Firefoxquote:Op donderdag 9 november 2006 10:31 schreef ChopperMick het volgende:
Kon met Firefox niet inloggen, wist de vraag van de brug in Arnhem wel.![]()
Tssss.....................quote:Op donderdag 9 november 2006 11:23 schreef PatriotOnline het volgende:
ChopperMick is al een dik half uur offline...
Waar is Jayhawk als je hem nodig hebt..quote:Op donderdag 9 november 2006 11:31 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik kan het antwoord ook niet zo snel vinden op wiki om te kijken of er al een goed antwoord is
Op deze site staat de vraag letterlijk hetzelfde: http://users.pandora.be/bosuilen/10e_valentijnsquiz_d.htmquote:Op donderdag 9 november 2006 11:31 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik kan het antwoord ook niet zo snel vinden op wiki om te kijken of er al een goed antwoord is
Ik heb het nu ook gevonden en volgens mij kunnen we dit antwoord wel goed rekenen?quote:Op donderdag 9 november 2006 10:56 schreef Flitspaal het volgende:
Valken?
Ja! Neleos +1quote:Op donderdag 9 november 2006 12:24 schreef Neleos het volgende:
Joe Pesci?
Haha, nee niet dat ik weetquote:Op donderdag 9 november 2006 12:27 schreef Lienekien het volgende:
Is Joe Pesci homo?
Nee, ik zoek eigenlijk 1 persoon. Hij was 13 jaar toen hij in de film speelde (figuranten-rolletje). Maar later is hij heel bekend geworden.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:34 schreef PatriotOnline het volgende:
Mick Jagger en anders Lee Towers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |