Dat zou fijn zijn, want ik was eigenlijk van plan om naar de SNS-bank over te stappen voor 15 december, puur om sneller aan m'n spaargeld te kunnen als dat nodig is.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:59 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb het binnen.
Syrena, je hebt gelijk over die internetspaarrekening. Het is een veelgehoorde klacht en er komt hopelijk binnen afzienbare tijd verandering in.

Ik ook; had het gisteren begin van de middag binnen.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:19 schreef Metro2005 het volgende:
te vroeg gezeurtik heb het binnen

hoe werkt datquote:Op woensdag 15 november 2006 15:19 schreef Byte_Me het volgende:
samen met 300 euro teruggave van GWE.

ik heb er nog niks over gehoord...quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:32 schreef Aventura het volgende:
52 euro, geef dan niks. Belachelijk. Overigens krijg ik dit jaar 15 euro terug n gaat mijn voorschot met 2 euro omlaag. Ben ik de enige?

Hier komen ze elk jaar langs. Als jouw meterstand dus in februari is doorgegeven/opgenomen zou ik ze rond die tijd weer verwachten. Je kan even kijken wat de beginstand was en wat de stand nu is en zo uitrekenen of het een beetje klopt, wat je nu betaalt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:26 schreef Matness het volgende:
[..]
hoe werkt dat
ik woon sinds februari in mijn huisje, maar heb nog steeds niks gehoord of gezien, wanneer je moet bijbetalen of terugkrijgt enzo, wie kan me wat meer vertellen?
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |