Zeker weten? daar komt die frase namelijk wel in voor... Je moet wel het hele nummer afluisteren, dat when you are young stukje zit aan het einde en klinkt heel anders dan het begin van het nummerquote:Op maandag 20 november 2006 15:57 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Nee, die is het ook niet.![]()
Ik begin nu aan mezelf te twijfelen of het echt wel Bryan Ferry is inderdaad .....
Hier staat de hele playlist:quote:Op maandag 20 november 2006 14:22 schreef Klonk het volgende:
ik zit te luisteren naar Armin van Buuren - A state of Trance 275 (2006-11-16) en vraag me af of iemand weet hoe het nummer heet dat rond 12:00 minuten begint en doorloopt tot zeker 18:00 minuten ?
nee het was meer hip/hop /rnb / rap achtigquote:Op maandag 20 november 2006 20:21 schreef bartrid het volgende:
geen idee maar ik doe een wilde gok op scissor sisters - i dont feel like dancing.
Iron Horse - Sweet Lui-Louisequote:Op maandag 20 november 2006 20:38 schreef Modus het volgende:
Vandaag op CityFM een oudje gehoord (duh, daar draaien ze alleen maar oudjes), getiteld (my) Sweet Louise ofzo? Dacht aan Bachman Turner Overdrive ofzoiets, maar die zijn het dacht ik niet. Iemand een idee?
Ah, idd een link met BTO dus. Bedankt!quote:Op maandag 20 november 2006 21:19 schreef Gambolputty het volgende:
Iron Horse - Sweet Lui-Louise
You have clicked on invalid or expired link.quote:Op dinsdag 21 november 2006 07:40 schreef SunWave het volgende:
Ook in het kader van "HELP IK ZOEK..." een inbreng van mijn kant. Wie kent de titel en artiest van deze track?
http://s1.upload.sc/download/2b4bdee4657c9f2748bcc29bfd41f2d5
Alvast bedankt!
Bedankt!quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:56 schreef Nepthys het volgende:
Moments & Whatnauts - Girls
wie oh wie kan me helpenquote:Op maandag 20 november 2006 20:05 schreef dvdk het volgende:
hoi ik zocht het liedje dat ze spelen bij de aftitleling van 'gamekings' op tmf.
Ik kan niet verstaan wat ze percies zingen maar het is igg in een hoog stemgeluid.
wie kan me verder helpen?
mvg!
Dan probeer ik het op deze manier opnieuw, wie kan mij helpen aan de titel en artiest van deze track?quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:45 schreef jerver73 het volgende:
[..]
You have clicked on invalid or expired link.
A bit patchy van eh... Switchquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:58 schreef SunWave het volgende:
[..]
Dan probeer ik het op deze manier opnieuw, wie kan mij helpen aan de titel en artiest van deze track?
http://s1.upload.sc/request/3e4f00de6b5cfe6c2aff63a0cb98796e (en dan klikken op click here to download)
Alvast bedankt!
PPK -- Resurectionquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:43 schreef Rhanna het volgende:
Ik zoek een nummer dat ongeveer 5 jaar oud is. Het is volgens mij van een Russische dj, en de clip was met een raket lancering volgens mij...
HELP MIJ!!!!!!!!!!!!!!
Fouradi - 1 dingquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:52 schreef UFOtje het volgende:
Ik ben op zoek naar urban achtig nummertje, die vaak op 100% NL te horen is.
Het enige dat ik uit de titel heb opgevangen is: "Furarie" of "Surarie"... "Fundarie"... iets in die richting!
Moet lukken toch?
Iemand nog?quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:31 schreef the_idiot het volgende:
Ik had ooit eens een trance (volgens mij,) nummer met deze sample er in. Alleen ben ik dus de titel kwijt
! De titel van dit stukje is overigens "Philippe Rochard vs Max B Grant - Maximier (Max B Grant vs Djanny Techno Fire Mix".
Weet iemand de titel van het origineel en/of de trance versie ervan?
[edit] In de trance versie zat wel zang overigens! Qua muziek lijkt het op iets zoals Rober Miles vs Cosmic Gate. (fictief)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |