Apollo was de eerste raket, bedacht ik me achteraf.....quote:Op donderdag 9 november 2006 09:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zat te twijfelen tussen Apollo 1 en Explorer 1 maar ik dacht apollo ?
dat is niet de kerk die ik bedoel in ieder geval en via google/wiki kom ik geen gegevens tegen dat de speelkerk wel beschikt over Disney figuren.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:21 schreef ChopperMick het volgende:
Speelkerk in Eindhoven (bestaat die nog?)
helaasquote:Op donderdag 9 november 2006 09:33 schreef ChopperMick het volgende:
Speelkerk was/is een echte kerk die verbouwt werd tot indoor speeltuin, ruim voordat die als paddestoelen uit de grond schoten. Wat ik me herinner is dat boven de ingang wat strip/disney figuren stonden. Maar dat is wel heeel lang geleden dat ik daar was (volgens mij hebben ze er nu een flat neergezet).
Sint-Jan in Den Bosch dan maar. (zitten van die spugers op die ook voorkomen in de Klokkeluider v.d. Notre Dame)
Hoeveel kerken zullen en zijn in Gelderland? 1000? 2000? misschien nog wel meer. Wordt een hele gokpartij waarschijnlijk.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:39 schreef PatriotOnline het volgende:
nog een hint: provincie gelderland
in een stad danquote:Op donderdag 9 november 2006 09:41 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Hoeveel kerken zullen en zijn in Gelderland? 1000? 2000? misschien nog wel meer. Wordt een hele gokpartij waarschijnlijk.![]()
Beter, of er moet zich nog een Gelderlander melden.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:46 schreef PatriotOnline het volgende:
NIeuwe vraag?
nee, dat is de nieuwe brug (van na de oorlog)quote:Op donderdag 9 november 2006 10:04 schreef cafca het volgende:
Nelson Mandela
close, maar het is een engelsmanquote:Op donderdag 9 november 2006 10:05 schreef Yurithemaster het volgende:
Naar die poolse vent polalski ofzo?
+1 Homdeckquote:Op donderdag 9 november 2006 10:08 schreef Homdeck het volgende:
john frost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |