Ik wil wel graag meequote:Op donderdag 9 november 2006 09:07 schreef miss_sly het volgende:
Wie gaan er nu allemaal mee vanavond?
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 9 november 2006 09:07 schreef miss_sly het volgende:
Wie gaan er nu allemaal mee vanavond?
Mja het is best te lopen maar tis niet naast de deurquote:Op donderdag 9 november 2006 09:09 schreef Geartsjuh het volgende:
Goeiemorgen!
Ik wil wel graag mee. Alleen ik wil even afwachten hoe fit ik vanavond ben. En ik zit er ook wat mee dat ik niet zoveel geld heb ivm dat heel fietsgedoe deze week. Dus mee uit eten doe ik sowieso niet
.
Moet ik btw de tram nemen vanaf centraal of is het te lopen?
Vanavond bios, film zwartboek, kijken in amsterdam bij pathe de munt. Soort fok meet zeg maar voor wie wilquote:Op donderdag 9 november 2006 09:13 schreef Causa het volgende:
Waar gaat dit over?
Uit eten was ook niet mijn bedoeling, ik moet voor de film nog wat inpakken en opruimen enzo, want morgen heb ik nergens tijd voorquote:Op donderdag 9 november 2006 09:09 schreef Geartsjuh het volgende:
Goeiemorgen!
[..]
Ik wil wel graag mee. Alleen ik wil even afwachten hoe fit ik vanavond ben. En ik zit er ook wat mee dat ik niet zoveel geld heb ivm dat heel fietsgedoe deze week. Dus mee uit eten doe ik sowieso niet
.
Moet ik btw de tram nemen vanaf centraal of is het te lopen?
Wanneer heb ik het gemist? toch niet mogelijk dat dat idee er op zo'n korte termijn ineens is?quote:Op donderdag 9 november 2006 09:14 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Vanavond bios, film zwartboek, kijken in amsterdam bij pathe de munt. Soort fok meet zeg maar voor wie wil![]()
Doet es tramlijnadvies gevenquote:Op donderdag 9 november 2006 09:13 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja het is best te lopen maar tis niet naast de deurJe moet door de kalverstraat heenlopen
Winterdipquote:Waarom is niet iedereen fit trouwens![]()
Idee was er vanaf maandag ofzo.. Soms zijn dat soort dingen wel eens spontaan.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:21 schreef Causa het volgende:
[..]
Wanneer heb ik het gemist? toch niet mogelijk dat dat idee er op zo'n korte termijn ineens is?
Doffyquote:
ooh, maandag valt erg mee. Maar toen had ik geen internet dus.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Idee was er vanaf maandag ofzo.. Soms zijn dat soort dingen wel eens spontaan.
ow jee, dat gaat uiteraard voor...niet al te ernstig hoop ikquote:Op donderdag 9 november 2006 09:31 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik moet op bezoek bij mn pa in 't ziekenhuis...
Koud, donker, slaap, etc. denk ikquote:Op donderdag 9 november 2006 09:13 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja het is best te lopen maar tis niet naast de deurJe moet door de kalverstraat heenlopen
Waarom is niet iedereen fit trouwens![]()
* Sitethief slaat dekentje om Alicey heen en schenkt wat warme chocomel in.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Koud, donker, slaap, etc. denk ik
en daarbij, wat kost die bios? En waar is die bios? En is het 100% zeker dat het zwartboek wordt? Hoe laat wordt het waar meeten?quote:Op donderdag 9 november 2006 09:39 schreef Causa het volgende:
Wat zijn eigenlijk de tijden van vanavond? waar is die bios? letterlijk vlak bij de munt?
quote:Op donderdag 9 november 2006 09:57 schreef Sitethief het volgende:
[..]
* Sitethief slaat dekentje om Alicey heen en schenkt wat warme chocomel in.
Ik weet trouwens iets lekekrs voor deze tijd van het jaar, mandarijntjes met gesmolten chocola eroverheen,.
Ja, heb hem nog gehadquote:Op donderdag 9 november 2006 10:09 schreef Causa het volgende:
Alicey, had je gister m'n smsje nog gehad? En zo ja, was ie compleet? Hij deed een beetje raar tydens het invoeren.
Ik dacht dat het 20.15 afgesproken was. BIOS is ergens achter de kalverstraat oid.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:03 schreef Causa het volgende:
[..]
en daarbij, wat kost die bios? En waar is die bios? En is het 100% zeker dat het zwartboek wordt? Hoe laat wordt het waar meeten?
hmm, begint dus best wel laat. Hoe laat is suks dan afgelopen, elf uur? Zoiets denk.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 20.15 afgesproken was. BIOS is ergens achter de kalverstraat oid.
einde in zichtquote:Op donderdag 9 november 2006 10:26 schreef -Trinity- het volgende:
Over de helft van de tentamenweek.
Spannendquote:Op donderdag 9 november 2006 09:27 schreef miss_sly het volgende:
Het is maar goed dat Geartsjuh komt, want anders zouden liv en ik een private date hebben
quote:Op donderdag 9 november 2006 09:31 schreef Doffy het volgende:
Ik heb geen idee. Ga toch met de autoquote:
Lijkt me het meest handigquote:Spreken we trouwens gewoon voor de bios af?
quote:Winterdip
Wat is er aan de hand?quote:Op donderdag 9 november 2006 09:31 schreef Doffy het volgende:
[..]
volgens mij lijn 9, 24, 25...alles wat over het damrak, rokin gaat kun je nemen in ieder geval...lijn 4, als die nog bestaatquote:Op donderdag 9 november 2006 09:22 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Doet es tramlijnadvies geven.
Thanksquote:Op donderdag 9 november 2006 10:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgens mij lijn 9, 24, 25...alles wat over het damrak, rokin gaat kun je nemen in ieder geval...lijn 4, als die nog bestaat
maar het is ook te lopen hoor, gewoon rechtdoor lopen vanaf het station damrak over, dam over, rokin op en dan kom je vanzelf bij de munt uit.
quote:Op donderdag 9 november 2006 10:51 schreef livEliveD het volgende:
Ik heb geen idee. Ga toch met de auto![]()
quote:
De zon schijnt![]()
Pas op he, op dit moment zijn we slechts luttele kilometers van elkaar verwijderdquote:
Wow cool..quote:Op donderdag 9 november 2006 11:36 schreef Geartsjuh het volgende:
Trouwens Liv, ik ben uitgenodigd voor een lunch bij Fabrique. Ik heb je nooit horen klagen, maar als je evt. wil jobhoppen zou je met me mee kunnen. De organisatie vind ik ook echt wel bij jou passen. Het is alleen wel in Delft..
Het leukste is als de zon blijft schijnen, jij op de fiets gaat, en op de terugweg het megahard regentquote:Op donderdag 9 november 2006 11:32 schreef -Trinity- het volgende:
Laat die blijven schijnen, want dan kan ik lekker fietsend naar draaien o/.
www.pathe.nlquote:Op donderdag 9 november 2006 12:00 schreef Causa het volgende:
Is er ook een website van de betreffende bioscoop van vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |