In het supphome hebben we tegenwoordig gelukkig Amstel Bierquote:Op woensdag 8 november 2006 20:20 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat je dan vroeg gaat of na de wedstrijd nog een pilsje pakt. Als je 10 van dat Grolsch water naar binnen krijgt, ben je een knappe jongen![]()
Maar waar zijn de pintglazen?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:28 schreef the_hunter het volgende:
[..]
In het supphome hebben we tegenwoordig gelukkig Amstel Bier![]()
Ook goed drinkbaarquote:
Zal morgen ongetwijfeld weer voorbij komen.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:26 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Oh néé... begin er niet over, sommige mensen vinden het nog steeds leuk omdat ergens mee in verband te brengen![]()
Wel respect voor Buijs dat ie dat toegeeftquote:8/11/2006 - Buijs: scheidsrechter gevraagd eerder af te fluiten
(Gepost door K)
Danny Buijs keek in een gezamenlijk interview met Tiendalli en Huysegems terug op zijn eerste maanden bij Feyenoord. Hij blikte daarbij ook terug op het duel tegen Ajax. "Die wedstrijd was het dieptepunt in mijn carriere. Ik schaamde me kapot. [...] Ik ken ze zelf toch ook, die verjaardagen waarop een paar Ajacieden aanwezig zijn. Ik snapte daarom goed dat het hommeles was na die 0-4, want het had 0-8 moeten zijn. Ik heb scheidsrechter Temmink gevraagd of hij alsjeblieft eerder wilde affluiten. Ik liep gefrustreerd rond, maar ben er trots op dat ik me nog niet heb laten gaan. Dat is dan tenminste nog iets positiefs. Maar als die wedstrijd tien minuten langer had geduurd, was ik er ook met rood afgegaan. Honderd procent."
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wel respect voor Buijs dat ie dat toegeeft
Voor de rest: Buijs![]()
quote:Ik ken ze zelf toch ook, die verjaardagen waarop een paar Ajacieden aanwezig zijn.
Zelfs Al Shahaf had zijn meerdere erkendquote:Op woensdag 8 november 2006 23:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wel respect voor Buijs dat ie dat toegeeft
Voor de rest: Buijs![]()
Dat is inderdaad een rotmongool jaquote:Op woensdag 8 november 2006 23:48 schreef -Wolf- het volgende:
He verdomme, ik hoopte/verwachtte eigenlijk dat Buijs rood zou krijgen. Zo'n kutventje is het.
quote:Op donderdag 9 november 2006 00:08 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een rotmongool ja![]()
Volgens mij is zijn antipathie tegen ajax sterker dan de drang om zelf te winnenquote:
Ideale Feyenoorder dus.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:27 schreef kalinho het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn antipathie tegen ajax sterker dan de drang om zelf te winnen![]()
Het kwam erop neer dat clubs zich mogen melden, en dat een vertrek bespreekbaar is. Maar dat hoeft niks te zeggen natuurlijk.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:36 schreef Radegast het volgende:
Heeft Van Geel gezegd dat Rosenberg kan vertrekken in januari?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |