Ik kon me niet meer stilhouden na de tirade tegen Disana, als jij dat al rellen/zuigen vindt...quote:Op zondag 12 november 2006 19:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
wat liep je dan toch in dat topic te posten als je wist dat t hier hoord hoezo rellen/zuigen![]()
ik wil wel opmerkingen gaan plaatsen, maar PSV heeft gewonnen vandaag, dus jullie zijn allemaal lievvvv en Gladys al helemaalquote:Op zondag 12 november 2006 19:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik kon me niet meer stilhouden na de tirade tegen Disana, als jij dat al rellen/zuigen vindt...![]()
Ik kan me bijna niet inhouden tegen die ophemeling van disana, een newbie (met kloon written all over it) die kennelijk de mores beter doorheeft dan menigeenquote:Op zondag 12 november 2006 19:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik kon me niet meer stilhouden na de tirade tegen Disana, als jij dat al rellen/zuigen vindt...![]()
Een usenetter die niet weet hoe ze moet posten en 5 jaar lurkt...flikker op het is een hele dikke vette kloon!quote:Op zondag 12 november 2006 19:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kan me bijna niet inhouden tegen die ophemeling van disana, een newbie (met kloon written all over it) die kennelijk de mores beter doorheeft dan menigeen![]()
Heer heerquote:Op zondag 12 november 2006 21:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Een usenetter die niet weet hoe ze moet posten en 5 jaar lurkt...flikker op het is een hele dikke vette kloon!![]()
Het is toch gewoon TL op "charmeoffensief" ?quote:Op zondag 12 november 2006 21:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Een usenetter die niet weet hoe ze moet posten en 5 jaar lurkt...flikker op het is een hele dikke vette kloon!![]()
Vandaar die lofzang na een paar posts, en zelfs een sticky speciaal voor deze noobquote:Op zondag 12 november 2006 22:52 schreef demins het volgende:
[..]
Het is toch gewoon TL op "charmeoffensief" ?![]()
nog geen ban ?quote:
Welke gek kijkt daar nu naar, zeg! JIJ dus!quote:Op maandag 13 november 2006 00:03 schreef PC eend het volgende:
Ik ben het niet vergeten, Roel zo op rtl7
vraag om een ban.dan krijg je er eenquote:Op maandag 13 november 2006 00:10 schreef chas het volgende:
[..]
Snif, ik krijg het maar niet voor elkaar!![]()
Was best leerzaamquote:Op maandag 13 november 2006 00:11 schreef chas het volgende:
[..]
Welke gek kijkt daar nu naar, zeg! JIJ dus!
Whoehhahhahaa
Was zeker een erg intelligente man, want het klinkt reuze interessant!quote:Op maandag 13 november 2006 00:29 schreef PC eend het volgende:
Was best leerzaam
Een of andere professor geloof ik, zei bv dat intelligente mensen interessanter zijn dan andere mensen oid![]()
![]()
ja hoiquote:Op maandag 13 november 2006 15:24 schreef PH52 het volgende:
Iemand nog nieuws van de Heintje Davids de blauwe ?
Oh, gelukkig, je bent er nog, en voor iemand van jouw leeeftijd nog redelijk rap ter been ook.quote:Op maandag 13 november 2006 15:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja hoi
kan dit off-topic gedoe in de SC?
thnx
ja hoiquote:Op maandag 13 november 2006 15:37 schreef teamlead het volgende:
ja hoi
thnx
quote:Op maandag 13 november 2006 16:04 schreef Pinball het volgende:
[..]
ja hoi
Waarom ben jij nog niet zwart?
Is er een wachtlijst of zo?
Het zijn dit soort akties die de mens het vertrouwen in de maatschappij doet verliezenquote:Op maandag 13 november 2006 16:06 schreef Gert het volgende:
[..]in plaats daarvan is maar besloten om Luus weer eens een weekban te geven.
![]()
Nou ja, die beweerde ook in elke ellenlange post dat hij de aanstichter was van dat alles, dus die ban lijkt me terecht.quote:Op maandag 13 november 2006 16:06 schreef Gert het volgende:
in plaats daarvan is maar besloten om Luus weer eens een weekban te geven.
![]()
Serieuze feedback waar ik ook reuze benieuwd naar ben, en ik ben niet de enige want het is al vaker gevraagd, moet tegenwoordig in de SCquote:Op maandag 13 november 2006 15:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja hoi
thnx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |