Dank je livEliveDquote:Op donderdag 9 november 2006 12:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
www.pathe.nl
Gaat om amsterdam en dan de munt
Terugweg is minder erg dan de heenweg. Eenmaal terug ga ik toch gelijk douchen en mijn bed in namelijkquote:Op donderdag 9 november 2006 11:57 schreef livEliveD het volgende:
Het leukste is als de zon blijft schijnen, jij op de fiets gaat, en op de terugweg het megahard regent![]()
![]()
Ik heb ineens hoofdijnquote:Op donderdag 9 november 2006 12:16 schreef -Trinity- het volgende:
liv gooit met 3 dobbelstenen. Bereken de kans dat de som van het aantal ogen minstens 7 is.
Ik was zo ver gekomen dat het 1-(20/216) moet zijn, maar waarom. Ik mis drie mogelijkheden volgens mij:
aantal ogen is 3: 111, aantal ogen is 4: 112 x 3, aantal ogen is 5: 122 x 3 en 113 x 3, aantal ogen is 6: 114 x 3 en 123 x3 en 222 en nu mis ik er nog 3?
Morgen repetitie wiskunde.
Kan je je voorstellen hoe mijn week eruitzietquote:
Bedoel je onder de 7 of minstens 7? Nu doe je volgens mij de mogelijkheden voor onder de 7..quote:Op donderdag 9 november 2006 12:16 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Terugweg is minder erg dan de heenweg. Eenmaal terug ga ik toch gelijk douchen en mijn bed in namelijk.
Sterkte Doffy.
Voor de mensen die beter zijn in kansrekening dan ik, ik kom niet uit de som:
liv gooit met 3 dobbelstenen. Bereken de kans dat de som van het aantal ogen minstens 7 is.
Ik was zo ver gekomen dat het 1-(20/216) moet zijn, maar waarom. Ik mis drie mogelijkheden volgens mij:
aantal ogen is 3: 111, aantal ogen is 4: 112 x 3, aantal ogen is 5: 122 x 3 en 113 x 3, aantal ogen is 6: 114 x 3 en 123 x3 en 222 en nu mis ik er nog 3?
Ik ben al leuk aan het rekenen vandaag.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:16 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Terugweg is minder erg dan de heenweg. Eenmaal terug ga ik toch gelijk douchen en mijn bed in namelijk.
Sterkte Doffy.
Bij 123 zijn er zes ipv drie mogelijke volgordenquote:Op donderdag 9 november 2006 12:16 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Sterkte Doffy.
OJ, onze nieuwe modquote:Op donderdag 9 november 2006 13:26 schreef OldJeller het volgende:
Ik ben tot de ontdekking gekomen dat Kreya iets sociaal-juridisch studeert.
Kan iemand hem de toegang tot WFL ontzeggen?
Bij voorbaat dank.
quote:Op donderdag 9 november 2006 13:24 schreef het_fokschaap het volgende:
een nieuwe versie van firefox
http://www.msfirefox.com
wrom?quote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 13:24 schreef het_fokschaap het volgende:
een nieuwe versie van firefox
http://www.msfirefox.com
42! Het antwoord op alle vragenquote:Op donderdag 9 november 2006 12:16 schreef -Trinity- het volgende:
Make up your mind will youquote:Op donderdag 9 november 2006 13:40 schreef Memento-Mori het volgende:
gewoonnee ik weet niet maar misschien kan ik wel samen met geartsjuh reizen
OJ for modquote:Op donderdag 9 november 2006 13:26 schreef OldJeller het volgende:
Ik ben tot de ontdekking gekomen dat Kreya iets sociaal-juridisch studeert.
Kan iemand hem de toegang tot WFL ontzeggen?
Bij voorbaat dank.
Weet de rest ook waar ie aan toe isquote:
ik snap um nietquote:
zo blondt ben ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 9 november 2006 14:07 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mooiinstalleren die handel
Er wordt niet gegeten, alleen gebiost.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:07 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zit ook een beetje met het eetdeel en het late afgelopenik dnek er nog heeeeeel even over na
dat snap ikquote:Op donderdag 9 november 2006 14:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er wordt niet gegeten, alleen gebiost.
fatsoenlijk eten kan morgen ook weer. er is een mac, een burgerking en een shoarma boer om de hoek bij de bios.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:03 schreef Alicey het volgende:
De kans dat ik niet kom is overigens nagenoeg 100%. Ben moe en niet helemaal 100%, zou pas erg laat terug zijn en heb geen gelegenheid om fatsoenlijk iets te eten voor ik kom. Andere keer misschien.
Ik ben dinsdag in de namiddag in 020. Kan evt. daar langer blijven.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:23 schreef miss_sly het volgende:
liv en gearstjuh, het lijkt erop dat wij met zijn drietjes gaan
jammer dat de spontane meet ineens erg klein wordt...mensen die binnenkort wel een keer willen gaan, zodat uitstellen zin heeft?
een zaterdagquote:Op donderdag 9 november 2006 14:23 schreef miss_sly het volgende:
jammer dat de spontane meet ineens erg klein wordt...mensen die binnenkort wel een keer willen gaan, zodat uitstellen zin heeft?
Oehhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 9 november 2006 14:23 schreef miss_sly het volgende:
Triodatequote:Op donderdag 9 november 2006 14:23 schreef miss_sly het volgende:
Spannendquote:Op donderdag 9 november 2006 14:43 schreef Geartsjuh het volgende:
Weet ik nog niet. Ik kan heel misschien met Liv mee.
Taxi is er rond 20:00 - 20:15 gok ik zo. Afhankelijk of wij nog ff snel iets in de stad moeten eten.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:23 schreef miss_sly het volgende:
Pffft, je hebt potdomme cursus dus ik verwacht dat je onder de 4 minuten jezelf kunt opmakenquote:Op donderdag 9 november 2006 15:04 schreef miss_sly het volgende:
Klinkt goedmaar niet veel vroeger hoor, dan ben ik nog niet klaar!
Heeft niets met opmaken te maken, dat komt wel goedquote:Op donderdag 9 november 2006 15:11 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Pffft, je hebt potdomme cursus dus ik verwacht dat je onder de 4 minuten jezelf kunt opmaken![]()
1-P complementregel anders moet ik 7 t/m 18 gaan uitrekenenquote:Op donderdag 9 november 2006 12:25 schreef Geartsjuh het volgende:
Bedoel je onder de 7 of minstens 7? Nu doe je volgens mij de mogelijkheden voor onder de 7..
Hup leren jijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |