quote:Op woensdag 8 november 2006 16:57 schreef Slarioux het volgende:
Als je iets engs hoort, opsplitsen in groepjes.
Industrieterrein .quote:Op woensdag 8 november 2006 17:00 schreef opgebaarde het volgende:
Wat is het adres?
Gewoon om jou en je holmaat een beetje te 'helpen'
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:01 schreef -skippybal- het volgende:
Is zo'n Mac Light een beetje lekker? Nog nooit gehad...
Wat ziet dat er sneu uit. Die geef je eerder een kwartje dan dat je gaat gillen.quote:
Dudequote:Op woensdag 8 november 2006 17:10 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Wat ziet dat er sneu uit. Die geef je eerder een kwartje dan dat je gaat gillen.
[afbeelding]
Lo Pan, dat was de man.
Jonguh.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:14 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dude
Jigsaw is het kankerengste wat de wereld ooit heeft gezien.
Da's Jigsaw niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:14 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dude
Jigsaw is het kankerengste wat de wereld ooit heeft gezien.
De sterkste man ooit.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:21 schreef Piovan het volgende:
Wie is Lo Panj?
Dat kan niet, want de boom zou dan om Lo Pan heen zijn gevallen. Uit respect.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:26 schreef Piovan het volgende:
[..]
Die wat zijn muil een vallende boom wou tegenhouden?
RIP Lo Panj.
En niet te vergeten je te verstoppen in ruimtes met maar 1 uitgang, zoals zolders en kelders.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:57 schreef Slarioux het volgende:
Als je iets engs hoort, opsplitsen in groepjes.
Of een 'kankerkachel'.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:30 schreef TrenTs het volgende:
Een thermos met warm drinken ook trouwens, voor het geval het kankerkoud wordt.
quote:
Je kunt ook wat Marokkanen achter de hand houden om die geest in elkaar te slaan. (Ohnee, dat kan natuurlijk niet, want geesten zijn niet materieel.)quote:Op woensdag 8 november 2006 17:45 schreef GaRleC het volgende:
Zorg dat je niet zwart bent, die gaan altijd als eerste dood.
Vriend, ik ben geen heaumeaux.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:08 schreef TeChNo2 het volgende:
verkapt: "ik-ga-inbreken-om-eindelijk-met-mijn-vriendje-naar-bed-te-kunnen"-topic
Doen jongens dat echt? Nee toch?quote:Op woensdag 8 november 2006 18:13 schreef KhaZ het volgende:
Aha, je zit nog in de ontkenningsfase.
Gaan jullie dan ook samen rukken?
Ik niet iig.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:16 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Doen jongens dat echt? Nee toch?![]()
In een ver verleden heb ik wel eens met een scoutingvriendje van mequote:Op woensdag 8 november 2006 19:02 schreef Ridocar het volgende:
Heb ik ook eens gedaan met een paar maten.
Van tevoren 'The Blairwitch Project' kijken.
Daarna gaan dolen in het bos, met 3 man, geen Mag-Lite, geen GSM, en een nachtje wegblijven.
Ik dacht dat het eng was, maar het was gewoon koud.
En genoeg batterijen danquote:Op donderdag 9 november 2006 11:32 schreef boem-dikkie het volgende:
chips en een leuke film op een portable dvd player
Doet me opeens denken aan het verhaal van Ryan3 en Stali.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:26 schreef Unrealist- het volgende:
zijn jullie al geweest of niet ....
....of zouden ze het niet overleefd hebben:D
*flashback gevoel heeftquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:22 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Doet me opeens denken aan het verhaal van Ryan3 en Stali.
* is ook benieuwd. Hoop dat de TS het overleeft heeft is al vervlogen, had hij nu toch maar naar z'n opa en oma geluisterd!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |