Idem.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ach, Katja en Bridget zeg ik geen nee tegen hoor.
Ik heb die allebei bekeken en met name Bridget hoeft voor mij niet.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:08 schreef RayMania het volgende:
KAtja wasquote:Op donderdag 9 november 2006 00:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
dat was alleen de eerste keer!quote:Op donderdag 9 november 2006 00:15 schreef RayMania het volgende:
Eigenlijk moeten we Terra (ofzo) zeggen toch.
Langskomen, oké, maar niet binnenkomen.quote:
Slaap ze, Clau.quote:
trustequote:
Nee. Tweede competitiewedstrijd weliswaar als team weer met 4-4 gelijkgespeeld, maar zelf verloren... Was nerges voor nodog, dus dat gelijkspel reken ik me aan...quote:
voor straf moet je azijn meedrinken met met de Feyenoordersquote:Op donderdag 9 november 2006 00:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee. Tweede competitiewedstrijd weliswaar als team weer met 4-4 gelijkgespeeld, maar zelf verloren... Was nerges voor nodog, dus dat gelijkspel reken ik me aan...
quote:Op donderdag 9 november 2006 00:24 schreef clauwheee het volgende:
Oe, ga door, heren, kom maar kom maar kom maar!
Stel je niet zo aan zeg.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee. Tweede competitiewedstrijd weliswaar als team weer met 4-4 gelijkgespeeld, maar zelf verloren... Was nerges voor nodog, dus dat gelijkspel reken ik me aan...
Waar stel ik me aan autistje?quote:
Zegt er eentje wat met z'n gejank in FB.quote:
Meteen gaan schelden getuigt toch wel van een erg laag niveauquote:Op donderdag 9 november 2006 00:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waar stel ik me aan autistje?
Ja, ging niet zo best. Leek eerst mee te vallen maar ze smste vanavond dat ze erg veel pijn heeft en er morgen toch maar mee heen moet. Boe.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weltrusten
nog iets van je zusje gehoord?
Dat "gejank" is slechts een constatering ik trek het me verder niet aan. En het zal me verder aan mijn reet roesten.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:30 schreef golfer het volgende:
Zegt er eentje wat met z'n gejank in FB.![]()
oke, wens haar maar beterschapquote:Op donderdag 9 november 2006 00:34 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja, ging niet zo best. Leek eerst mee te vallen maar ze smste vanavond dat ze erg veel pijn heeft en er morgen toch maar mee heen moet. Boe.
Jammer altijd he, niet naar bed kunnen komen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |