Je bent een gouwe kerelquote:Op woensdag 8 november 2006 23:55 schreef luciano het volgende:
En voor Eend , m.b.t. je excuses dat je niet had gezien dat APK om een slotje had gevraagd in het meet top ... dat heeft hij pas ook pas meer dan 30 uur NAdat het topic reeds was gesloten , om te proberen een eind aan die onzin / rel te maken enz . ik vond dat je er recht op had om dat te weten , en NEE , dit is GEEN rel poging , maar de waarheid hoeft OOK niet verdraaid te worden , hoe die ook is .
[..]
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[..]
Ook niet echt interessant, wie komt, komt en anderen komen elkaar elders tegenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:55 schreef luciano het volgende:
En voor Eend , m.b.t. je excuses dat je niet had gezien dat APK om een slotje had gevraagd in het meet top ... dat heeft hij pas ook pas meer dan 30 uur NAdat het topic reeds was gesloten , om te proberen een eind aan die onzin / rel te maken enz . ik vond dat je er recht op had om dat te weten , en NEE , dit is GEEN rel poging , maar de waarheid hoeft OOK niet verdraaid te worden , hoe die ook is .
[..]
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[..]
NIET aan iemand die eigenlijk een kruiwagen nodig heeft om d´r min 35 op te vervoeren!quote:Op woensdag 8 november 2006 23:56 schreef chas het volgende:
[..]
Maken jullie allebei maar een foto van jullie * en stuur die maar!
Ik ga dan wel beoordelen wie de kruiwagen nodig heeft!![]()
WAT HEB IK IN GODSNAAM IN ROTTERDAM TE ZOEKEN?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:57 schreef luciano het volgende:
Nog iemand die een lift wil vanuit Rotterdam ? Ik heb geen problemen met 3 , max 4 biertjes , en daarna stoppen omdat ik de bob ben hoor ..........
Hij zei nog zo: dit is geen relpogingquote:Op woensdag 8 november 2006 23:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ook niet echt interessant, wie komt, komt en anderen komen elkaar elders tegen
Vergeet geen kotszakjes mee te nemen en owh ja, pik op eventjes op in Urecht!quote:Op woensdag 8 november 2006 23:57 schreef luciano het volgende:
Nog iemand die een lift wil vanuit Rotterdam ? Ik heb geen problemen met 3 , max 4 biertjes , en daarna stoppen omdat ik de bob ben hoor ..........
Begrijp het nu eens: JE MOET NAAR DEN BOSCHquote:Op woensdag 8 november 2006 23:59 schreef Joohanna het volgende:
[..]
WAT HEB IK IN GODSNAAM IN ROTTERDAM TE ZOEKEN?
PUNT!quote:Op woensdag 8 november 2006 23:59 schreef Joohanna het volgende:
[..]
WAT HEB IK IN GODSNAAM IN ROTTERDAM TE ZOEKEN?
En iedereen werkt mee aan de zelfreguleringquote:Op woensdag 8 november 2006 23:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij zei nog zo: dit is geen relpoging![]()
![]()
VIA ROTTERDAM???????????quote:Op donderdag 9 november 2006 00:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Begrijp het nu eens: JE MOET NAAR DEN BOSCH![]()
Die neus komt echt nie, geleuf me!quote:Op donderdag 9 november 2006 00:00 schreef Manu82 het volgende:
Dan kan je hopelijk wel om Rotterdam heenrijden tochquote:Op donderdag 9 november 2006 00:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
die heb ik daar dan weer niet voor nodigquote:Op donderdag 9 november 2006 00:01 schreef Joohanna het volgende:
[..]
VIA ROTTERDAM???????????
Ik mag dan niet bijster intelligent overkomen maar een wegenkaart en een spoorboekje heb ik dan weer wel!![]()
Klopt!quote:
Heb jij dan max 35 te vervoeren???quote:Op woensdag 8 november 2006 23:58 schreef Joohanna het volgende:
NIET aan iemand die eigenlijk een kruiwagen nodig heeft om d´r min 35 op te vervoeren!
Hmmm interessantquote:Op donderdag 9 november 2006 00:03 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Klopt!
Ik zal maar niks zeggen over de datum anders krijg ik weer problemen en kan ik niet meer posten hier maar ik zit dat weekend in Purmerend op een reunie![]()
Nee jeuh, gewoon via groningen en lelystad over rotterdam, dan via middelburg en venlo naar Den Bosch.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan kan je hopelijk wel om Rotterdam heenrijden toch
LOLquote:Op donderdag 9 november 2006 00:03 schreef Joohanna het volgende:
Klopt!
Ik zal maar niks zeggen over de datum anders krijg ik weer problemen en kan ik niet meer posten hier maar ik zit dat weekend in Purmerend op een reunie![]()
Ligt Utreg op de route?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:57 schreef luciano het volgende:
Nee nix!quote:
Jij stond niet echt vooraan toen de hersenen werden uitgedeeldquote:Op donderdag 9 november 2006 00:05 schreef luciano het volgende:
HOLY SHIT .. ik was totaal vergeten dat ik een topic ( op aanraden van mijn dierbare vriend VersaBoemelt ) had geopend , toen ik nog op mijn werk ingelogd was , en dat nu dus ook alweer ALLANGGGGGGGGGG op slot zit , woooooooooooooooohahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa , ik zie het ineens in de lijst staan !!!
Ik kom nietquote:Op donderdag 9 november 2006 00:04 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Nee jeuh, gewoon via groningen en lelystad over rotterdam, dan via middelburg en venlo naar Den Bosch.![]()
trustie, ook voor die saaie vent van je!quote:Op donderdag 9 november 2006 00:06 schreef chas het volgende:
Lieverds, Ice en ik gaan duiken! Doegie en vooral een overheerlijke kus voor Luciano, de ge*le boef!
quote:Op donderdag 9 november 2006 00:08 schreef luciano het volgende:
Toch weer 20 posts getriggerd , ( 183 views , en een levensduur van maar liefst 36 !!!!!!!! minuten ) eh , gehaald bedoel ik ,
I ROELZ
truste ice en chasquote:Op donderdag 9 november 2006 00:06 schreef chas het volgende:
Lieverds, Ice en ik gaan duiken! Doegie en vooral een overheerlijke kus voor Luciano, de ge*le boef!
Kom gezellig naar de Adam meet andersquote:
is daar n topic voor?quote:Op donderdag 9 november 2006 00:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kom gezellig naar de Adam meet anders![]()
![]()
Ice en Chas hebben net als ik een aangeboren haat aan ammerdamquote:Op donderdag 9 november 2006 00:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Cafe Ruk en Pluk, Linnaeusstraat!quote:Op donderdag 9 november 2006 00:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet of ik nou niet meer of nog niet moet zeggenquote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 00:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ice en Chas hebben net als ik een aangeboren haat aan ammerdam![]()
Doe ze de groeten in Den Boschquote:Op donderdag 9 november 2006 00:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ice en Chas hebben net als ik een aangeboren haat aan ammerdam![]()
Manu, Luciano, Ice en Chas hebben net als ik een aangeboren haat aan ammerdamquote:
Klinkt gezelliequote:Op donderdag 9 november 2006 00:16 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Cafe Ruk en Pluk, Linnaeusstraat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |