Stoer man. Loop lekker met je hond onder een auto.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:11 schreef Sjibble het volgende:
Hij weet niet eens wat mijn beest kan aanrichten als ik wil(niet dat ik weet wat ze kan aanrichten.. maar jeweets
)
Niemand draait de nek om van mn hondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
Eenschquote:Op woensdag 8 november 2006 21:13 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Stoer man. Loop lekker met je hond onder een auto.
Plastic is helaas moeilijk te breken... jeweetsquote:Op woensdag 8 november 2006 21:15 schreef immortalsean het volgende:
je hebt hem niet eens op het hart gedrukt dat je hem z'n heup ging breken?
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:15 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Niemand draait de nek om van mn hondW
Kutopajou hond is de aso die net even netje wacht tot de andere uitgestapt zijn, sterker nog hij gaat nog blaffen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had op de deuren dicht knop gedrukt en dan eens kijken hou je hond blaftThere's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
maar bijna net zo leuk als een kind z'n ijsje afpakken.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:18 schreef Lakitu het volgende:
Opa's uitschelden is lullig...
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
jou hond is de aso die net even netje wacht tot de andere uitgestapt zijn, sterker nog hij gaat nog blaffen ook
ik had op de deuren dicht knop gedrukt en dan eens kijken hou je hond blaft
Ja, maar dat is bijna net zo makkelijk als een lolly stelen van een baby.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:19 schreef immortalsean het volgende:
[..]
maar bijna net zo leuk als een kind z'n ijsje afpakken.
.... jouw fokking hond staat toch met zijn neus tegen de deur asociaal te blaffenquote:Op woensdag 8 november 2006 21:19 schreef Sjibble het volgende:
[..]ben jij die loser?
Maar kijk.. ik hoorde het ding pas gaan toen ik op de knop drukte... dus het is niet echt mijn schuld..
en die lift heeft de deurendicht-knop niet
hij blafte niet.. newb...quote:Op woensdag 8 november 2006 21:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
.... jouw fokking hond staat toch met zijn neus tegen de deur asociaal te blaffen
Gaven ze um maar een spuitje, en dat ze jou dan niet vergeten aubquote:Op woensdag 8 november 2006 21:11 schreef Sjibble het volgende:
Hij weet niet eens wat mijn beest kan aanrichten als ik wil(niet dat ik weet wat ze kan aanrichten.. maar jeweets
)
Natuurlijk ben ik wel verantwoorderlijk en doe ik zoiets niet... maar als iemand het ECHT zou doen zou ik er alles tegenin zettenquote:Op woensdag 8 november 2006 21:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Gaven ze um maar een spuitje, en dat ze jou dan niet vergeten aub![]()
wat zeg je?quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:11 schreef Sjibble het volgende:
Ik was mn hond aan het uitlaten en toen ik weer terugkwam bij de lift moest ik dus 10 sec wachten.
Mn hond (mechelse herder) zit altijd met zn snufferd bij de deuren van de lift om er zo snel mogelijk in te kunnen
Mooi.. deur open.. zie ik een ouwe knar met een kleine hond.. Mijn hond blaffen,.. bijna in de bek gegrepen maar ik dr toch wel terug te trekken.
Ik verontschuldig me en vertelde dat ik het niet aan zag komen.
Die ouwe graftak zegt:
Opoe: Ja is maar goed ook.. anders had ik zn nek gedraaid
Ik:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik (later in de lift met nog iemand erbij): Ik had em ook gewoon los kunnen laten pauperdaarbij bijt ie je hondje kapot en je aardappelhuid ook
)
Mijn klacht: Opa's die dreigenAlsof het ze lukt
Kuthondje.. had mn hond los moeten hebben
De vriend van mn moeder vind em ook een klootzakW (oke, het is natuurlijk zijn hond.. maar toch ook meer de mijne omdat ik em vaak uit moet laten en er voor zorg etc
)
Mensen die hun hond express iemand anders laten bijten omdat ze zelf te laf zijn om een klap uit te delen zijn best wel triest.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:38 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik wel verantwoorderlijk en doe ik zoiets niet... maar als iemand het ECHT zou doen zou ik er alles tegenin zetten
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:11 schreef Sjibble het volgende:
Ik was mn hond aan het uitlaten en toen ik weer terugkwam bij de lift moest ik dus 10 sec wachten.
Mn hond (mechelse herder) zit altijd met zn snufferd bij de deuren van de lift om er zo snel mogelijk in te kunnen
Mooi.. deur open.. zie ik een ouwe knar met een kleine hond.. Mijn hond blaffen,.. bijna in de bek gegrepen maar ik dr toch wel terug te trekken.
Ik verontschuldig me en vertelde dat ik het niet aan zag komen.
Die ouwe graftak zegt:
Opoe: Ja is maar goed ook.. anders had ik zn nek gedraaid
Ik:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik (later in de lift met nog iemand erbij): Ik had em ook gewoon los kunnen laten pauperdaarbij bijt ie je hondje kapot en je aardappelhuid ook
)
Mijn klacht: Opa's die dreigenAlsof het ze lukt
Kuthondje.. had mn hond los moeten hebben
De vriend van mn moeder vind em ook een klootzakW (oke, het is natuurlijk zijn hond.. maar toch ook meer de mijne omdat ik em vaak uit moet laten en er voor zorg etc
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |