Begrijpend lezen was niet je sterkste vak op de basisschool hč?quote:Op donderdag 9 november 2006 23:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Lul dan ook niet zo slap joh. Zeg dan dat Ajax met een goede reeks bezig is en leuk voetbalt, maar zeg niet dat er in Amsterdam niks te halen valt omdat ADO en Austria Wien geen kans maakten.
Prachtig hoe die Ajacieden toch nog hoop hebben! Zeer aandoenlijk.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:42 schreef BigFire het volgende:
Ajax gaat winnen zondag. De laatste 2x werd PSV ook verslagen. Dit PSV ligt Ajax gewoon goed, het PSV van Bommel/Cocu/Vogel/Kezman duidelijk niet, maar dat is verleden. Hup Ajax![]()
"Ajax straalt weer een beetje uit dat er in Amsterdam niks te halen valt". Vervolgens gebruikt ie 2 overwinningen op Europese grootmachten als Ado en Austria als referentiekader. Zondag is pas de eerste echte krachtmeting voor Ajax dit seizoen.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Begrijpend lezen was niet je sterkste vak op de basisschool hč?
Ik snap alleen niet vanwaar die arrogantie komt van PSV-kant. Alsof jullie al tegen echt goede tegenstanders hebben gespeeld. Alleen een B-elftal van Liverpool en Galatasaray dat geen kut voorstelt. Nou nou, indrukwekkend hoor.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
"Ajax straalt weer een beetje uit dat er in Amsterdam niks te halen valt". Vervolgens gebruikt ie 2 overwinningen op Europese grootmachten als Ado en Austria als referentiekader. Zondag is pas de eerste echte krachtmeting voor Ajax dit seizoen.
Ze stralen het uit omdat ze van zulke zaadploegjes weten te winnen? Heel moeilijk jaquote:Op donderdag 9 november 2006 23:51 schreef zjroentje het volgende:
Hij zegt dat ze het een beetje uitstralen, niet dat het zo is.
Moeilijk hč?
Liverpool en Galatasaray schat ik hoger in dan Kopenhagen. Bordeaux ook trouwens.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:51 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet vanwaar die arrogantie komt van PSV-kant. Alsof jullie al tegen echt goede tegenstanders hebben gespeeld. Alleen een B-elftal van Liverpool en Galatasaray dat geen kut voorstelt. Nou nou, indrukwekkend hoor.
AZ uitquote:Op donderdag 9 november 2006 23:51 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet vanwaar die arrogantie komt van PSV-kant. Alsof jullie al tegen echt goede tegenstanders hebben gespeeld. Alleen een B-elftal van Liverpool en Galatasaray dat geen kut voorstelt. Nou nou, indrukwekkend hoor.
Liverpool hebben jullie niet van gewonnen, Galatasaray hebben jullie een enorme klotewedstrijd gespeeld, om over Bordeaux nog maar te zwijgen. Kopenhagen was pure pech, en nog vroeg in het seizoen....niet dat het goed was, maar ik snap dat enorme zelfvertrouwen niet zo bij de PSV'ers. Als jullie verliezen zondag staan jullie echt keihard voor lul.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Liverpool en Galatasaray schat ik hoger in dan Kopenhagen. Bordeaux ook trouwens.
bovendien: Kopenhagen>>>Man Utd>>>Liverpoolquote:Op donderdag 9 november 2006 23:55 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Liverpool hebben jullie niet van gewonnen, Galatasaray hebben jullie een enorme klotewedstrijd gespeeld, om over Bordeaux nog maar te zwijgen. Kopenhagen was pure pech, en nog vroeg in het seizoen....niet dat het goed was, maar ik snap dat enorme zelfvertrouwen niet zo bij de PSV'ers. Als jullie verliezen zondag staan jullie echt keihard voor lul.
Inderdaad, want dat zou betekenen dat we nog slechter zijn dan................... FC Kopenhagen.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:55 schreef Mr.Mills het volgende:
Als jullie verliezen zondag staan jullie echt keihard voor lul.
quote:Op donderdag 9 november 2006 23:59 schreef Mister_YingYang het volgende:
[..]
Inderdaad, want dat zou betekenen dat we nog slechter zijn dan................... FC Kopenhagen.![]()
Nogmaals, leer lezen pannekoek.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ze stralen het uit omdat ze van zulke zaadploegjes weten te winnen? Heel moeilijk ja.
Het is niet meteen Liverpool B als Gerrard niet in de basis staat hoorquote:Op donderdag 9 november 2006 23:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Liverpool B mischien wel ja.
We gaan voor 10.000quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:01 schreef jna het volgende:
Haarlem thuis, dat wordt een volle Arena
Jawel.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:03 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Het is niet meteen Liverpool B als Gerrard niet in de basis staat hoor![]()
Maar wel wanneer Kuijt in de basis staat.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:03 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Het is niet meteen Liverpool B als Gerrard niet in de basis staat hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |