Tja.... het blijft een kind, maar wel een bijzonder kind.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:35 schreef clauwheee het volgende:
Ach, dat weten we nu toch wel, dat heeft ie zo af en toe.
Slapen jij!quote:Op donderdag 9 november 2006 00:36 schreef clauwheee het volgende:
Zal ik doen. Ik sms haar wel ff. Hey Lin, beterschap van Eendje!![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 00:36 schreef clauwheee het volgende:
Zal ik doen. Ik sms haar wel ff. Hey Lin, beterschap van Eendje!![]()
Wat is er precies stoer aan dan?quote:Op donderdag 9 november 2006 00:35 schreef rubbereend het volgende:
heb je een stoere bui robbie?
Ga nou maar slapen, anders heb je morgen weer hoofdpijnquote:Op donderdag 9 november 2006 00:35 schreef clauwheee het volgende:
Ach, dat weten we nu toch wel, dat heeft ie zo af en toe.
jij gaat moelijk doen over hoe Sand zich voelt na een wedstrijd waar bij zich vol voor heeft ingespannen. We kunnen over alles wel moeilijk gaan doen. Jij weet er geen fuck van hoe of wat Sand voelt na een potje voor zn team!quote:Op donderdag 9 november 2006 00:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat is er precies stoer aan dan?
Als iemand mij uitscheld voor autist omdat ik het aanstellerij vind dat hij zich een gelijkspelletje in de onderbond aanrekent, hoef ik daar niet meer serieus op te gaan reageren lijkt me..
Zal je toch aan je reet roesten?quote:Op donderdag 9 november 2006 00:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ga nou maar slapen, anders heb je morgen weer hoofdpijn![]()
Dat weet ik wel, dat typt hij hier namelijk. Ik vind dat aanstellerij en volgens mij heb ik ook alle recht om dat te vinden. Of mogen we hier alleen in polonaise achter elkaar aanlopen en roepen hoe zielig we het allemaal vinden?quote:Op donderdag 9 november 2006 00:41 schreef rubbereend het volgende:
jij gaat moelijk doen over hoe Sand zich voelt na een wedstrijd waar bij zich vol voor heeft ingespannen. We kunnen over alles wel moeilijk gaan doen. Jij weet er geen fuck van hoe of wat Sand voelt na een potje voor zn team!
hoeft niet, kan er ook langsop lezenquote:Op donderdag 9 november 2006 00:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee, want ik moet dat gezeik hier weer lezen.
quote:Op donderdag 9 november 2006 00:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, dat typt hij hier namelijk. Ik vind dat aanstellerij en volgens mij heb ik ook alle recht om dat te vinden. Of mogen we hier alleen in polonaise achter elkaar aanlopen en roepen hoe zielig we het allemaal vinden?
Ok jij bent mod. Delete mijn post maar.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:56 schreef RayMania het volgende:
Fout tong, ik had m'n VBO niet afgemaakt, wel duidelijk zijn.
Maar natuurlijk. Eerst even een plasje doen,doosje tandjes poetsen, babydolletje aan en dan stopt ome golfer je even onder het dekbed met aan tongnachtzoentje. :quote:
Ja dat maakt niet uit, ik zit zelf ook met een stuk in m'n kraag aan de tafel.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gewoon een tafel met dronken spelers opzoeken
quote:Op donderdag 9 november 2006 01:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja dat maakt niet uit, ik zit zelf ook met een stuk in m'n kraag aan de tafel.
Donald, we'll miss you
Luxor. Naast Mandalay Bay waar de MS Vista / Office conferentie is.quote:Op donderdag 9 november 2006 01:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus het huis is al bijna verspeeld? Waar zitten jullie Vegas?
het is dom om geen nee te zeggen............................ dat is toch juist slimquote:Op donderdag 9 november 2006 01:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Luxor. Naast Mandalay Bay waar de MS Vista / Office conferentie is.
't Is moeilijk hoor, zolang je gokt krijg je gratis drinken. Ik weet dat 't dom is om geen nee te zeggen maar ik kan 't niet helpen.
ze zitten al in deel 2 tochquote:Op donderdag 9 november 2006 01:39 schreef popolon het volgende:
Dat FB topic over die Mirage.
Ik vind het nou niet echt een speciale foto, eerder dom dat ze zoiets doet.
Ik zie dat FB in VBL ook weer lekker loopt.quote:Op donderdag 9 november 2006 01:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze zitten al in deel 2 toch
wat een ophef over een stukje kut wat te zien is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |