doe je hem ook centraal ?quote:
Mijnquote:Op donderdag 9 november 2006 00:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe je hem ook centraal ?
en ik wilde eerst middernachtelijk uur, maar daarvoor kom ik ruimte te kort in het veldje
of lukt dat met blauw wel ?
u is goed bezig zo vroeg op dezen donderdagquote:Op donderdag 9 november 2006 00:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mijnpost was een "ik maak dit topic centraal post"
.
Je hebt nachtelijke bezoekers?quote:
Morgen Maedel, jaaa zonder koffie kun je de dag niet beginnen.quote:Op donderdag 9 november 2006 07:43 schreef maedel het volgende:
goedemorgen maar weer
En nu eerst -->![]()
Ik ben je al kwijt bij AJAXquote:Op woensdag 8 november 2006 23:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
AJAX chatbox. Dus ja, iets ingewikkelderHij wou niet het gezegde zinnetje in de database opslaan. Maar nu wel. En als je tien minuten niks zegt, stopt hij met laden en sta je op "away"
Tot je de kamer weer herlaadt.
Nou de layout nog perfectioneren, dan kan ie online. Geen server meer die zeikt dat er te veel connections openstaan (de vorige versie werkte met persistant connections om het streamend te krijgen).
En een kokoskoekjequote:Op donderdag 9 november 2006 09:16 schreef Stroekie het volgende:
Ja ook goedenmorgen vanachter een bekertje kofiie![]()
Zelf meenemen,quote:Op donderdag 9 november 2006 13:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee zo luxe is dit kantoorpand niet![]()
als ik iets meeneem dan zijn het wel de dubbele chocolade cakejes van de Edahquote:
Oehquote:Op donderdag 9 november 2006 13:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als ik iets meeneem dan zijn het wel de dubbele chocolade cakejes van de Edah
Ik vraag me alleen af of die koekjes straks ook een andere naam gaan krijgen als m'n Edah omgebouwd wordt
Zo mooie website,quote:Op donderdag 9 november 2006 13:22 schreef Faithz het volgende:
Reminds me, pepernoten voor volgende week bij de koffie
Nou die zit 100 meter verder, dus dan moet ik daar maar eens gaan neuzenquote:Op donderdag 9 november 2006 13:21 schreef Faithz het volgende:
[..]
Oeh![]()
Die van de Aldi zijn ook goed binnen te houden
Website? Oh die in mijn sigquote:Op donderdag 9 november 2006 13:26 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Zo mooie website,.
Is het echt een grote hobby?
Stel je hier eens voor zou ik zeggen,;) .
gewoon vragenquote:Op donderdag 9 november 2006 13:30 schreef Faithz het volgende:
[..]
Website? Oh die in mijn sigdie staat nog steeds op chello terwijl ik daar allang niet meer bijzit hihi
Ik wil mezelf wel voorstellen maar ik weet dan nog niks van jullie![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |