En op wie heb ik dan wel gestemd piemelmans ?quote:Op woensdag 8 november 2006 18:21 schreef Manu82 het volgende:
Jappie heeft blijkbaar trouwens ook gestemd zie ik
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
En op wie heb ik dan wel gestemd piemelmans ?![]()
Op mij toch?quote:Op woensdag 8 november 2006 18:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
En op wie heb ik dan wel gestemd piemelmans ?![]()
Ongeacht of het waar is of niet...ik ben eik wel benieuwd naar wat pinbaals biatch ervan denkt.quote:
Die kan zich niet voorstellen dat je op iemand anders hebt gestemd dan jezelfquote:Op woensdag 8 november 2006 18:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ongeacht of het waar is of niet...ik ben eik wel benieuwd naar wat pinbaals biatch ervan denkt.![]()
whehehe ... .ik wist het...quote:Op woensdag 8 november 2006 18:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die kan zich niet voorstellen dat je op iemand anders hebt gestemd dan jezelf
Ik dacht op Luusquote:Op woensdag 8 november 2006 18:44 schreef demins het volgende:
Heer Jappie, ik heb op ú gestemd, hoor!![]()
Dat maakt mij warm ende dol van geluk van binnen hr demins en mocht het u interesseren...ook u heeft bij mij een streepje voorquote:Op woensdag 8 november 2006 18:44 schreef demins het volgende:
Das een of ander lekker ding geloof ik, zou er bij gaan slijmenquote:Op woensdag 8 november 2006 18:45 schreef luciano het volgende:
FF een off-topicje ,,,,, who the fuck is Berney ???![]()
Off-topic?quote:Op woensdag 8 november 2006 18:45 schreef luciano het volgende:
FF een off-topicje ,,,,, who the fuck is Berney ???![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:44 schreef demins het volgende:
Vuile huichelaar, dit zijn de meegetelde punten.quote:
Ik heb een lijstje gemaakt én de poll ingevuld! Nergens gelezen dat dat niet mocht!quote:Op woensdag 8 november 2006 18:49 schreef PH52 het volgende:
[..]
[..]
Vuile huichelaar, dit zijn de meegetelde punten.
hoeveel voorkeuren heb je ingevuld in de poll dan ?quote:Op woensdag 8 november 2006 18:51 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb een lijstje gemaakt én de poll ingevuld! Nergens gelezen dat dat niet mocht!
quote:
1 natuurlijk! Heer Jappie!quote:Op woensdag 8 november 2006 18:53 schreef PH52 het volgende:
[..]
hoeveel voorkeuren heb je ingevuld in de poll dan ?
Voor iemand die Mod wil worden ben je niet al te snugger he ?quote:Op woensdag 8 november 2006 18:53 schreef PH52 het volgende:
[..]
hoeveel voorkeuren heb je ingevuld in de poll dan ?
quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je zal toch maar vergeten te zwaaien...![]()
heerlijke macaroni.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:58 schreef puntoortje het volgende:
[..]he buuf...heb je lekker gegeten?
quote:Op woensdag 8 november 2006 19:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
sjes konder er niet af vanaaf zeker?
![]()
Koud hè!quote:Op woensdag 8 november 2006 19:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
nu nog ff een intelligente weerpost en we kunnen beginnen.![]()
In de weerpost te Asse viel deze maand reeds meer dan 200 liter neerslag per m². Is dat slim genoeg?quote:Op woensdag 8 november 2006 19:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
uhm.....quote:Op woensdag 8 november 2006 19:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Opes, snuggere, kijk us ff naar boven, heeft-ie dr maar één ingevuldquote:Op woensdag 8 november 2006 18:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Voor iemand die Mod wil worden ben je niet al te snugger he ?![]()
3 natuurlijk.![]()
Ik vond die van Talietjequote:Op woensdag 8 november 2006 19:07 schreef demins het volgende:
[..]
In de weerpost te Asse viel deze maand reeds meer dan 200 liter neerslag per m². Is dat slim genoeg?
relativeren buufquote:Op woensdag 8 november 2006 19:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
uhm.....
tja, ik voel toch wat druk door dat intelligente eigenlijk...![]()
En wat wil je daar nu eik mee zeggen onnozele ?quote:Op woensdag 8 november 2006 19:08 schreef PH52 het volgende:
[..]
Opes, snuggere, kijk us ff naar boven, heeft-ie dr maar één ingevuld![]()
Hoeveel bar ?quote:Op woensdag 8 november 2006 19:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
uhm.....
tja, ik voel toch wat druk door dat intelligente eigenlijk...![]()
Dat jouw reactie op mijn reactie op de reactie van demins als een tang op een varken sloeg misschienquote:Op woensdag 8 november 2006 19:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
En wat wil je daar nu eik mee zeggen onnozele ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |