abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43373388
Ik was mn hond aan het uitlaten en toen ik weer terugkwam bij de lift moest ik dus 10 sec wachten.
Mn hond (mechelse herder) zit altijd met zn snufferd bij de deuren van de lift om er zo snel mogelijk in te kunnen
Mooi.. deur open.. zie ik een ouwe knar met een kleine hond.. Mijn hond blaffen,.. bijna in de bek gegrepen maar ik dr toch wel terug te trekken.
Ik verontschuldig me en vertelde dat ik het niet aan zag komen.
Die ouwe graftak zegt:
Opoe: Ja is maar goed ook.. anders had ik zn nek gedraaid
Ik:
Ik (later in de lift met nog iemand erbij): Ik had em ook gewoon los kunnen laten pauper daarbij bijt ie je hondje kapot en je aardappelhuid ook

Hij weet niet eens wat mijn beest kan aanrichten als ik wil (niet dat ik weet wat ze kan aanrichten.. maar jeweets )

Mijn klacht: Opa's die dreigen Alsof het ze lukt Kuthondje.. had mn hond los moeten hebben
De vriend van mn moeder vind em ook een klootzak W (oke, het is natuurlijk zijn hond.. maar toch ook meer de mijne omdat ik em vaak uit moet laten en er voor zorg etc )
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_43373446
quote:
Op woensdag 8 november 2006 21:11 schreef Sjibble het volgende:
Hij weet niet eens wat mijn beest kan aanrichten als ik wil (niet dat ik weet wat ze kan aanrichten.. maar jeweets )
Stoer man. Loop lekker met je hond onder een auto.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  woensdag 8 november 2006 @ 21:13:44 #3
138448 PeZu
Suspended animation
pi_43373488
opa had gelijk
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_43373563
quote:
Op woensdag 8 november 2006 21:13 schreef PeZu het volgende:
opa had gelijk
Niemand draait de nek om van mn hond W
Kutopa
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_43373572
je hebt hem niet eens op het hart gedrukt dat je hem z'n heup ging breken?
pi_43373629
quote:
Op woensdag 8 november 2006 21:13 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Stoer man. Loop lekker met je hond onder een auto.
Eensch
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_43373644
quote:
Op woensdag 8 november 2006 21:15 schreef immortalsean het volgende:
je hebt hem niet eens op het hart gedrukt dat je hem z'n heup ging breken?
Plastic is helaas moeilijk te breken... jeweets
[/quote]
  woensdag 8 november 2006 @ 21:17:26 #8
138448 PeZu
Suspended animation
pi_43373656
quote:
Op woensdag 8 november 2006 21:15 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Niemand draait de nek om van mn hond W
Kutopa
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jou hond is de aso die net even netje wacht tot de andere uitgestapt zijn, sterker nog hij gaat nog blaffen ook

ik had op de deuren dicht knop gedrukt en dan eens kijken hou je hond blaft
  woensdag 8 november 2006 @ 21:18:07 #9
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_43373697
Opa's uitschelden is lullig...
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_43373731
quote:
Op woensdag 8 november 2006 21:18 schreef Lakitu het volgende:
Opa's uitschelden is lullig...
maar bijna net zo leuk als een kind z'n ijsje afpakken.
pi_43373739
quote:
Op woensdag 8 november 2006 21:17 schreef PeZu het volgende:

[..]

jou hond is de aso die net even netje wacht tot de andere uitgestapt zijn, sterker nog hij gaat nog blaffen ook

ik had op de deuren dicht knop gedrukt en dan eens kijken hou je hond blaft
ben jij die loser?
Maar kijk.. ik hoorde het ding pas gaan toen ik op de knop drukte... dus het is niet echt mijn schuld..
en die lift heeft de deurendicht-knop niet
[/quote]
  woensdag 8 november 2006 @ 21:20:13 #12
151973 PlarkPlark
Klok klok klok
pi_43373775
Mensen met honden....

Katten rule!
  woensdag 8 november 2006 @ 21:21:59 #13
93731 Luukzor
Le vent nous portera
pi_43373842
jeweets
Een stad is slechts een bos met her en der wat huizen en wat apen
  woensdag 8 november 2006 @ 21:23:15 #14
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_43373886
quote:
Op woensdag 8 november 2006 21:19 schreef immortalsean het volgende:

[..]

maar bijna net zo leuk als een kind z'n ijsje afpakken.
Ja, maar dat is bijna net zo makkelijk als een lolly stelen van een baby.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  woensdag 8 november 2006 @ 21:24:01 #15
138448 PeZu
Suspended animation
pi_43373910
quote:
Op woensdag 8 november 2006 21:19 schreef Sjibble het volgende:

[..]

ben jij die loser?
Maar kijk.. ik hoorde het ding pas gaan toen ik op de knop drukte... dus het is niet echt mijn schuld..
en die lift heeft de deurendicht-knop niet
.... jouw fokking hond staat toch met zijn neus tegen de deur asociaal te blaffen
pi_43374480
quote:
Op woensdag 8 november 2006 21:24 schreef PeZu het volgende:

[..]

.... jouw fokking hond staat toch met zijn neus tegen de deur asociaal te blaffen
hij blafte niet.. newb...
[/quote]
  woensdag 8 november 2006 @ 21:36:27 #17
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_43374481
quote:

Gaven ze um maar een spuitje, en dat ze jou dan niet vergeten aub
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_43374586
quote:
Op woensdag 8 november 2006 21:36 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Gaven ze um maar een spuitje, en dat ze jou dan niet vergeten aub
Natuurlijk ben ik wel verantwoorderlijk en doe ik zoiets niet... maar als iemand het ECHT zou doen zou ik er alles tegenin zetten
[/quote]
  woensdag 8 november 2006 @ 21:39:41 #19
138448 PeZu
Suspended animation
pi_43374654
quote:
Op woensdag 8 november 2006 21:36 schreef Sjibble het volgende:

[..]

hij blafte niet.. newb...
wat zeg je?
quote:
Ik was mn hond aan het uitlaten en toen ik weer terugkwam bij de lift moest ik dus 10 sec wachten.
Mn hond (mechelse herder) zit altijd met zn snufferd bij de deuren van de lift om er zo snel mogelijk in te kunnen
Mooi.. deur open.. zie ik een ouwe knar met een kleine hond.. Mijn hond blaffen,.. bijna in de bek gegrepen maar ik dr toch wel terug te trekken.
Die ouwe graftak zegt:
Ik:
Ik (later in de lift met nog iemand erbij): Ik had em ook gewoon los kunnen laten pauper daarbij bijt ie je hondje kapot en je aardappelhuid ook

Mijn klacht: Opa's die dreigen Alsof het ze lukt Kuthondje.. had mn hond los moeten hebben
De vriend van mn moeder vind em ook een klootzak W (oke, het is natuurlijk zijn hond.. maar toch ook meer de mijne omdat ik em vaak uit moet laten en er voor zorg etc )
  woensdag 8 november 2006 @ 21:40:38 #20
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_43374702
quote:
Op woensdag 8 november 2006 21:38 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Natuurlijk ben ik wel verantwoorderlijk en doe ik zoiets niet... maar als iemand het ECHT zou doen zou ik er alles tegenin zetten
Mensen die hun hond express iemand anders laten bijten omdat ze zelf te laf zijn om een klap uit te delen zijn best wel triest.
Bovendien zou ik de eerste de beste stok pakken en dat beest van je helemaal de tyfus op zn hoofd slaan. Om vervolgens jou te betrekken.

Heb een hekel aan mensen die hun beestje agressief opvoeden (of die intensie opwekken)
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  woensdag 8 november 2006 @ 21:45:02 #21
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_43374914
quote:
Die ouwe graftak zegt:
Ik:

0 topics op naam. 14.gif
pi_43375715
TS-bash topic.
En eigenlijk best geheel terecht ook.

Dicht.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: