abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43376216
Dat zet zoden aan de dijk als je 630 euro moet bijbetalen.
pi_43378485
quote:
Op woensdag 8 november 2006 18:38 schreef iamredleader het volgende:
gratis geld!
Nee niet gratis, dit hebben die uitzuigers ons teveel afgetroggeld, en geven het nu terug en dan moet je blij zijn
Het is gewoon een sigaar uit eigen doos.
  woensdag 8 november 2006 @ 22:55:43 #28
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_43378575
Hoezo verkiezingsstunt?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_43384605
Begin van het jaar was al bekend dat ieder huishouden ¤ 52,- terug zou gaan krijgen eind 2006. Heeft dus werkelijk niets te maken met een verkiezingsstunt.
  donderdag 9 november 2006 @ 08:21:57 #30
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_43384789
quote:
Op donderdag 9 november 2006 07:55 schreef Pino-Helmond het volgende:
Begin van het jaar was al bekend dat ieder huishouden ¤ 52,- terug zou gaan krijgen eind 2006. Heeft dus werkelijk niets te maken met een verkiezingsstunt.
Het is wel uitermate toevallig dat dat bedrag net overgeboekt wordt in de week voor de verkiezingen, vind je niet?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_43384826
lekkah
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
pi_43385042
Ah, was ik alweer compleet vergeten. Da's mooi, ik had zelf al ingespeeld op de gestegen prijzen door wat zuiniger met energie om te gaan (En dat pakte beter uit dan verwacht, ik kreeg al geld terug van de energieleverancier dit jaar ), dus dit is een leuk extraatje
pi_43385050
Niet dat ik het vangen van 52 euro niet leuk vind maar ik vind het wel belachelijk dat dit precies 1 week voor de verkiezingen moet. Hadden ze dat echt niet een paar maanden eerder of later kunnen doen? Het ondermijnt m.i. toch een beetje onnze democratie op deze manier.
pi_43385070
quote:
Op donderdag 9 november 2006 07:55 schreef Pino-Helmond het volgende:
yup, en ik ben het met iedereen eens dat het verdomd toevallig is dat het nu gebeurt. Maar zo vlak voor de koude winter is het geen slechte meevaller, en aangezien m'n vrouw en ik behoorlijk zuinig aan doen met energie ben ik ervan overtuigd dat we begin volgend jaar een deel van de betaalde gelden terug gaan krijgen.
pi_43385080
quote:
Op donderdag 9 november 2006 08:21 schreef gronk het volgende:

[..]

Het is wel uitermate toevallig dat dat bedrag net overgeboekt wordt in de week voor de verkiezingen, vind je niet?
Je verkoopt je stem toch niet voor een miezerige 52 euro?? 4 more years Balkie kosten veel meer hoor
  donderdag 9 november 2006 @ 09:47:59 #36
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_43386123
Wij krijgen op het werk voor alle 120 huizen die we huren het geld teruggestort!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_43386296
quote:
Op donderdag 9 november 2006 08:52 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Je verkoopt je stem toch niet voor een miezerige 52 euro?? 4 more years Balkie kosten veel meer hoor
En Windvaan Wouter nog meer moet je nagaan
pi_43386658
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:04 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Ze trekken de databases van energieleveranciers leeg. Privacy, je weets.
Welnee, Elke persoon die ingeschreven staat als hoofdbewoner bij de gemeente krijgt dat gewoon, als ze toch die gegevens in zouden zien zouden ze wel met percentages werken
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_43386663
Je kunt ook overal wat achter zoeken he? De periode waarin de ¤ 52,- teruggestort zou worden staat al veel langer vast. Deze stond al vast voordat bekend werd dat er in November verkiezingen zouden zijn.
pi_43386670
quote:
Op donderdag 9 november 2006 09:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Bij nader inzien was er geen genocide, kom maar terug turkjes
pi_43387139
quote:
Op donderdag 9 november 2006 09:55 schreef Scorpie het volgende:

Daar krijg je tenminste nog wat voor terug
pi_43388677
quote:
Op donderdag 9 november 2006 10:31 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Daar krijg je tenminste nog wat voor terug
Doe eens niet zo gek zeg, die man kan 4x per week een ander idee hebben over een onderwerp, het is leuk dat je flexibel kunt zijn, maar je kunt ook overdrijven :
pi_43444836
De site die hier gelinkt wordt vertelt mij dat de 52 euro gestort wordt door de energieleverancier. Maar wat nu als ik via de huur voor mijn energieverbruik betaal, d.w.z. aan de woningcorporatie (die dat uiteraard doorbetaalt)? Krijgen zij het dan eerst, of zijn de rekeningnummers opgevraagd en wordt dit direct naar mij overgemaakt?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_43444860
Typisch geval van een sigaar uit eigen doos.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_43446444
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 00:59 schreef rekenwonder het volgende:
Typisch geval van een sigaar uit eigen doos.
Understatement van de maand.
  zaterdag 11 november 2006 @ 09:06:23 #46
62913 Blik
The one and Only!
pi_43447599
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 00:58 schreef heiden6 het volgende:
De site die hier gelinkt wordt vertelt mij dat de 52 euro gestort wordt door de energieleverancier. Maar wat nu als ik via de huur voor mijn energieverbruik betaal, d.w.z. aan de woningcorporatie (die dat uiteraard doorbetaalt)? Krijgen zij het dan eerst, of zijn de rekeningnummers opgevraagd en wordt dit direct naar mij overgemaakt?
Als je nou verder kijkt dan je neus lang is, er staat ook een vraagbaak op.

De 52 euro wordt betaald aan iedereen die een contract heeft met een energieleverancier. Dus als jij op kamers zit bij een woningcorporatie zal die woningcorporatie de 52 euro krijgen, maar die krijgen maar 1 keer 52 euro voor 1 huis dus helaas voor jou, je krijgt niks.
pi_43448400
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 09:06 schreef Blik het volgende:

[..]

Als je nou verder kijkt dan je neus lang is, er staat ook een vraagbaak op.
Die heb ik gelezen.
quote:
De 52 euro wordt betaald aan iedereen die een contract heeft met een energieleverancier. Dus als jij op kamers zit bij een woningcorporatie zal die woningcorporatie de 52 euro krijgen, maar die krijgen maar 1 keer 52 euro voor 1 huis dus helaas voor jou, je krijgt niks.
Ik zit niet op kamers, geen idee waar je dat vandaan haalt overigens. Ik huur gewoon een appartementje.
pi_43448436
Ook leuk trouwens, ik heb groene stroom, maar mijn energierekening gaat wel omhoog omdat de olieprijzen stijgen En ik maar denken dat ik groene stroom heb, waar geen olie voor nodig is.
  zaterdag 11 november 2006 @ 11:32:35 #49
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_43449003
52 euro, geef dan niks. Belachelijk. Overigens krijg ik dit jaar 15 euro terug n gaat mijn voorschot met 2 euro omlaag. Ben ik de enige?
  zaterdag 11 november 2006 @ 11:34:27 #50
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_43449048
Kreeg 50 euro terug en m'n voorschot moest 7 euro omhoog. Denk dat ik er maar preventief 5 euro extra bijdoe voor de prijsverhoging van januari.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')