Feyenoordquote:
Blijkbaar welquote:Op woensdag 8 november 2006 22:45 schreef mash_ het volgende:
[..]
Omdat ik ook jensen kijk en niet kansloos ben
ff kijken dan maarquote:Op woensdag 8 november 2006 22:46 schreef Agorias het volgende:
JENSEN GAAT OVER TIETEN!
Voel je je nou beledigdquote:
He, je eerste fipoquote:
Ow ben je er zo eenquote:Op woensdag 8 november 2006 22:52 schreef mash_ het volgende:
Bb als je me bier geeft. vergeef ik je
dankje welquote:Op woensdag 8 november 2006 22:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ow ben je er zo een
* Bravebart geeft Rein een lekker koud biertje
Hai haiquote:Op woensdag 8 november 2006 22:58 schreef dennistd het volgende:
hoi hoi, ik ben er ook weer
Ze heeft wel jetsersquote:Op woensdag 8 november 2006 22:42 schreef Agorias het volgende:
[..]
die meid in jouw fotoboek is echt vies dribbel_
Omdat je zo aandringtquote:Op woensdag 8 november 2006 23:18 schreef Agorias het volgende:
reageer is op mij stommerds
Tomquote:Op woensdag 8 november 2006 23:25 schreef K-mail het volgende:
joah, goedenavond! Nog iets beleefd vandaag?
Begin maarquote:Op woensdag 8 november 2006 23:30 schreef Agorias het volgende:
wát, jensen zou over tieten gaan , en ik heb geen tiet gezien!!!
Ach eigenlijk hard voor school aan de gang moeten maar nergens motivatie vandaan kunnen halenquote:
Ik heb morgen 2 pw's, nog niet geleerdquote:Op woensdag 8 november 2006 23:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach eigenlijk hard voor school aan de gang moeten maar nergens motivatie vandaan kunnen halen
Doe je goedquote:Op woensdag 8 november 2006 23:38 schreef Agorias het volgende:
[..]
Ik heb morgen 2 pw's, nog niet geleerd
Ik ga beginnen!
Gelukkig, nog iemand die een leven heeft 's nachtsquote:Op donderdag 9 november 2006 00:58 schreef eRrrrJeee het volgende:
goede nacht!!
Ok, succes alvast morgen en voor nu slaap lekkerquote:Op donderdag 9 november 2006 01:13 schreef eRrrrJeee het volgende:
hey bb
ik ben weer off.. net terug van werk.. en morgen om 7uur uit bed..
heb stagegesprek in Rotterdam.. om 9uur..
dus weltrusten!!![]()
Ja vies volk hequote:Op donderdag 9 november 2006 01:23 schreef Filay het volgende:
omg slapers
fwawaquote:Op donderdag 9 november 2006 01:27 schreef Dribbel_ het volgende:
bwuah
Sinterklaas FTWquote:Op donderdag 9 november 2006 01:32 schreef Filay het volgende:
Coole DVD zie ik net op usenet
Het verhaal
Sinterklaas maakt samen met Opperpiet een wandeling en verdwaalt in het grote bos. ?s Avonds vinden de vermoeide Sint en Piet een kapel waar zij willen slapen.
Als Opperpiet op zoek gaat naar een lekker slaapplekje, vindt hij inbrekersspullen en een prachtig schilderij. Een dief heeft dit schilderij diezelfde dag gestolen uit het museum en verstopt in de kapel. Sinterklaas en de Opperpiet blijven de hele nacht wakker om de dief te vangen. Op het kasteel van Sinterklaas zijn de pieten inmiddels radeloos. Hoe kunnen de lieve kinderen van Nederland Sinterklaas vieren zonder de Sint? In paniek bellen zij de politie op. En hoe dit verder allemaal afloopt?..dat moet je zelf maar bekijken.
Whahaquote:Op donderdag 9 november 2006 01:35 schreef Filay het volgende:
Opperpiet is cooler. Had liever gezien dat ze hem Uberpiet noemden.
Ganz geilquote:Op donderdag 9 november 2006 01:42 schreef Filay het volgende:
Sinterkladolf und der Uberpiet.
Schuhe setzen macht frei!
Whaha, sukkel, nu pas klaarquote:Op donderdag 9 november 2006 02:36 schreef Bravebart het volgende:
Zo, powerpoint is af, ik kan gaan pitten
Slaap lekker iedereen![]()
![]()
Dank je wel, jij ook straks en succesquote:Op donderdag 9 november 2006 05:59 schreef Merel1808 het volgende:
Serveerster in een pizzeria![]()
In principe is het wel leuk, maar groepen zijn irritant![]()
En ik ga idd nu mn jas aandoen en kranten bezorgen, slaap lekker![]()
Geen idee, hoorquote:
Juistquote:Op donderdag 9 november 2006 08:44 schreef dennistd het volgende:
hoi hoi
dit keer wel het goede topic?
Ik ben redelijk wakker ja, word om 10 uur wakker ben net 2 minuten wakker... gaat de bel, ik snel aankleden enzoquote:
met dt nog welquote:Op donderdag 9 november 2006 10:34 schreef mstr het volgende:
Nu eerst ff schijdten en douchen
Tot straks
ik heb m'n koffie weer opquote:Op donderdag 9 november 2006 10:44 schreef B_BOY het volgende:
en toen wast weer stil hier
automaatkoffie is hier jammergenoeg niet zo lekkerquote:Op donderdag 9 november 2006 10:55 schreef B_BOY het volgende:
mooi zo. ik heb eik ook wel zin in een bakkie. zometeen ons moeder eens koffie laten zetten denk ik zo
das idd altijd minder hier lekker versquote:Op donderdag 9 november 2006 10:57 schreef Sloffie het volgende:
[..]
automaatkoffie is hier jammergenoeg niet zo lekker![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |