quote:Op woensdag 8 november 2006 22:04 schreef Manu82 het volgende:
Hier moet ik zijn
Wie geeft die FB dan ook zo'n idiote titel
Alsof huisvrouwen daar geen verstand van hebben.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zoek nog wel ff verder...ik vind um nog niet echt V-O-Lmaakt zal ik maar zeggen...![]()
Je ziet er rijp uit voor je leeftijdquote:Op woensdag 8 november 2006 22:02 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Ik ga toch geen foto van een andere vrouw neerzetten
![]()
Deze foto heeft een vriendin gemaakt en in psp heb ik hem bijgesneden![]()
....ik heb al geplast.....quote:Op woensdag 8 november 2006 22:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Alsof huisvrouwen daar geen verstand van hebben.![]()
Rijpquote:Op woensdag 8 november 2006 22:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je ziet er rijp uit voor je leeftijd![]()
Ik zie er jong uit voor mijn leeftijd, dus dat 10 leeftijdsverschil kunnen we met gemak overbruggen![]()
Weet je dat ik bij jou, een tann flashback krijg...quote:Op woensdag 8 november 2006 21:57 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Je ziet mijn fotootje toch onder mijn naam![]()
Niet alleen jong van uiterlijk, maar ook van geestquote:Op woensdag 8 november 2006 22:12 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
RijpIk ben pas 26
![]()
10 jaar verschil is misschien een beetje veel![]()
Maar in je profiel staat je leeftijd niet!
ehh....quote:Op woensdag 8 november 2006 22:02 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Ik ga toch geen foto van een andere vrouw neerzetten
![]()
Deze foto heeft een vriendin gemaakt en in psp heb ik hem bijgesneden![]()
Hoi lieverd!quote:Op woensdag 8 november 2006 22:14 schreef neferhone het volgende:
goeden avond
Waar was jij nou de hele tijd?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:14 schreef neferhone het volgende:
goeden avond
Inderdaad Inodder, het zou heel triest zijn om een foto van een andere vrouw neer te zettenquote:
Die tann... snap ik nietquote:Op woensdag 8 november 2006 22:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Weet je dat ik bij jou, een tann flashback krijg...
Hoe ze jou probeerde te ontmaskeren![]()
En we lijken zo snel te klikken hier![]()
Ik heb aandrang om je steeds verdedigen![]()
En er wou zelfs al iemand je moeder bellen, nadat hij telefoonnummers van Brandt had opgezocht![]()
![]()
wat dat nou weer met plassen te maken heeft?!quote:Op woensdag 8 november 2006 22:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ook alweer.Misschien wil buuf eens een poging wagen?
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:14 schreef neferhone het volgende:
goeden avond
Laat die eend toch lullen meisje, hijs een ietwat contactgestoord en kan al helemaal niet met vrouwen omgaan !quote:Op woensdag 8 november 2006 22:19 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Die tann... snap ik niet![]()
Wat valt er te onmaskeren, ze kunnen toch zien wie ik ben!
Ik klik met bijna iedereen toch?
Wie wilde mijn moeder bellen dan?
Ik woon (weer) thuis maar we staan niet in het telefoonboek![]()
ja! en al mirage foto gezien?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:19 schreef Inodder het volgende:
zo beter
...the word is "intrekken" ....quote:Op woensdag 8 november 2006 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat dat nou weer met plassen te maken heeft?!
maar iets maken van weerkrant...
antiekwerk
Misschien tot straks en andersquote:Op woensdag 8 november 2006 22:21 schreef Patricia.B het volgende:
Ik ga even douchen want ik ben wezen volleyballen vanavond.
Ik kom straks nog heel even kijken![]()
Sorry buuf, het moeten wel 9 letters blijven. Het laatste woord is 'intrekken'.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat dat nou weer met plassen te maken heeft?!
maar iets maken van weerkrant...
antiekwerk
right..quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:21 schreef Patricia.B het volgende:
Ik ga even douchen want ik ben wezen volleyballen vanavond.
Ik kom straks nog heel even kijken![]()
Tanja uit BBquote:
Foto's zeggen ook niet alles, anders zou inodder een motor zijnquote:Wat valt er te onmaskeren, ze kunnen toch zien wie ik ben!
Maak dat Basje wijsquote:Ik klik met bijna iedereen toch?
Kribbet, pas op voor hem, want als hij je hier tegen kwam wilde hij je ook gaan bashenquote:Wie wilde mijn moeder bellen dan?
Ik woon (weer) thuis maar we staan niet in het telefoonboek![]()
Jij bent toch ook gestoordquote:Op woensdag 8 november 2006 22:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Laat die eend toch lullen meisje, hijs een ietwat contactgestoord en kan al helemaal niet met vrouwen omgaan !
Hoe ziet die patries die jij kent eruit dan?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:25 schreef neferhone het volgende:
ik ken wel een patricia maar die lijkt niet op die foto
k weet niet helemaal hoe t kwam maar k belande op een of andere vreemde manier in US / Vrouwelijke Fok!Sters Sexy en Gewaagd #19quote:Op woensdag 8 november 2006 22:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja! en al mirage foto gezien?
als een paardendekquote:Op woensdag 8 november 2006 22:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe ziet die patries die jij kent eruit dan?![]()
haaiquote:
quote:
Slaap lekker buufquote:Op woensdag 8 november 2006 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ga nog even tv kijken en daarna weer lekker tukken![]()
tot morgen!![]()
2 december.....quote:
lieve lithaquote:
neem jij dan een riem meequote:
hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |