Er is geen ondergrens, alleen een bovengrens. Die ligt op 5000, en dat gaat over userid, niet over postaantal.quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:55 schreef PH52 het volgende:
Wat is de ondergrens, qua postaantal, voordat je een verzoek in kunt dienen ?
Dat lijkt verdacht veel op een afwijzing. Wat is de uitzondering op de regelsquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Er is geen ondergrens, alleen een bovengrens. Die ligt op 5000, en dat gaat over userid, niet over postaantal.
Die is er nietquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:27 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat lijkt verdacht veel op een afwijzing. Wat is de uitzondering op de regels![]()
Weet je flugel, het eerste woord waar ik aan dacht toen ik zag dat je had gereageerd was 'sorry'.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die is er niet
Ook crew met hogere usernummers mag er niet in. Helaas PH, je bent veroordeeld tot onze meet.
Ach, in 'the heat of the moment' worden er wel vaker dingen gezegd en gedaan die achteraf misschien niet helemaal zo bedoeld waren. Ik ging ook wel erg heftig op je aan het hakken op een bepaald moment. Daarvoor van mijn zijde ook welgemeende excuses.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:53 schreef PH52 het volgende:
[..]
Weet je flugel, het eerste woord waar ik aan dacht toen ik zag dat je had gereageerd was 'sorry'.
Klinkt erger dan het is, maar toch, sorry voor mijn heftige reactie gister, achteraf had ik je gewoon in je waarde moeten laten en je reactie moeten inschatten zoals je die bedoeld hebt, nl als een signaal, en niet als verwijt.
jes en zand erover.
Donequote:
Ik dacht altijd dat fok een complot tegen de eend wasquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:44 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik heb toch maar even je rechten goed gezet.
Ik wist het niet, maar het lijkt er wel opquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:25 schreef shmoopy het volgende:
Nee, mên, ik ben die lieve FA, weet je niet?
LIEHIEF!
Toch
volgens mij zitten mijn rechten ook niet goed want ik kom er ook niet inquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:44 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik heb toch maar even je rechten goed gezet.
Is er wat te drinken?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:25 schreef demins het volgende:
Wat een gezellig, warm buurthuis is het hier geworden!![]()
![]()
Maar BB duurt nog evenquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:18 schreef flugeltje het volgende:
Vanavond is de laatste kans om nog een foto in te leveren voor de Fakeswedstrijd. Morgen sluit de boel en kunnen we gaan stemmen.
Iedereen heeft als nieuweling op het forum wel eens fouten gemaakt. Boeiuh.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:11 schreef Peter6000 het volgende:
Van wie is die Disana eigenlijk een clone.
Dit kan je toch niet serieus nemen?
18.55![]()
Flikker toch op met je Joost Hoebink quote.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:53 schreef Nostalgist het volgende:
Jouw sig bijvoorbeeld is ook niet een toonbeeld van intelligentie.![]()
linkje?quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:08 schreef teamlead het volgende:anders doen we de allereerste FB-discussie van dit jaar nog eens over
Ga eens blaadjes ruimen in het Amsterdamse bos...quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Flikker toch op met je Joost Hoebink quote.![]()
Er stond tot 5 minuten geleden toch nog een veel dommere tekst in jouw sigquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:11 schreef Nostalgist het volgende:
Discussie wat mij betreft gesloten
TL mag niet weg van Day en mijquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:41 schreef Gert het volgende:
Hee teamlead, ben je toch niet gestopt als mod? (zag dat je nog posts ge-edit had vandaag).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |