quote:Op woensdag 8 november 2006 17:14 schreef debuurvrouw het volgende:
hoi Nostalgist
alles gaat prima! met jou?!
...jaaa gaat goed...ff druk in huis hier ...kids zijn DRUK pfffquote:Op woensdag 8 november 2006 17:14 schreef Nostalgist het volgende:
Alles goed, puntje ?
betrekkelijke rust.. maar ja!! heerlijk hoor dat metselen en bouwen, maar ook lekker dat je niet hoeft op te zitten en pootjes te geven in je eigen huis..quote:Op woensdag 8 november 2006 17:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hé buuv, ja, hoor alles prima, geniet je van de rust ?
Ja, lekker ff genieten van de rust, na het werk....Ff bijlezen, maar er is niet veel meer gebeurd, zie ik.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:16 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...jaaa gaat goed...ff druk in huis hier ...kids zijn DRUK pfff
hoe is het daar?
hier hebben ze ook een duikvandeleuningvandebankopdefatboy-competitiequote:Op woensdag 8 november 2006 17:16 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...jaaa gaat goed...ff druk in huis hier ...kids zijn DRUK pfff
hoe is het daar?
pootjes geven ? Aanwijzingen aan de werklui ?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
betrekkelijke rust.. maar ja!! heerlijk hoor dat metselen en bouwen, maar ook lekker dat je niet hoeft op te zitten en pootjes te geven in je eigen huis..![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hier hebben ze ook een duikvandeleuningvandebankopdefatboy-competitie![]()
neuh, braaf zijn, "nuttig" bezig zijn (quote:Op woensdag 8 november 2006 17:19 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
pootjes geven ? Aanwijzingen aan de werklui ?
Ff lekker tijd voor jezelf !quote:Op woensdag 8 november 2006 17:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
neuh, braaf zijn, "nuttig" bezig zijn (huishouden
) koppies koffie en thee zetten.
ff niet...
![]()
zo voelt het wel!quote:
Ah leuk ! Schaken is toch altijd serieus....? Of zijn er ook kindervarianten ?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zo voelt het wel!maar ben ondertussen wel aan het eten koken en opruimen oudste moet vanaaf competitie schaken en dus vroeg weg. (klinkt serieuzer dan het is hoor
)
neu het schaken is wel serieus, maar competitie "klinkt" gelijk zoquote:Op woensdag 8 november 2006 17:25 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ah leuk ! Schaken is toch altijd serieus....? Of zijn er ook kindervarianten ?
heeee talithaquote:
Het is toch zo....Leuk hoor ! Kan je oudste jou verslaan ?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
neu het schaken is wel serieus, maar competitie "klinkt" gelijk zo![]()
hoi talithaquote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:33 schreef Nostalgist het volgende:
Ik ga ook maar eens koken.... Tot zo....
nog niet. maar als ie zich wat meer zou concentreren moet ik wel heel erg mijn best gaan doen...quote:Op woensdag 8 november 2006 17:29 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het is toch zo....Leuk hoor ! Kan je oudste jou verslaan ?
wat hadden ze gedaan?!quote:Op woensdag 8 november 2006 17:34 schreef puntoortje het volgende:
ik heb net weer ff lekker de dwijl door de kamer kunnen halem, kind schoonmaken en kind schone kleren aan kunnen doen...
... tim was na het boodschappen snel naar het potje gegaan ...ik had nix gemerkt en hij had zelf de klep dichtgedaan... meneer ging dus ff met zijn volle potje aan de wandel....quote:
hoi jappiequote:Op woensdag 8 november 2006 17:39 schreef Jappie het volgende:
Wat een drukte vandaag...ik kreeg het op mijn werk niet eens allemaal bijgelezen![]()
Moet je hem met zijn neus in de feiten drukken...dat helpt bij de kat ook altijd.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... tim was na het boodschappen snel naar het potje gegaan ...ik had nix gemerkt en hij had zelf de klep dichtgedaan... meneer ging dus ff met zijn volle potje aan de wandel....alles zeik nat ...hij ook ..incl. zijn schoenen
![]()
Is inmiddels gebeurt.......anders kon ik niet vol vertrouwen en goede moed in de SC posten.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hoi jappie
dan kun je het nu nog ff doen
kleren uit ,naar de badkamer en onder de lauwe douchequote:Op woensdag 8 november 2006 17:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Moet je hem met zijn neus in de feiten drukken...dat helpt bij de kat ook altijd.![]()
Smakelijk.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:46 schreef puntoortje het volgende:
[..]
kleren uit ,naar de badkamer en onder de lauwe douchenu echt eten
Een echte kindervriend.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Moet je hem met zijn neus in de feiten drukken...dat helpt bij de kat ook altijd.![]()
Stond er niet ergens geschreven:quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:13 schreef luciano het volgende:
Bewijs ! ( screenshot van de stemming wil ik zien , of een mod die jouw stem kan achterhalen ! )
Je vermoedt kiezersbedrog?quote:Op woensdag 8 november 2006 18:13 schreef luciano het volgende:
Bewijs ! ( screenshot van de stemming wil ik zien , of een mod die jouw stem kan achterhalen ! )
Regel eens wat meer medestanders danquote:Op woensdag 8 november 2006 18:15 schreef demins het volgende:
[..]
Mad Luciano for Mod!
Mad Luciano for Mod!
Mad Luciano for Mod!
![]()
En op wie heb ik dan wel gestemd piemelmans ?quote:Op woensdag 8 november 2006 18:21 schreef Manu82 het volgende:
Jappie heeft blijkbaar trouwens ook gestemd zie ik
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
En op wie heb ik dan wel gestemd piemelmans ?![]()
Op mij toch?quote:Op woensdag 8 november 2006 18:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
En op wie heb ik dan wel gestemd piemelmans ?![]()
Ongeacht of het waar is of niet...ik ben eik wel benieuwd naar wat pinbaals biatch ervan denkt.quote:
Die kan zich niet voorstellen dat je op iemand anders hebt gestemd dan jezelfquote:Op woensdag 8 november 2006 18:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ongeacht of het waar is of niet...ik ben eik wel benieuwd naar wat pinbaals biatch ervan denkt.![]()
whehehe ... .ik wist het...quote:Op woensdag 8 november 2006 18:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die kan zich niet voorstellen dat je op iemand anders hebt gestemd dan jezelf
Ik dacht op Luusquote:Op woensdag 8 november 2006 18:44 schreef demins het volgende:
Heer Jappie, ik heb op ú gestemd, hoor!![]()
Dat maakt mij warm ende dol van geluk van binnen hr demins en mocht het u interesseren...ook u heeft bij mij een streepje voorquote:Op woensdag 8 november 2006 18:44 schreef demins het volgende:
Das een of ander lekker ding geloof ik, zou er bij gaan slijmenquote:Op woensdag 8 november 2006 18:45 schreef luciano het volgende:
FF een off-topicje ,,,,, who the fuck is Berney ???![]()
Off-topic?quote:Op woensdag 8 november 2006 18:45 schreef luciano het volgende:
FF een off-topicje ,,,,, who the fuck is Berney ???![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:44 schreef demins het volgende:
Vuile huichelaar, dit zijn de meegetelde punten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |