Rare jongen jij hoor............quote:Op donderdag 9 november 2006 00:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik krijg er ook kriebels voor, en ik poep op OOT en Windwaker
Ja hequote:Op donderdag 9 november 2006 13:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Rare jongen jij hoor............
WW de wat mindere maar inderdaad extreem goede games.... dat soort games hebben bijna alles.quote:
Heb net de triforce hunt achter de rugquote:Op donderdag 9 november 2006 16:41 schreef Platina het volgende:
Ik ben WW nu opnieuw aant spelen, maar damn begin is echt te langweilig met al dat zeilen.
Dacht altijd echtquote:Op donderdag 9 november 2006 19:17 schreef __Saviour__ het volgende:
is dat nou echt of zo'n fanmade plaatje
Nouja dat 'oh we back' is fanmade inderdaad. Maar dat Miyamoto met zelda spullen stond te zwaaien is echt, uit een pre-E3 event, bij de onthulling van TP.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:53 schreef Chocobo het volgende:
Dacht altijd echtVerbaasd me overigens niks! Man is God. Miyamoto zou naakt on stage met een 1up mushroom diep in zijn reet nog cool zijn.
Maakt toch niets uitquote:Op donderdag 9 november 2006 21:06 schreef speknek het volgende:
En de screenshots van de OP zijn dus uit de GC versie.
Ik heb geen keuzequote:Op donderdag 9 november 2006 21:09 schreef Cheiron het volgende:
(want ik wil geen wii bij de launch halen)
Teveelquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:09 schreef _Supreme het volgende:
Hoeveel nachtjes nog?
Antwoord van Bart Smit:quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Bart Smit.
Ze weten dus zelf ook niets qua hoeveelheden die ze gaan krijgen.quote:Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben uw e-mail ontvangen en danken u hiervoor.
Een reservering is niet bindend. Zodra u een email ontvangt dat de Wii binnen
is kunt u direct een bestelling plaatsen. De Wii wordt dan op de releasedatum
afgeleverd. Als u een aantal dagen wacht met bestellen kan het zijn dat deze al
is uitverkocht.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Klantenservice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |