Dat was Wieckse Witte, en dan is het via ster.nl ook niet zo moeilijk:quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:03 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik zoek nogsteeds de titel van het nummer uit een Grolsch reklame van 2 jaar geleden.
Het was een alternatieve-achtergrond muziekje in de reklame waarin al die meisjes uit die schuur komen.
Dus ik zoek NIET "The Look of Love - door Springfield"
--> Relaxte baslijn, met tambourijn op de achtergrond.
Bitty McClean - It Keeps Raining?quote:Op zaterdag 11 november 2006 07:10 schreef Cool_Runner het volgende:
ik ben opzoek naar een behoorlijk oud blues nummer die ik laatst nog in een radiospelletje bij 3fm hoorde.
Gaat ongeveer zo: It's raining, (when) It's raining..... en verder
Doorlopende baslijn en toch wel heel vrolijk.
Tis een oud nummer en het is ook erg lang geleden dat ik m voor t laatst heb gehoord.
Wie heeft een idee?
Bedankt, dat is m inderdaad.quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:09 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Bitty McClean - It Keeps Raining?
Jurassic 5 > Work it outquote:Op zaterdag 11 november 2006 10:23 schreef everybody.loves.me het volgende:
Ik zoek de titel van een liedje. In de videoclip van de single zie je een president over straat rennen. Er loopt wat security omheen. Het is een rustig laid-back liedje, ik vind het erg mooi. Het wordt gezonden door een man. Wie weet de titel?
Zang erbij? Man/vrouw? Stijl?quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:41 schreef witste het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat tegenwoordig op de radio gedraaid wordt:
Een nummer met overwegend piano (wel popmuziek), met accoorden die telkens sprongen van een octaaf maken...
Verder weet ik helemaal geen verdere info...
Mijn dank zal groot zijn!!!
Wordt volgens mij door een man gezongen, en is wel een populair nummer, uptempo. Kan de stijl niet helemaal omschrijven...quote:
Working Class Hero (verschillende uitvoerenden..)quote:Op zondag 12 november 2006 14:48 schreef xtuned het volgende:
Wie o wie.
afgelopen vrijdag speelde racoon een nummer bij Pauw en Witteman.
Dit nr werdt aan het einde van het programma gespeeld.
Weet iemand hier de titel van?
John Lennonquote:Op zondag 12 november 2006 16:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Working Class Hero (verschillende uitvoerenden..)
Anybody Seen My Baby?quote:Op zondag 12 november 2006 18:01 schreef Louterman het volgende:
Ik zoek een nummer, volgens mij van de Rolling Stones, en de clip speelt zich af in bij de metro o.i.d. Iemand enig idee?
Henkus - Phoney. Staat gewoon aan het einde van het filmpje...quote:Op zondag 12 november 2006 20:56 schreef Boschkabouter het volgende:
Bij dit filmpje hoor ik best een puik nummer. Alleen kan ik niet vinden hoe deze heet, ik denk dat het een vrij nieuw liedje is, want de lyrics staan niet online of zijn in ieder geval niet te googlen.
quote:Op zondag 12 november 2006 19:58 schreef Guppi het volgende:
Weet iemand trouwens wat het nummer is van de nieuwe Lacoste-commercial? Ik kan het niet vinden op Ster.nl en op de site hoor ik Zero 7, maar volgens mij is dat niet het nummer uit de commercial.
http://www.megamediamagazine.nl/react.php?id=2811&page=lastquote:We hebben veel vraag naar de muziek uit de tv reclame van het nieuw geurtje voor mannen van Lacoste 'Essential pour homme' Het gaat om de artieste Leslie Feist en de titel van het nummer is
"Mushaboom".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |