waarmee je de termen "de enige echte/de enige ware" verhusselt met "hoer/slet" vertelt de lezer dat je mooie verhalen over die echte liefde van je flinterdunne verzinsels zijn, je hebt duidelijk geen benul van vrouwen en de liefde.
  donderdag 21 december 2006 @ 17:42:51 #294
88139 JoeyT
pi_44633565
quote:
Op donderdag 21 december 2006 17:28 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Maar waarom kan ze dat met mij dan niet doen in 8 maanden en met hem wel in 1 nacht?

Sorry hoor, als je principes dusdanig veranderen in één maandje tijd dan is er toch wel iets meer aan de hand dan 'even vrij willen zijn'.
Waarschijnlijk gaat het dan niet om principes maar om over een drempel heen stappen. Waarschijnlijk het ze zo de behoefte bij hem dat het gebeurde.
En wat zeik je eigenlijk. Het is maar sex. Ze heeft een piemel tussen dr benen gekregen en heeft er waarschijnlijk van genoten.

Het zal niet de laatste keer zijn.

Je bent gewoon een raar ventje die een meisje niet kan loslaten en het dan maar erop gooit dat ze zo in de war is. Het is haar leven en ze mag neuken met wie ze wil.
pi_44634155
Feit is gewoon dat veel mannen het slecht kunnen hebben als een meisje niet met hen naar bed wilde, maar wel met een ander. Ik vind het heel logisch dat ze met TS nooit all the way is gegaan, aangezien bij het uitmaken heeft aangegeven hem meer als goede vriend te zien, dat betekent dus dat het emotioneel misschien nog wel oke zat, maar dat de physieke aantrekkingskracht voor haar ontbrak. En als ze die wel met die andere gozer heeft, dan is het logisch dat ze met hem sneller in bed duikt. Ze zal vast ook wel altijd gemeend hebben dat ze die 'principes' had, maar misschien was ze gewoon nog nooit iemand tegen gekomen waar ze zich seksueel zo tot aangetrokken voelde.
pi_44634265
quote:
Op donderdag 21 december 2006 17:37 schreef Roquefort het volgende:
Arokh, het verbazende blijft dat jij met allemaal argumenten komt, maar je gaat juist helemaal nat op het punt dat dit soort dingen niet logisch en verklaarbaar zijn. Vrouwen zijn niet altijd logisch, relaties niet altijd logisch, relatiebreuken niet altijd logisch. Je zit je nu al tijden lang druk te maken om een punt te maken naar je vriendin en naar iedereen op dit forum, maar het verandert niets aan het feit dat je relatie af is en jij een huilie die een doodnormale relatiebreuk niet kan verwerken.

Nou, kom waar weer op met je " Ja, maar .... blablabla".
Je kunt er niet mee leven WAAROM de zaken zijn gelopen zoals ze zijn gelopen he? Volwassen worden en je volwassen gedragen, heeft alles te maken met je erbij neerleggen dat niet alles een logische verklaring heeft. Je kunt eindeloos doorgaan, maar je zult het nooit begrijpen, omdat je verstandelijke argumenten en verklaringen zoekt die er domweg niet zijn.
Klopt. Komt bij het redelijk zijn: dingen willen kunnen verklaren. En dat dat niet kan, dat is ontzettend frustrerend. Dat iemand 'zomaar' zoveel kan veranderen in amper 'n maand tijd kan ik niet bevatten.
quote:
Je blijft maar kauwen, niet snappen, je gelijk willen halen.... en van frustratie zeg je de meest verschrikkelijke dingen over je ex. Tsss.....
Dat ik haar wil wijzen op waar ze mee bezig is en dat voor het gemak 'mentaal kapot maken' noem? Tja, misschien niet zo handig. Maar daar zou het uiteindelijk wel op neer kunnen komen.
quote:
Voor de lezer vertelt het vooral veel over jou zelf.
Vind ik niet. Dit is de eerste keer dat ik ooit zo'n reactie heb. Ik heb altijd de hand boven het hoofd van m'n ex gehouden. M'n vrienden zeiden constant "Ze wil je niet meer en haar reactie is kut, ze is je niet waard". Dan zei ik steeds "Jawel, ze is een prachtmeid, maar ze is in de war". Ik heb haar constant beschermd voor dat soort reacties. Ik had ook meteen kunnen zeggen "Inderdaad, het is een kutwijf. Dat ze maar stikt."
quote:
Het gemak waarmee je de termen "de enige echte/de enige ware" verhusselt met "hoer/slet" vertelt de lezer dat je mooie verhalen over die echte liefde van je flinterdunne verzinsels zijn, je hebt duidelijk geen benul van vrouwen en de liefde.
Dat is een vermakelijk grapje. Je snapt dat die termen uitingen van frustratie en onbegrip zijn. En ja, ik vind mijn ex zoals ze nu is best een slet. Maar de ex die ze was nog terwíjl het uit was, was de meest fantastische vrouw die ik ooit heb ontmoet. Maar ze is zó erg veranderd, dat kan niemand bevatten. Alsof de Paus voortaan uit zou gaan en breezersletjes zou gaan playen.
pi_44634320
quote:
Op donderdag 21 december 2006 17:42 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Waarschijnlijk gaat het dan niet om principes maar om over een drempel heen stappen. Waarschijnlijk het ze zo de behoefte bij hem dat het gebeurde.
En wat zeik je eigenlijk. Het is maar sex. Ze heeft een piemel tussen dr benen gekregen en heeft er waarschijnlijk van genoten.

Het zal niet de laatste keer zijn.

Je bent gewoon een raar ventje die een meisje niet kan loslaten en het dan maar erop gooit dat ze zo in de war is. Het is haar leven en ze mag neuken met wie ze wil.
En jij begrijpt niet dat er nog mensen zijn met principes in deze wereld. Ik ben iemand met die principes, zij wás iemand met die principes. Dat ze die in één maand overboord gooit is vreemd en daar verbaas ik me over. Lijkt me vrij logisch.
  donderdag 21 december 2006 @ 18:17:31 #298
88139 JoeyT
pi_44634409
quote:
Op donderdag 21 december 2006 18:13 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

En jij begrijpt niet dat er nog mensen zijn met principes in deze wereld. Ik ben iemand met die principes, zij wás iemand met die principes. Dat ze die in één maand overboord gooit is vreemd en daar verbaas ik me over. Lijkt me vrij logisch.
Lijkt me dat ze die principes toch niet zo heel erg had he. Lullig slap ventje ben je. Ik snap hoe kut het kan zijn, maar ga gewoon door. En ja je ontmoet ooit een ander heel leuk meisje die jou net zo leuk zal vinden

En zoals iemand zei, misschien voelde ze zich gewoon niet seksueel tot je aangetrokken
pi_44634582
principes stel je soms bij, hè, je neemt ze eens in de zoveel tijd onder de loep.

iemand die altijd rigide vasthoudt aan willekeurig welke principes , ongeacht wat en hoe en waar en met wie, is eng..... oh wacht
pi_44634612
quote:
Op donderdag 21 december 2006 18:17 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Lijkt me dat ze die principes toch niet zo heel erg had he. Lullig slap ventje ben je. Ik snap hoe kut het kan zijn, maar ga gewoon door. En ja je ontmoet ooit een ander heel leuk meisje die jou net zo leuk zal vinden
Die had ze echt heel erg, geloof me. En ja, ik ben slap. Maar zo is het nou eenmaal. En ik ontmoet misschien ooit nog iemand anders, maar ik kan me nu onmogelijk voorstellen dat ik ooit nog zo iemand tegenkom. Iemand die zó erg matcht... ik heb er al 20 jaar op gewacht, ik heb geen zin om nog eens 20 jaar te wachten.
quote:
En zoals iemand zei, misschien voelde ze zich gewoon niet seksueel tot je aangetrokken
Nouja, het is er een aantal keren net niet van gekomen zeg maar. Ze woonde in een bouwkeet want haar huis werd verbouwd, dus dat was te... lawaaierig. Één keer gingen we film kijken en toen was het bijna het moment supreme zeg maar, haar ouders waren niet thuis, en toen belde haar moeder op. Uit met de pret. Kleren weer aan en naar een verplichte BBQ. Ik had brutaler moeten zijn, realiseer ik me intussen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')