quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:28 schreef het_fokschaap het volgende:
ik weet war er aan de hand is
fok is traag
straks miss ophalen van vliegveld
Ik ga vliegenquote:
Ja, da's jammerquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:40 schreef Doffy het volgende:
Jammer dat je zo laat gaat, anders hadden we even samen koffie kunnen drinken op Schiphol
Ik heb om 3 uur een afspraak in het Schiphol hoofdgebouw, dus zou ik om ongeveer 14.30u weg moeten. Maar dat zouden we natuurlijk kunnen doenquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, da's jammerEn ik kan niet eerder weg hier, denk ik...zou wel fijn zijn, wat meer relaxt, maar dan moet ik echt vrij nemen...
Ik land maandag om 13 uur geloof ik
moet wel om 5 uur in Best zijn, maar een kopje koffie zou moeten lukken
Lijkt me gezellig!!quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:48 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik heb om 3 uur een afspraak in het Schiphol hoofdgebouw, dus zou ik om ongeveer 14.30u weg moeten. Maar dat zouden we natuurlijk kunnen doen
quote:Op vrijdag 10 november 2006 07:21 schreef livEliveD het volgende:
We waren gisteren te laat bij Miss_sly(hoe typisch). Geen bios dus, wel een gezellig avondje
![]()
Ik leef met je mee, Hausquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:00 schreef Haushofer het volgende:
Weekend in aanzicht
En een heuleboel uurtjes quantumveldentheorie in aantocht![]()
vliegen!quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:06 schreef miss_sly het volgende:
Had ik al gezegd dat het inmiddels middag is en ik over 8 uurtjes in het vliegtuig zit
Haaaaiquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:51 schreef Causa het volgende:
fok! doet het weer zie ik
Goedemorgen livEliveD, Sitethief, Alicey, Trinity, Reya, Miss_Sly, het_Fokschaap, Doffy, Haushofer![]()
![]()
vliegen is leukquote:
verwacht niet al te veel van de catering aan boordquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
vliegen is leuk
En het leukste is dat ik naar schaap toevlieg
Dat is helemaal top!!quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
vliegen is leuk
En het leukste is dat ik naar schaap toevlieg
Dat moet je positief bekijkenquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:21 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
verwacht niet al te veel van de catering aan boord
Succes kausjequote:Op vrijdag 10 november 2006 12:27 schreef Causa het volgende:
Ik ben een paar uurtjes weg, naar m'n psycholoog.
Duimen mag
ik hoef niets, ik krijg jou bij aankomstquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:21 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
verwacht niet al te veel van de catering aan boord
Succes Causaquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:27 schreef Causa het volgende:
Ik ben een paar uurtjes weg, naar m'n psycholoog.
Duimen mag
Wrong, vandáág is het Sint Maarten. Tenminste .. in het gat waar ik oorspronkelijk vandaan komquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:06 schreef Causa het volgende:
Morgen is het sint maarten. Ik zal helaas niet thuis zijn.
Ik heb nog wel een paar advocaten achter de hand die zonder pardon bijstandsmoeders kapot procederen. Lenen?quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:54 schreef Isegrim het volgende:
Dat Essent-verhaal gaat een hele dikke, lange staart krijgen...
Essent - problemen stadsverwarming
Doe maar.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:30 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar advocaten achter de hand die zonder pardon bijstandsmoeders kapot procederen. Lenen?![]()
Ik zou een mailtje sturen naar consumentenbond, tv programma Kassa en Radarquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:43 schreef Isegrim het volgende:
Ik denk dat ik straks ook een telefoondeclaratie naar Essent stuur.
Puik ideequote:Op vrijdag 10 november 2006 13:47 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik zou een mailtje sturen naar consumentenbond, tv programma Kassa en Radar
Kan geen kwaad natuuwk
Dat zit ook in de pijpleiding, maar dat hangt even af van het gesprek dat 'Piet' vanmiddag met de hoge pief van Essent heeft. Piet heeft al gedreigd met Kassa en een kort geding. Maar het kan zijn dat die man vanmiddag over de brug komt en dan valt er misschien te praten. Daarom maar niet te overhaast.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:47 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik zou een mailtje sturen naar consumentenbond, tv programma Kassa en Radar
Kan geen kwaad natuuwk
Mja, mijn ervaring bij @home heeft me geleerd dat je erg zwak staat als consument. Bv dreigen met opzeggen heeft geen zin want in de tussentijd zijn er 10 nieuwe klanten bijgekomen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:50 schreef Isegrim het volgende:
Dat zit ook in de pijpleiding, maar dat hangt even af van het gesprek dat 'Piet' vanmiddag met de hoge pief van Essent heeft. Piet heeft al gedreigd met Kassa en een kort geding. Maar het kan zijn dat die man vanmiddag over de brug komt en dan valt er misschien te praten. Daarom maar niet te overhaast.
Opzeggen is niet mogelijk. Qua stadsverwarming heeft Essent het monopolie. Maar tegen Piet is al restitutie toegezegd en Essent heeft al allerlei fouten zwart op wit toegegeven. Dat en het feit dat die kerel straks 20 brieven op zijn bureau krijgt, moet wel een beetje helpen denk ik.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:53 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja, mijn ervaring bij @home heeft me geleerd dat je erg zwak staat als consument. Bv dreigen met opzeggen heeft geen zin want in de tussentijd zijn er 10 nieuwe klanten bijgekomen.
20 brieven van hoeveel miljoen klanten? Serieuze kans om het in de openbaarheid te brengen is wat ze echt vrezen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:55 schreef Isegrim het volgende:
Opzeggen is niet mogelijk. Qua stadsverwarming heeft Essent het monopolie. Maar tegen Piet is al restitutie toegezegd en Essent heeft al allerlei fouten zwart op wit toegegeven. Dat en het feit dat die kerel straks 20 brieven op zijn bureau krijgt, moet wel een beetje helpen denk ik.
Er is al meer gebeurd. Er is zelfs een speciaal iemand aangesteld die belast is met de problemen met de stadsverwarming in Leeuwarden. Ze zijn er dus wel mee bezig, maar ze vonden het een goed idee om de klanten daar maar niet over te informeren.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
20 brieven van hoeveel miljoen klanten?
Dat weet ik, en als dat nodig blijkt zal dat ook zeer gauw gebeuren.quote:Serieuze kans om het in de openbaarheid te brengen is wat ze echt vrezen.
Dreigen kan natuurlijk altijd, maar naar de rechter moet je alleen doen als alle andere opties uitgesloten zijnquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zit ook in de pijpleiding, maar dat hangt even af van het gesprek dat 'Piet' vanmiddag met de hoge pief van Essent heeft. Piet heeft al gedreigd met Kassa en een kort geding. Maar het kan zijn dat die man vanmiddag over de brug komt en dan valt er misschien te praten. Daarom maar niet te overhaast.
Nou ja, dat is aan Piet.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Dreigen kan natuurlijk altijd, maar naar de rechter moet je alleen doen als alle andere opties uitgesloten zijn![]()
in zicht / in aantochtquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:00 schreef Haushofer het volgende:
Weekend in aanzicht
En een heuleboel uurtjes quantumveldentheorie in aantocht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |