Over wie heb je het nou?quote:Op donderdag 9 november 2006 02:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
sorry.... dan krijg ik problemen met onze verheven quizzzzmaster die met zijn alziend oog altijd toekijkt
![]()
Ga je er vandoor of zwaai je iemand toe?quote:
haha, neen snap ik, maar ik zag alleen dat je mijn antwoord had gequote, maar dat ik het ount niet had, ik had nog even niet verder gekekenquote:Op donderdag 9 november 2006 02:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
sorry.... dan krijg ik problemen met onze verheven quizzzzmaster die met zijn alziend oog altijd toekijkt
![]()
Ligt het nou aan het late tijdstip dat ik deze zin niet snap?quote:Op donderdag 9 november 2006 02:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik wil het eigenlijk zelf ook niet weten. Waar heb ik het in eigenlijk over...![]()
![]()
nee, dat ligt aan mijn filosofenziel. Geloof me, probeer het maar niet te volgen.quote:Op donderdag 9 november 2006 02:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ligt het nou aan het late tijdstip dat ik deze zin niet snap?
Excelsior natuurlijkquote:Op donderdag 9 november 2006 02:19 schreef NvM het volgende:
Okeeee!
Wat is de platenmaatschappij van o.a Johan en Spinvis?
Of is deze erg makkelijk...
Ah okquote:Op donderdag 9 november 2006 02:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee, dat ligt aan mijn filosofenziel. Geloof me, probeer het maar niet te volgen.![]()
![]()
Mark zeg ff dat ze zich niet zo druk moeten maken.quote:
Nu volg ik het niet... wie maakt zich druk om welk punt dan?quote:Op donderdag 9 november 2006 02:23 schreef tong80 het volgende:
Trusten lieve mensen ga lekker bekvechten om 2 uur 's nachts om niks en maak je vooral druk om een ten onrechte toegeëigend punt.
Trusten piepels.
Waar heb je het over tong? Ik zie niemand hier bekvechtenquote:Op donderdag 9 november 2006 02:23 schreef tong80 het volgende:
Trusten lieve mensen ga lekker bekvechten om 2 uur 's nachts om niks en maak je vooral druk om een ten onrechte toegeëigend punt.
Trusten piepels.
Voor een MUZ Triv'er was het natuurlijk een eitje (maak je hem wel even bold?)quote:Op donderdag 9 november 2006 02:25 schreef NvM het volgende:
Mark +1
He verdomme. En ik maar met moeite hints verzinnen.
Ja en Solo is eigenlijk Michiel maar ook weer niet omdat ie J. Perkin is en een homo wiens vader rector was en zich nogaol bezig hield metr door breeken tegen alle stromingen al, zijnj beste vriendein is Leontien, die dan weer de dochter is van Emmy Verhey de Viollvirtuozequote:Op donderdag 9 november 2006 02:24 schreef NvM het volgende:
Moelijker dan ik dacht...Is hier dan geen echt muziekkenner aanwezig? Ehm...geeft ook cd's uit van (wijlen) Daryll-Ann, Bauer, Alamo race track, Ghost trucker en Solo. Gevestigd in Utrecht & Amsterdam. Hebben een studio in Weesp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |