Dan wordt WFL een popcorn-forum, waar niemand meer wat inhoudelijks post maar iedereen zit te genieten van hoe twee moderators elkaars posts lopen weg te editenquote:Op donderdag 9 november 2006 07:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Lijkt me wel een spannend experiment
Ja, dat kunnen we Alicey en Haushofer niet aandoen, vind ik. Nee, laat Akje dan maar zwart blijven, blijf ik wel blauw en neem ik WFL er gewoon bijquote:Op donderdag 9 november 2006 07:58 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dan wordt WFL een popcorn-forum, waar niemand meer wat inhoudelijks post maar iedereen zit te genieten van hoe twee moderators elkaars posts lopen weg te editen
Dan ga ik een vakantie naar Timboektoe boeken.quote:Op donderdag 9 november 2006 07:58 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dan wordt WFL een popcorn-forum, waar niemand meer wat inhoudelijks post maar iedereen zit te genieten van hoe twee moderators elkaars posts lopen weg te editen
Met whisky?quote:Op donderdag 9 november 2006 08:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan ga ik een vakantie naar Timboektoe boeken.
quote:
Die zijn nog veel erger.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]Meet napraat topic lezers
![]()
Doffy had ook veel gevoel voor religie. Alleen niet jouw gevoelquote:Op donderdag 9 november 2006 13:40 schreef pmb_rug het volgende:
anders.... CAUSA
of VonHinten ofzo
iig iemand met wat meer gevoel voor religie
duideljk dus,....OldJellerquote:Op donderdag 9 november 2006 14:01 schreef speknek het volgende:
Ik heb liever iemand met gevoel voor filosofie. Iemand die de L er nu eens uitsnijdt.
quote:Op donderdag 9 november 2006 14:18 schreef Dagonet het volgende:
Akkersloot!
Let's put the fun back in fundamentalism!
en ik danquote:Op donderdag 9 november 2006 14:20 schreef Zyggie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Concluderend moet ik zeggen dat we drie mods moeten krijgen, die ieder een letter representeren.
W: rudeonline
F: Fuiduif
L: Akkersloot
Jij mag FA worden dan, oke?quote:
Sorry, rudeonline is gewoon net iets wetenschappelijker ingesteldquote:
Ik word al mod, leg uit?quote:Op donderdag 9 november 2006 14:31 schreef speknek het volgende:
En trouwens, jij wordt al mod van WFL, dus jij telt niet meer mee.
Doffy heeft een behoorlijke kennis van religie, alleen deelt niet jouw mening op dat gebied. Da's wat anders.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:40 schreef pmb_rug het volgende:
anders.... CAUSA
of VonHinten ofzo
niet zo mee eensquote:Op donderdag 9 november 2006 13:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Doffy had ook veel gevoel voor religie.
wel mee eensquote:Alleen niet jouw gevoel
Primaquote:Op donderdag 9 november 2006 14:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jij mag FA worden dan, oke?
Kan me in je post vinden. Minus het 'VonHinten'-gedeelte.. Iemand die naast rationeel ook religieus durft / kan denken is altijd meegenomen. Al moet ik zeggen dat ik het Alicey altijd goed vind doen, Doffy ben ik wat minder vaak tegengekomen hier op WFL.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:40 schreef pmb_rug het volgende:
anders.... CAUSA
of VonHinten ofzo
hehe, het was een ook beetje een slag in de lucht om een punt te makenquote:Op donderdag 9 november 2006 16:32 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Kan me in je post vinden. Minus het 'VonHinten'-gedeelte..
die had dat duidelijk wat minder, Alicey is redelijk all-roundquote:Iemand die naast rationeel ook religieus durft / kan denken is altijd meegenomen. Al moet ik zeggen dat ik het Alicey altijd goed vind doen, Doffy ben ik wat minder vaak tegengekomen hier op WFL.
nog een allrounder zou mooi zijnquote:Als ik tenminste een complimentje mag maken in dit bashtopic
kennis is wat anders dan 'gevoel voor'. kennis heeft hij zeker, gevoel ervoor wat minder wmb.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:57 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Doffy heeft een behoorlijke kennis van religie, alleen deelt niet jouw mening op dat gebied. Da's wat anders.
Nee dat is mij niet ontgaan.quote:Op donderdag 9 november 2006 06:21 schreef Akkersloot het volgende:
En jou is het natuurlijk ontgaan dat er op dit forum ook users zijn die met hun tirades het weldegelijk op de boodschap van Akkersloot hebben gemunt.
Ik weet vrij zeker dat ik jou nooit "een lsd-slikker achter het centraal station die "goddelijke" beelden ontvangt, of was het nu een "profeet" die al rollend op de grond zijn "goddelijke" boodschappen kreeg (van hetzelfde namelijk) gewoon geestesziek" heb genoemd. Ook kan ik mij niet herinneren ooit te keer gegaan te zijn tegen de inhoud van jouw posts.quote:L_V, en jij trouwens, gaan namelijk wel te keer tegen de inhoud van mijn posts. Bijvoorbeeld over het feit dat ik een lsd-slikker achter het centraal station die "goddelijke" beelden ontvangt, of was het nu een "profeet" die al rollend op de grond zijn "goddelijke" boodschappen kreeg (van het zelfde namelijk) gewoon geestesziek genoemd mag worden.
Intollerant ? Ben jij dat dan zelf nietquote:Op donderdag 9 november 2006 07:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
* meldt. Ja, ik weet dat het vloeken in de kerk is in dit fan-topic, maar ik vind Akkersloot een intolerante, neo-fascistische, waardeloze pruts-user.
En dan druk ik me nog voorzichtig uit...
Had ik geen topic, en wel een volle, dat fundamentalistische atheisten niet bestaan ?quote:Op donderdag 9 november 2006 14:18 schreef Dagonet het volgende:
Akkersloot!
Let's put the fun back in fundamentalism!
Is dit filosofie ? :quote:Op donderdag 9 november 2006 14:01 schreef speknek het volgende:
Ik heb liever iemand met gevoel voor filosofie. Iemand die de L er nu eens uitsnijdt.
quote:Op donderdag 9 november 2006 19:23 schreef Akkersloot het volgende:
[Op donderdag 9 november 2006 07:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
* meldt. Ja, ik weet dat het vloeken in de kerk is in dit fan-topic, maar ik vind Akkersloot een intolerante, neo-fascistische, waardeloze pruts-user.
En dan druk ik me nog voorzichtig uit....]
Intollerant ? Ben jij dat dan zelf niet![]()
Als mede wat volgens je daar synoniem aan is.
Dat klopt ook. Maar dat zei ik helemaal niet. Misschien dat het duidelijker wordt als ik de zin in kort ((en grammaticaal verbeterquote:Op donderdag 9 november 2006 16:43 schreef kLowJow het volgende:
.
[L_V, en jij trouwens, gaan namelijk wel te keer tegen de inhoud van mijn posts. Bijvoorbeeld over het feit dat ik een lsd-slikker achter het centraal station die "goddelijke" beelden ontvangt, of was het nu een "profeet" die al rollend op de grond zijn "goddelijke" boodschappen kreeg (van het zelfde namelijk) gewoon geestesziek genoemd mag worden.]
Ik weet vrij zeker dat ik jou nooit "een lsd-slikker achter het centraal station die "goddelijke" beelden ontvangt, of was het nu een "profeet" die al rollend op de grond zijn "goddelijke" boodschappen kreeg (van hetzelfde namelijk) gewoon geestesziek" heb genoemd. Ook kan ik mij niet herinneren ooit te keer gegaan te zijn tegen de inhoud van jouw posts.
Oh, maar dat doe ik doorgaans ook hoor... Niet in zijn gezicht natuurlijk, maar gewoon zo zachtjes voor me uit.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:40 schreef Akkersloot het volgende:
"Bijvoorbeeld over het feit dat ik een lsd-slikker achter het centraal station die "goddelijke" beelden ontvangt, gewoon geestesziek noem .]
En dan wordt het mij nog extra moeilijk gemaakt.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:06 schreef kLowJow het volgende:
=Tja Akkersloot, dit blijft een openbaar forum he... je kunt niet verwachten dat iedereen evenveel moeite doet, of even goed als jij in staat is een rationele discussie te voeren m.b.v. ter zake doende argumenten.
Ik zou eerder stellen: En dan maak jij het jezelf nog extra moeilijk.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:18 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
En dan wordt het mij nog extra moeilijk gemaakt.
waarvoor die thanks??quote:Op donderdag 9 november 2006 06:32 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Sidekick en Boomstam, thanks![]()
Damn I'm good.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:31 schreef speknek het volgende:
En trouwens, jij wordt al mod van WFL, dus jij telt niet meer mee.
Jahaa, dat deed jij netsjes Speknekquote:
Het was een man die goed bij Alicey lag, en jij hield je angstvallig afzijdig uit dit topic.quote:
laatste deed ik idd met opzet, mijn complimenten, goed speurwerk.quote:Op maandag 13 november 2006 17:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Het was een man die goed bij Alicey lag, en jij hield je angstvallig afzijdig uit dit topic.
Alle nieuwe WFL-mods moeten inderdaad eerst goed met Alicey liggenquote:Op maandag 13 november 2006 17:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Het was een man die goed bij Alicey lag, en jij hield je angstvallig afzijdig uit dit topic.
Als Trigger ook even zijn agenda er bij pakt, kunnen we dat meteen even regelen.quote:Op maandag 13 november 2006 17:10 schreef Doffy het volgende:
[..]
Alle nieuwe WFL-mods moeten inderdaad eerst goed met Alicey liggen
Moet ik wat doffy zei letterlijk nemen?quote:Op maandag 13 november 2006 17:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als Trigger ook even zijn agenda er bij pakt, kunnen we dat meteen even regelen.
Uiteraardquote:Op maandag 13 november 2006 17:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moet ik wat doffy zei letterlijk nemen?
Ja hoi, wij gingen eerst modderworstelenquote:
2 maal nee.quote:Op zondag 12 november 2006 21:20 schreef Alicey het volgende:
Heb je al antwoord van Danny? Heb je ook een fles Jack Daniels meegestuurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |