Die jongen heeft het toch zo slecht.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:52 schreef MMaRsu het volgende:
ga nu even een filmpje kijken met m'n vriendin.
Ja nouja ze woont in Brabant (quote:Op woensdag 8 november 2006 19:55 schreef peristilius het volgende:
[..]
Die jongen heeft het toch zo slecht.
Censuur!quote:De opperhoofden kunnen deze actie toch niet echt waarderen
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:45 schreef quantas het volgende:
Heey MMarSu, moet je niet ook een nieuwe telefoon hebben? is het dan niet handig om te zoeken naar een abo waar je een 360 bij krijgt?
bij bol.com hebben ze van die aanbiedingen iig
Nee, maar als je die tip eerder had gegeven, had MM niet in hoeven te breken bij MMaRsu.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:51 schreef quantas het volgende:
jij was toch niet bestolen?
ja van die goedkope versies van dat je er een draad controller bij krijgt dus, als je er een 360 haalt haal dan wel de goeie.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:45 schreef quantas het volgende:
Heey MMarSu, moet je niet ook een nieuwe telefoon hebben? is het dan niet handig om te zoeken naar een abo waar je een 360 bij krijgt?
Hmm nee abbonament kan ik echt niet aan gaan beginnen, pre-paid is een betere uitkomst voor mijquote:Op woensdag 8 november 2006 22:45 schreef quantas het volgende:
Dankje Nikkyquote:Op woensdag 8 november 2006 21:51 schreef nikky het volgende:
Na overleg weer open.
Dank je peristilius.
Surequote:
Thx!quote:Op woensdag 8 november 2006 23:24 schreef -Dries- het volgende:
Mijn bedragje komt ook binnenkort!
Neem de tijdquote:Op woensdag 8 november 2006 23:25 schreef peristilius het volgende:
Misschien ga ik je ook nog wel supporten, maar moet er nog even over nadenken.
Zout ff op troglodiet. Wie de fuck ben jij om mensen hier op aan te spreken. Kutkind.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:52 schreef DaFan het volgende:
Mensen belonen die geen verzekering hebben
Maareh ff serieus, waarom betaalt de verzekering dit niet?quote:U hebt gezocht op troglodiet:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands
Doe normaal man. Het is nog altijd een discussieforum! Zoals ik in het vorige topic aangaf vind ik het een grappig idee. Maar om mensen te gaan aanvallen die wat commentaar hebben; doe niet zo triest.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:56 schreef Vagere_Hein het volgende:
Van Dale als autoriteit nemen!
Er was geen verzekering.
En nu opzouten of gezellig meedoen en doneren.
Anders lees je je eerst even in over de achtergrond, en als je daar toch mee bezig bent lees je dan meteen even in over MMarsu, persoonlijk vind ik het leuke kerel. En als hij in de shit zit om zoiets als dit, wie ben jij dan om te beoordelen of ik hem geld mag geven of niet?quote:Op donderdag 9 november 2006 11:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Inderdaad. Ongelovelijk dat er gewoon fucking al 70 euro ofzo is ingezameld. En helemaal fucking kansloos dat er van die kut nerds zijn die liever hieraan doneren dan aan het kankerfonds of Tsunami slachtoffers
quote:Op donderdag 9 november 2006 11:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Anders lees je je eerst even in over de achtergrond, en als je daar toch mee bezig bent lees je dan meteen even in over MMarsu, persoonlijk vind ik het leuke kerel. En als hij in de shit zit om zoiets als dit, wie ben jij dan om te beoordelen of ik hem geld mag geven of niet?
Voor mij, is dit wel een goed doel.. en sue me ik geef verder niks aan goede doelen!
Talk to someone who cares.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
en mensen in indonesie niet eens een huis hebben
Ja daar kun je wel elke maand 10 euro naartoe gaan doneren ( ik stuur overigens wel elke maand 5 euro naar Care voor de mensen in Afrika ofzo ( THEY TRICKED ME BASTARDSquote:Op donderdag 9 november 2006 11:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]ik heb me wel in gelezen over de achter. En MMarSu ken ik persoonlijk . dus fok off.. alleen fucking belachelijk dat iedereen geld geeft, terwijl het een fucking luxe item is, en mensen in indonesie niet eens een huis hebben
quote:Op donderdag 9 november 2006 11:26 schreef boem-dikkie het volgende:
kut nerd
Hun geld, hun keuze. Heeft totaal geen zin om daarover te gaan zeiken toch? Is ook niet nodig overigensquote:Op donderdag 9 november 2006 11:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Nja t is ook niet naar jou toe, weet dat t jou initiatief niet is. Maar toch .. die mensen die zo achterlijk zijn dat ze niks geven om kankerfonds en al die shit maar wel lievelijk jou 10 euro doneren omdat je 'luxe' lieve 360-tje gejat is![]()
Nee, je snapt het FOK!forum niet. Dit is geen discussieforum meer. FOK! is al lang geevolueerd naar een community. En als je daar gaat lopen stangen of onbenullige meningen gaat spuien over wat mensen wel of niet moeten doen dan kun je tegengas verwachten van diezelfde community. Het hele eerste topic is al grotendeels volgespamd door dat soort bosmongolen en eens komt er een moment dat je een streep moet trekken. Dat moment was helaas toen meneer in de standaard R&P-modus schoot.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:04 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Doe normaal man. Het is nog altijd een discussieforum! Zoals ik in het vorige topic aangaf vind ik het een grappig idee. Maar om mensen te gaan aanvallen die wat commentaar hebben; doe niet zo triest.
Je kent de retorische techniek van het spiegelen niet? Google maar es en leer.quote:met je troglodiet.. please..
Is goedquote:Op donderdag 9 november 2006 10:44 schreef Vagere_Hein het volgende:
Mmarsu, pm me je rek nr. ff
Prima Heintjequote:Op donderdag 9 november 2006 10:49 schreef Heintje het volgende:
Mail mij maar wat gegevens. Dan zal ik van het weekend eens kijken wat ik nog kan missen.
Man, doe niet zo vreselijk uit de hoogte..quote:Op donderdag 9 november 2006 11:33 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Nee, je snapt het FOK!forum niet. Dit is geen discussieforum meer. FOK! is al lang geevolueerd naar een community. En als je daar gaat lopen stangen of onbenullige meningen gaat spuien over wat mensen wel of niet moeten doen dan kun je tegengas verwachten van diezelfde community. Het hele eerste topic is al grotendeels volgespamd door dat soort bosmongolen en eens komt er een moment dat je een streep moet trekken. Dat moment was helaas toen meneer in de standaard R&P-modus schoot.
[..]
Je kent de retorische techniek van het spiegelen niet? Google maar es en leer.
Die krijg je gratis van onsquote:Op donderdag 9 november 2006 11:41 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Verder lijkt de tip: "sluit een verzekering af" mij geen onbenulligheid
Ik ageer helemaal niet tegen mensen die tips over het afsluiten van een verzekering geven. Alhoewel dat natuurlijk ook al minimaal 17 keer gezegd is.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:41 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Man, doe niet zo vreselijk uit de hoogte..
Verder lijkt de tip: "sluit een verzekering af" mij geen onbenulligheid
http://messages.fok.nl/quote:Op donderdag 9 november 2006 12:09 schreef Aleste het volgende:
Ehm, domme vraag.....maar hoe stuur ik een PM? Kon niks vinden in de FAQ.
Tief het topic dicht en gooi het sticky bovenaan, een normale discussie over dit onderwerp gaat er toch niet gevoerd wordenquote:Op donderdag 9 november 2006 12:14 schreef peristilius het volgende:
Okee, alles wat in het vorige topic al 100 keer gezegd is staat nu ook wel een keer in dit topic, val dus aub niet meer in de herhaling, dat maakt topics zo saai.
Ik denk dat we dat per user moeten gaan bekijkenquote:Op donderdag 9 november 2006 12:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Tief het topic dicht en gooi het sticky bovenaan, een normale discussie over dit onderwerp gaat er toch niet gevoerd worden
Gaan er nu trouwens meer inzamelingstopics voor dit soort gevallen komen of alleen als je wat bekender bent zoals MMaRsu?
Ik heb een nieuw ninja pak nodig maar ik heb mijn geld opgemaakt aan Appels, givv gold plzzzz need epix!quote:Op donderdag 9 november 2006 12:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Tief het topic dicht en gooi het sticky bovenaan, een normale discussie over dit onderwerp gaat er toch niet gevoerd worden
Gaan er nu trouwens meer inzamelingstopics voor dit soort gevallen komen of alleen als je wat bekender bent zoals MMaRsu?
Ik geef iedereen geld met wie ik een biertje in Utrecht heb gedronken.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:35 schreef Tain het volgende:
[..]
W00t ik woon in utrecht, als ik de 19de nou een biertje met je drink, krijg ik dan geld??!?!??!quote:Op donderdag 9 november 2006 12:41 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Ik geef iedereen geld met wie ik een biertje in Utrecht heb gedronken.
Alsof je niet weet wat er de 19de is hehehehehquote:Op donderdag 9 november 2006 12:45 schreef Vagere_Hein het volgende:
Wat is er de 19e?
En nee, jij krijgt geen geld. Jij krijgt een game van me!
jij bent blauw dus mag schelden ofzo?quote:Op donderdag 9 november 2006 10:46 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Zout ff op troglodiet. Wie de fuck ben jij om mensen hier op aan te spreken. Kutkind.
Wij zijn zwart en schelden ook, teringjongquote:Op donderdag 9 november 2006 12:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
jij bent blauw dus mag schelden ofzo?
![]()
Oei mag ik ook? MAG IK MAG IK MAG IK?!?!?!?!?!quote:Op donderdag 9 november 2006 12:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
![]()
Vast 1 of andere kutmeet van FOK!gamesquote:Op donderdag 9 november 2006 12:50 schreef Bastard het volgende:
Wat was er in Utrecht btw?
kijk nu wordt het toch nog gezellig.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wij zijn zwart en schelden ook, teringjong
Arrogante klootzak!quote:Op donderdag 9 november 2006 12:53 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
kijk nu wordt het toch nog gezellig.![]()
quote:
Het is voorspel!!!!quote:
LOLLERROFLCOPTER verspelquote:
Nintendo fanboyquote:
voorspel is iets dat jij de komende 10 jaar nog niet zult ervaren.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het is voorspel!!!!
Dyslectische nerd!
Dat zou je denken, als ik over 10 jaar pas zou neuken dan neuk ik nog 30 jaar eerder dan jou eikelquote:Op donderdag 9 november 2006 12:56 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
voorspel is iets dat jij de komende 10 jaar nog niet zult ervaren.![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 12:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat zou je denken, als ik over 10 jaar pas zou neuken dan neuk ik nog 30 jaar eerder dan jou eikel
quote:Geboortedatum: 20-08-1986
Geen idee. Schelden en zuigen mag iedereen toch op FOK!?quote:Op donderdag 9 november 2006 12:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
![]()
naja, sommige reacties die niet onderdoen van die van jou worden weggemod onder het motto van flame.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:00 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Geen idee. Schelden en zuigen mag iedereen toch op FOK!?
Oh dat was wel alom bekend dan zekerquote:Op donderdag 9 november 2006 12:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Vast 1 of andere kutmeet van FOK!games
Gamedemon's heldenquote:Op donderdag 9 november 2006 13:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dat was wel alom bekend dan zeker
Foto's?
Ik heb ook een donatie gedaan terwijl in die hele MMaRsu niet ken, dus wat is je punt nou?quote:Op donderdag 9 november 2006 12:35 schreef Tain het volgende:
Psst.. geen discussie meerquote:Op donderdag 9 november 2006 14:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik heb ook een donatie gedaan terwijl in die hele MMaRsu niet ken, dus wat is je punt nou?
Een donatie doen is wat anders dan een inzamelingsactie starten, dus wat is je punt nou?quote:Op donderdag 9 november 2006 14:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik heb ook een donatie gedaan terwijl in die hele MMaRsu niet ken, dus wat is je punt nou?
Psstquote:Op donderdag 9 november 2006 14:36 schreef Xrenity het volgende:
Wat de neuk.
Zijn er zoveel mensen die mmarsu geld geven voor een XBOX 360?
Ik heb er nooit een gehad, geef mij er ook een dan
quote:Op donderdag 9 november 2006 13:14 schreef peristilius het volgende:
Het is dus blijkbaar echt zo moeilijk om normaal te doen.
nog 1 reminder, dit is geen discussie topic, gezeik wordt zonder pardon verwijderd.
Ik hoop voor je dat je binnekort weer een PC/Telefoon/Xbox kan aanschaffen, lijkt me erg vervelend om het kwijt te rakenquote:Op donderdag 9 november 2006 14:16 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb het ff uitgerekend en er is inmiddels een whopping 101,50 binnengekomen![]()
![]()
![]()
Uiteraard! Ik hoop echt dat ik mijn nieuwe Xbox 360 eind deze maand kan kopen zelfs!quote:Op donderdag 9 november 2006 14:50 schreef Gajes het volgende:
rond de 23e krijg je het van mij! Ben je zelf ook aan het sparen?
Ja inderdaad, tis erg vervelend om dat kwijt te raken, bv van pc alle persoonlijke stuff, telefoon alle nummers e.d en de Xbox 360 natuurlijkquote:Op donderdag 9 november 2006 14:50 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je binnekort weer een PC/Telefoon/Xbox kan aanschaffen, lijkt me erg vervelend om het kwijt te raken![]()
Ik ken je dan wel niet, maar dat je door een lullig foutje (die iedereen wel eens maakt) je spullen kwijt raakt, is gewoon vervelend. Ik hoop dat je met het ingezamelde geld iets ervoor terug kan kopen waar je wat aan hebt![]()
Voornamelijk door de jaloerse mensen die in dit topic kwamen posten heb ik het geld overgemaakt, dus dat geflame van al die mensen heeft eindelijk toch ook geholpen. Hoewel het nu wel vervelend begint te worden![]()
Hou ons wel iedere keer op de hoogte hé, en vergeet de inboedelverzekering dit keer niet![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:16 schreef Bastard het volgende:
Nou ja, hoe het het verder ook loopt.. een derde van je nieuwe 360 is al binnen gewoon
Niet zeiken jij.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:33 schreef MMaRsu het volgende:
1/4e toch? Ik neem natuurlijk niet het retard pack![]()
. Maar hoe dan ook, het is hardstikke veel
quote:
Natuuuuuuuuuuuurlijkquote:Op donderdag 9 november 2006 19:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
Dan verwachten we wel pics en een verslag enzo.
Nog een dikke 300 euro te gaanquote:Op donderdag 9 november 2006 14:16 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb het ff uitgerekend en er is inmiddels een whopping 101,50 binnengekomen![]()
![]()
![]()
En als dat de Core versie blijkt te zijn gebruik je de donaties gewoon voor de goede accesoires.quote:Op vrijdag 10 november 2006 07:16 schreef bluebit het volgende:
en kijk eens of er niet ergens een tweedehands box te krijgen is....
overigens die opmerking over een nieuw abonnement en daarbij een xbox als welkomsgeschenk nemen is geniaal!
Zou ik idd ook doen, maar MMaRsu moet zelf maar zien wat hij het meest makkelijk vindtquote:Op vrijdag 10 november 2006 08:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En als dat de Core versie blijkt te zijn gebruik je de donaties gewoon voor de goede accesoires.
http://www.gsm-shop.nl/index.php?page=ads&paID=121145quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:19 schreef Rann het volgende:
Niet zoals gsmweb ofzoiets (kweet de site niet meer) ? Je kiest abbonoment. kiest telefoon (eventueel) Je kiest cadeau (xbox premium voor 200euro)
Shit hij heeft het ontdekt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 08:51 schreef boem-dikkie het volgende:
is dit nu weer open?
wispelturig ofniet Peri
Thanks.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:38 schreef boem-dikkie het volgende:
nja ik hou mijn bek wel dicht.. nog steeds vind ik het totale bullshit van julliemaar ik hou me wel bezig met ONZ
sterker nog, na 6 en na 12 maanden kun je gewoon downgraden als je dat nodig vind.. dus van 25 naar 20 en van 20 naar 15 in de maand!quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:24 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
http://www.gsm-shop.nl/index.php?page=ads&paID=121145
xbox premium voor 25 eurie's per mnd.![]()
Ja maar ik ga niet aan een abbo beginnen, straks zit ik een maand krap of wat dan ook, dat risico wil ik niet nemenquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:13 schreef quantas het volgende:
[..]
sterker nog, na 6 en na 12 maanden kun je gewoon downgraden als je dat nodig vind.. dus van 25 naar 20 en van 20 naar 15 in de maand!
Thanks gastquote:Op maandag 13 november 2006 13:21 schreef Heintje het volgende:
Ik vind het leuk dat ik ook in het lijstje sta, terwijl ik nog niks over gemaakt heb. Maar ik zal vanavond mijn bijdrage gaan leveren.
quote:
Ik denk dat die Viva Pinata deal van de Bart Smit goedkoper is ( Premium + viva Pinata + memcard voor 350 ), maar toch bedanktquote:Op donderdag 16 november 2006 13:25 schreef Bastard het volgende:
Whekamp schijnt 10% voordeel te geven
Nee iemand had gebeld naar de BS en die had bevestigd dat het een Premium was..tenminste volgens het 360 topic.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:33 schreef The_Verve het volgende:
Helaas, is een Core ipv een Premium...![]()
Op de site van Bart Smit staat inmiddels dat het een Core is. Lijkt me ook het meest logisch...quote:Op donderdag 16 november 2006 18:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee iemand had gebeld naar de BS en die had bevestigd dat het een Premium was..tenminste volgens het 360 topic.
Godverquote:Op donderdag 16 november 2006 18:44 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Op de site van Bart Smit staat inmiddels dat het een Core is. Lijkt me ook het meest logisch...
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 20 november 2006 10:25 schreef de_priester het volgende:
krijg ik dan ook een TAG voor men naam?
Fok voor Fok! mensen krijgen een tag als ze donerenquote:
Leuk voor ze, maar dit is toch geen Fok voor Fok! ?quote:Op maandag 20 november 2006 16:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Fok voor Fok! mensen krijgen een tag als ze doneren![]()
Nope dit is GAM voor MMaRsuquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:31 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Leuk voor ze, maar dit is toch geen Fok voor Fok! ?
Moet je dat nou zeggen in dit topic?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:46 schreef jehovaguerilla het volgende:
Ik heb gister ook een 360 gekocht.
'k had gelijk weer spijt toen ik zag dat je met een core niet eens kan saven(impuls aankoop)
ik kon 'm vanochtend gelukkig nog ruilen voor een 'non-retard' versie met HDD en saints row.
Mén wat ben ik er blij mee.
p.s. 430 euro is best wel veel geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |