Komt omdat ze er geen zak van kunnenquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:00 schreef Tali-banaan het volgende:
Ik heb gister het hele gamespot ding live gezien. WawaaweewaaaDat was niet verkeerd hoor. Na een uur spelen waren ze nog in het begindorpje. Echt heel erg tof.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:32 schreef kipknots het volgende:
Ign heeft nu 6 nieuwe filmpjes in 480p.
http://au.media.wii.ign.com/media/748/748589/vids_1.html
Jawel.... ze nemen er de tijd voorquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Komt omdat ze er geen zak van kunnen
Nee, ze zogen echtquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jawel.... ze nemen er de tijd voorRespect voor het spel tonen.
Proest.....quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:39 schreef BMH het volgende:
[..]
Nee, ze zogen echt. Volgens mij snapte de speler het hele concept van een zelda game niet.. Hij begreep de puzzles niet, had geen idee wat hij moest doen en negeerde de aanwijzingen.
Jij leest een game topic van 100+ posts en verwacht geen screens te zien?quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:00 schreef MMaRsu het volgende:
Wat dacht je van de screens. Post gewoon links aub
Ah... sfeer... Ik denk voor het gemak de OoT muziek er maar even bij.quote:
Maar dat is ook niet zo moeilijk aangezien het een game was die het moest hebben van de cartoony look. Dan kun je makkelijker een sfeertje creeren die voldoet aan die wereld.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:08 schreef speknek het volgende:
Ik vond de luchten van tWW trouwens sfeervoller.
Oh nee ik lees zelf alle spoilers e.d maar sommige mensen zien zelf graag geen spoilers dus zijn links naar screens e.d beter dan zomaar screens dumpen imoquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:41 schreef speknek het volgende:
[..]
Jij leest een game topic van 100+ posts en verwacht geen screens te zien?
Ja sorry hoor, maar waarom zou je dan in dit topic komen? Vrijwel niemand hier in NL heeft TP in zijn/haar bezit, dus dit topic gaat vooralsnog alleen maar over spoilers. Alleen verwachtingen en fantasieën zul je hier niet veel tegenkomen hoor. Anders kun je dit topic netzogoed dichtgooien.quote:Op zondag 12 november 2006 00:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oh nee ik lees zelf alle spoilers e.d maar sommige mensen zien zelf graag geen spoilers dus zijn links naar screens e.d beter dan zomaar screens dumpen imo
Tja kan me voorstellen dat sommige mensen het gewoon over de game willen hebben e.d. Ipv met screens te gaan smijten. Mij boeit het niet, maar andere mensen misschien wel. Net alsof je in een Lost topic al dikke shit gaat lopen spoileren terwijl die episode nog niet uit is.quote:Op zondag 12 november 2006 01:13 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar waarom zou je dan in dit topic komen? Vrijwel niemand hier in NL heeft TP in zijn/haar bezit, dus dit topic gaat vooralsnog alleen maar over spoilers. Alleen verwachtingen en fantasieën zul je hier niet veel tegenkomen hoor. Anders kun je dit topic netzogoed dichtgooien.
Tuurlijk sfeerbeelden wel, maar echt plaatjes van bepaalde characters of items die belangrijk zijn voor het verhaal willen sommige mensen natuurlijk niet zienquote:Op zondag 12 november 2006 01:19 schreef speknek het volgende:
Nouja er worden nu een paar uitersten genoemd. Plaatjes van Ganon mogen wmb ook wel achter spoilertags, maar gewoon sfeerbeelden ga ik hier wel dumpen. Als je zelfs die niet wil zien moet je inderdaad sowieso gewoon zulke topics mijden.
Tuurlijk, ik kan het me ook wel voorstellen maar ga dan niet lopen miepen hier... En trouwens, een tv-serie is wel even wat anders dan een game dat al jaren in ontwikkeling is hèquote:Op zondag 12 november 2006 01:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tja kan me voorstellen dat sommige mensen het gewoon over de game willen hebben e.d. Ipv met screens te gaan smijten. Mij boeit het niet, maar andere mensen misschien wel. Net alsof je in een Lost topic al dikke shit gaat lopen spoileren terwijl die episode nog niet uit is.
Daarom zijn er op GAF ook 2 topics, 1 spoiler en 1 non spoiler
Ik bedoelde jou niet, maar die mensen die gaan huilen als hier gewoon een paar prachtige screens worden gepost.quote:Op zondag 12 november 2006 01:30 schreef MMaRsu het volgende:
ik miep niet. Het is alleen wat gebruiksvriendelijker tegenover andere users
Ohh oke dan is het goedquote:Op zondag 12 november 2006 01:35 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik bedoelde jou niet, maar die mensen die gaan huilen als hier gewoon een paar prachtige screens worden gepost.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:57 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ah... sfeer... Ik denk voor het gemak de OoT muziek er maar even bij.
* Chanty87 is nog steeds teleurgesteld in Koji Kondo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |