Of 80. Want da's prachtig.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
42! Het antwoord op alle vragen
Verder:
aantal ogen is 6: 114 x 3 en 123 x6 namelijk 123, 132, 213,231,312,321
* VonHinten zegt "Superformiweldigendefantakolosachtig"quote:Op donderdag 9 november 2006 16:56 schreef Causa het volgende:
superformiweldigendefantakolosachtig, tis weer eens wat anders dan reusachtig mooi en prachtig, als je dat kunt zeggen is dat meesterlijk en machtig superformiweldigendefantakolosachtig![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 17:01 schreef VonHinten het volgende:
[..]
* VonHinten zegt "Superformiweldigendefantakolosachtig"
Moi is meesterlijkMaar dat wisten we eigenlijk al
![]()
In mijn geval niet, tenzij het gecombineerd wordt met een meetquote:Op donderdag 9 november 2006 14:23 schreef miss_sly het volgende:
liv en gearstjuh, het lijkt erop dat wij met zijn drietjes gaan
jammer dat de spontane meet ineens erg klein wordt...mensen die binnenkort wel een keer willen gaan, zodat uitstellen zin heeft?
Jij kent umquote:
Tuurlijk! wie ken Mary Poppinsquote:
Ambtenarenquote:Op donderdag 9 november 2006 17:49 schreef Isegrim het volgende:
Wat me vandaag nou weer overkwam.
Essent
Zullen we een KLB topic opdragen aan je?quote:Op donderdag 9 november 2006 18:02 schreef Isegrim het volgende:
Het UWV is trouwens ook een héle fijne instantie, zeg.
Gefeliciteerd, je bent de laatste persoon in Nederland die daar achter komtquote:Op donderdag 9 november 2006 18:02 schreef Isegrim het volgende:
Het UWV is trouwens ook een héle fijne instantie, zeg.
Ik heb nooit eerder met ze te maken gehad, want ik ben nooit ziek.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent de laatste persoon in Nederland die daar achter komt![]()
Succes! Electroboeren zijn doorgaans erg bureaucratisch, dus je kunt wat succes wel gebruikenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:00 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb inmiddels briefjes rondgebracht in de hele straat (300 stuks ongeveer). Mijn telefoon staat roodgloeiend!Inmiddels ben ik erachter dat er een meneer is die al sinds 1999 met Essent in de clinch ligt hierover. Hij overweegt nu gerechtelijke stappen te ondernemen. Hij belt mij vanavond (zijn dochter belde me). Er zijn dus veel meer mensen met dit probleem! Er zijn echter ook mensen die dit probleem niet hebben, en die hebben een heel ander systeem; geen boiler maar een of ander apparaatje in hun meterkast. Ik ga die monteur morgen helemaal uithoren en ik laat het er zeker niet bij zitten!
Ik sprak net een stel die ook in een bovenwoning zitten en die 300,- per maand aan voorschot moeten betalen.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Succes! Electroboeren zijn doorgaans erg bureaucratisch, dus je kunt wat succes wel gebruiken
Als je werkloos raakt krijg je ook met ze te maken. Maar ik heb er ook weinig ervaring mee. Toen UWV nog GAK heette heb ik 2 keer een overzicht van opgebouwd arbeidsverleden ontvangen.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb nooit eerder met ze te maken gehad, want ik ben nooit ziek.
Ook hiermee succes.quote:Ik kreeg een vrouw aan de telefoon die klonk alsof ze liever gister zelfmoord had willen plegen (wat wil je, met zo'n baan). Die me vervolgens verkeerd doorverbond met een mevrouw die mij nog een keer verkeerd doorverbond. Waarna ik geen gehoor kreeg. Waarna mijn naam en nummer werden genoteerd en me beloofd werd dat ik binnen 48 uur zou worden teruggebeld. 't Zal mij benieuwen.
Da's wel heel erg strafquote:Op donderdag 9 november 2006 20:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik sprak net een stel die ook in een bovenwoning zitten en die 300,- per maand aan voorschot moeten betalen.![]()
![]()
Sindsdien is het alleen nog maar erger gewordenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:24 schreef Alicey het volgende:
Als je werkloos raakt krijg je ook met ze te maken. Maar ik heb er ook weinig ervaring mee. Toen UWV nog GAK heette heb ik 2 keer een overzicht van opgebouwd arbeidsverleden ontvangen.
Hoe kom je op dat idee.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:49 schreef Light het volgende:Vuurpijl tussen billen loopt slecht af
Pijnlijk foutje
Boeven, allemaalquote:Op donderdag 9 november 2006 20:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hun verbruik is driemaal over de kop gegaan in de afgelopen twee jaar.
Dan moet'ie wel z'n ballen eraf schieten. Maar dat zou hem nog wel lukken ook.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe kom je op dat idee.
Darwin award
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en een lavendel creme brulee![]()
komen wij allemaal op de gastenlijstquote:Op donderdag 9 november 2006 21:24 schreef -Trinity- het volgende:
Draaien ging goed! Aardige leraar, en hij zei dat ik de basis al goed onder de knie had en de mix goed was, maar dat ik nog moest werken aan de compostie (wanneer gooi je de plaat erin en hoe (hoe is de bass afgesteld en de hoge tonen enzo) en de fijne kneepjes van het vak. Voor de rest was het voor mij een simpele les, voor de mensen zonder ervaring juist niet. Dus ik hoop dat 'ie zich wat kan toespitsen op de details voor mij en de anderen met ervaring en de beginners met de basis kan helpen
.
En 16 december hoop ik op een feest te gaan draaien.
Nee dit wordt mijn eerste keer. De dj zei dat hij er in 5 weken voor kon zorgen dat wij allemaal een livesetje konden doen op Starquake.quote:
Eerste keer, da's wel erg spannend!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:06 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Nee dit wordt mijn eerste keer. De dj zei dat hij er in 5 weken voor kon zorgen dat wij allemaal een livesetje konden doen op Starquake.
Ikke kaartjes willuh hebbenquote:Op donderdag 9 november 2006 22:06 schreef -Trinity- het volgende:
Nee dit wordt mijn eerste keer. De dj zei dat hij er in 5 weken voor kon zorgen dat wij allemaal een livesetje konden doen op Starquake.
quote:
Voor mijn ontmaagding op muzikaal gebied? Kaartjes niet nodig, 2 euro entree. 't Is wel al vroeg op de avond (misschien probleem voor jou).quote:
Neuh, gaan we gewoon regelenquote:Op vrijdag 10 november 2006 08:36 schreef -Trinity- het volgende:
Voor mijn ontmaagding op muzikaal gebied? Kaartjes niet nodig, 2 euro entree. 't Is wel al vroeg op de avond (misschien probleem voor jou).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |