Check.quote:Op donderdag 9 november 2006 02:26 schreef Mark het volgende:
[..]
Voor een MUZ Triv'er was het natuurlijk een eitje (maak je hem wel even bold?)
Tong, ga maarquote:Op donderdag 9 november 2006 02:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en Solo is eigenlijk Michiel maar ook weer niet omdat ie J. Perkin is en een homo wiens vader rector was en zich nogaol bezig hield metr door breeken tegen alle stromingen al, zijnj beste vriendein is Leontien, die dan weer de dochter is van Emmy Verhey de Viollvirtuoze
Toch was de eerste cd best leuk.quote:Op donderdag 9 november 2006 02:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en Solo is eigenlijk Michiel maar ook weer niet omdat ie J. Perkin is en een homo wiens vader rector was en zich nogaol bezig hield metr door breeken tegen alle stromingen al, zijnj beste vriendein is Leontien, die dan weer de dochter is van Emmy Verhey de Viollvirtuoze
Het ligt dus niet aan mij dat ik 50% van de posts hier totaal niet kan volgen?quote:Op donderdag 9 november 2006 02:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
Tong, ga maardoen schat, je bazelt. Tis wel gezellig hoor, maar we volgen je niet meer!
![]()
Zeker hij was een huisvriend hier toen ie nog jong was.quote:
Ik had net iets eerder naar bed moeten gaan.quote:Op donderdag 9 november 2006 02:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het ligt dus niet aan mij dat ik 50% van de posts hier totaal niet kan volgen?
Nee hoor, we delen je smart. Ik in ieder geval wel.quote:Op donderdag 9 november 2006 02:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het ligt dus niet aan mij dat ik 50% van de posts hier totaal niet kan volgen?
Voor de tweede keer vanavond (quote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 02:33 schreef Nembrionic het volgende:
Odin?
ja ik volg er niets meer van hier, ik ga sloapequote:Op donderdag 9 november 2006 02:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor de tweede keer vanavond () ga je weg of zwaai je iemand toe?
way off. Aangezien dit niet veel op gaat leveren, zal ik een andere vraag stellen. Even denkenquote:Op donderdag 9 november 2006 02:38 schreef MaJo het volgende:
Zeus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |