Doei Lisquote:Op woensdag 8 november 2006 21:58 schreef liiszle het volgende:
ik ga er vandoor..
goede avond vriendjes
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Je bent niet grappig
Ik probeer tenminste niet te doen alsof ik grappig benquote:Op woensdag 8 november 2006 22:02 schreef Agorias het volgende:
[..]jij bent ook heul niet grappig!
maar wel lekker![]()
Omdet ji een geile kanslosze pubert benquote:Op woensdag 8 november 2006 22:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Je bent niet grappig
Maar niet met jouquote:Op woensdag 8 november 2006 22:03 schreef Agorias het volgende:
Dribbel_ wil je neuqen?
Hé, hij is dan wel een edup-er maar dat wil nog niet zeggen dat hij per definitie kansloos isquote:Op woensdag 8 november 2006 22:03 schreef fvivif het volgende:
[..]
Omdet ji een geile kanslosze pubert ben
Dus je geeft zelf toe dat je zwaar kansloos moet zijn al wil je om die agoroiras dinges willen lachen, en jij vind t hem blijkbaar leuk, dus probeer je hier jezelf te beledigen ?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:03 schreef fvivif het volgende:
[..]
Omdet ji een geile kanslosze pubert ben
Zulke lange zinnen heb ik nog niet leren lezenquote:Op woensdag 8 november 2006 22:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dus je geeft zelf toe dat je zwaar kansloos moet zijn al wil je om die agoroiras dinges willen lachen, en jij vind t hem blijkbaar leuk, dus probeer je hier jezelf te beledigen ?
Je hebt er niks op te zeggen dus, dat zegt genoeg over jequote:Op woensdag 8 november 2006 22:05 schreef fvivif het volgende:
[..]
Zulke lange zinnen heb ik nog niet leren lezen
Waarbij je jezelf moet offeren met een groot mes als lidmaatschapquote:Op woensdag 8 november 2006 22:06 schreef Agorias het volgende:
fvivif, ik vind dat wij een volkenbond op moeten richten.
Dat vind ik ookquote:Op woensdag 8 november 2006 22:06 schreef Agorias het volgende:
fvivif, ik vind dat wij een keertje lekker moeten seksen.
Waarom pest je me zo ik heb je niks misdaanquote:Op woensdag 8 november 2006 22:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hebt er niks op te zeggen dus, dat zegt genoeg over je
Doodsverwensing, BAN!!!quote:Op woensdag 8 november 2006 22:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarbij je jezelf moet offeren met een groot mes als lidmaatschap
Jaquote:
boefuckinghoequote:Op woensdag 8 november 2006 22:09 schreef Agorias het volgende:
Messenga, Dribbel_ pest mij, hij verdient een ban
Dribbel_ pest mij ookquote:Op woensdag 8 november 2006 22:09 schreef Agorias het volgende:
He dribs, het zijn nog maar pubertjes he, die kunnen nog niet zoveel hebben met hun tere kinderzieltjesquote:
ik lees hier een Banaanvraagquote:Op woensdag 8 november 2006 22:09 schreef Agorias het volgende:
heb jij thuis satelliettv?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
He dribs, het zijn nog maar pubertjes he, die kunnen nog niet zoveel hebben met hun tere kinderzieltjes![]()
Het maakt me verdrietigquote:Op woensdag 8 november 2006 22:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
He dribs, het zijn nog maar pubertjes he, die kunnen nog niet zoveel hebben met hun tere kinderzieltjes![]()
Ja mij ook, maar het gaat misschien wel vanzelf overquote:
Wordt je daar blij van als ik ja zeg ?quote:
hihihihihiquote:Op woensdag 8 november 2006 22:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wordt je daar blij van als ik ja zeg ?
het was grappig, geef maar toe.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wordt je daar blij van als ik ja zeg ?
quote:
ja ?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:16 schreef Agorias het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/userpics/122648/IMG_0827_2.jpg
lisanna en bertquote:Op woensdag 8 november 2006 22:16 schreef Agorias het volgende:
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:16 schreef fvivif het volgende:
[..]
Als je die omkeert kom hij er zo uit te zien ¿
Toevallig als je jouw nek omdraait zie je er ook heel anders uitquote:Op woensdag 8 november 2006 22:16 schreef fvivif het volgende:
[..]
Als je die omkeert kom hij er zo uit te zien ¿
Lief tochquote:Op woensdag 8 november 2006 22:16 schreef Agorias het volgende:
Maar je bent niet sterk genoeg, sorryquote:Op woensdag 8 november 2006 22:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Toevallig als je jouw nek omdraait zie je er ook heel anders uit
denk ik
TVPquote:Op woensdag 8 november 2006 22:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Toevallig als je jouw nek omdraait zie je er ook heel anders uit
denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |