moequote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
moe
en net een telefoonrekening van ¤251 binnen gekregen
ik ga maar eens naar de primafoon toe
dat ook ja, maar ik heb er een speciaal abbo voor afgeslotenquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:36 schreef Isegrim het volgende:
Hoe komt dat qu?Veel zitten internetten met je foon?
Da's mooi werk ejquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:29 schreef Maethor het volgende:
Heerlijk, even een uurtje mijn kennis van de relativiteitstheorie opfrissen in de rudeonlinetopics.
Daar bel ik 4 jaar voorquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
moe
en net een telefoonrekening van ¤251 binnen gekregen
ik ga maar eens naar de primafoon toe
quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:29 schreef Maethor het volgende:
Heerlijk, even een uurtje mijn kennis van de relativiteitstheorie opfrissen in de rudeonlinetopics.
Ik pretendeer geen theoreet te zijn.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:34 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Da's mooi werk ejVolgende week weer colleges algemene relativiteit, je mag het stempel natuurkundige niet dragen als je dat niet gevolgd hebt
![]()
Wij een half jaarquote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:39 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik ben hem voor het eerst echt aan het lezen. Ik begon serieus maar liep uit tot ter vermaak. Ben ik nu slecht?
Pfjuuh, dan zal ik me morgen niet aan boetedoening wijden.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:41 schreef Maethor het volgende:
[..]
Nee hoor.Het is ook wel vermakelijk.
Ja. Ook niet-natuurkundigen zien meestal in dat wat hij zegt nergens op slaat. Des te triester dat hij zelf zo vasthoudend is.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:46 schreef Causa het volgende:
Toch wel opvallend dat zelfs iemand die geen natuurkunde heeft gestudeerd (moi) daartoe komt
Lijkt wel een obsessie bijna.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:47 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ja. Ook niet-natuurkundigen zien meestal in dat wat hij zegt nergens op slaat. Des te triester dat hij zelf zo vasthoudend is.
goede reis!!!quote:
Nee, maar wel dat je een natuurkundige bentquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:40 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ik pretendeer geen theoreet te zijn.
[promomode]quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:46 schreef Causa het volgende:
Toch wel opvallend dat zelfs iemand die geen natuurkunde heeft gestudeerd (moi) daartoe komt
iig 120 van die rekening af kunnen halenquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat ook ja, maar ik heb er een speciaal abbo voor afgesloten
ik ga nu maar ff bij de primafoon langs
hoe heb je dat gedaan?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
iig 120 van die rekening af kunnen halen
[blondmode]quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:18 schreef Haushofer het volgende:
[..]
[promomode]
Mwah, 't is erg mooie materie, en de theorie heeft een hoop implicaties, ook in andere gebieden, zoals filosofie, en natuurlijk kosmologie. Dus er is alle reden om je er in te verdiepen
[/promomode]
Serieus?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
iig 120 van die rekening af kunnen halen
quote:
Voor 800 euro wil ik best drie dagen werken hoor.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:41 schreef Causa het volgende:
hoi Memento_Mori
Is het al drie dagen Isegrim? Hoe houdt je het vol![]()
Ah!quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Voor 800 euro wil ik best drie dagen werken hoor.
zo hard heb je nog nooit gewerktquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:37 schreef Isegrim het volgende:
Jemig de pemig. Ik ben nu een dag of drie nonstop bezig geweest met dat Essent-gedoe. Ik heb 't even helemaal gehad.
Zeg.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:48 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
zo hard heb je nog nooit gewerkt
quote:[..]
En wetenschappers zijn bovenmenselijk?
Ja, dat riedeltje heeft ie al tig keer eerder gebruikt. Hij blijft maar in een cirkeltje rondlullen. Ik denk ergens dat hij het geestelijk niet zou kunnen verkroppen als hij zou beginnen in te zien dat hij flauwekul aan het verspreiden is.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:51 schreef Causa het volgende:
[..]
![]()
dit is echt grappig. Waarom is me dat niet eerder opgevallen
En hoe langer hij het volhoudt, hoe moeilijker het wordt...quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:55 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, dat riedeltje heeft ie al tig keer eerder gebruikt. Hij blijft maar in een cirkeltje rondlullen. Ik denk ergens dat hij het geestelijk niet zou kunnen verkroppen als hij zou beginnen in te zien dat hij flauwekul aan het verspreiden is.
Mja, attent opgemerkt. Het komt b.v. ook bij schrijvers voor dat als ze veranderen, b.v. groeien, ze hun vroegere werk niet meer kunnen aanzien.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:55 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, dat riedeltje heeft ie al tig keer eerder gebruikt. Hij blijft maar in een cirkeltje rondlullen. Ik denk ergens dat hij het geestelijk niet zou kunnen verkroppen als hij zou beginnen in te zien dat hij flauwekul aan het verspreiden is.
Ja. Het zal een prima kerel zijn IRL, maar hij is echt kinderlijk naief om dit zo ver door te voeren. Heb in een ander topic al es gezegd dat hij me sterk doet denken aan mensen die aan X-factor meedoen. Die hebben vaak ook geen zelfkennis. En natuurlijk heeft de hele wereld het bij het verkeerde end, en kunnen ze fantastisch mooi zingen. Onze Rudie is de wetenschappelijke variant hiervan.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En hoe langer hij het volhoudt, hoe moeilijker het wordt...
je bent nog niet jarigquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:48 schreef -Trinity- het volgende:
Gezellig verjaardag gevierd met vriendinnen.
Mja vooruit.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:17 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat je een natuurkundige bent
Dat kan ik uiteraard beamen. Met middelbareschoolnatuurkunde en wat goede wil kun je eerdergenoemd boekje Einstein: Mijn Theorie denk ik wel begrijpen. In elk geval het eerste deel over de Speciale Relativiteitstheorie.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:18 schreef Haushofer het volgende:
[..]
[promomode]
Mwah, 't is erg mooie materie, en de theorie heeft een hoop implicaties, ook in andere gebieden, zoals filosofie, en natuurlijk kosmologie. Dus er is alle reden om je er in te verdiepen
[/promomode]
ok danquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:56 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Nee maar ik had nu tijd om het te vieren en zij ook.
Van Beem (favo parfurmerie hier in dorp) cadeaubon gehad en een draakje+boeddha, kaarsen, oorbelletjes enzoquote:
das wel liev!quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:06 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Van Beem (favo parfurmerie hier in dorp) cadeaubon gehad en een draakje+boeddha, kaarsen, oorbelletjes enzo.
Twent!quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:07 schreef VonHinten het volgende:![]()
![]()
![]()
Weeeeeeekend![]()
*buigt eerbiedig voor de douche* <--- wat geeft een douchebeurt toch onmeunig veel nieuwe energie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |