Die jongen heeft het toch zo slecht.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:52 schreef MMaRsu het volgende:
ga nu even een filmpje kijken met m'n vriendin.
Ja nouja ze woont in Brabant (quote:Op woensdag 8 november 2006 19:55 schreef peristilius het volgende:
[..]
Die jongen heeft het toch zo slecht.
Censuur!quote:De opperhoofden kunnen deze actie toch niet echt waarderen
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:45 schreef quantas het volgende:
Heey MMarSu, moet je niet ook een nieuwe telefoon hebben? is het dan niet handig om te zoeken naar een abo waar je een 360 bij krijgt?
bij bol.com hebben ze van die aanbiedingen iig
Nee, maar als je die tip eerder had gegeven, had MM niet in hoeven te breken bij MMaRsu.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:51 schreef quantas het volgende:
jij was toch niet bestolen?
ja van die goedkope versies van dat je er een draad controller bij krijgt dus, als je er een 360 haalt haal dan wel de goeie.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:45 schreef quantas het volgende:
Heey MMarSu, moet je niet ook een nieuwe telefoon hebben? is het dan niet handig om te zoeken naar een abo waar je een 360 bij krijgt?
Hmm nee abbonament kan ik echt niet aan gaan beginnen, pre-paid is een betere uitkomst voor mijquote:Op woensdag 8 november 2006 22:45 schreef quantas het volgende:
Dankje Nikkyquote:Op woensdag 8 november 2006 21:51 schreef nikky het volgende:
Na overleg weer open.
Dank je peristilius.
Surequote:
Thx!quote:Op woensdag 8 november 2006 23:24 schreef -Dries- het volgende:
Mijn bedragje komt ook binnenkort!
Neem de tijdquote:Op woensdag 8 november 2006 23:25 schreef peristilius het volgende:
Misschien ga ik je ook nog wel supporten, maar moet er nog even over nadenken.
Zout ff op troglodiet. Wie de fuck ben jij om mensen hier op aan te spreken. Kutkind.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:52 schreef DaFan het volgende:
Mensen belonen die geen verzekering hebben
Maareh ff serieus, waarom betaalt de verzekering dit niet?quote:U hebt gezocht op troglodiet:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands
Doe normaal man. Het is nog altijd een discussieforum! Zoals ik in het vorige topic aangaf vind ik het een grappig idee. Maar om mensen te gaan aanvallen die wat commentaar hebben; doe niet zo triest.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:56 schreef Vagere_Hein het volgende:
Van Dale als autoriteit nemen!
Er was geen verzekering.
En nu opzouten of gezellig meedoen en doneren.
Anders lees je je eerst even in over de achtergrond, en als je daar toch mee bezig bent lees je dan meteen even in over MMarsu, persoonlijk vind ik het leuke kerel. En als hij in de shit zit om zoiets als dit, wie ben jij dan om te beoordelen of ik hem geld mag geven of niet?quote:Op donderdag 9 november 2006 11:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Inderdaad. Ongelovelijk dat er gewoon fucking al 70 euro ofzo is ingezameld. En helemaal fucking kansloos dat er van die kut nerds zijn die liever hieraan doneren dan aan het kankerfonds of Tsunami slachtoffers
quote:Op donderdag 9 november 2006 11:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Anders lees je je eerst even in over de achtergrond, en als je daar toch mee bezig bent lees je dan meteen even in over MMarsu, persoonlijk vind ik het leuke kerel. En als hij in de shit zit om zoiets als dit, wie ben jij dan om te beoordelen of ik hem geld mag geven of niet?
Voor mij, is dit wel een goed doel.. en sue me ik geef verder niks aan goede doelen!
Talk to someone who cares.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
en mensen in indonesie niet eens een huis hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |