Ik ben redelijk wakker ja, word om 10 uur wakker ben net 2 minuten wakker... gaat de bel, ik snel aankleden enzoquote:
met dt nog welquote:Op donderdag 9 november 2006 10:34 schreef mstr het volgende:
Nu eerst ff schijdten en douchen
Tot straks
ik heb m'n koffie weer opquote:Op donderdag 9 november 2006 10:44 schreef B_BOY het volgende:
en toen wast weer stil hier
automaatkoffie is hier jammergenoeg niet zo lekkerquote:Op donderdag 9 november 2006 10:55 schreef B_BOY het volgende:
mooi zo. ik heb eik ook wel zin in een bakkie. zometeen ons moeder eens koffie laten zetten denk ik zo
das idd altijd minder hier lekker versquote:Op donderdag 9 november 2006 10:57 schreef Sloffie het volgende:
[..]
automaatkoffie is hier jammergenoeg niet zo lekker![]()
Wat nou brutaalquote:
Hai Doquote:
Waarom zou ik dat in vredesnaam willen?quote:Op donderdag 9 november 2006 11:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hai Do![]()
Waarom wil jij niet dubbeldaten met Jordy en Lis![]()
ga naar school, net zo saaiquote:Op donderdag 9 november 2006 11:04 schreef B_BOY het volgende:
ik ga denk maar ff gamen man
ik verveel me echt dood. word een kutsaaie dag vandaag.
Das toch vet manquote:Op donderdag 9 november 2006 11:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat in vredesnaam willen?
Ja enquote:
Kappen met krassen huiliequote:
dat is onrespectvolquote:Op donderdag 9 november 2006 11:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja en
Das toch een heel normaal woord![]()
*schreeuwt en pakt de ketitngzaag er maar bijquote:Op donderdag 9 november 2006 11:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kappen met krassen huilie![]()
Dit helpt ook echt
Neeheeeequote:Op donderdag 9 november 2006 11:14 schreef Sloffie het volgende:
[..]
lekker met z'n 2en op 1 meid geilen![]()
2 dames & 2 heren.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:14 schreef Sloffie het volgende:
[..]
lekker met z'n 2en op 1 meid geilen![]()
Je moeder ookquote:
en wat valt er van aan snappen?quote:Op donderdag 9 november 2006 11:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neeheeee
Jij snapt het weer niet![]()
Ja, naja nu ga ik welquote:
Wat Do zegtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |